Tož kdyby tak HR-Véčko dostalo místo podměrečné 1.5ky taky ten 2litr, tož by to bylo auto zn, Ideál, tedy pro mne. No nic ... já chci vždycky nemožné ...
Tož baže, može. Ale to už jde o hrušky/jablka, hodinky/holínky, aneb zde je to o Hondě, pravda? Jináč, A) Stelvio jest pro mne zbytečně velikostně "cufíl", cílil bych na Tonale B) stejně bych vybíral jinde, namátkou Audi Q3 Sportback, no kdybych se chtěl rozšoupnout tak RS s legendárním 2.5 litrem, nebo Range Rover Evoque, za tu dobu co je v prodeji, je vymazlenej k dokonalosti. Nicméně, z5 k Hondě HR-V. Jde o užitnou hodnotu, např. magic seats, cena/výkon, "lokomotivový" hybrid. o který mi šlo především. Kamenem úrazu jest ten již zmiňovaný motor, dobrý leda tak snad pro Jazz, a tím i slabší elektromotor. Stačí se podívat na několikero testů jak jest hodnocena ta 1.5 a jak 2.0. Uvidíme co nabídne ta novinka ZR-V ... no a ještě je v záloze "loko" Qashqai ;-)
Nechápu to. V Japonsku není evropská unive s elektrofasisty, zelenými mozky a já nevím čím a přesto se chystají na elektrickou budoucnost. Čím to je? Mohli by mi to prosím zdejší chytráci vysvětlit? Děkuji
https://www.e15.cz/…nou-sumu-1379903
"Japonská automobilka Honda Motor chce do roku 2040 prodávat pouze elektrické vozy. :-O Firma pod vedením nového šéfa Tošihira Mibeho investuje v příštích šesti letech zhruba pět bilionů jenů (téměř jeden bilion Kč) do výzkumu a vývoje, a to "bez ohledu na výkyvy tržeb", řekl Mibe." :yes:
Nejvetsi vyrobce spalovacich motoru vi, co dela!
Diky Honde by to mohl pochopit snad i arese.
ballik ne.
Proc sakra vsichni jezdi v protismeru???
Neni uz cas se zamyslet, zda nejedu (nepremyslim) blbe ja (arese s vysokou skolou)?