Motorky
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
Pre niekoho s barakom a rodinou v peknom okoli (vacsina venkova v ČR) mi to pride ako adekvatne, po obede si urobit 3hod vylet po okoli a trochu si uzit. Pak to hodit na nabijacku.
Skvela je hmotnost pod 250kg, priam neuveritelné...
Manželke este dokupit elektrocentralu a hodit do kufra, kdyby neco... pride dobit baterky :-)
Skvela je hmotnost pod 250kg, priam neuveritelné...
Manželke este dokupit elektrocentralu a hodit do kufra, kdyby neco... pride dobit baterky :-)
Pokud budeš mít v tom tříhodinovém výletu dostatečně dlouhé kafe, tak bys mohl i dojet domů na nabíječku ;-)
Pocital som 150km dojazd pri priemere cca 50kmh, co by dalo tie 3 hodiny,,., pri tom crusingu test uvadza az 200km, tak by si mal aj rezervu bez cafe na nabijacke ;-)
Elektrocentrala do kufra by bola pri takejto moto moja volba, aby ta pripadne vedel niekto prist dobiť keby sa daco pokaslalo...
Elektrocentrala do kufra by bola pri takejto moto moja volba, aby ta pripadne vedel niekto prist dobiť keby sa daco pokaslalo...
Tak to jo. Taková velmi pohodová vyjížďka, žádné divočení ;-) Místo elektrocentrály normální kabel do 230V zásuvky a za sedm hodin máš plnou baterku.
šofér
.. tak to tedy nevím, nevím. A mít něco co váží jako velké enduro a jet s tím pod 200 km? Srandy kopec, takový nesmysl za 670 tisíc. Dopadne to jako ten elektroharley, už ho stáhli z výroby, lidé o to neměli zájem....jo, a pane redaktore, na kterém cestovním enduru (jestli to elektro je tedy, jak píšete enduro) vás po 100km brní ruce z vibrací, prosím? Nechte, prosím, těch nesmyslů, ano?!
Othello
Citace: ....Jedná se o synchronní elektromotor s permanentními magnety na rotoru, zatímco součásti, které se nejvíce zahřívají (vinutí), jsou namontovány na jeho obvodu...
Existuje nějaký elektromobil nebo elektromotorka, kde by to bylo nějak jinak ? Podle mě je rotor s magnety a stator s vinutím snad jediné možné uspořádání, které dává smysl.
Mimochodem těch 75 kW je jen krátkodobý výkon. Trvalý výkon udávají pouhých 36 kW
Existuje nějaký elektromobil nebo elektromotorka, kde by to bylo nějak jinak ? Podle mě je rotor s magnety a stator s vinutím snad jediné možné uspořádání, které dává smysl.
Mimochodem těch 75 kW je jen krátkodobý výkon. Trvalý výkon udávají pouhých 36 kW
kari.laz
Autor se hned z kraje snaží navodit, jak jde proti elektomobilitě a pak tu do nebes vynáší jeden z největších nesmyslů. Motorka, co při běžné jízdě nezvládne ujet ani to, aby si člověk už chtěl odpočinout a pak budete dvě hodiny čekat, až se nabije. Enduro, co často absolvuje delší cesty a výlety. V max 160 ještě u enduro jde překousnout.
Na výlety je to na nic, do města těžké a velké. Je to takzvaně úplně k hov....nu
Na výlety je to na nic, do města těžké a velké. Je to takzvaně úplně k hov....nu
(Jediná skupina ŘP kde se řeší výslovně elektrický motor je skupina AM a to uvedením výkonu do 4 kW.)
Takže už je to jen na kw ?
"Takže už je to jen na kw ?" Je otázka na co se přesně ptáš, s těmi kW a konkrétní skupinou ŘP. Asi je nejlepší přesná citace.
Skupina A1
Lehké motocykly s postranním vozíkem i bez něj, o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 ccm.
Tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW.
Řidičské oprávnění pro skupinu A1 platí i pro čtyřkolová vozidla o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125 ccm.
Skupina A2
Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Řidičské oprávnění pro skupinu A2 platí i pro vozidla skupiny A1.
Skupina A
Motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj.
Tříkolová motorová vozidla nespadající do skupiny A1 (tj. s vyšším výkonem než 15 kW).
Řidičské oprávnění pro skupinu A platí i pro vozidla skupin A2 a A1.
Řidičské oprávnění pro skupinu A opravňuje také k řízení čtyřkolových vozidel o výkonu motoru do 15 kW a hmotnosti v nenaloženém stavu do 400 kg.
Skupina B
Motorová vozidla, která nespadají do žádné ze skupin A1, A2, A a B1, s největší povolenou hmotností nepřevyšující 3,5 tuny a maximálně osmi místy k sezení mimo řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3,5 tuny (schválený pozměňovací návrh připouští rozšíření na 4,25 tuny).
Řidičské oprávnění skupiny B platí i pro vozidla skupiny A1 s automatickou převodovkou a pro vozidla skupiny B1.
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje držitele, který dosáhl věku 21 let, i k řízení tříkolových vozidel skupiny A.