Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volkswagen Amarok Aventura V6 TDI – Především komfortní silák

9 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
A je to Ford... :D Gratulki

Ale teď vážně, tento typ aut se mi fakt líbí, kombíky mizí, střední třída mizí, no asi budem jako v emerice jezdit pickupama... po zkušenostech s Navarou a hlavně Hiluxem bych si nestěžoval ... a tohle má ještě o řád lepší motor
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ja vlastně nevím jak to jezdí, ale jestli po emericku, tak to buď nezatáčí nebo je to koza uskákaná. Každopádně motorem je to špička
Avatar - Ozzman
Ozzman
Píší, že to jezdí hezky, taky sem v tom nejel, ale tak přeci od pickupu musíš čekat, že to trochu poskočí, když není zatížený zadek.

Co jsem netušil, že tenhle Ford má vlastní motor a není to TDI
Avatar - Ham.
Ham.
Každopádně motorem je to průměr. Zkoušel jsem nového a mám možnost porovnání se starým kterého mám ve firmě a nový motor/převodovka jsou horší než stará V6, v testu je to jenom lehce naznačeno, ale novému motoru trvá uherák než podřadí a když se to stane, tak starý motor je už dávno v prachu. Dalším krokem zpět je řešení 4x4 bez mezinápravového diferenciálu. Co se určitě zlepšilo je odhlučnění jak od podvozku, tak od motoru tak od aero.
Xantis
To že končí kombiky mě ale třeba vůbec nemrzí, stejně jsou odporný
Othello
Citace: "v případě prokluzu zadních kol může na přední nápravu zamířit až 50 % hnací síly."

Myslím že pan Bednář zbytečně dehonestuje schopnosti pohonu s mezinápravovou spojkou. Nevidím žádný důvod, proč by při prokluzu zadních kol (a nejen v tomto případě) nemohlo jít dopředu mnohem více než zmíněných 50 %, a v extrému klidně i celých 100%.

Nebo snad udělali soudruzi z NDR někde chybu že to fakt víc neumí?
_Teddy_
Tento nezmysel sa tu objavuje so zeleznou pravidelnostou. Sam som sa im niekolko krat snazil vysvetlit ten rozdiel medzi mezinapravovou spojkou a diferencialom (v otvorenom, aj uzavretom stave), ale je to marny, je to marny, je to marny...
Nekenieh
Hlavně u auta za 1,5 mega ušetřit za mezinápr.dif. a nacpat tam nějakou prokluz spojku.
A jezdit s pevným připojením předku je taky za trest. Auto které neumí jezdit 4x4 na redukci do zatáčky je atrapa.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No rozhodne zákazník. Budou stát proti těžkým soupeřům. A pokud přece jen dorazí nové L200, bude to ještě těžší, potom sa Lomikare ukáže !!!