Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid Advance AWD – Sednout a jezdit

Šestá generace hybridního SUV zaujme už na první pohled výraznějším designem, za volantem pak velice mile překvapí sofistikovaný pohon i podvozek, díky kterému působí CR-V jako univerzální řešení snad pro každého řidiče.
Zpět na článek
25. 10. 2023 13:07
25. 10. 2023 13:35
25. 10. 2023 14:59
25. 10. 2023 15:04
25. 10. 2023 15:05
25. 10. 2023 16:20
26. 10. 2023 07:48
25. 10. 2023 16:32
25. 10. 2023 15:22
25. 10. 2023 16:36
26. 10. 2023 19:13
27. 10. 2023 11:59
26. 10. 2023 07:55
26. 10. 2023 08:37
26. 10. 2023 08:56
26. 10. 2023 13:34
26. 10. 2023 14:22
26. 10. 2023 16:52
26. 10. 2023 20:07
27. 10. 2023 06:55
27. 10. 2023 09:05
27. 10. 2023 09:18
27. 10. 2023 09:19
27. 10. 2023 09:20
27. 10. 2023 09:22
27. 10. 2023 09:23
27. 10. 2023 09:24
27. 10. 2023 09:26
27. 10. 2023 09:30
27. 10. 2023 09:31
27. 10. 2023 09:47
27. 10. 2023 09:51
27. 10. 2023 09:59
27. 10. 2023 10:14
26. 10. 2023 16:50
28. 10. 2023 16:36
Avatar - Emel
25. 10. 2023 13:07
Design
Osobně to vidím přesně obráceně než autor - předchozí generace byla asi originálnější, ale rozhodně méně elegantní. Šestka je hlavně z profilu takový Tiguan, rozhodně v tom nevidím nic moc originálního... ale mně osobně se to líbí. Za mě asi nejhezčí CRV...
Rozbalit vlákno
11
25. 10. 2023 13:35
Re: Design
Zo zadu je to hlavne cista kopia Volvo XC60
25. 10. 2023 14:59
Re: Design
:D

Vejce nebo slepice?

Podivej se na historii CR-V a XC-60.
;-)
25. 10. 2023 15:04
Re: Design
V minulej generacii CRV to nebola az taka podoba :) cize argument o nicom
Avatar - Emel
25. 10. 2023 15:05
Re: Design
První auto který si vybavuju se světlama na vejšku v týhle podobě bylo Volvo 850... ale asi bylo i něco dřív.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 07:48
Re: Design
Corolla 4wd? Hezkypěkně....
25. 10. 2023 16:32
Re: Design
Pokud míníš to, že by tvůrci XC60 kopírovali tehdejší CR-V (od 2012 nebo ještě lépe do 2011 generaci), tak se jim podařilo z něčeho podivného udělat krasavce. ;-)
Avatar - iudex
25. 10. 2023 15:22
Re: Design
Presne, aj mne príde nová generácia výrazne lepšia, ako tá minulá. Tento "civicovský" dizajn mi sedí a príde mi dosť nadčasový, určite nezostarne tak, ako minulá generácia.
Pomaly sa začínam rozhliadať po tejto kategórii kompaktných SUV a CRV by bola horúci favorit... keby nebolo ceny. Tá cena je totiž absurdne vysoká a vyčleňuje CRV z konkurencie mainstreamových SUV a radí ju cenovo medzi prémiovky.
Konkrétny príklad: CRV hybrid začína na 45490 eur. Priamy konkurent Nissan X-Trail e-power začína na 34490 eur. To je rozdiel vyše 11t eur. Pri podobnej technike (aj X-trail poháňa kolesá elektromotorom a benzín slúži iba ako generátor) a výkone (Nissan má o 20 koní viac, v štvorkolke dokonca o 29k viac) aj výbava je porovnateľná.
CRV plugin stojí 56990 eur, porovnateľná X1 25e začína na 48260 eur (OK, slabšia výbava, ale o 61k viac a navyše štvorkolka, kdežto plugin CRV môže byť iba predohrab).
Proste Honda to opäť brutálne prestrelila s cenou. Ale CRV nie je type R, tu je klientela racionálna a pozerá na cenu. Myslím preto, že predaje CRV u nás budú hodne slabé, pri fullhybridoch pôjdu ľudia do mainstreamovej konkurencie a pri pluginoch rovno do prémie.
25. 10. 2023 16:36
Re: Design
No lepší než X1...to je sebevědomí. Honda ví jak na to ;-)
26. 10. 2023 19:13
Re: Re: Design
Za to uz je aj cx60 s 6valcom a awd
Avatar - iudex
27. 10. 2023 11:59
Re: Re: Design
V zásade akúkoľvek mainstreamovú konkurenciu zoberieš, CRV je od nej o triedu drahšia. Ten Nissan som dal ako príklad technicky najbližšieho konkurenta (najmä to riešenie hybridného pohonu), ktorý to isté dokáže spraviť o 11t eur lacnejšie. Ale keď už si spomenul CX-60, tá je za podobnú cenu výkonovo úplne inde (327k vs. 184k). Skrátka Honda to opäť brutálne prestrelila a nech je CRV aj objektívne vydarené auto, tá cena nie je adekvátna.
25. 10. 2023 13:33
Blinkr a navigace
Takze jedes podle navigace, das blinkr, misto navigace se ti ukaze pres cely infotainment kamera abys videl slepy uhel … a nazdar.

