Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda odkrývá karty! Na spalovací motory nekašle, levný kompakt bude ze Španělska
25 komentářů
tomas4568
7
Sorry, viděl jsem to teď on-line, ale co to bylo za akci? Děláme na autech, přijdou za 2-3 roky a tohle jsou hliněné modely. Par marketingových kecu k tomu. To potřebovali ukázat bankám a regulatorum jak jsou zelení? Nemusim mít rad elektrickou ligu, ale jsou v ní 3 roky za Volvem a ještě víc za Teslou.
PowerHouse
Nyní je produkce ID.4 nastavena na cenu 33 580, za kterou ji koupí Němci po dotacích.
Dokonce Enyaq v Německu do 40 000 - 6750 dotace = 33 250.
Tyto ceny jsou nastaveny na dnešní produkci.
Pokud plánují násobnou produkci, budou muset s cenou hodně dolů.
Dokonce Enyaq v Německu do 40 000 - 6750 dotace = 33 250.
Tyto ceny jsou nastaveny na dnešní produkci.
Pokud plánují násobnou produkci, budou muset s cenou hodně dolů.
Robert Hlavaty
Hm, kuci jdou od kopru... Pár BEV krabiček uděláme brzy... BEV kombík v 2026...jjo, kdo bude chtít BEV ten tady tou dobou bude mít na výběr z mnoha čínských BEV, které budou nejen značně levnější, ale jak můžeme vidět i o dost pestřejší a designově atraktivnější...
A ti kdo, BEV nebudou chtít, což bude tak asi 70-80% kupců, ty si vyberou u těch automobilek, které nezešílely a nevsadily vše na jednou hodně pochybnou BEV kartu...
A ti kdo, BEV nebudou chtít, což bude tak asi 70-80% kupců, ty si vyberou u těch automobilek, které nezešílely a nevsadily vše na jednou hodně pochybnou BEV kartu...
Znas nazory 80% kupcu v roce 2026? :D
Proc te proboha ve Skodovce nezamestnaji?
Hnupove.
Chtel jsem se te zeptat, kdyz mas takovy prehled, co bude v roce 2026, jestlipak vis, jaky pohon ma nejprodavanejsi auto v Evrope dnes, v roce 2023?
https://fdrive.cz/…kanem-roku-10567
Tesla Model Y se stala vůbec nejprodávanějším automobilem v Evropě napříč kategoriemi
Ovládla jak první čtvrtletí 2023, tak březen téhož roku
:yes: :yes: :yes: :yes:
Proc te proboha ve Skodovce nezamestnaji?
Hnupove.
Chtel jsem se te zeptat, kdyz mas takovy prehled, co bude v roce 2026, jestlipak vis, jaky pohon ma nejprodavanejsi auto v Evrope dnes, v roce 2023?
https://fdrive.cz/…kanem-roku-10567
Tesla Model Y se stala vůbec nejprodávanějším automobilem v Evropě napříč kategoriemi
Ovládla jak první čtvrtletí 2023, tak březen téhož roku
:yes: :yes: :yes: :yes:
Dnešní produkce Enyaqu je nastavena na cenu od 33200, kterou platí Němec.
V budoucnu budou ceny díky vyšší produkci značně nižší.
V budoucnu budou ceny díky vyšší produkci značně nižší.
Levný elektromobil a budoucnost, jak se to rýmuje. Kolo jede rovno, .. jak se to rýmuje. Odrhovačka jako odrhovačka. Po 5 myslivcich dobrý, ale jinak na nic.
Pre pár rokmi, konkrétne necelými tromi, som si za 16500,-€ kúpil auto s výkonom 100 koní, maximálkou 165 km/h, dojazdom 800 km, plnohodnotne 5-miestnym variabilným interiérom a kufrom 600 litrov. Kedy podľa teba dostanem kúpiť relevantný elektromobil za relevantnú cenu?
DonVito
Prestat plytvat penezi na vyvoj vetve, ktera uz neroste.
A radeji se soustredit na tu prudce rostouci elektrickou.
Bohuzel toho nema v dohledne dobe Skoda moc co nabidnout.
