Baterky me nezajimaji, ale treba uz ten vodik nezni spatne.
A primarni otazka zni: udrzi si Ducato daleko nejlepsi motor 2.3?
traveldrive
4
Vodík je blbosť. Vodíkové auto bude drahšie na kúpu, na prevádzku, na obsluhu aj údržbu. Na tom neznie dobre nič.
topten
2
pletes si vodik s vodkou 😁
ryccardo
1
Ale ma pravdu.
traveldrive
2
Nemá pravdu.
ryccardo
2
Stejne to do budoucna bude muset byt tak ze se bude nabizet benzin, nafta a EV a kazdy at si vybere co pro jeho zpusob pouziti dava smysl.
Mikesus
11
A omezit vjezd do města dieselum, starým spalovakum, udělat pro ně odstavna parkoviště na okrajich, zavést pro ně mýto za vjezd do sirsich center a omezit rychlostne EV na dalnici. Ať si každý vybere, co potrebuje a pouziva auto na co je uzpůsobené.
WinDiesel
4
Nic jiného blbečku neumíš než se pokoušet zakazovat až příliš životaschopné diesely a benzíny. Udělej pro nás něco, jdi příkladem a zakaž se, wole !!!
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
7
Nemam rad omezeni, ale kdyz neustale vidim auta ze kterych jde fakt hnusnej kouř a smrad tak jsem fakt nastvanej ze to musim dýchat.
A STK to nemaji sanci resit. Ty limity to splní. Je to o tom, ze po 100tis km + uz je vetsina aut motorove opotřebena a o nejake EURO normě si muze jen zdát.
STK fakt limity EURO neměří.
Anonym
0
ne ty limity to nikdy splnit nemůže, prochází to díky podvodům......nebo to prošlo ještě s odřenýma ušima a 2 měsíce po stk to začlo hulit a bude to hulit zblých 22 do další stk/emise....
Diesel v dobrém stavu co nenajepůl mega nehulí....Hulí to lidem, co to špatně servisují a používaj na špatný účely (jízda po městě)
ericn
2
A to si míval i normální názory 😒
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
4
Co to meleš za blbosti?
twistedTSD
2
Zakázat, omezit, zdražit... stává se z tebe slušný eurokomouš. 😁
ptr078
0
Tak to mozu zakazat aj ev a hybridom vstup na dialnice, aby tam nezavadzali a nespinili a nehucali
Hendly
6
Co? Cemu vadi EV na dalnici?
ptr078
0
Zavadzia a je neefektivne, mina vela energie, je neeokologicke. Ved sme obmedzili aj vykon vysavacov, koli spotrebe chce zakazat eu velke 8k telky. Tak by ev nemalo byt pouzivane v rezime, ktory nici nasu krasnu planetu
Anonym
0
Tak tak, co omezit výkon EV na 35 Kw ? To stačí ne 😄
Musíme zachránit planetu, i kdyby mělo přitom totálně vychcípat. Vzhůru zelení komunisti 😄 😄 😄
Intercool
1
Ten už dávno není, jen v Ivecu. Ducato a jeho deriváty mají jen Pežotí 2.2
WinDiesel
0
asi je to tak
speedfred
1
Presne tak 2,3 už nejaký čas není, a teraz už ani není dôvod kupovať Ducato.
traveldrive
2
Viš čo, dobre aj tak. Lebo keď vidím, čo tí mládenci v rýchlych dodávkach na cestách vyvádzajú, zdvíha sa mi tlak.
speedfred
1
Ty myslíš že 1 deci objemu niekoho spomalí? Tu ide o úplne inú techniku.
traveldrive
2
Otázka je, čo to prináša. Prečo bol motor 2,3 dôvodom na kúpu a menší už nie.
speedfred
0
Pretože Fiat/Iveco technika bola lepšia a odolnejšia.
bory_neto
0
S tím motorem to tak není. Motory 2.2 DW12RU (BlueHDI, objem 2179ccm) mají Citroen, Opel a Peugeot. Fiat má pořád svůj MultiJet, ale od r. 2021 se sníženým objemem z 2,3l (2287ccm) na 2,2l (2184ccm).
el sendador
0
Nove "pezoti" Doblo teprve ted poradne najizdi, tam asi zadny facelift nebude (i kdyz zepredu mi to moc povedene neprijde).
Baterky me nezajimaji, ale treba uz ten vodik nezni spatne.
A primarni otazka zni: udrzi si Ducato daleko nejlepsi motor 2.3?
A STK to nemaji sanci resit. Ty limity to splní. Je to o tom, ze po 100tis km + uz je vetsina aut motorove opotřebena a o nejake EURO normě si muze jen zdát.
STK fakt limity EURO neměří.
Diesel v dobrém stavu co nenajepůl mega nehulí....Hulí to lidem, co to špatně servisují a používaj na špatný účely (jízda po městě)
Musíme zachránit planetu, i kdyby mělo přitom totálně vychcípat. Vzhůru zelení komunisti 😄 😄 😄