Je to detail? Ano.
Jde to opravit sotware updatem? Ano.
Byl by to duvod, proc si koupim jine auto? Ano.
Rozbalit vlákno
2
25. 10. 2023 13:42
Re: Blinkr a navigace
Ty automobilky by se už měly uklidnit a takové "vynálezy" nejprve pořádně 5 let testovat v uzavřené skupině. Mě už 3x tekly nervy když jsem potřeboval vézt Priusem něco co znemožnilo zavřít páté dveře. Píp-Píp-Píp-Píp 50km a není úniku. To už snad raději čuchat výfuk starého Pežotu s otevřeným kufrem. Aspoň nepípá.
25. 10. 2023 14:41
Re: Blinkr a navigace
No. Akurát v tom aute sedím a tento mínus by mi nenapadol, keďže základné pokyny navigácie mám pekne na head-upe. Ale tiež ma prekvapilo, že obraz ľavej kamery nie je k dispo, len z pravej.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2023 14:23
Asi první hybrid, který neotravuje
I Karpat v testu Civicu byl spokojený, takže tomu věřím. Jádro pudla je, že to simuluje vlastně klasický spalovák.
Rozbalit vlákno
19
25. 10. 2023 14:43
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Ako sa to vezme. Mne na diaľnici vadí, že to každú minútu vytočí spaľovák, aby dobil batériu a to som šiel po rovine a s tempomatom na 130.
Ale teda ako každé nové auto, ktoré teraz došlo do predaja, to pindá na prekročenú rýchlosť a za jazdy sa to nedá vypnúť v menu. :no:
Avatar - .StenLi.
25. 10. 2023 15:11
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
To je cudne spravanie, takto e:HEV nepracuje. Pri rychlostiach nad 75kmh a ustalenej zatazi je ICE priamo spojeny s kolesami ktore pohana a pri zvysenej zatazi sa spojka odpoji a kolesa su pohanane elektromotorom ktory je napajany z generatora ktory je roztacany ICE, tak ci tak, ICE bezi cely cas.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2023 15:22
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Takže to vlastně potvrzuješ.
Avatar - .StenLi.
25. 10. 2023 15:28
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Nie, precitj si to este raz a teraz pozorne ;-) .
Avatar - iudex
25. 10. 2023 15:46
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Nič nepotvrdzuje, jasne píše, že pri vyšších rýchlostiach sa motor zapojí priamo, takže logicky nemôže motor opakovane vytáčať každú minútu.
Avatar - .StenLi.
25. 10. 2023 16:01
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
:yes:
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2023 18:17
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
a pri zvysenej zatazi sa spojka odpoji a kolesa su pohanane elektromotorom
Avatar - .StenLi.
26. 10. 2023 11:23
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Ibaze ta veta pokracuje, preto ti pisem ze citaj pozorne. Porkacuje tak ze: "...ktory je napajany z generatora ktory je roztacany ICE" co znamena ze motor bezi v zatazi cely cas bez akehokolvek prerusenia, cize nema dovod vytacat sa kazu minutu aby dobil bateriu, kedze ju nedobija, ale cez generator priamo napaja elektromotor.
25. 10. 2023 16:58
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Zkušenost z předchozího typu. To chování na dálnici je tak, jak píšete. Podle popisu to některým připadá, že to pak jede jen na spalovák. Ale tak to není, nikdy nejedete ustálenou rychlostí po rovině delší dobu. A při každém požadavku zvýšení výkonu reaguje el.motor. A hybrid funguje stále. Pokud tomu moc nešlapete, baterie se dobíjí. Když je nabitá, pomáhá i v dálničních rychlostech.
25. 10. 2023 17:42
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
:yes: Len nerozumiem, prečo keď už spaľovák zvýši otáčky a dobíja popri poháňaní kolies aj baterku, tak len chvíľu, teda zhruba do polovice a nie doplna ako pri E-Techu od Renaultu. O to sú v Honde tie cykly častejšie a otravnejšie. Stále sa bavíme o ustálenej rýchlosti 130 km/h a žiadnom náhlom stúpaní. Ale teda vadilo mi to len keď bolo v aute úplné ticho, pri zapnutej hudbe alebo rozprávaní si to človek ani nevšimne lebo motor je pekne odhlučnený.
25. 10. 2023 18:16
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Já si myslím (nemám to nikde ověřené), že tam zůstává prostor pro rekuperaci. I při jízdě mimo dálnici mi motor nenabije do plna, to mi ukazuje jen při dobíjení s rekuperací.
25. 10. 2023 18:21
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Áno, asi to majú tak vymyslené, v tom stave nabitia to má Toyota podobne. Hoci teda či už ide o Hondu, Renault alebo Toyotu, majú to ošetrené pred nežiadaným prebitím.
25. 10. 2023 18:16
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Já si myslím (nemám to nikde ověřené), že tam zůstává prostor pro rekuperaci. I při jízdě mimo dálnici mi motor nenabije do plna, to mi ukazuje jen při dobíjení s rekuperací.
25. 10. 2023 17:34
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Keď mi pri 130-ke stíchne motor (miesto otáčkomera je power a tam ručička nepadne na nulu), ale zároveň svieti dole EV a na obrazovke v strede ukazuje zobrazenie fungovania hybridu, že šípky idú z batérie do predných a zadných kolies (štvorkolka), tak predpokladám, že to vtedy ide len na elektrinu. Keď to šlo do otáčok, bolo vidieť na zobrazení hybridu šípku od motora k baterke aj malé ozubené koliesko medzi nimi, ale ako som už predtým písal, toto sa dialo len striedavo. Môže byť, že to tak ako popisujem funguje len v režime ECON, ktorý som mal zapnutý, lebo ma zaujímala spotreba.
Avatar - iudex
25. 10. 2023 15:48
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Toto je čudné, to som v žiadnom teste nečítal/nevidel, že by sa to takto správalo pri diaľničnej rýchlosti. Tým nejdem spochybňovať, čo si zažil, len je otázka, či to bolo práve dobíjanie baterky.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 07:57
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Jak to tak čtu, tak těch několik okamžiků při akceleraci vysavače s eCVT bude stejně nakonec pořád to nejlepší řešení hybridu na trhu :D Tu Hondu musim zkusit...
26. 10. 2023 16:47
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
To by bylo fajn.

Pak snad prestanes trollit o vysavaci. ;-)

Jestli neco pripominalo vysavac, tak minula generace.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 20:03
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Asi je zbytečné ti vysvětlovat, že si absolutně nepochopil muj příspěvek a trollení není pohonu, ale lidí, co nemají rádi eCVT (já sám s tím občas jezdím a jsem spokojen).. zase vedle Done, radši příště mlč :)
27. 10. 2023 06:50
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Spis jsi nepochopil ty me. :-)

Tady je "vysavacova slabina" pro lidi, co nemaji radi eCVT, vyresena...
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2023 14:23
Asi první hybrid, který neotravuje
I Karpat v testu Civicu byl spokojený, takže tomu věřím. Jádro pudla je, že to simuluje vlastně klasický spalovák.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - .StenLi.
25. 10. 2023 15:13
Re: Asi první hybrid, který neotravuje
Simuluje iba zvuk spalovaku s velmi rychlou stupnovou prevodovkou, v jadre je to prave cisty BEV, pripadne pri starte s launch control to siumulje zvuk THS :) .
Avatar - hugino
25. 10. 2023 20:49
Skôr by som počkal...
... na nového Tigiho . https://www.auto.cz/…-normalni-motory?…
Rozbalit vlákno
3
Avatar - .StenLi.
26. 10. 2023 11:28
Re: Skôr by som počkal...
VAG zaspal dobu, stale nevie ponuknut HEV a ponula len stare motory a prevodovky - diskomfort a neefektivita a PHEV je majketingovy nezmysel. ICE nema sancu konkurovat HEV v SUV, ktore drvivu vacsinu casu travia v meste, v zapchach a na semaforoch, dat si tam dokonca diesel, je ciste sado maso.
26. 10. 2023 12:04
Re: Skôr by som počkal...
Myslím, že není třeba čekat, už dnes je na trhu třeba Seat Tarraco, prostornější, s daleko větší nabídkou motorů (benzín, nafta) i možností individuálních výbav a pro ty co chtějí hybrid je i ve verzi PHEV, která je stejně drahá jako tato Honda (a levnější než Honda PHEV), ale nesrovnatelně dynamičtější a navrch s možností čistě elektrického provozu a v konečném důsledku i úspornější.
Avatar - Mikesus
27. 10. 2023 09:31
Re: Skôr by som počkal...
Pro ty co chtějí hybrid je ve verzi phev.... No to je phev ne hev. Co mají pro ty, co chtějí hybrid a nechtějí tahat těžkou baterku zbytečně?
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 07:55
Zajímavé
konečně CRV, které mi vlastně ničím opticky nevadí, vyvážené, sice možná trochu "nudné", ale beru to jako plus. Trochu jsem zmatený z uvedeného pohonu, kolik má tedy soustava výkon ? 135kw jako u Civica ? V tabulce je pak jen uveden výkon spalováku, ale asi se nemá smysl rozčilovat.

Osobně bych za tyhle peníze asi šel na jistotu buď do Ravky, nebo pokud bych nepotřeboval takový kufr a chtěl trochu ušetřit, tak klidně do Kugy, která je ve srovnatelné kofiguraci od 850tisíc akčně.. proč? Honda je určitě skvělá, ale v minulosti se u určitých motorizací našel nehezký problém, pokud vím naposledy to byl dost nový 1.5 turbo, takže tady bych si počkal, jak ten nový hybrid bude sloužit a zatím zvolil klasiku Toyoty či tu stejnou vykradenou, kterou má Ford, přičemž obě motorizace se jeví jako živější (dle tabulek)
Rozbalit vlákno
22
26. 10. 2023 08:37
Re: Zajímavé
Áno, je to v podstate sériový hybrid, takže smerodajných je pri hybridných Hondach výkon elektromotora, teda tuto 135 kW/184 k a 335 Nm.
Čo sa týka spoľahlivosti, rozumiem tvojim obavám, len by som teda pripomenul, že takýto hybrid už mala predošlá generácia CR-V a neviem o problémoch. Tam to ešte otravne hučalo pri zrýchľovaní, tu už je to pekne vyladené a pribudli dva stále prevody.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 08:56
Re: Zajímavé
Opravdu je to stejný systém ? Já tedy Hondu tak moc nesleduji, ale nabyl jsem dojmu, že to přišlo až s tím novým Civicem. Jak čtu test starého hybridu a toho nového, popisují nějakou evoluci, u starého navíc kritizují monotonnost vytočeného motoru, což u toho nového naopak být nemá cituji "Pokud se do plynového pedálu opřete důrazněji, CR-V začne hezky nabírat tempo za decentního zvuku spalovacího motoru, který graduje a nepůsobí jako vysavač."
26. 10. 2023 13:34
Re: Zajímavé
Áno, je to vylepšený ten istý systém. Najprv ho dostalo minulé CR-V (nie úplne na začiatku), potom Jazz a HR-V, neskôr Civic, ZR-V a teraz nové CR-V.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 14:22
Re: Zajímavé
Ok, jak říkám, fakt to neznám, ale z popisu odlišného principu fungování mne to přišlo jako jiný pohon, nebo tedy alespoň dost jiný
26. 10. 2023 16:52
Re: Zajímavé
S Hondou 1.5 jsou stejny nebo mensi problemy nez s jakymkoli Fordem.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2023 20:07
Re: Zajímavé
Povídej, s jakým Fordem ? Třeba s HEV? Nebo TDCi ? Či dokonce s EV Mustangem? Těm všem se třeba ředí olej, přehřívá se, odchází turba, odchází vstřikovače, zadělávají se karbonem ? A to jsem vyjemnoval jen pár :)

A to říkám jako člověk, co Hondě docela fandí, ten motor mě mrzí, vykonově se zdá super... Proč máš potřebu na vše reagovat jako totální imbecil ? Kdyby si to alespoň přirovnal k nějakému staršímu Ecoboostu, který na to taky trpěl, nebyla by to taková trapárna :)
27. 10. 2023 06:55
Re: Zajímavé
Reaguji, protoze vim, jak zavazny je problem Hondy u nas - vubec. ;-)
Dokonce z vlastni zkusenosti, narozdil od tveho trolleni.
Co pises o Honde se da najit o spouste motoru (samozrejme i od Fordu).
Zarazi me, ze jako Ford fan o problemech Fordu nevis.

Dokonce ani EV neumi Ford vyrobit poradne. :-)
https://fdrive.cz/…tang-mach-e-9656
Problémy má až 1 175 vozidel Mustang Mach-E z roku 2022
Důvodem svolávací akce je výrobní vada polohřídelky zadní nápravy

Ale radeji vecne k 1.5 turbo, abys prohloubil sve povrchni informace a psal inteligentnejsi prispevky: :D
https://www.enginefinder.co.za/understanding-hondas-1-5-turbo-engine-is-oil-dilution-really-a-problem/
The new Honda turbo engines are generally dependable, :yes: although this is not the case everywhere.

Nedavno jsem tu mel diskuzi o zivotnosti baterek a hlavnim argumentem nizke zivotnosti baterek byly teploty nizsi nez - 27°C. :D
V tomhle pripade je to podobny....

It’s a well-known quirk of this particular engine. The oil is becoming contaminated by the gasoline, and vice versa. Consequently, the oil will no longer be able to effectively lubricate moving parts like pistons and bearings, leading to poor performance.

Whence comes this unfortunate occurrence? This issue is not due to a manufacturing flaw but rather to the effects of cold weather. Moreover, this Honda oil dilution issue affects the majority of 1.5-liter engines used in colder locations.

This is because this engine takes too long to reach operating temperature. There is petroleum clinging to the inside of the cylinders. The piston rings take the gummy gasoline from the cylinder walls and transport it to the oil. The gas then weakens the oil.

Short-distance drivers in colder areas are the most likely to have this problem. As you make many trips like this, the oil gradually dilutes. There is a significant possibility that the engine parts may wear out quickly due to the conditions in which it operates.

Asi tak. Nejaky vecny koment?

PS Kdybych bydlel za polarnim kruhem, asi bych casteji kontroloval olej u tohoto motoru a snazil se nejezdit zbytecne kratke trasy.
Co to placam? I za polarnim kruhem bych si koupil EV a dokazal, ze pokles zivotnosti ze 30i na 25 let neni pro bezneho (kazdeho krome sberatele veteranu) motoristu (je to vlastni pripustny pojem pro elektromobilistu?) :-) podstatny...
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:05
Re: Zajímavé
Chceš říct, že člověk, který sám zažil za jízdy zapečený pístní kroužek ecoboostu a následnou reklamaci schválně přehlížím problémy fordích mtoorů? :D Já, který vedl měsíc korespondenční a i dokonce osobní dohady s Ford ČR ? :D :D :D Opravdu si myslíš, že nevím o problémech NĚKTERÝCH motorů ? :D

To co píšu o Hondě píšu u každého motoru, o kterém to vím a proto k tomu mám nedůvěru... i o Ecoboostu.

Ty opravdu nedokážeš odlišit to, že si ublíženecky reagoval na naprosto logickou nejistotu, pramenící u mne nejen z článků, ale i s rozhovorem s prodejci Hondy ČR, když jsem se na tento motor v Civicu ptal, protože mne zajímal. Ale ublíženecky si musel vpálit celý Ford, který dělá desítky motorů od spolehlivých po naprosté aušusy, jako jsou některé ecoboosty. Takže, čím trollím prosímtě ? Tohle se nedělo ?

http://www.autoforum.cz/…ostym-nesmyslem/
http://www.japan-cars.cz/…-cr-v-1-5-turbo/

Dále u každé nové technologie jsem skeptický a počkám si, ať je to spalovák, či hybrid. Hondí hybrid léta stál za dvě věci,i zde je to velká inovace, proto bych dal přednost eCVT v Toyotě či Fordu, kde funguje roky a ta auta jsou levnější a rychlejší.


EV Mustang opravdu trpí na odcházející turba či zakarbonování? HEV?Vážně ? Přečti si co si napsal za pitomost proboha, napsal si, že 1.5T trpí stejně jako jakýkoliv Ford....chtěl si být vtipný, ale jsi trapný...


Don, tvuj problem je ten, že se z tebe stal ublíženecký zastánce ideaologie a Hondě nadržuješ tak nějak z toho, že jsi ji vlastnil/vlastníš ještě ? Navíc si měl atmosféru pokud vím... - p.s. já taky mám Hondu v garáži, když už jsme u toho.

Pokaždé, když se na mne snažíš reagovat ze sebe akorát uděláš trotla, nevím, jestli ti vlezlo na mozek to EV, ale tady v diskuzi se chováš jak pitomec, přitom jsem tu vedl naprosto korektní diskuzi s člověkem, co ta auta zná... škoda, že ty to máš jen na papíře, ale potřebu komentovat a útočit.... musíš mít nešťastný život... Proč si nenapsal, že na to trpí i Renault ? Co pane Zoe ? To je v pohodě ? Tce 1.2 tím je taky proslavený, proč bych to měl tahat do diskuze k Hondě ? ... ale ne, ty sis chtěl jen a jen rýpnout, o nic jiného nešlo že ? Proč máš tu potřebu ?
27. 10. 2023 09:18
Re: Zajímavé
Přečti si to celé ještě jednou.

Máš rudo před očima a vůbec nechápeš, co ti člověk píše. :D

Navíc tím, co jsi napsal o Fordu jsi mi dal za pravdu.

Tak nevím, o čem je spor.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:19
Re: Zajímavé
Ano, Fordí Ecoboost trpěl také na řadu problémů, né JAKÝKOLIV Ford jak si psal ty.

Spor je o tom, že sem taháš něco, o čem to není jen aby si rýpal.
27. 10. 2023 09:20
Re: Zajímavé
Tahle Honda má atmosféru. Tak nevím, proč sem taháš 1.5 turbo, který je srovnatelný s většinou motorů Fordu.

Už to chápeš?
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:22
Re: Zajímavé
Fordů, Renaultů, Nissanů, Peugeotích VTI, ale i dalších motorů (i o 1.2T u Toyoty sem to slyšel)... proč zrovna Fordu ? Protože ho mam v garáži, s jiným motorem, ale mám, protože sis chtěl rýpnout... nemam pravdu ?
27. 10. 2023 09:23
Re: Zajímavé
Ne, ty jsi rýpal do 1.5 turbo!
Tak jsem uvedl Ford...

