Tak alespoň já pochválím opět, jako vždy od pana Dragouna, velmi kvalitní materiál.
Je až zarážející, že u odpadu v podobě W 353 cabrio je 6 marných diskuzních příspěvků, kde diskutéři navíc i tápou v koncepci s rámem oproti samonosné karosérii a tady nikdo ani nepípne.
Aktivně jsem se tehdy snažil sledovat formuli, končily motory vpředu, přišly patnáctistovky, nádherná 156 Sharknose a za 2 roky tenhle Lotus. Jediné, u nás dostupné informace byly ve Světě motorů a v Automobilu. V denním tisku nebo TV pak maximálně zpráva typu že v Silverstone vyhrál von Trips na Ferrari.
Tak ja som začal sledovať F1 v rámci vtedajších možností r '83 a ostalo mi to dodnes. V tých časoch už vypadali formule ako formule.
Teraz s odstupom času obdivujem vtedajších pilotov za tie výkony a svojim spôsobom brutálnu jazdu až za limitom a koľkokrát vzduchom po uztvorených okreskách. A až teraz vidím tú ľahkost a krásu F1 minulých čias.
Je až zarážející, že u odpadu v podobě W 353 cabrio je 6 marných diskuzních příspěvků, kde diskutéři navíc i tápou v koncepci s rámem oproti samonosné karosérii a tady nikdo ani nepípne.
Aktivně jsem se tehdy snažil sledovat formuli, končily motory vpředu, přišly patnáctistovky, nádherná 156 Sharknose a za 2 roky tenhle Lotus. Jediné, u nás dostupné informace byly ve Světě motorů a v Automobilu. V denním tisku nebo TV pak maximálně zpráva typu že v Silverstone vyhrál von Trips na Ferrari.
Teraz s odstupom času obdivujem vtedajších pilotov za tie výkony a svojim spôsobom brutálnu jazdu až za limitom a koľkokrát vzduchom po uztvorených okreskách. A až teraz vidím tú ľahkost a krásu F1 minulých čias.