Víte, že už můžete do svého staršího auta s halogenovými žárovkami legálně namontovat moderní diodové výbojky s vyšší svítivostí a bílým jasem? Stačí splnit pár podmínek.
Diodova výbojka, led zářivka, led žárovka. Musím se výjimečně novinářů zastat. Protože xenonové výbojky byly a proč tedy neříkat led výbojky potažmo diodové výbojky, když můžou být led zarivky.
Obchodníci diletanti to míchají, částečně z hrubé neznalosti, částečně snad pro nalákání zákazníků. Ale na technicky zaměřeném serveru by se názvosloví matlat nemělo
Máte napsáno, které dvě firny mají homologované LED zdroje. Ale nikde v textu není, že je homologace ať a jen pro určitě typy vozidel - nebo jestli už pro všechny.
Asi chcete zvýšit příjem z reklamy u videa, ale videa námětů sleduji pečlivě vybraná.
Bohužel máte špatné informace. Homologace se vztahuje vždy jen na konkrétní světlomet (s konkrétním výrobním číslem dílu) daného modelu auta.
Seznam homologovaných světlometů, kam LED retrofity můžete legálně umístit je na stránkách firem Osram a Philips.
Jakou homologaci tedy myslíte vy? Já mám na mysli tuhle: https://www.osram.cz/…-breaker-led.jsp (seznam vozidel s homologací pro instalaci retrofitů Osram je dole na stránce).
Máte napsáno, které dvě firny mají homologované LED zdroje. Ale nikde v textu není, že je homologace ať a jen pro určitě typy vozidel - nebo jestli už pro všechny.
Asi chcete zvýšit příjem z reklamy u videa, ale videa námětů sleduji pečlivě vybraná.
Nemusí. Tyhle homologované musí podle předpisů svítit méně tak jako u čínských aut. Jsou to bludičky. Máte namysli ty co se prodávali v Číně. Tak ty ano topí všechny a jejich větráky většinou ruší radio.
kdyz nacapaj starej klumpr s LED zarovkou?
musi ji nestastnik vytahnout z lampy a s papirem dolozit ze je opravdu certifikovana??
nebo policajtoj staci jen nejakej papir o certifikaci, ale jestli tam je zarovka k papiru neresi a necha ho jet???
nekdy to je katastrofa jak tyhle predelavky oslnuji, ale rozlisit, jestli jde o certifikovanou nebo necertifikovanou LED samozrejme nepoznas
v skutocnosti nie je potrebne riesit ci je led certifikovana alebo nie je....totiz,na kryte svetlometov je kod,ktory okrem ineho uvadza moznost pouzitia led. cize stk bez sance ak sa technik chce "zavdacit* za absenciu "vsimneho". policajt na ceste detto,staci ak sa chce zohnut k svetlu...neexistuje ziadna univerzalne homologovana led nahrada...
Lol ještě jsem neviděl cajta aby na silnici řešil jakou barvou a jak silně ti svítí headlights. Homologaci budeš potřebovat kvůli pojistné události a na STK. Na silnici ti to nikdo kontrolovat fakt nebude.
Je přece rozdíl, když je led zdrojem světla v draze a speciálně navrženém svetlometu, než když si to každej nacpe do konstrukcně 30 let starého světa, které je ve většině případů navíc v zoufalém stavu.
Spíš problém toho uživatele. Vlákno halogenky je velmi malý bod oproti led, která musi mít velkou plochu. Tu potom neumí zpracovat původní optika a výsledek bude, že to svítí blbě pro toho, kdo to má v autě. Ostatním to vadit nebude.
Mam tie slavne Osram H7 Led na F2 Monte Carlo - a ziadna hitparada...skor slabsie ako povodne ziarovky. Mozno su len do reflektorov a nie projektorov...
Ne, fakt ne. Nebaví mě proti tomu jezdit v noci, ještě když do toho prší a LEDka nádherně vypaluje oči a díky vysoké teplotě chromatičnosti pak ještě 2 hodiny po příjezdu čumím do stropu, protože mám z toho rozhozený cirkadiánní rytmus. Ruce lámat.
Mám nehomologované už 5 let. Prošel jsem technickou projezdil Německo a nic. Bliknou na mě lidi akorát když nesklopim u nalozeného auta. Vím že bez samonaklápění 100x za sekundu nejakýma milisekundama oslňuji ale to ty co jim to pozdě přepíná dálkové nebo špatně selektuje protější auto dělá možná víc.
H7 klasika je 10x levnější.A navíc některá auta mohou hlásit chybu když není odběr 50W.A u většiny aut je tak málo prostoru,že je problém vyměnit klasiku halogenku,LEDka s chladičem 5cm navíc se tam těžko narve