Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Volkswagen Multivan Long Life 1.4 TSI eHybrid – Praktik vhodný i pro diplomaty
60 komentářů
Lubo
1.5 TSI od 1 395 593,- Kč
2.0 TSI od 1 511 148,- Kč
2.0 TDI od 1 492 511,- Kč
1.4e PHEV od 1 623 557,- Kč
Mercedes V 220d L od 1 217 865,- Kč
Plus Ford Turneo, Renault, Citroen…
2.0 TSI od 1 511 148,- Kč
2.0 TDI od 1 492 511,- Kč
1.4e PHEV od 1 623 557,- Kč
Mercedes V 220d L od 1 217 865,- Kč
Plus Ford Turneo, Renault, Citroen…
Z důvodu emisí v reále níže uvedená auta nekoupíš, jsou 3 na Česko na rok.
RD
Naše Rav4 4x4 HeV město 6,7, okresky 6 a dovolená po dálnicích kdy jedu tacho 165 9,5…. a nepotřebuji dobíjet ;-\
Moje Mazda CX-60 MHEV 6,1 průměr a k tomu 6-válec v dieselu, ne ty chcíplý benzínový prdky které montuje Toyota plus šílené CVT.
Taky nepotřebuji dobíjet a naftu mám o 5 korun levněji než ty benzín ... uvidíme jak dlouho ty ceny vydrží ale slušně šetřím.
Taky nepotřebuji dobíjet a naftu mám o 5 korun levněji než ty benzín ... uvidíme jak dlouho ty ceny vydrží ale slušně šetřím.
CX-60, konečne zaujímavé auto :yes:
Bol som sa povoziť, motoricky a podvozkom super.
Mať tak interiér zo Sorenta, bol by to horúci kandidát :-!
Bol som sa povoziť, motoricky a podvozkom super.
Mať tak interiér zo Sorenta, bol by to horúci kandidát :-!
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Máš to o 5 Kč levnější, protože jsi diesel-dezolát, co se svou dieselovou plečkou parazituje na školních autobusech a rozvozech rohlíků (nebo čím to vy diesel-dezoláti vždycky argumentujete, když je řeč o (ne)zdanění nafty...) :no: :no: 😁
Máš tu silnější 4x4, nebo 200ps zadokolku? S tou zajížděli i novináři neskutečně nízký spotřeby.
Já jel dnes na otočku Prahu + nějaký Kotěhůlky a kolony a jel jsem jako hovado a za 1,80 Kč/km. A to beru Vervu. Momentálně to palivo bolí ze všeho nejmíň...
Já jel dnes na otočku Prahu + nějaký Kotěhůlky a kolony a jel jsem jako hovado a za 1,80 Kč/km. A to beru Vervu. Momentálně to palivo bolí ze všeho nejmíň...
Futurista
Skutečně další test Mutvivan/Caravelle/T7 nebo Caddy... nebo jak se to všechno jmenuje? Nikdo jinej už auta nepůjčuje? Smutný...
hobby
Příspěvek podléhá schvalování.
adamzprahy
V článku musím souhlasit s tou pasáží o přešlapech v interiéru. Neznám teda Multivan, ale je to úplně stejné v Golfu 8, s kterým jsem nedávno konečně měl možnost najet pár set kilometrů v průběhu několika dní. Na G8 je strašně moc hatu, ale to auto jako takové - podvozek, komfort a odhlučnění - se podle mě posunulo na úroveň Passatu a člověk by už chtěl tleskat. Jenže právě to co se popisuje v článku o interiéru Multivanu platí i o Golfu. Nepodsvícené ovládání ventilace je absolutně nepochopitelný přešlap, který totálně sráží celé auto, protože po tmě matláte někde pod displejem a náhodně hledáte dotykovou plochu.
Infotainment (v aktuální verzi, která už se neseká) nemůžu říct, že by byl přímo špatný, ale přesně jak je v článku, vše v něm vyžaduje nějak moc pozornosti a nezaujalo mě to. Už vůbec ne v kombinaci s vypínáním start stopu (a jiných věcí, třeba tou ventilací), ke kterému není moc intuitivní se doklikat. Displeje jsou jinak velmi kvalitní.
Středová konzole je nepochopitelně laciná, přitom palubka jako taková je kvalitní. Prostě VW tomu autu dal nepochopitelné chyby, které Golf dříve neměl. Třeba Mercedes A má v tomto ohledu horší odhlučnění podvozku a samotná palubka je možná materiály zevnitř méně kvalitní, ale celkově tomu Mercedes dodal hromadu stylu, dekorů a neudělal nic vyloženě lowcostově a odbytě jako má Golf a tím si ospravedlní “prémiový” náskok. Přitom hardware Golfu není vůbec špatný.
U Multivanu bolí cena a porovnání s V…
Infotainment (v aktuální verzi, která už se neseká) nemůžu říct, že by byl přímo špatný, ale přesně jak je v článku, vše v něm vyžaduje nějak moc pozornosti a nezaujalo mě to. Už vůbec ne v kombinaci s vypínáním start stopu (a jiných věcí, třeba tou ventilací), ke kterému není moc intuitivní se doklikat. Displeje jsou jinak velmi kvalitní.
