Jeden z posledních opravdu švédských sedanů už se v českých bazarech tak často neobjevuje. Zachovalé kusy jsou zajímavou alternativou pro zájemce o levný, ale robustní vůz.
Tak tenhle “premium” clanek je i za 1,- Kc drahy.. To si autor nedokaze sehnat a overit aspon uplne zakladni informace? U 20+ let stareho auta doporucovat diesel (zde krome beznych nevyhod dieselu a zavad dieselu trpici napr. na plastovou protimrazovou zatku mezi motorem a prevodovkou, nebo odchazejici kladku remenu prislusenstvi, ktery s sebou vezme i rozvody). Praskajici tesneni pod hlavou je co? Videl autor clanku nekdy tesneni pod hlavou? Praskly blok u 2l motoru? Vazne? U motoru s nejmensim prumerem vrtani? Motor sdileny s Fordy RS? Kdyz si Ford vypujcil az novejsi evoluci motoru (pouzivanou v modelech P3)? Mohl bych jeste dlouho pokracovat, ale uz mi to asi nebavi..
Přesně tak. Sice znám volvisty s naftovými pětivály a nájezdem daleko přes 300000 km, ale to pravé je nesmrtelný benzínový pětivál. Mám S60 T5 a nedám na něj dopustit. I běžná téčka jsou skvělá do faceliftu, který sebral perfektní ochranu spodku vozu, podle Fordu zbytečnou. No, vidíme ty spodky bez ochrany, občas i s dírami...