Technický specialista Světa motorů Martin Vaculík vyrazil s kameramanem na prohlídku Alfy Romeo Stelvio, která má najeto bezmála 200.000 km. Jak si první SUV značky s touhle porcí kilometrů poradilo?
Ale má to pan Vaculík krásně zpracované. Trochu mě překvapil jak tomu dal napít na okresce. Bál bych se prezentovat takové video, aby ho pak nějaké hova-do nežalovalo jak že to jezdí. Lepší v takových chvílích neukazovat tachometr. Lidi jsou hajzlové a práskačů je..... Viď Hamuno :-D
Zdravím,
každá Giulia a Stelvio má karbonový kardan... To len tak naokraj, nebolo to spomenuté vo videu, myslím, že je to zaujímavá vychytávka... Inak pekné video. Mám Giuliu. :-)
.... mě video nevadí, kouknu rád....A že je p.Vaculík svéráz mi taky nevadí, lepší než aby to četla umělá inteligence. A obsahově stejný materiál tady byl i ve formě textu, takže si každý může vybrat.
Klasicky super test v podání M.Vaculíka, obsáhlý, plný technicky užitečných informací. Jen pro mě překvapení, proč je motor nakonec v sekci "nedoporučeno". V USA se nabízí jako základ pro Giulii i Stevio a používá ho i Maserati. Kdyby to byl takový průšvih, tak speciálně v Americe je mění jak na běžícím pásu. Naopak motor má rating 4,3 z 5.
Krásná recenze, informace i test vozu. Potěšila i rychlejší jízda pana Vaculíka :-[] jen aby se redakci či panu Vaculíkovi nevymstilo přiznání rychlosti na tachometru v obci.
Opravdu pěkná recenze, pochvala panu Vaculíkovi.
Jinak k výkonu na motorové brzdě a odchylce od udávané hodnoty výkonu: opravdu bylo v nádrži této Alfy kvalitní vysokooktanové palivo? Nekamenujte mě, ale na čerpacích stanicích lze nezřídka vidět řidiče tankovat do "lepších" strojů palivo o oktanovém čísle 95 (viděl jsem to nedávno i u majitele nové Corvetty na jedné ČS ve středních Čechách), byť řada výkonnějších vozů to má povoleno a jejich majitelé/řidiči tvrdí, že to není problém, ale výkonově optimální je pro ně až palivo s vyšším oktanovým číslem. Dle stavu tohoto vozu bych si dovolil tvrdit, že zde v nádrži alespoň 98 mohla být.
Předem děkuji za případnou odpověď.
PROSBA O RADU - Klepanie valcov (alebo čohokoľvek)
Skvelé video/článok - ako vždy najlepšie vedomosti a zápal pre vec. Klaniam sa.
Prosím o radu p. Vaculíka ohľadom klepania valcov/motora. Mne na Stelviu po necelých 40K km a 3 rokoch veku tiež "klepe" niečo v motore kým sa nezahreje (v zime nemusí ani 10-15 km stačiť). Naživo je to vážne škaredý zvuk.
Je to "to" klepanie valcov ako bolo uvedené na záver videa? Pozrite prosím tieto moje videá https://youtu.be/9gbt5s1UC18 a https://youtube.com/…orts/lgTQowq7tG8?…
V servise sa do toho už rok a pol veľmi nehrnú. Spomínali aj iné možné dôvody, ale že sa to musí viac prejaviť pre záručnú opravu. Zatiaľ ale veľmi nepočujem zhoršovanie.
Auto idem predávať (kvôli žene :D) a príde mi neseriózne posunúť tento problém ďalšiemu majiteľovi - hoci auto má ešte viac ako 2 roky záruku na pohonné ústrojenstvo - a tak tlačím a tlačím na servis. Len asi ho treba vymeniť ak to nie je "to" klepanie o ktorom hovoríte Vy. A keby bolo, ako to opravili tým čo si to dali odstrániť?