Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeUnikátní závodní Ferrari je na prodej. Už brzy se prodá za až neuvěřitelnou částku
7 komentářů
Stejsn
dokonale elegantní a ten motor spolu se zadními balony... nádhera. Doporučuju fotku 27, v pozadí ten Chaparral 2F s absurdně vysokým křídlem :yes:
Spíš mám pocit, že tu pečlivou devítiletou renovaci, co měla vrátit auto do originálního stavu ze šedesátých let někdo trochu přehnal, nedomyslel nebo mělo jít o pokus to upravit pro běžný provoz.
Netuším, jak je to řešeno dnes, ale v tehdejších pneumatikách se vyskytovala i duše. Čili píchl li jezdec, nezbylo mu nic jiného, nežli nasadit rezervu a upalovat dál. Navíc šlo o auto pro vytrvalostní závody, ve kterých bývalo zvykem to, že některé servisní úkony má na triku posádka. Už třeba jen proto, že například okruh Le Mans má skoro 14km, většinou po běžných silnicích, takže nežli se tam dostane případné servisních vozidlo, patrně nějaký off road, aby se nepletl do cesty závodníkům, to kolo vymění i desetiletá holka, která se umí postarat o svůj bicykl.
A není to dojezdová rezerva. Je to plnohodnotně kolo.
A tu esej o výměnách rezervy v závodě Le Mans nebo o servisních off roadech co jezdí pomáhat závodníkům v potížích po poli, aby se nepletli do cesty... ani nekomentuji. Ani jak desetiletá holka povoluje centrální křídlovou matici.
Servisní vozidlo při závodě? Není náhodou v předpisech zakázaná jakákoliv technická cizí pomoc mimo boxy?
Je zřejmé, že jsi znalec.