Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové BMW i5 nepřehlédnete. Má být komfortní jako sedmička a agilní jako trojka
8 komentářů
kari.laz
2
Jestli bude i tak hnusna jako 7er tak to opravdu nikdo nepřehlédne a agilní bude jako dvě 3er, protože zruba tolik bude vážit. Bože to jsou zase PR kecy.
Barry Lyndon
0
3er umí vážit skoro 2 tuny....
Machýrek
..těch se nemůžu dočkat, jak si to plánovali, kde a jak dlouho dobíjeli, jestli stihli i kafe, to bude pecka :yes:
Hlavně kromě kabelů a reflexní vesty by se asi šikla do výbavy i vesta neprůstřelná :-) .
https://elektrickevozy.cz/…astrelil-druheho
https://elektrickevozy.cz/…astrelil-druheho
DonVito
O nicem jako obvykle.
Prestoze:
BMW ma spickove podvozky, hejteri to maji za PR
i5 bude 90% procentum uzivatelu z vetsiny slouzit na cesty v ramci dojezdu bez verejneho nabijeni
V realu bude dynamictejsi nez spalovaci verze
PS Co se mi u elektrickych BMW libi obecne, je jejich prijemny umely zvuk (ve sport modu), ktery je napr. (myslim) slyset v ukazce interieru.
Prestoze:
BMW ma spickove podvozky, hejteri to maji za PR
i5 bude 90% procentum uzivatelu z vetsiny slouzit na cesty v ramci dojezdu bez verejneho nabijeni
V realu bude dynamictejsi nez spalovaci verze
PS Co se mi u elektrickych BMW libi obecne, je jejich prijemny umely zvuk (ve sport modu), ktery je napr. (myslim) slyset v ukazce interieru.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak ono to co je v tom marketingovém titulku se říkalo už u G30. Došlo ke zlepšení, ale stále to samozřejmě není 3er nebo 7er, tak asi podobně to bude i dál.
Že bude EV verze dynamičtější než motorizace 40i/d a víc bych úplně neřek, spíš tak nastejno :D
A zvuk zrovna u R6 a V8 je jeden z nejlepších na trhu, takže i5 bude pro specifickou cílovku, obzvlášť když se 5er (stejně jako E) kupuje často na dlouhé cesty. Se spalovací pětkou budeš na druhém konci Německa rychleji, to jsem si jistý :D
Že bude EV verze dynamičtější než motorizace 40i/d a víc bych úplně neřek, spíš tak nastejno :D
A zvuk zrovna u R6 a V8 je jeden z nejlepších na trhu, takže i5 bude pro specifickou cílovku, obzvlášť když se 5er (stejně jako E) kupuje často na dlouhé cesty. Se spalovací pětkou budeš na druhém konci Německa rychleji, to jsem si jistý :D
×
Sdílení komentáře
×