Low cost spalovak je fail a potencialni propadak.
Muj nazor.
PS Jak velkou vyhodu ma Tesla v tom, ze vi, v cem je budoucnost (kterou sama stvorila) a na co se ma VYHRADNE koncentrovat!?
A radeji se soustredit na tu prudce rostouci elektrickou.
Bohuzel toho nema v dohledne dobe Skoda moc co nabidnout.
Low cost spalovak je fail a potencialni propadak.
Muj nazor.
PS Jak velkou vyhodu ma Tesla v tom, ze vi, v cem je budoucnost (kterou sama stvorila) a na co se ma VYHRADNE koncentrovat!?
"Low cost spalovak je fail a potenciální propadák..."
:-O :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :no:
Tak tento elektrofašistický hlod byl fakt "dobrej"! :-)
:-O :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :no:
Tak tento elektrofašistický hlod byl fakt "dobrej"! :-)
Myslis, ze jeste nejaky fosil prekona v prodejich TMY?
:-! ;-)
Ja myslim, ze uz ne.
Fosil game over!
:-! ;-)
Ja myslim, ze uz ne.
Fosil game over!
Kým nebude v predaji 4-miestne EV do mesta za 10 tisíc €, tak je to smutné konštatovanie.
Pre mnohých ľudí nie je používanie súkromného auta zábava ani luxus, ale denná potreba. Keď im vezmeš možnosť kúpiť si jednoduché auta za 10-15 tisíc a ponúkneš im ako alternatívu EV za trojnásobnú cenu, tak ťa logicky pošlú kam?
Môžeš sa potom čudovať antipatiám voči EV, voči postupom EÚ a voči celej tej vraj ekologickej mašinérii? Akékoľvek nadšenie a adorovanie elektromobility môže takých ľudí jedine nasrať. Takže Areseho postoj je potrebné chápať, hoci si s argumentáciou veľa práce nedáva.
Pre mnohých ľudí nie je používanie súkromného auta zábava ani luxus, ale denná potreba. Keď im vezmeš možnosť kúpiť si jednoduché auta za 10-15 tisíc a ponúkneš im ako alternatívu EV za trojnásobnú cenu, tak ťa logicky pošlú kam?
Môžeš sa potom čudovať antipatiám voči EV, voči postupom EÚ a voči celej tej vraj ekologickej mašinérii? Akékoľvek nadšenie a adorovanie elektromobility môže takých ľudí jedine nasrať. Takže Areseho postoj je potrebné chápať, hoci si s argumentáciou veľa práce nedáva.
Prestan si vymyslet alternativu za trojnasobnou cenu.
Dnes jsou ceny EV vyssi a mas alternativu ve spalovaku.
Za par let budou ceny nizsi.
Staci se seznamit s masterplanem Tesly a pochopis.
So, in short, the master plan is:
Build sports car
Use that money to build an affordable car
Use that money to build an even more affordable car
While doing above, also provide zero emission electric power generation options
https://www.tesla.com/…tween-you-and-me
Jestli si to nedokazes prelozit, tak se mnou radeji nediskutuj. :-)
PS Antipatiam voci EV se vubec necuduju. Jedna se o vysledek dlouhodobe cilene medialni masaze nejbohatsich firem sveta (Saudi Aramco), ropnych statu (Rusko, Katar atd.) a tradicnich vyrobcu aut (vyhrozujicich krizi, nezamestnanosti atd.).
Dnes jsou ceny EV vyssi a mas alternativu ve spalovaku.
Za par let budou ceny nizsi.
Staci se seznamit s masterplanem Tesly a pochopis.
So, in short, the master plan is:
Build sports car
Use that money to build an affordable car
Use that money to build an even more affordable car
While doing above, also provide zero emission electric power generation options
https://www.tesla.com/…tween-you-and-me
Jestli si to nedokazes prelozit, tak se mnou radeji nediskutuj. :-)
PS Antipatiam voci EV se vubec necuduju. Jedna se o vysledek dlouhodobe cilene medialni masaze nejbohatsich firem sveta (Saudi Aramco), ropnych statu (Rusko, Katar atd.) a tradicnich vyrobcu aut (vyhrozujicich krizi, nezamestnanosti atd.).
