620 koní, maximálka přes 300 km/h, motor uprostřed a stahovací střecha. Takové auto musí být nutně italské, že jo? Vůbec ne, tohle umí i Audi s modelem R8 , i když ve spolupráci s Lamborghini.
Kral je mrtev, at zije kral!
Nova EV od Audi budou rychlejsi, v realnem provozu kazdopadne. I se ctyrdverovou limuzinou ma dvoumistny fosilni supersport co delat...
https://youtu.be/Al5LbwMeN2Q
combustion engine cars aren't good when
it's bacon hot excuses excuses excuses I
lost it is what it is get over it so :'-(:D
A etron GT vypada lip nez tahle designove nepovedena placka - muj nazor.
A navic nikoho neobtezuje svym hlukem.
Jo, je to fajn zvuk, ale ne kdyz nejsem za volatem a chci spat...
Spalovaky uz jen na zavody, tak jako kone na dostihy. Oboji ma neco do sebe. Ale pro prepravu lidi je oboji prekonane.
https://www.e15.cz/…im-miste-1397974?…
Spalovací motory vymřou, průmysl přepřahá na baterie a elektromobily. Emise na prvním místě :yes::yes::yes:
Český autoland se přizpůsobuje nevyhnutelné proměně průmyslu, jemuž bude velmi brzy dominovat elektromobilita. :-O
Ale ja tu nechodim vypisovat pod kazdy clanok, ake je to super cmuchat vykuchany dizel a uzivat si vybracie 1.9 tdi. Ale inac ti uprimne dakujem, vies pobavit, tvoje prispevky ako id3 toci milion otacok a ake je to sportove nacinie mi naozaj zlepsili naladu, so keep up, well done
Bol to jeden z prvych kusov, malo to hrozne slabe brdzy, neviem ci to vyriesili. Volant skoda reci, kazdy basni o tom, ako nove ev kamufluju hmotnost, ako to nie je citit, nizke tazisko, super jazdne vlastnosti, bla bla bka a prd makovy, tazka krava s predimenzovanym vykonom tak dobre na zrychlenie kym sa neprehreje baterka. Co sa udialo v teplom letnom pocasi skoro okamzite, nehovoriac o tom praskani a vrgani ked s tym preletis v zakrute tvrdo cez obrubnik
Neberu ti, ze petimetrova elektricka limuzina neni idealni pro okruh.
Na brzdach se shodneme Plaid, ted muze mit nove keramiky.
Volant BYCH chtel taky klasicky, ted uz je kulaty v zakladu.
Ale uz jsi ridil neco s lepsim pohonem? ;-)
Co konkretne?
Co rozumies pod pojmom lepsi pohon? Na okruhu? Nie som odbornik, delim auta na tie co ma bavili a na tie co nie, a zase som ich tolko nemal moznost vyskusa,t aby bol moj nazor relevantny. A v meste mi to je jedno, tam davam prednost benzinu alebo ev. Skoda, ze ten vyber mestskych ev je dost obmedzeny
Ako pisem, v tom nie som odbornik, takze ti neodpoviem. S poslednych aut co som skusal ma naozaj bavil jaguar xe s benzinom,ten jazdil krasne. Zabavil som sa s hyundai i20n, a jeden finsky pan ma povozil v lese na svojom podomacky upravenom eskorte rs cosworth wrc. Mna osobne bavia 12 valce a momentalne hladam nieco, co si budem za relativne male peniaze vediet prevadzkovat aj na stare kolena.
Moj otec dlhe roky opravoval auta pre kamosov, od svojich piatich som mu robil v garazi spolocnost a vdychoval jedovate vypary benzinu, riedidiel, lakov atd. Takze pre mna je rozobrabrat a urobit generalku v12 relax a vyzva. Na mna s bezudrzbovostou ev nechod
Dobra, usetris za praci. Ale material nevokecas. :-)
Heled, mas hezky konicek, ktery budes moct provozovat jeste hodne dlouho.
V12 jezdi hezky a vlastnostmi se elektromobilu priblizuje, snad krome wankelu, nejvic.
Ale elektromotor je dokonaly svym vyvazenym rotacnim pohybem bez spojek a vicestupnovych prevodovek, kde zdrojem sily je namisto hlucnych spinavych vybuchu cisty bezemisni elektromagnetismus.
Navic regulace elektromotoru probiha o nekolik radu rychleji...
Akurat som pozeral haryho z garaze, mal tam huracan spyder a nevedel sa do toho nasukat a vydrzat tam viac ako polhodku. A potom tu ma clovek r8, ktora bola v ergonomii a pouzitelnosti vzdy dokonala. Az nepochopitelne, ze to je rovnaky koncern a taliani si vzdy nieco neustriehnu aj u svojich premiovych modeloch
Buďme radi že sme mali/máme ešte tú možnost to zažiť. EV sú brutálne rýchle (Rimac) ale keď nahryzneš slušný motor za sedačkami, počuješ ten chrapľák, cítiš vibrácie a máš možnosť tam radiť jednotlivé rýchlosti u takéhoto športiaku tak to ti nedá žiadne seberýchlejšie EV-čko.