tak je to těžká obluda. Ale je fakt, že mi přijde trapné, že se svojí nikterak výkonnou Teslou mohu být na semaforech v klidu. Ani nejvýkonnější model nebude rychlejší.
Tak tak 5 s je dneska už údaj za zenitem a pak v reálu na silnici, kde je ofiko 90, je vidět půl kiláku dopředu, není hustý provoz jedou lidi na té devadesátce 62 a předjíždím je 40 let starým veteránem :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Taky maj současné, i úplně obyčejné nákupní tašky super podvozky a proto lidi projíždí kruháč široký na dvě Tatry 815 rychlostí 28 km/ h :-):-):-) (zatímco já to tam drandil Alerem z roku 2000 za 35 tis kč 55kou)
Je fakt, že ideální výkon elektromobilu (a vlastně i spalováku, nikdo nechce být pozadu) je dneska cca 300-400 HP s čímž výborně ladí plánovaná celoplošná 30tka ve městech :D:D:yes:
No, ty motory jsou celkem downgrade z dosavadní nabídky, ne? Cayenne Turbo mělo 404kW, Turbo GT 471 kW (a k tomu kupř. GTS 338 kW). Ani jeden z nich tam teda teď není, Cayenne S výkonem i počtem válců nahradilo GTS, ale Turbo a Turbo GT je out. Jinými slovy, tři modely (GTS, Turbo, Turbo GT) jsou pro EU out.
Jako, SUV mě neberou, čili mi to může být jedno, ale nevím, nevím, zda tato nabídka (je finální?) osloví tolik kupujících jako doteď.
Je to otázka. Na jednej strane je pravda, že je to downgrade, proste Turbo je out aj GTS je out. Z druhej strany ale Sko poskočilo nahor tak, že fakticky nahradí GTS (ako výkonovo, tak počtom valcov). Takže reálne chýba len Turbo (v dvoch výkonoch). Kto zvažoval racionálne, aj tak bral GTS (ostatne GTS je optimálna voľba asi vo všetkých Porsche). Kto ale išiel principiálne po tom najlepšom a najvýkonnejšom (Turbo), tak má holt smolu.
Proč je to tak pro EU? Jenom emise? Bych čekal, že kupující Turbo / Turbo GT klidně emisní pokutu v ceně auta překousnou, ne? Tam asi cenová sensitivita na +- 10 tis. EUR nebude nikterak vysoká.