Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kosmonaut
Nechápu, proč má sporťák schéma manuálního řazení naopak, když to umí i obyčejná mazda. Tohle jsou přesně ty falše, které mne od novějších VW Group odpuzují. Falešné koncovky výfuků, falešné zvuky osmiválců u čtyřválcových dieselů, falešné difuzery, vstupy vzduchu atd. Hlavně že to dynamický bliká, že to má osvětlený gril, znak a bůhvíco ještě. Jako čínský vánoční stromek, je vidět, ale stojí za h...o :-/
To jo, no. To řazení, to je neskutečná debilita. Nechápu jak to mohlo vzniknout a jak to mohli pustit a jak můžou tolik let vytrvale odmítat kritiku a nepřepólovat drátky správně.
To bude asi to klasické schéma, kde uhrovatý programátor, kterej v autě nejel, navrhne inkontinentnímu managerovi, kterej se jen vozí vzadu, stupidní řešení, kde je přece fajn řadit +, když chceme jet dopředu a manager řekne: "OK" a marketér a zbytek ovcí v poradní místnosti zatleská a strach nedovolí mít připomínky a pak už ego šéfa nedovolí to vzít zpět.
Asi bych vytekl, mít sporťák od Audi, nebo Porsche a v tom tuhle debilitu. Mám to v dehtovým kombíku a zkusil jsem to jednou a bohužel můj mozek chce řadit přirozeně, tudíž naopak a tak to už nikdy nepoužiju. Zkus tohle dát jezdci rallye a zabije se v první zatáčce. Přirozený je nahoru tahat k sobě a podřazovat od sebe, tak jak tě tahají Géčka. Degeneráti v kravatách s vysokými funkcemi mají ale jinou fyziku a s tím se asi nedá nic dělat...
To bude asi to klasické schéma, kde uhrovatý programátor, kterej v autě nejel, navrhne inkontinentnímu managerovi, kterej se jen vozí vzadu, stupidní řešení, kde je přece fajn řadit +, když chceme jet dopředu a manager řekne: "OK" a marketér a zbytek ovcí v poradní místnosti zatleská a strach nedovolí mít připomínky a pak už ego šéfa nedovolí to vzít zpět.
Asi bych vytekl, mít sporťák od Audi, nebo Porsche a v tom tuhle debilitu. Mám to v dehtovým kombíku a zkusil jsem to jednou a bohužel můj mozek chce řadit přirozeně, tudíž naopak a tak to už nikdy nepoužiju. Zkus tohle dát jezdci rallye a zabije se v první zatáčce. Přirozený je nahoru tahat k sobě a podřazovat od sebe, tak jak tě tahají Géčka. Degeneráti v kravatách s vysokými funkcemi mají ale jinou fyziku a s tím se asi nedá nic dělat...
O čem mluvíte? Padla nebo sekvence na voliči ? Padla mají plus v právo a minus v levo - tak to znám z hodně aut. Sekvence plus nahoru a minus dolu - tady moc zkušenosti nemám, ale u Renaultu staryho to mám stejně a přijde mi to logické.
+ dozadu, - dopředu. U dieselového rodinného kočáru nebo městské popelnice je to asi opravdu jedno, ale u sportovního Audi bych očekával toto řešení.
U obou typů aut je sekvence asi k ničemu už z principu, já to pouzi vám u atmo benzínu,abych nemusel dávat kickdown. Nicméně jsem se s tímto setkal i mimo VW group...které auto má sekvenci správně?
Když už tam je, tak by měla být logicky správně. Když zrychluješ taháš, když podřazuješ a brzdíš, tak tlačí páku dopředu. Mám se sekvencí něco najeto a obráceně si to neumím představit.
I když jsou pádla, je tohle piha na kráse.
I když jsou pádla, je tohle piha na kráse.
×
Sdílení komentáře
×
Nicméně to řešení TT/R8 mi přijde velmi zajímavé a u auta pro řidiče ideální. Je to i snad jediné auto, které umí na "budíky" ukázat Apple Carplay/Android Auto.
Dnešní trend je bohužel opačný, spíš zrušit "budíky" a vše dát do obrovského jednoho displeje uprostřed. Přijde mi to jako kvalita vs kvantita. Já raději kvalitu :yes: