Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Pracanti od Peugeotu a Opelu prošli omlazením, diesely ani benziny naštěstí nechybějí

29 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ten je prece taky blizce pribuzny.

Baterky me nezajimaji, ale treba uz ten vodik nezni spatne.

A primarni otazka zni: udrzi si Ducato daleko nejlepsi motor 2.3?
traveldrive
Vodík je blbosť. Vodíkové auto bude drahšie na kúpu, na prevádzku, na obsluhu aj údržbu. Na tom neznie dobre nič.
topten
pletes si vodik s vodkou 😁
ryccardo
Ale ma pravdu.
traveldrive
Nemá pravdu.
ryccardo
Stejne to do budoucna bude muset byt tak ze se bude nabizet benzin, nafta a EV a kazdy at si vybere co pro jeho zpusob pouziti dava smysl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A omezit vjezd do města dieselum, starým spalovakum, udělat pro ně odstavna parkoviště na okrajich, zavést pro ně mýto za vjezd do sirsich center a omezit rychlostne EV na dalnici. Ať si každý vybere, co potrebuje a pouziva auto na co je uzpůsobené.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nic jiného blbečku neumíš než se pokoušet zakazovat až příliš životaschopné diesely a benzíny. Udělej pro nás něco, jdi příkladem a zakaž se, wole !!!
Avatar - Johnnie Walker
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Nemam rad omezeni, ale kdyz neustale vidim auta ze kterych jde fakt hnusnej kouř a smrad tak jsem fakt nastvanej ze to musim dýchat.

A STK to nemaji sanci resit. Ty limity to splní. Je to o tom, ze po 100tis km + uz je vetsina aut motorove opotřebena a o nejake EURO normě si muze jen zdát.

STK fakt limity EURO neměří.
Avatar - Anonym
Anonym
ne ty limity to nikdy splnit nemůže, prochází to díky podvodům......nebo to prošlo ještě s odřenýma ušima a 2 měsíce po stk to začlo hulit a bude to hulit zblých 22 do další stk/emise....

Diesel v dobrém stavu co nenajepůl mega nehulí....Hulí to lidem, co to špatně servisují a používaj na špatný účely (jízda po městě)
ericn
A to si míval i normální názory 😒
Avatar - Johnnie Walker
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
Co to meleš za blbosti?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zakázat, omezit, zdražit... stává se z tebe slušný eurokomouš. 😁
ptr078
Tak to mozu zakazat aj ev a hybridom vstup na dialnice, aby tam nezavadzali a nespinili a nehucali
Hendly
Co? Cemu vadi EV na dalnici?
ptr078
Zavadzia a je neefektivne, mina vela energie, je neeokologicke. Ved sme obmedzili aj vykon vysavacov, koli spotrebe chce zakazat eu velke 8k telky. Tak by ev nemalo byt pouzivane v rezime, ktory nici nasu krasnu planetu
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, co omezit výkon EV na 35 Kw ? To stačí ne 😄

Musíme zachránit planetu, i kdyby mělo přitom totálně vychcípat. Vzhůru zelení komunisti 😄 😄 😄
Avatar - Intercool
Intercool
Ten už dávno není, jen v Ivecu. Ducato a jeho deriváty mají jen Pežotí 2.2
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
asi je to tak
Avatar - speedfred
speedfred
Presne tak 2,3 už nejaký čas není, a teraz už ani není dôvod kupovať Ducato.
traveldrive
Viš čo, dobre aj tak. Lebo keď vidím, čo tí mládenci v rýchlych dodávkach na cestách vyvádzajú, zdvíha sa mi tlak.
Avatar - speedfred
speedfred
Ty myslíš že 1 deci objemu niekoho spomalí? Tu ide o úplne inú techniku.
traveldrive
Otázka je, čo to prináša. Prečo bol motor 2,3 dôvodom na kúpu a menší už nie.
Avatar - speedfred
speedfred
Pretože Fiat/Iveco technika bola lepšia a odolnejšia.
bory_neto
S tím motorem to tak není. Motory 2.2 DW12RU (BlueHDI, objem 2179ccm) mají Citroen, Opel a Peugeot. Fiat má pořád svůj MultiJet, ale od r. 2021 se sníženým objemem z 2,3l (2287ccm) na 2,2l (2184ccm).
el sendador
Nove "pezoti" Doblo teprve ted poradne najizdi, tam asi zadny facelift nebude (i kdyz zepredu mi to moc povedene neprijde).
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A co Traveller, bude ještě v dieslu?