Arese
https://www.autoforum.cz/…e-predpokladalo/
https://www.autoforum.cz/…lektricke-sliby/
https://www.autoforum.cz/…sami-iniciovali/
...a jedna obzvláště šťavnatá nakonec: :-)
https://www.autoforum.cz/…-jejich-provozu/
https://www.autoforum.cz/…lektricke-sliby/
https://www.autoforum.cz/…sami-iniciovali/
...a jedna obzvláště šťavnatá nakonec: :-)
https://www.autoforum.cz/…-jejich-provozu/
Ty tomu veris nebo mas vysokou skolu, jak jsi psal?
Zkus jiny zdroj. ;-)
Uz psali na autoforech o nejprodavanejsim aute v Evrope?
Ne? :D
"Tesla - i když nenabízejí nic jiného - bude podle nás tou poslední firmou ve frontě na oprátku. Ještě před pár léty bychom to neřekli, nyní je ale zjevné, že má postavení i flexibilitu, která ve volatilních časech nejdůležitější pro to, aby přežila."
:D:D
Zdroj AF 2023
" Zdá se tedy, že bublina začíná splaskávat a Tesla skutečně stojí nad propastí. Einhorn navíc není ve svých teoriích osamocen, i profesor Jeffrey Sonnenfelda z univerzity Yale je přesvědčen, že pád firma překvapivě současným Muskovým záměrem, neboť sám nejlépe ví, že už dlouho nemůže přežít."
:D:D:D
Zdroj AF 2018
Neverim, ze vysokoskolsky vzdelany clovek muze brat hnupa prokopce vazne.
Prestan ze sebe delat saska. ;-)
Zkus jiny zdroj. ;-)
Uz psali na autoforech o nejprodavanejsim aute v Evrope?
Ne? :D
"Tesla - i když nenabízejí nic jiného - bude podle nás tou poslední firmou ve frontě na oprátku. Ještě před pár léty bychom to neřekli, nyní je ale zjevné, že má postavení i flexibilitu, která ve volatilních časech nejdůležitější pro to, aby přežila."
:D:D
Zdroj AF 2023
" Zdá se tedy, že bublina začíná splaskávat a Tesla skutečně stojí nad propastí. Einhorn navíc není ve svých teoriích osamocen, i profesor Jeffrey Sonnenfelda z univerzity Yale je přesvědčen, že pád firma překvapivě současným Muskovým záměrem, neboť sám nejlépe ví, že už dlouho nemůže přežít."
:D:D:D
Zdroj AF 2018
Neverim, ze vysokoskolsky vzdelany clovek muze brat hnupa prokopce vazne.
Prestan ze sebe delat saska. ;-)
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sklapni. Pokiaľ tu znovu budeš vyťahovať tieto blbiny, zase dostaneš expres aj doporučene poriadny ban. Zaslúžene.
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...bez růžových (pardon, zelenorudých) brýlí! :yes:
https://www.autoforum.cz/…zene-od-reality/
https://www.autoforum.cz/…zene-od-reality/
Se zakladnim vzdelanim.
My s kritickym myslenim si necteme clanky o tom, co si mame myslet.
My s kritickym myslenim si necteme clanky o tom, co si mame myslet.
PowerHouse
Proč si Škoda pospíšila?
Víme proč, neustále tady píšeme o produktivitě Tesly, kterou VW musí RRRychle dotahovat.
Například: Jak konkurovat Tesle Model 2?
Ta produktivita 3 000 000 ID.2 all a sourozenců ročně ve Španělsku bude na nové úrovni.
VW bude schopen soupeřit s 4 000 000 Tesla Model 2 ve Mexiku.
Víme proč, neustále tady píšeme o produktivitě Tesly, kterou VW musí RRRychle dotahovat.
Například: Jak konkurovat Tesle Model 2?
Ta produktivita 3 000 000 ID.2 all a sourozenců ročně ve Španělsku bude na nové úrovni.
VW bude schopen soupeřit s 4 000 000 Tesla Model 2 ve Mexiku.
×
Sdílení komentáře
×