Čo narobíš, proste to tak je. Autá nie sú za súčasné ceny zaujímavé, 1,5 milióna za mikrobus s motorom 1,4 má proste ustrelený dekel... Naviac Volkswagen to prepaluje až príliš. K tomu dieselgate, mizerný infoteinment, dotykové šialenstvo namiesto normálne ovládania, skrátka nie je o čom. Nové autá už budú len pre zazobanejších, plebs sa uspokojí s jazdenkami - Kubrt nestíha už teraz.
Áno, máš pravdu. S násilným nástupem EV se děje to, čeho jsem se od začátku bál a co ty jsi hezky popsal. Jsem stršně zvědav, kdo v automotive zkrachuje do pěti let. Chjo...
Ps.: Ale že může mít problémy i koncern, to bych před pár lety netipoval.
Mne nebavi moc diskutovat, kdyz se misto vecnych diskusi o technickych vecech ohledne aut v kazdem tretim prispevku diskutuje bud politika nebo se tam vyskytuji slova jako "rusofil", "eurohujer" apod. To patri do hospody po ctvrtem pivu a ne na diskusni web. A redakce by s tim mela neco delat.
Vetsina diskusi posledni dobou vypada tak, ze jsou stale stejni lide zakopani ve svych zakopech a vzajemne na sebe strili urazky. Rozumnou diskusi o autech uz jsem tady nevidel docela dlouho.
Ani neuvidíš. Ačkoli co jde rozumného diskutovat u "auta" velikosti náklaďáku, které jezdí za 1,5 litrů na 100? Kde autor testu se snaží všemožně okecat naprosto nezvládnuté sladění rekuperativniho a mechanického brzdění?
Přesně, viz diskuse pod ID.Buzz. Od chvíle co jsem se tam dočetl, že kdo odmítá EV, tak logicky podporuje Rusko proti Ukrajině apod. tak jsem přestal číst a zajímat se. Na druhou stranu taky je tu sorta lidí co pod každým článkem kope do EV i když o ně v článku nejde. Ať je v testu jakékoliv auto, tak to skončí EV fanatismem versus EV haterům.
Doted jsem nenarazil nebo nebyl clenem fora, ktere by nemelo nejmene jeden podobne polarizacni namet jako je EV zde. Lidi se radi hadaj, jeste radeji se hadaj o hloupostech a vubec nejradeji se hadaj o hloupostech hloupe. :-)
A protoze tu nikdo nemoderuje ani neresi X let stare problemy (spam, minusovaci boti atd.) lidi to postupne odradi a zustane tu jen tenhle plevel.
Kazdopadne to jde za redakci, ktere je to zjevne putna. :-|
Neupadá diskuze. Upadá úroveň článků a jak psal někdo nahoře, auta jsou drahá a většina z nich jsou pro většinu lidí nedostupná a tím pádem nezajímavá.
GTI vyvolával bouře ve sklenici vody ... a psal slušně o Daciích, jinak byl naprosto zakopán v příkopu se jménem VAG :-) když už se bavíme o těch příkopech ...
Abych se priznal testy zde ctu jen hodne sporadicky, neb se tam zcela zasadni celky zvyknou odbyt jednou strohou vetou. 1 veta o fungovani podvozku, tamhle dalsi 1 veta o prevodovce... To pak clovek nevi jestli si z nej redakce nedela tak trochu srandu, nebo zda v tom vubec sedela.
A psat to pod kazdym clankem cloveka taky casem omrzi. :-)
Ale kolik palců má displej a snaho okecat, že ten infotejment s dotykovým ovládáním sice není úplně košer, ale nakoc to vlastně docela ujde ... Jo, o tom je půlka první kapitoly...
Sorry ale GTI byl taky idiot a demagog. Pamatuju jak se do krve hadal ze TSI motory nemaji zadny problem s rozvodovymi retezi. Vytrvale to popiral, dukazy bagatelizoval a tvrdil, ze je to jen drobny problem par aut. Za me kreten, byt se umel hezky prezentovat svym literarnim projevem.
Ještě do nedávna jsem se považoval za autonadšence. Kupoval jsem časopisy, kalendáře, četl novinky a testy, jezdil na výstavy. Ale doba se bohužel tak změnila, že mě auta naprosto přestala zajímat a bavit. Z aut se opravdu stávají předražené lednice, výrobci to už ani nepopírají... Kdy jste naposledy viděli sportovní reklamu na auto, nebo aspoň reklamu, která by chytla za srdce? Politika a EV tak moc polarizují společnost, že už se o autech nedá ani normálně diskutovat. A zdejší diskuze, to je naprosto vyhozený čas. Zde se povětšinou pravidelně potkává jen pár asociálů a individuí, čest výjimkám. No naštěstí tu ještě máme svět motorek. Tam je zatím relativně vše v pořádku. I lidi jsou celkem v pohodě. Tak snad to ještě aspoň pár let vydrží.
