Dokončení Pražského okruhu je pro stát jednou z klíčových priorit. Během příštího roku chce začít stavět nový úsek, termín otevření celého okruhu se však stále odsouvá.
Ale tahle už od socialismu PRIORITNÍ STAVBA STÁTU se staví celý léta zhruba stejně = průměrem 1 km za 1 rok - pro srovnání https://twitter.com/…9377095943065600
Jeden soudruh důchodce eSTáK oligarcha ministr financí předseda vlády - v rámci svýho ZASTAVÍME INVESTICE a TY PRACHY PROŽEREME okruh (i metro) ZASTAVIL úplně + jeho ministr koupil pozemky pod plánovanou trasou a pak je za 8násobek prodal (ale to je jinej příběh) staví se ODVŽDY extrémně POMALU
Myslím si že stavba dálnic byla zastavena ještě před Babišem v roce 2009 nebo 2010. Za Babiše (v jeho druhé vládě) už něco začali dělat a mysleli si že sklidí sladké hrozny, jenže se neudrželi u moci a tak bude sladké hrozny příští rok sklízet 5K.
Samozřejmě že se za Bureše čachrovalo s pozemky, hlavně v období Sobotkovy vlády.
Tak u Xaverova v tom měla prsty rodina jedno nejmenovaného ministra zemědělství a šponovali cenu. A co se týká severu, tam dělají obstrukce starostové Suchdola a Roztok a jejich lidi způsobují zácpy ráno a večer v celých Dejvicích :no:
Má jeden platný volební hlas. To je demokracie. Kdyby nebyli rudobolševici, nebylo by dodnes v Praze ani metro a nebyla by ani D1. Jsme trapný pronarod, který ve době svobody dokáže tak akorát grilovat a jezdit do Chorvatska. Jinak nedokáže vůbec nic. Kdyby mě někdo chtěl chápat špatně, vždycky jsem pro demokracii. Není chyba demokracie, že ukáže, co v národě je.
Kdyby nebyli rudobolševici, metro i D1 by byly postaveny daleko dříve.
Vidíš to hodně černě ale v zásadě máš pravdu. Ale příliš zobecňuješ. Na spoustu lidí co znám tvůj popis opravdu nesedí.
Ono se se stavbou začalo už za první republiky plánovanou páteřní dálnici z Chebu až někam za Užhorod, tedy koncem třicátých let. Pak v tom paradoxně pokračovali okupanti, i když ze zcela jiných důvodů a teprve bolšani to uložili k ledu, protože "buržoazní přežitky progresivní socialistická společnost nepotřebuje". A tak se to tu táhne už skoro celé století...
rakusaci a baworaci, s kterejma sme podobny balici, metro i dalnice meli v podste hotovy pred 1989, kdy u nas komousi zkrachovali
u nas bylo nedostaveny metro a z dalnic jen souvislej usek mezi phou a bavou, jinak katastrofa (soucasny oznaceni):
R0 - jen kratickej usek mezi D10 a D11
D1 - koncila kousek nad brnem
D2 - snad jedina hotova dalnice mezi brnem a bavou, ale nejspis mela pokracovat dal, takze ne
D3 - nic
D4 - koncila pred pribrami
D5 - koncila za berounem
D6 - nic
D7 - nic
D8 - nic
D10 - koncila pred turnovem
D11 - koncila za podebradama
Zapad mel celou dalnicni sit v podstate dostavenou, u nas jen par kilometru
celejch 40+ roku komunistickyho teroru byla jedna velka ekonomicka a moralni katastrofa, z ktery se budeme vzpamatovata dvojnasobnou dobu, tedy jeste pulstoleti mame pred sebou
tak nemel takovy kraviny, jako ze nebejt rudejch teroristu, tak zadny metro ani dalnice nemame
Ale za tech skoro 35 let se s tim ale mohlo pohnout trochu vic. Jsem rad ze aspon za Babise se rozjelo spousta useku, ktery budou v nasledujicich letech hotovy. D3, D4, D6, D7, D35, D11. Doufam ze to neztrati soucasnou dynamiku. Aspon ze po ty D1 se uz da normalne jezdit a neni to utrpeni.
ANO je to PŘESNĚ NAOPAK - babiš veškeré investice (nejen dopravní!) SNÍŽIL ZMENŠIL OMEZIL ZMRAZIL - a proto "za něj bylo FAKT líp" :-!
velmi HNUSný ale velmi CHYTRÝ - plán soudruha Babiše (nebo spíš https://zpravy.aktualne.cz/…2b7ac1f6b220ee8/
Bylo tu V TÉ DOBĚ (ne)jen ode mě MRAKY ODKAZŮ - průměr staveb dálnic PŘED babišem byl ca 60 km ročně, za něj propad ca na třetinu!! a dnes = jsme ZASE ca NA TOM SAMÉM!!!!!!
