Novinky
jako ojetin, nebot nikdo už takové auto nevyrobí. Poctivá technika, snadno servisovatelná, spolehlivá, s unikárním DNA, svébytným charakterem, musle designem , auto pro radost z jízdy a zábavu co vykouzlí každému úsměv na tváři kdykoliv zmáčkne tlačíko Start, nebo už i ten zvuk je úžasný.
Zrychlení za 3,5-5 s je naprosto dostačující pro 99,99999999 % řidičů.
Tak kupujte dokud je co :yes: HEMI forever
Zrychlení za 3,5-5 s je naprosto dostačující pro 99,99999999 % řidičů.
Tak kupujte dokud je co :yes: HEMI forever
Fakt je ten, ze ameriky driv vynikaly predevsim ve sprintu, protoze to byly tezky premotorovan monstra...
Dnes je pokori ve sprintu i elektricky cross-over za nizsi cenu. Volvo EX30 za cenu 1 144 000 Kč umi 0-100 za 3,6s!
Ja rikam zlata era tomuto. To Volvo nebo neco obdobnyho si ale treba nekdy skutecne koupim, narozdil od pomalejsiho Chargera...
Bye bye "zlata ero"
PS Nerikam, ze kdyby mi tohle rikalo pane, ze bych se zlobil. A parkrat za rok BYCH se neprojel. Tady ma ten zvuk svy opodstatneni. Ve ctyrvalcovym dieselu ne.
Taky má to Volvo stejný muscle desgin vid, stejný charakter, každý se za tím otočí, servis si uděláš na dvorku a stojí stejně jako tady vid.
HAHAHA - velký kulový Nalezenec.
A ty materiály v těch EV plečkách si asi na stejný úrovni jak 13 let starý interiér v Chargeru 😄
A největší pecka je, že tohle jezdí na LPG za menší náklady jak to EV - pokud ho nabíjíš na rychlonabíječkách mimo domov 😄
Takže pomcí místní páteé kolony, zelných fanatiků placených čínou, kteří mu umetli cestičku snadno zlikdviduje EU konkurenci a tak v roce 2035 nebo čínské jenom Volvo, Lotus , DeTomaso a MG, ale dalších 15 evropských značek a z těch dalších 70% zkrachuje.
Vítejte v nové době.
Už si zelená + elektrická úderka nakoupila čínské slovníky?
Proc ne?
Ale na 1/4 mili bude EX30 asi lepsi.
Ja netvrdim, ze EX30 je lepsi ve vsem.
Ale ve zrychleni ktery vyuzivas denne ano.
Muzes uvest ceny obou v USA?
Nechce se mi to hledat.
Jinak nechápu o čem se tu bavíme a je to zase to nesmyslné žvatlání, které nemá s realitou nic společného. Kdo si kupuje velký komfortní sedan postavený na platformě Mercedesu E asi nekouká po malém čínském crossoveru, který je zajímavý v jedné své verzi zrychlením na stovku.
Argument co je příjemnější se dá podobně vztáhnout na spalováky. S Golfem R by se mi po městě asi taky jezdilo lépe a svižněji než s 640i GT, které stojí dvojnásobek…a přesto jsem zvolil 640i GT, proč asi…
https😐/electrek.c👋2018/05/25/dodge-demon-ad-electric-vehicle-advertising/
Ty si myslis asi neco jinyho.
A ja ti to neberu.
Ja srovnaval jen zrychleni a cenu.
640i s tim Volvem srovnavat nebudu radeji vubec. Neboj. Nechci dostat dalsi prednasku. 😄
Jinak kdyby ses chtel nahodou podivat, jak dopadne nejrychlejsi ze vsech Challengeru ve zrychleni s Teslou, tak tady😒br /> https😐/youtu.be/o97egwPfPrg?si=ANRJDx_1OnASN7iK
😉
640i jsem vytáhl, protože má stejnou délku jako Charger. Golf 8 je dokonce o 5 cm delší než Volvo EX30. Tak nevim co se divíš, sám jsi s tímhle podivným srovnáváním začal.
Ale nechci se dohadovat. 😄
Asi jsi to myslel tak, ze Camry je (pro US) Oktavka a Charger je jako Superb...
U Camry to bude čistě tuctová volba, asi se dá říct taková Octávka s tříválcem v našich poměrech. Středně velké SUV v US znamená nějak 4.8 - 5.3m, u nás se na tom končí. Nejprodávanější auta (pickupy/trucky a SUV) ve státech mají okolo 6m.
EX30 má 4,23m, takže to má prostě uplně jinou cílovku a i kdyby bylo s V8, tak to nebude žádná alternativa pro majitele Chargeru nebo Duranga. A samozřejmě takhle malé auto má lepší nebo stejnou dynamiku se slabšími motory, to vidíme i u spalováků u nás. Vezmi si Mercedes A45S AMG vs M550i s V8. Proto tady vytahovat menší auta, je úplně mimo. Velikostně bych srovnával spíš s Teslou S, tam věřím že si zákazníky, kteří nelpí na pohonu a kupují si jen "lepší sedan", přetahují.
Samozřejmě nenabízí tak luxusní materiály a takové možnosti konfigurace, protože cena je někde jinde a navíc primárně o tom muscle cars nejsou.
😁 😁
V EV si taky vypnes radio a uzivas si... ticho.
EV je taky o stylu - COOOOL. :yes:
Vic nez 90 s EV taky moc nejezdis.
😁
A bokem neni problem, treba u Ioniqu 6 nebo MG4 atp.
😲
Na co elektromobil 😄 😄 😄 😄