Jo tohle se Kundajům povedlo. VW zatím z každého elektromobilu vyleze vysoká kysna, kterou pak musí maskovat jako MPV/SUV/crossover. Nicméně moc nechápu, jak Kundajové vyřešili místo pro nohy na zadních sedadlech ve vertikálním směru. Pokud to (ne)vyřešili jako Tesla, tak taky nic moc. Nechápu, proč tam všichni nedělají to vybrání ala Porsche.
5 a EV6 je lepší pouze v přístupu, velikosti zavazadlového prostoru a prostoru na výšku pro cestující vzadu. Na dlouhé dálniční cestování a ekonomiku provozu je Ioniq6 podle všech testů lepší. Pak samozřejmě záleží na preferencích. A takto úspornějších BEV s rychlým nabíjením v této cenové relaci je málo.
Mozna je ten design kontroverzni, ale ja osobne jsem MNOHEM radsi za auta co vypadaji ruzne nez co jsme meli poslednich 20 let kdy 95% aut se podoba jak vejce vejci jen to ma jinou masku a svetla.
Hyundai Kia s temi EV prisli s opravdovym designem a dela mi to radost, ikdyz kazde z nich je trochu divne - a to je na tom prave to pekny.
Už se nedivím proč se v anketě hlasuje anonymně. Dát hlas takovýmu hnusu , to bych se musel stydět sám před sebou. Dizajn je individuální , chápu , ale tohle je odporné venku i uvnitř.
ano, tohle auto měl vyrobit citroen, jako reinkarnaci modelu DS. teď si vezměte, jaké šeredné obludy dělá citroen v rámci parazitování na označení DS, ve srovnání s tím, co dovede korejec. smutné.
Souhlasím, na druhou stranu většina lidí jsou kýčaři bez vkusu a automobilky jim jdou na ruku. Viz všechny ty fejkové výfuky, masky, průduchy.
Na twitteru proběhla diskuze mezi Lukačovičem a někým ze Škodovky, proč má Enyaq tu debilní (za mě vysloveně odpornou) fejkovou masku. Zákaznici to tak prý chtějí a následná anketa to i cca potvrdila.
Podle me DSka maji pekny design, zvlast ta nova DS4. Kazdemu se libi neco jineho.
Jinak DSka maji fakt naslapany design interieru. Chapu, ze ne kazdy oceni ty detaily, ape ja to vidim jako tezkou frajerinu dostat to v takove podobe az do produkce.
Jsem ten poslední, kdo se Kundajů zastával, ale nemůžu souhlasit. Předek je poněkud jalový (potud OK), ale dál už tomu není (akceptujeme-li ten banánovitý tvar, který zde není bezúčelný) moc co vytknout... Jinak funkčně to měl být samozřejmě liftback (viz níže).
Videl jsem nazivo a je to je to o dost lepsi nez na fotkach a videu, asi proto ze to auto je vetsi nez na fotkach vypada (velikost cca BMW 5).
Ale taky mi to uplne nesedi.
Ve skutečnosti působí lépe než na fotkách. Ačkoli mě by odradilo zcela nepraktické otevírání kufru ve stylu sedan. Interiér je příjemný a prostorný, kupodivu i na sedadlech vzadu. Jestli si zaslouží cenovku vyšší nežli tesla, to už je na individuálním posouzení každého. Za mě nikoli
Prestiž téhle ankety je skoro nulová, evropské auto roku má mnohem větší tradici i renomé.
Jako auto roku proč ne, parametry jsou zajímavé a Hyundai tady šlape.
Design roku... no budiž, zřejmě je to funkční, což je objektivní kritérium... jinak je to teda hnus fialovej. Ale když může Kia EV6 vyhrát sportovní auto roku proti Nissanu Z...
neberu. jenom ukazuju, že přivézt se dá cokoliv a dělat z jednoho inzerátu závěry fakt ne...
první existující skladový Cayman GTS na mobile.de je za 110 tis. EUR