Středová konzole je nepochopitelně laciná, přitom palubka jako taková je kvalitní. Prostě VW tomu autu dal nepochopitelné chyby, které Golf dříve neměl. Třeba Mercedes A má v tomto ohledu horší odhlučnění podvozku a samotná palubka je možná materiály zevnitř méně kvalitní, ale celkově tomu Mercedes dodal hromadu stylu, dekorů a neudělal nic vyloženě lowcostově a odbytě jako má Golf a tím si ospravedlní “prémiový” náskok. Přitom hardware Golfu není vůbec špatný.
U Multivanu bolí cena a porovnání s V…
Othello
Pohotovostní hmotnost 2,2 tuny je docela tragédie, ale ještě větší katastrofa je nosnost pouhých 451 kg.
451 kg pro sedm lidí a zavazadla ? To si dělají srandu ?
Proč není tenhle diskvalifikující hendikep v mínusech, se třemi vykřičníky ?
:no: :no: :no:
451 kg pro sedm lidí a zavazadla ? To si dělají srandu ?
Proč není tenhle diskvalifikující hendikep v mínusech, se třemi vykřičníky ?
:no: :no: :no:
Ta pohotovostní je alespoň (doufám) s řidičem?
Pohotovostní je bez řidiče. S řidičem je provozní hmotnost
Já vím, ale často se to zaměňuje. I tady na ACZ.
Jasně, však se taky jedná o zcela nepodstatný parametr. Daleko důležitější je znát přesně úhlopříčku displeje.
Mimochodem, i kdybychom přidali 75 kg na rozdíl mezi pohotovostní a provozní hmotností, furt to bude málo. 451 + 75 = 526 kg. Pro 7 lidí a jejich zavazadla.....
Mimochodem, i kdybychom přidali 75 kg na rozdíl mezi pohotovostní a provozní hmotností, furt to bude málo. 451 + 75 = 526 kg. Pro 7 lidí a jejich zavazadla.....
Praktik vhodný i pro diplomaty - hodně vysportované diplomaty bez zavazadel 😊
Dúfam, že je to len nejaká chyba 😲
Pri VW autách som našiel: Udávaná pohotovostní hmotnost vozidla zahrnuje podle směrnice RL92/21/EWG nebo RL 97/27/EWG v platném znění 68 kg pro řidiče, 7 kg pro zavazadla, všechny provozní kapaliny a hmotnost paliva při naplnění nádrže na 90 % jejího objemu.
https😐/www.volkswagenprestavby.cz/…ratky-rozvor.pdf
Dúfam, že je to len nejaká chyba 😲
Pri VW autách som našiel: Udávaná pohotovostní hmotnost vozidla zahrnuje podle směrnice RL92/21/EWG nebo RL 97/27/EWG v platném znění 68 kg pro řidiče, 7 kg pro zavazadla, všechny provozní kapaliny a hmotnost paliva při naplnění nádrže na 90 % jejího objemu.
https😐/www.volkswagenprestavby.cz/…ratky-rozvor.pdf
Souhlas :yes: Takový malý, nepodstatný detail. 😉
Sakra, teď jak o tom píšeš jsem si uvědomil, že většinu testů už tu ani nečtu. 😒
Sakra, teď jak o tom píšeš jsem si uvědomil, že většinu testů už tu ani nečtu. 😒
matuS
Spotreba pri vybitej batérii super. Škoda že to nerobia ako normálny hybrid. Zjavne táto technológia funguje.
ale nosnosť vozidla 😒 Normálny hybrid s ľahšou batériou by to poriešil.
ale nosnosť vozidla 😒 Normálny hybrid s ľahšou batériou by to poriešil.
Jakub Roupec
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…-jakym-zpusobem/
https😐/www.autoforum.cz/…nemuze-fungovat/
https😐/www.autoforum.cz/…placel-novinare/
...a něco povzbudivého nakonec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…u-mu-neposkytli/
https😐/www.autoforum.cz/…nemuze-fungovat/
https😐/www.autoforum.cz/…placel-novinare/
...a něco povzbudivého nakonec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…u-mu-neposkytli/
Ps.: Ale že může mít problémy i koncern, to bych před pár lety netipoval.
Vetsina diskusi posledni dobou vypada tak, ze jsou stale stejni lide zakopani ve svych zakopech a vzajemne na sebe strili urazky. Rozumnou diskusi o autech uz jsem tady nevidel docela dlouho.
A protoze tu nikdo nemoderuje ani neresi X let stare problemy (spam, minusovaci boti atd.) lidi to postupne odradi a zustane tu jen tenhle plevel.
Kazdopadne to jde za redakci, ktere je to zjevne putna. 😐
Výsledkem sou jenom hádky pod zelenou agitkou 😄
GTI vyvolával bouře ve sklenici vody ... a psal slušně o Daciích, jinak byl naprosto zakopán v příkopu se jménem VAG 😄 když už se bavíme o těch příkopech ...
A psat to pod kazdym clankem cloveka taky casem omrzi. 😄
EV, ICE, TESLA.
A pozór: Diesel! :-!
Tak tu jenom odrážím útoky zelených multinicků, placených Čínou 😄
Protože tam pořád ta poctivá auta jsou. 😄
A doma "zatím" můžeš mít taky co chceš, takže je to jenom na tobě kam chodíš a čím jezdíš. Akcí je mraky, každý týden nějaká kde jsou poctivá auta.