Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Freddka
Takze jedes podle navigace, das blinkr, misto navigace se ti ukaze pres cely infotainment kamera abys videl slepy uhel … a nazdar.
Je to detail? Ano.
Jde to opravit sotware updatem? Ano.
Byl by to duvod, proc si koupim jine auto? Ano.
Je to detail? Ano.
Jde to opravit sotware updatem? Ano.
Byl by to duvod, proc si koupim jine auto? Ano.
Ty automobilky by se už měly uklidnit a takové "vynálezy" nejprve pořádně 5 let testovat v uzavřené skupině. Mě už 3x tekly nervy když jsem potřeboval vézt Priusem něco co znemožnilo zavřít páté dveře. Píp-Píp-Píp-Píp 50km a není úniku. To už snad raději čuchat výfuk starého Pežotu s otevřeným kufrem. Aspoň nepípá.
No. Akurát v tom aute sedím a tento mínus by mi nenapadol, keďže základné pokyny navigácie mám pekne na head-upe. Ale tiež ma prekvapilo, že obraz ľavej kamery nie je k dispo, len z pravej.
KANKUNEN
I Karpat v testu Civicu byl spokojený, takže tomu věřím. Jádro pudla je, že to simuluje vlastně klasický spalovák.
Ako sa to vezme. Mne na diaľnici vadí, že to každú minútu vytočí spaľovák, aby dobil batériu a to som šiel po rovine a s tempomatom na 130.
Ale teda ako každé nové auto, ktoré teraz došlo do predaja, to pindá na prekročenú rýchlosť a za jazdy sa to nedá vypnúť v menu. :no:
Ale teda ako každé nové auto, ktoré teraz došlo do predaja, to pindá na prekročenú rýchlosť a za jazdy sa to nedá vypnúť v menu. :no:
To je cudne spravanie, takto e:HEV nepracuje. Pri rychlostiach nad 75kmh a ustalenej zatazi je ICE priamo spojeny s kolesami ktore pohana a pri zvysenej zatazi sa spojka odpoji a kolesa su pohanane elektromotorom ktory je napajany z generatora ktory je roztacany ICE, tak ci tak, ICE bezi cely cas.
Takže to vlastně potvrzuješ.
Nič nepotvrdzuje, jasne píše, že pri vyšších rýchlostiach sa motor zapojí priamo, takže logicky nemôže motor opakovane vytáčať každú minútu.
a pri zvysenej zatazi sa spojka odpoji a kolesa su pohanane elektromotorom
Ibaze ta veta pokracuje, preto ti pisem ze citaj pozorne. Porkacuje tak ze: "...ktory je napajany z generatora ktory je roztacany ICE" co znamena ze motor bezi v zatazi cely cas bez akehokolvek prerusenia, cize nema dovod vytacat sa kazu minutu aby dobil bateriu, kedze ju nedobija, ale cez generator priamo napaja elektromotor.
Zkušenost z předchozího typu. To chování na dálnici je tak, jak píšete. Podle popisu to některým připadá, že to pak jede jen na spalovák. Ale tak to není, nikdy nejedete ustálenou rychlostí po rovině delší dobu. A při každém požadavku zvýšení výkonu reaguje el.motor. A hybrid funguje stále. Pokud tomu moc nešlapete, baterie se dobíjí. Když je nabitá, pomáhá i v dálničních rychlostech.
:yes: Len nerozumiem, prečo keď už spaľovák zvýši otáčky a dobíja popri poháňaní kolies aj baterku, tak len chvíľu, teda zhruba do polovice a nie doplna ako pri E-Techu od Renaultu. O to sú v Honde tie cykly častejšie a otravnejšie. Stále sa bavíme o ustálenej rýchlosti 130 km/h a žiadnom náhlom stúpaní. Ale teda vadilo mi to len keď bolo v aute úplné ticho, pri zapnutej hudbe alebo rozprávaní si to človek ani nevšimne lebo motor je pekne odhlučnený.
Já si myslím (nemám to nikde ověřené), že tam zůstává prostor pro rekuperaci. I při jízdě mimo dálnici mi motor nenabije do plna, to mi ukazuje jen při dobíjení s rekuperací.
Áno, asi to majú tak vymyslené, v tom stave nabitia to má Toyota podobne. Hoci teda či už ide o Hondu, Renault alebo Toyotu, majú to ošetrené pred nežiadaným prebitím.
