Úvod do elektromobility v podání ElBlesku má tři kola a blíže ke skútru než autu. Odveze ale dva lidi docela daleko a dá se nabíjet i bez zásuvky v garáži.
Problém není u tohohle vozidle v základní ceně, ale v typu základní baterie. Mám poměrně dobré informace o výdrži normálních Pb H2SO4 baterií v golfových vozících. Není to stejné jako u 12V baterie v autě. Napovědět může záruka u výrobce těchto baterií - http://www.trojanbattery.com/ . Z mého hlediska na popojíždění je ideální kolo (bez baterie a motorku).
Bezne pb-akumulatory sa pouzivaju aj v tych malych vozikoch co behaju cele dni po fabrikach (multikary, ci jak sa to vola). Ked to tam vydrzi, tak v tejto trojkolke hadam tiez.
Skor sa trochu obavam tej "najoblubenejsej" varianty s rychlostou do 25km/h. Toto je o dost sirsie ako bicykel/e-scooter. Na cyklo-pruh alebo chodnik je to prilis siroke, takze sa to bude motat pomedzi auta, a vsetkych zdrzovat. Asi ako ked dakeho genialneho myslitela napadlo pustit do bus-pruhov aj cyklistov: povodna myslienka bola ze vyhradeny bus-pruh autobusy zrychli, ale ta cyklisticka haved ich zase spomalila...
Dnes jsem ji viděl ve Varech, teda vjezd na statovku směrem z Prahy byl dost děsivý. Do města možná, ale mezi kamiony... o strach. SPZka Ahoj pobavila, ale asi to úplně legální RZ není