Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
Citace: "v případě prokluzu zadních kol může na přední nápravu zamířit až 50 % hnací síly."
Myslím že pan Bednář zbytečně dehonestuje schopnosti pohonu s mezinápravovou spojkou. Nevidím žádný důvod, proč by při prokluzu zadních kol (a nejen v tomto případě) nemohlo jít dopředu mnohem více než zmíněných 50 %, a v extrému klidně i celých 100%.
Nebo snad udělali soudruzi z NDR někde chybu že to fakt víc neumí?
Myslím že pan Bednář zbytečně dehonestuje schopnosti pohonu s mezinápravovou spojkou. Nevidím žádný důvod, proč by při prokluzu zadních kol (a nejen v tomto případě) nemohlo jít dopředu mnohem více než zmíněných 50 %, a v extrému klidně i celých 100%.
Nebo snad udělali soudruzi z NDR někde chybu že to fakt víc neumí?
Tento nezmysel sa tu objavuje so zeleznou pravidelnostou. Sam som sa im niekolko krat snazil vysvetlit ten rozdiel medzi mezinapravovou spojkou a diferencialom (v otvorenom, aj uzavretom stave), ale je to marny, je to marny, je to marny...
Nekenieh
Hlavně u auta za 1,5 mega ušetřit za mezinápr.dif. a nacpat tam nějakou prokluz spojku.
A jezdit s pevným připojením předku je taky za trest. Auto které neumí jezdit 4x4 na redukci do zatáčky je atrapa.
A jezdit s pevným připojením předku je taky za trest. Auto které neumí jezdit 4x4 na redukci do zatáčky je atrapa.
No rozhodne zákazník. Budou stát proti těžkým soupeřům. A pokud přece jen dorazí nové L200, bude to ještě těžší, potom sa Lomikare ukáže !!!
Ale teď vážně, tento typ aut se mi fakt líbí, kombíky mizí, střední třída mizí, no asi budem jako v emerice jezdit pickupama... po zkušenostech s Navarou a hlavně Hiluxem bych si nestěžoval ... a tohle má ještě o řád lepší motor
Co jsem netušil, že tenhle Ford má vlastní motor a není to TDI