Já si myslím (nemám to nikde ověřené), že tam zůstává prostor pro rekuperaci. I při jízdě mimo dálnici mi motor nenabije do plna, to mi ukazuje jen při dobíjení s rekuperací.
Keď mi pri 130-ke stíchne motor (miesto otáčkomera je power a tam ručička nepadne na nulu), ale zároveň svieti dole EV a na obrazovke v strede ukazuje zobrazenie fungovania hybridu, že šípky idú z batérie do predných a zadných kolies (štvorkolka), tak predpokladám, že to vtedy ide len na elektrinu. Keď to šlo do otáčok, bolo vidieť na zobrazení hybridu šípku od motora k baterke aj malé ozubené koliesko medzi nimi, ale ako som už predtým písal, toto sa dialo len striedavo. Môže byť, že to tak ako popisujem funguje len v režime ECON, ktorý som mal zapnutý, lebo ma zaujímala spotreba.
Toto je čudné, to som v žiadnom teste nečítal/nevidel, že by sa to takto správalo pri diaľničnej rýchlosti. Tým nejdem spochybňovať, čo si zažil, len je otázka, či to bolo práve dobíjanie baterky.
Jak to tak čtu, tak těch několik okamžiků při akceleraci vysavače s eCVT bude stejně nakonec pořád to nejlepší řešení hybridu na trhu :D Tu Hondu musim zkusit...
To by bylo fajn.
Pak snad prestanes trollit o vysavaci. ;-)
Jestli neco pripominalo vysavac, tak minula generace.
Pak snad prestanes trollit o vysavaci. ;-)
Jestli neco pripominalo vysavac, tak minula generace.
Asi je zbytečné ti vysvětlovat, že si absolutně nepochopil muj příspěvek a trollení není pohonu, ale lidí, co nemají rádi eCVT (já sám s tím občas jezdím a jsem spokojen).. zase vedle Done, radši příště mlč :)
Spis jsi nepochopil ty me. :-)
Tady je "vysavacova slabina" pro lidi, co nemaji radi eCVT, vyresena...
Tady je "vysavacova slabina" pro lidi, co nemaji radi eCVT, vyresena...
KANKUNEN
I Karpat v testu Civicu byl spokojený, takže tomu věřím. Jádro pudla je, že to simuluje vlastně klasický spalovák.
Simuluje iba zvuk spalovaku s velmi rychlou stupnovou prevodovkou, v jadre je to prave cisty BEV, pripadne pri starte s launch control to siumulje zvuk THS :) .
hugino
... na nového Tigiho . https://www.auto.cz/…-normalni-motory?…
VAG zaspal dobu, stale nevie ponuknut HEV a ponula len stare motory a prevodovky - diskomfort a neefektivita a PHEV je majketingovy nezmysel. ICE nema sancu konkurovat HEV v SUV, ktore drvivu vacsinu casu travia v meste, v zapchach a na semaforoch, dat si tam dokonca diesel, je ciste sado maso.
Myslím, že není třeba čekat, už dnes je na trhu třeba Seat Tarraco, prostornější, s daleko větší nabídkou motorů (benzín, nafta) i možností individuálních výbav a pro ty co chtějí hybrid je i ve verzi PHEV, která je stejně drahá jako tato Honda (a levnější než Honda PHEV), ale nesrovnatelně dynamičtější a navrch s možností čistě elektrického provozu a v konečném důsledku i úspornější.
Pro ty co chtějí hybrid je ve verzi phev.... No to je phev ne hev. Co mají pro ty, co chtějí hybrid a nechtějí tahat těžkou baterku zbytečně?
Ozzman
konečně CRV, které mi vlastně ničím opticky nevadí, vyvážené, sice možná trochu "nudné", ale beru to jako plus. Trochu jsem zmatený z uvedeného pohonu, kolik má tedy soustava výkon ? 135kw jako u Civica ? V tabulce je pak jen uveden výkon spalováku, ale asi se nemá smysl rozčilovat.
