Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Amarok Aventura V6 TDI – Především komfortní silák

Pokud budete k vrcholovému Volkswagenu Amarok přistupovat jako k ryze užitkovému autu, může vás čekat zklamání. Všechno ostatní však plní na výbornou a co do komfortu na palubě, podvozku či odhlučněn dokonce na jedničku s hvězdičkou, alespoň v rámci své třídy.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
4. 8. 2023 13:05
První dobrej VW za dlouhou dobu
A je to Ford... :D Gratulki

Ale teď vážně, tento typ aut se mi fakt líbí, kombíky mizí, střední třída mizí, no asi budem jako v emerice jezdit pickupama... po zkušenostech s Navarou a hlavně Hiluxem bych si nestěžoval ... a tohle má ještě o řád lepší motor
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
4. 8. 2023 13:24
Re: První dobrej VW za dlouhou dobu
Ja vlastně nevím jak to jezdí, ale jestli po emericku, tak to buď nezatáčí nebo je to koza uskákaná. Každopádně motorem je to špička
Avatar - Ozzman
4. 8. 2023 13:25
Re: První dobrej VW za dlouhou dobu
Píší, že to jezdí hezky, taky sem v tom nejel, ale tak přeci od pickupu musíš čekat, že to trochu poskočí, když není zatížený zadek.

Co jsem netušil, že tenhle Ford má vlastní motor a není to TDI
Avatar - Ham.
4. 8. 2023 16:29
Re: První dobrej VW za dlouhou dobu
Každopádně motorem je to průměr. Zkoušel jsem nového a mám možnost porovnání se starým kterého mám ve firmě a nový motor/převodovka jsou horší než stará V6, v testu je to jenom lehce naznačeno, ale novému motoru trvá uherák než podřadí a když se to stane, tak starý motor je už dávno v prachu. Dalším krokem zpět je řešení 4x4 bez mezinápravového diferenciálu. Co se určitě zlepšilo je odhlučnění jak od podvozku, tak od motoru tak od aero.
4. 8. 2023 14:24
Re: První dobrej VW za dlouhou dobu
To že končí kombiky mě ale třeba vůbec nemrzí, stejně jsou odporný
4. 8. 2023 14:56
zase těch 50:50
Citace: "v případě prokluzu zadních kol může na přední nápravu zamířit až 50 % hnací síly."

Myslím že pan Bednář zbytečně dehonestuje schopnosti pohonu s mezinápravovou spojkou. Nevidím žádný důvod, proč by při prokluzu zadních kol (a nejen v tomto případě) nemohlo jít dopředu mnohem více než zmíněných 50 %, a v extrému klidně i celých 100%.

Nebo snad udělali soudruzi z NDR někde chybu že to fakt víc neumí?
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2023 19:20
Re: zase těch 50:50
Tento nezmysel sa tu objavuje so zeleznou pravidelnostou. Sam som sa im niekolko krat snazil vysvetlit ten rozdiel medzi mezinapravovou spojkou a diferencialom (v otvorenom, aj uzavretom stave), ale je to marny, je to marny, je to marny...
6. 8. 2023 11:51
Však to není na práci, ale pro pozéry, takže stačí...ale
Hlavně u auta za 1,5 mega ušetřit za mezinápr.dif. a nacpat tam nějakou prokluz spojku.
A jezdit s pevným připojením předku je taky za trest. Auto které neumí jezdit 4x4 na redukci do zatáčky je atrapa.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
7. 8. 2023 09:22
Re: Však to není na práci, ale pro pozéry, takže stačí...ale
No rozhodne zákazník. Budou stát proti těžkým soupeřům. A pokud přece jen dorazí nové L200, bude to ještě těžší, potom sa Lomikare ukáže !!!