Na sauto.cz je viacero z týchto alternatív čo som písal. Nové, dodanie ihneď. Vybral by som si.
Navyše, ten skok v cene Mltvn je drsný. Bráchovi akurát došiel 2.0 TDI v plnej výbave za cca 1,15 mil. Kč, počkal si, to áno, ale teraz za to neobjednáš ani základ.
Moje Mazda CX-60 MHEV 6,1 průměr a k tomu 6-válec v dieselu, ne ty chcíplý benzínový prdky které montuje Toyota plus šílené CVT.
Taky nepotřebuji dobíjet a naftu mám o 5 korun levněji než ty benzín ... uvidíme jak dlouho ty ceny vydrží ale slušně šetřím.
Máš to o 5 Kč levnější, protože jsi diesel-dezolát, co se svou dieselovou plečkou parazituje na školních autobusech a rozvozech rohlíků (nebo čím to vy diesel-dezoláti vždycky argumentujete, když je řeč o (ne)zdanění nafty...) :no::no::D
Máš tu silnější 4x4, nebo 200ps zadokolku? S tou zajížděli i novináři neskutečně nízký spotřeby.
Já jel dnes na otočku Prahu + nějaký Kotěhůlky a kolony a jel jsem jako hovado a za 1,80 Kč/km. A to beru Vervu. Momentálně to palivo bolí ze všeho nejmíň...
V článku musím souhlasit s tou pasáží o přešlapech v interiéru. Neznám teda Multivan, ale je to úplně stejné v Golfu 8, s kterým jsem nedávno konečně měl možnost najet pár set kilometrů v průběhu několika dní. Na G8 je strašně moc hatu, ale to auto jako takové - podvozek, komfort a odhlučnění - se podle mě posunulo na úroveň Passatu a člověk by už chtěl tleskat. Jenže právě to co se popisuje v článku o interiéru Multivanu platí i o Golfu. Nepodsvícené ovládání ventilace je absolutně nepochopitelný přešlap, který totálně sráží celé auto, protože po tmě matláte někde pod displejem a náhodně hledáte dotykovou plochu.
Infotainment (v aktuální verzi, která už se neseká) nemůžu říct, že by byl přímo špatný, ale přesně jak je v článku, vše v něm vyžaduje nějak moc pozornosti a nezaujalo mě to. Už vůbec ne v kombinaci s vypínáním start stopu (a jiných věcí, třeba tou ventilací), ke kterému není moc intuitivní se doklikat. Displeje jsou jinak velmi kvalitní.
Středová konzole je nepochopitelně laciná, přitom palubka jako taková je kvalitní. Prostě VW tomu autu dal nepochopitelné chyby, které Golf dříve neměl. Třeba Mercedes A má v tomto ohledu horší odhlučnění podvozku a samotná palubka je možná materiály zevnitř méně kvalitní, ale celkově tomu Mercedes dodal hromadu stylu, dekorů a neudělal nic vyloženě lowcostově a odbytě jako má Golf a tím si ospravedlní “prémiový” náskok. Přitom hardware Golfu není vůbec špatný.
Pohotovostní hmotnost 2,2 tuny je docela tragédie, ale ještě větší katastrofa je nosnost pouhých 451 kg.
451 kg pro sedm lidí a zavazadla ? To si dělají srandu ?
Proč není tenhle diskvalifikující hendikep v mínusech, se třemi vykřičníky ? :no::no::no:
Jasně, však se taky jedná o zcela nepodstatný parametr. Daleko důležitější je znát přesně úhlopříčku displeje.
Mimochodem, i kdybychom přidali 75 kg na rozdíl mezi pohotovostní a provozní hmotností, furt to bude málo. 451 + 75 = 526 kg. Pro 7 lidí a jejich zavazadla.....
Praktik vhodný i pro diplomaty - hodně vysportované diplomaty bez zavazadel :)
Dúfam, že je to len nejaká chyba :-O
Pri VW autách som našiel: Udávaná pohotovostní hmotnost vozidla zahrnuje podle směrnice RL92/21/EWG nebo RL 97/27/EWG v platném znění 68 kg pro řidiče, 7 kg pro zavazadla, všechny provozní kapaliny a hmotnost paliva při naplnění nádrže na 90 % jejího objemu. https://www.volkswagenprestavby.cz/…ratky-rozvor.pdf
To pak dle té metodiky hmotnosti (68+7) víme jak se došlo k 451 kg. Je to zřejmě minimum pro homologaci. To je podle mě obrovské negativum a v praxi pro 7 lidí nepoužitelné?
No co, no? 55 kilový chlápci s chlebníkem budou muset být novým standardem...
Akorát teda poslední dobou potkávám juniory, co mají 190+cm a okolo metráku.