Osobně bych za tyhle peníze asi šel na jistotu buď do Ravky, nebo pokud bych nepotřeboval takový kufr a chtěl trochu ušetřit, tak klidně do Kugy, která je ve srovnatelné kofiguraci od 850tisíc akčně.. proč? Honda je určitě skvělá, ale v minulosti se u určitých motorizací našel nehezký problém, pokud vím naposledy to byl dost nový 1.5 turbo, takže tady bych si počkal, jak ten nový hybrid bude sloužit a zatím zvolil klasiku Toyoty či tu stejnou vykradenou, kterou má Ford, přičemž obě motorizace se jeví jako živější (dle tabulek)
Osobně bych za tyhle peníze asi šel na jistotu buď do Ravky, nebo pokud bych nepotřeboval takový kufr a chtěl trochu ušetřit, tak klidně do Kugy, která je ve srovnatelné kofiguraci od 850tisíc akčně.. proč? Honda je určitě skvělá, ale v minulosti se u určitých motorizací našel nehezký problém, pokud vím naposledy to byl dost nový 1.5 turbo, takže tady bych si počkal, jak ten nový hybrid bude sloužit a zatím zvolil klasiku Toyoty či tu stejnou vykradenou, kterou má Ford, přičemž obě motorizace se jeví jako živější (dle tabulek)
Áno, je to v podstate sériový hybrid, takže smerodajných je pri hybridných Hondach výkon elektromotora, teda tuto 135 kW/184 k a 335 Nm.
Čo sa týka spoľahlivosti, rozumiem tvojim obavám, len by som teda pripomenul, že takýto hybrid už mala predošlá generácia CR-V a neviem o problémoch. Tam to ešte otravne hučalo pri zrýchľovaní, tu už je to pekne vyladené a pribudli dva stále prevody.
Čo sa týka spoľahlivosti, rozumiem tvojim obavám, len by som teda pripomenul, že takýto hybrid už mala predošlá generácia CR-V a neviem o problémoch. Tam to ešte otravne hučalo pri zrýchľovaní, tu už je to pekne vyladené a pribudli dva stále prevody.
Opravdu je to stejný systém ? Já tedy Hondu tak moc nesleduji, ale nabyl jsem dojmu, že to přišlo až s tím novým Civicem. Jak čtu test starého hybridu a toho nového, popisují nějakou evoluci, u starého navíc kritizují monotonnost vytočeného motoru, což u toho nového naopak být nemá cituji "Pokud se do plynového pedálu opřete důrazněji, CR-V začne hezky nabírat tempo za decentního zvuku spalovacího motoru, který graduje a nepůsobí jako vysavač."
Áno, je to vylepšený ten istý systém. Najprv ho dostalo minulé CR-V (nie úplne na začiatku), potom Jazz a HR-V, neskôr Civic, ZR-V a teraz nové CR-V.
Ok, jak říkám, fakt to neznám, ale z popisu odlišného principu fungování mne to přišlo jako jiný pohon, nebo tedy alespoň dost jiný
S Hondou 1.5 jsou stejny nebo mensi problemy nez s jakymkoli Fordem.
Povídej, s jakým Fordem ? Třeba s HEV? Nebo TDCi ? Či dokonce s EV Mustangem? Těm všem se třeba ředí olej, přehřívá se, odchází turba, odchází vstřikovače, zadělávají se karbonem ? A to jsem vyjemnoval jen pár :)
A to říkám jako člověk, co Hondě docela fandí, ten motor mě mrzí, vykonově se zdá super... Proč máš potřebu na vše reagovat jako totální imbecil ? Kdyby si to alespoň přirovnal k nějakému staršímu Ecoboostu, který na to taky trpěl, nebyla by to taková trapárna :)
A to říkám jako člověk, co Hondě docela fandí, ten motor mě mrzí, vykonově se zdá super... Proč máš potřebu na vše reagovat jako totální imbecil ? Kdyby si to alespoň přirovnal k nějakému staršímu Ecoboostu, který na to taky trpěl, nebyla by to taková trapárna :)
Reaguji, protoze vim, jak zavazny je problem Hondy u nas - vubec. ;-)
Dokonce z vlastni zkusenosti, narozdil od tveho trolleni.
Co pises o Honde se da najit o spouste motoru (samozrejme i od Fordu).
Zarazi me, ze jako Ford fan o problemech Fordu nevis.
Dokonce ani EV neumi Ford vyrobit poradne. :-)
https://fdrive.cz/…tang-mach-e-9656
Problémy má až 1 175 vozidel Mustang Mach-E z roku 2022
Důvodem svolávací akce je výrobní vada polohřídelky zadní nápravy
Ale radeji vecne k 1.5 turbo, abys prohloubil sve povrchni informace a psal inteligentnejsi prispevky: :D
https://www.enginefinder.co.za/understanding-hondas-1-5-turbo-engine-is-oil-dilution-really-a-problem/
The new Honda turbo engines are generally dependable, :yes: although this is not the case everywhere.