DvojNÁSOBEK trvala i oprava D1 - s tím že velké části rekonstrukce BYLY VYPUŠTĚNY a dodělávají se dodnes (a ještě roky budou :-O:*):D
ty bys NEMĚL NIC hodnotit - není divu že ti vychází babiš NEJVĚTŠÍ BRZDA INVESTIC HITORIE jako OPAK - asi jako když ses přel že MY češi VYSOKORYCHLOSTNÍ tratě NEPOTČEBUJEME
ty si zřejmě dál furt pleteš CO BABIŠ ŘÍKÁ s tím co (reálně) DĚLÁ(l) - snížil sumu na dálnice = tak je to jednoduchý (dávno PŘED NÍM před světovou krizí - se dávalo na dálnice NÁSOBEK
jeho plán NEINVESTOVAT + kecat slibovat = a peníze (místo investic) PROŽRAT = je CHYTRÝ (HNUSný ale fakt chytrý - neekonom NECHÁPE proč je - A BUDE!!! hůř - vždy´t za Babiše - vyšla mu doba KONJUNKTURY = EUropského RŮSTu - tak jako Kalousovi kdysi NEJVĚTŠÍ SVĚTOVÁ KRIZE nebo dneska další = NÁHODA osudu? :-O:*)
rozhodně jsme dobu KONJUNKTURY naprosto PROMARNILI a (i) díky tomu jsme dnes pěkně v pérdeli (rozpočtem + neudělanými investicemi + https://byznys.hn.cz/…spodarska-komora
NIKDY za celou historii (!) se na TOLIK LET neZASTAVILa stavba metra nebo "prioritní stavby státu" dálnice D0 - propojky všech KOMUNISTY FAKT i na ně TUPĚ VYMYŠLENÝCH dálnic - Pražského okruhu (viz diskuze historická "Baťova dálnice/trasování" BYLO jednoznačně LEPŠÍ chytřejší "správnější" - než to co nám "zbylo po komunistech" - a nemyslím dálnici mezi Václavákem a Národním muzeem - ale celé EXTRÉMNĚ TUPÉ trasování českých dálnic. Nejen o generaci pozdě (v době ekonomického KRACHu SOCIALISMU byly dálnice v NE KOMUNISTY řízených státech EUropy víceméně HOTOVO - u nás - tempem Babiš https://zpravy.aktualne.cz/…abeac1f6b220ee8/
(dřívějším a UŽ ZASe dnešním tempem - to bude někdy po roce 2030 = 40 let tu vládli KOMUNISTI takže asi o 40 let pozdějš, než třeba vedle v Rakousku - a i za těch 10 let budeme mít dál MÉNĚ KM DÁLNIC NEŽ ONI
9 let vlád ZEMANova POSKOKa RUSNOKa a pak 2x BABIŠe = nás stálo v "neinvesticích" nějaký bilion. problém je že SE TO všechno co zastavil/schválně neudělal STEJNĚ MUSÍ UDĚLAT - jen to bude pozdějš a (díky tomu i) DRÁŽ :-O;-)
ZASTAVIL i investice do ENERGIÍ jak OZE i jaderný, nebo plynovod (určitě to určitě nebude nemůže chybět - viz letošní zima:))
Co a jak Babiš a dálnice viz ericn v 19:00 = ten vejvar 800% mi vadí, ty roky zpoždění (díky vládám soudruha oligarchy BabišE VADÍ
SOUČASNÁ vláda dává (investuje) 2x 3x 4x víc peněz - takže jo STAVÍ SE VÍC (takhle je to jednoduchý :-)
ryccardo TVÉ vždy VŠECHNO NAOPAK je docela fascinující - i když někdy nakonec i otočíš - už si otočil s BEV (technika i cena - viz loni ten Speciál TECHNIKA nebo velmi seriozní zdroj https://www.hifi-voice.com/…-wilkins-diamond
Tak dlouhý blábol si kvůli mě vyplodil? Že se ti chce čoveče. Pořád ti ještě nedošlo, že se nestaví ne kvůli tomu, že by na to vláda potažmo ministerstva nebyli ochotni pustit peníze. Problém je příprava a byrokratický překážky. A to se naštěstí babišově vládě povedlo trochu zlepšit a rozjet spoustu nových staveb, takže teď je před dokončením spousty velkých úseků. Typicky třeba D4, D3, D55, D6, D7 a spousty dalších se už za této vlády povedlo dál rozjet. D35, D11, D1 a snad už konečně začne i dostavba D0 v úseku D10-D1, která se nestaví právě ne z nedostatku peněz, což pořád nechápeš, ale legislativních překážek a můžeš na to uvolnit 100 mld korun a pokud se nedostaneš přes všechny legislativní problémy, tak nepostavíš ani krmítko pro srnky. Zkus se o tom pobavit s Ozzym, ten má ekonomický vzdělání a přehled, tak ti to může vysvětlit.
BTW už si pochopil jak jsi se šeredně seknul s tou životností celoročních Michelinů, když jsi blábolil o 100 tkm? Mé vždy všechno naopak než píšeš ty většinou pramení ve faktu, že ty se většinou pleteš ty dotovaná nafto :-D