1.5 turbo Honda je na tom obdobně, jako většina konkurence.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:24
Re: Zajímavé
Většina motorů Fordu není 1.6 Ecoboost a pár prvních 1.5R4, kterých se to nejvíce týkalo.
Ford si uvedl proto, že ho mam v garáži... stejně jako Hondu mimo jiné, ale do Fordu se rád strefuješ :) Proč si neuvedl Renault ? Ten na to netrpěl ? Jeden čas to byl pruser...

Ano, rýpal jsem do 1.5 turbo, u kterého se to dělo, ten motor byl u Hondy dost nový a proto jsem skepticky i k další novince, která není ještě na trhu dost dlouho... proto bych vzal eCVT, který se vyrábí 25 let ?
27. 10. 2023 09:26
Re: Zajímavé
Opět se pleteš.

e:HEV (resp full hybrid Hondy) už je na trhu dost dlouho.
O žádných problémech nevím.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:30
Re: Zajímavé
HEV v minulé generaci je od 2019 ? A v té nové? Měsíc ?

Kdyby si byl chlap, tak přiznáš, že ten Ford uvádíš jen protože to píšu já... neděláš to poprvé... ale dobře, jen tím dáváš najevo co jsi za člověka :) Loučím se a mrkni někdy do ceníku, kolik stojí konkurence s vysavačem...
27. 10. 2023 09:31
Re: Zajímavé
Edit:
https://www.youtube.com/watch?…
Tak poprvé v Accord 2018. Byl tam nějaký problém?
i-MMD Hybrid se jmenoval ten samý hybrid předtím.

Kolik let potřebuješ, než se podle tebe technologie etabluje???
:D :D :D

PS Jasně že uvádím Ford kvůli tobě. Já proti Fordu vůbec nic nemám. Jsem objektivní. Ford je spíš moje oblíbenější značka. Ale já značky neposuzuji podle emocí, ale podle hodnocení, spolehlivosti, technických řešení atd.
Ve většině uvedených aspektů Honda exceluje. :yes:
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:47
Re: Zajímavé
Ok, takže jsi jen chudák, co musí rýpat, alespoň to přiznáš.... :yes:
27. 10. 2023 09:51
Re: Zajímavé
Jako obvykle bych ti rád připomněl, že se raději bavím věcně.

Nechci se tu urážet jak na pískovišti.

Nějaká odpověď na otázky výše?
Potřebuješ 25 let?

Z předchozího hybridem i-MMD Hondy nebyl pokud vím problém. Tento je jen evolucí.
Uvádět 1.5 turbo bylo úplně mimo.
Promiň. Vím, že kritiku nesneseš. :D
Avatar - Ozzman
27. 10. 2023 09:59
Re: Zajímavé
Tak proč si s tim začal ? Já uvádím 1.5turbo jako příklad nového motoru Hondy, co selhal... vím, že to víš, ale jen rýpeš a pak se tu tváříš, jak nechceš spor :D hele fakt čau pokrytče
27. 10. 2023 10:14
Re: Zajímavé
1.5 turbo neselhal. Jen nebyl tak nadstandardne spolehlivy, jako atmo Hondy do ty doby. Ale je to vyborny motor, ktereho se vyrobily mozna miliony a zavazne problemy (az na vyjimky) nema.

Zdravi pokrytec :-)

PS Na konktretni otazky jsi bohuzel jako obvykle neodpovedel... Misto toho jen osobni utoky. :no:
A odkaz na AF je zoufalost. ;-)
26. 10. 2023 16:50
Re: Zajímavé
Je to skoro stejny pohon, ale hlavne jinak naladeny.

Dnes jakože řadí. :D
28. 10. 2023 16:36
Prodej
A půjde to koupit, nebo dopadne jak civic ?
Rozbalit vlákno
0