Nedavno jsem tu mel diskuzi o zivotnosti baterek a hlavnim argumentem nizke zivotnosti baterek byly teploty nizsi nez - 27°C. :D
V tomhle pripade je to podobny....
It’s a well-known quirk of this particular engine. The oil is becoming contaminated by the gasoline, and vice versa. Consequently, the oil will no longer be able to effectively lubricate moving parts like pistons and bearings, leading to poor performance.
Whence comes this unfortunate occurrence? This issue is not due to a manufacturing flaw but rather to the effects of cold weather. Moreover, this Honda oil dilution issue affects the majority of 1.5-liter engines used in colder locations.
This is because this engine takes too long to reach operating temperature. There is petroleum clinging to the inside of the cylinders. The piston rings take the gummy gasoline from the cylinder walls and transport it to the oil. The gas then weakens the oil.
Short-distance drivers in colder areas are the most likely to have this problem. As you make many trips like this, the oil gradually dilutes. There is a significant possibility that the engine parts may wear out quickly due to the conditions in which it operates.
Asi tak. Nejaky vecny koment?
PS Kdybych bydlel za polarnim kruhem, asi bych casteji kontroloval olej u tohoto motoru a snazil se nejezdit zbytecne kratke trasy.
Co to placam? I za polarnim kruhem bych si koupil EV a dokazal, ze pokles zivotnosti ze 30i na 25 let neni pro bezneho (kazdeho krome sberatele veteranu) motoristu (je to vlastni pripustny pojem pro elektromobilistu?) :-) podstatny...
Dokonce z vlastni zkusenosti, narozdil od tveho trolleni.
Co pises o Honde se da najit o spouste motoru (samozrejme i od Fordu).
Zarazi me, ze jako Ford fan o problemech Fordu nevis.
Dokonce ani EV neumi Ford vyrobit poradne. :-)
https://fdrive.cz/…tang-mach-e-9656
Problémy má až 1 175 vozidel Mustang Mach-E z roku 2022
Důvodem svolávací akce je výrobní vada polohřídelky zadní nápravy
Ale radeji vecne k 1.5 turbo, abys prohloubil sve povrchni informace a psal inteligentnejsi prispevky: :D
https://www.enginefinder.co.za/understanding-hondas-1-5-turbo-engine-is-oil-dilution-really-a-problem/
The new Honda turbo engines are generally dependable, :yes: although this is not the case everywhere.
Nedavno jsem tu mel diskuzi o zivotnosti baterek a hlavnim argumentem nizke zivotnosti baterek byly teploty nizsi nez - 27°C. :D
V tomhle pripade je to podobny....
It’s a well-known quirk of this particular engine. The oil is becoming contaminated by the gasoline, and vice versa. Consequently, the oil will no longer be able to effectively lubricate moving parts like pistons and bearings, leading to poor performance.
Whence comes this unfortunate occurrence? This issue is not due to a manufacturing flaw but rather to the effects of cold weather. Moreover, this Honda oil dilution issue affects the majority of 1.5-liter engines used in colder locations.
This is because this engine takes too long to reach operating temperature. There is petroleum clinging to the inside of the cylinders. The piston rings take the gummy gasoline from the cylinder walls and transport it to the oil. The gas then weakens the oil.
Short-distance drivers in colder areas are the most likely to have this problem. As you make many trips like this, the oil gradually dilutes. There is a significant possibility that the engine parts may wear out quickly due to the conditions in which it operates.
Asi tak. Nejaky vecny koment?
PS Kdybych bydlel za polarnim kruhem, asi bych casteji kontroloval olej u tohoto motoru a snazil se nejezdit zbytecne kratke trasy.
Co to placam? I za polarnim kruhem bych si koupil EV a dokazal, ze pokles zivotnosti ze 30i na 25 let neni pro bezneho (kazdeho krome sberatele veteranu) motoristu (je to vlastni pripustny pojem pro elektromobilistu?) :-) podstatny...
Chceš říct, že člověk, který sám zažil za jízdy zapečený pístní kroužek ecoboostu a následnou reklamaci schválně přehlížím problémy fordích mtoorů? :D Já, který vedl měsíc korespondenční a i dokonce osobní dohady s Ford ČR ? :D:D:D Opravdu si myslíš, že nevím o problémech NĚKTERÝCH motorů ? :D
To co píšu o Hondě píšu u každého motoru, o kterém to vím a proto k tomu mám nedůvěru... i o Ecoboostu.
Ty opravdu nedokážeš odlišit to, že si ublíženecky reagoval na naprosto logickou nejistotu, pramenící u mne nejen z článků, ale i s rozhovorem s prodejci Hondy ČR, když jsem se na tento motor v Civicu ptal, protože mne zajímal. Ale ublíženecky si musel vpálit celý Ford, který dělá desítky motorů od spolehlivých po naprosté aušusy, jako jsou některé ecoboosty. Takže, čím trollím prosímtě ? Tohle se nedělo ?
http://www.autoforum.cz/…ostym-nesmyslem/
http://www.japan-cars.cz/…-cr-v-1-5-turbo/
Dále u každé nové technologie jsem skeptický a počkám si, ať je to spalovák, či hybrid. Hondí hybrid léta stál za dvě věci,i zde je to velká inovace, proto bych dal přednost eCVT v Toyotě či Fordu, kde funguje roky a ta auta jsou levnější a rychlejší.
EV Mustang opravdu trpí na odcházející turba či zakarbonování? HEV?Vážně ? Přečti si co si napsal za pitomost proboha, napsal si, že 1.5T trpí stejně jako jakýkoliv Ford....chtěl si být vtipný, ale jsi trapný...
Don, tvuj problem je ten, že se z tebe stal ublíženecký zastánce ideaologie a Hondě nadržuješ tak nějak z toho, že jsi ji vlastnil/vlastníš ještě ? Navíc si měl atmosféru pokud vím... - p.s. já taky mám Hondu v garáži, když už jsme u toho.
Pokaždé, když se na mne snažíš reagovat ze sebe akorát uděláš trotla, nevím, jestli ti vlezlo na mozek to EV, ale tady v diskuzi se chováš jak pitomec, přitom jsem tu vedl naprosto korektní diskuzi s člověkem, co ta auta zná... škoda, že ty to máš jen na papíře, ale potřebu komentovat a útočit.... musíš mít nešťastný život... Proč si nenapsal, že na to trpí i Renault ? Co pane Zoe ? To je v pohodě ? Tce 1.2 tím je taky proslavený, proč bych to měl tahat do diskuze k Hondě ? ... ale ne, ty sis chtěl jen a jen rýpnout, o nic jiného nešlo že ? Proč máš tu potřebu ?
To co píšu o Hondě píšu u každého motoru, o kterém to vím a proto k tomu mám nedůvěru... i o Ecoboostu.
Ty opravdu nedokážeš odlišit to, že si ublíženecky reagoval na naprosto logickou nejistotu, pramenící u mne nejen z článků, ale i s rozhovorem s prodejci Hondy ČR, když jsem se na tento motor v Civicu ptal, protože mne zajímal. Ale ublíženecky si musel vpálit celý Ford, který dělá desítky motorů od spolehlivých po naprosté aušusy, jako jsou některé ecoboosty. Takže, čím trollím prosímtě ? Tohle se nedělo ?
http://www.autoforum.cz/…ostym-nesmyslem/
http://www.japan-cars.cz/…-cr-v-1-5-turbo/
Dále u každé nové technologie jsem skeptický a počkám si, ať je to spalovák, či hybrid. Hondí hybrid léta stál za dvě věci,i zde je to velká inovace, proto bych dal přednost eCVT v Toyotě či Fordu, kde funguje roky a ta auta jsou levnější a rychlejší.
EV Mustang opravdu trpí na odcházející turba či zakarbonování? HEV?Vážně ? Přečti si co si napsal za pitomost proboha, napsal si, že 1.5T trpí stejně jako jakýkoliv Ford....chtěl si být vtipný, ale jsi trapný...
Don, tvuj problem je ten, že se z tebe stal ublíženecký zastánce ideaologie a Hondě nadržuješ tak nějak z toho, že jsi ji vlastnil/vlastníš ještě ? Navíc si měl atmosféru pokud vím... - p.s. já taky mám Hondu v garáži, když už jsme u toho.
Pokaždé, když se na mne snažíš reagovat ze sebe akorát uděláš trotla, nevím, jestli ti vlezlo na mozek to EV, ale tady v diskuzi se chováš jak pitomec, přitom jsem tu vedl naprosto korektní diskuzi s člověkem, co ta auta zná... škoda, že ty to máš jen na papíře, ale potřebu komentovat a útočit.... musíš mít nešťastný život... Proč si nenapsal, že na to trpí i Renault ? Co pane Zoe ? To je v pohodě ? Tce 1.2 tím je taky proslavený, proč bych to měl tahat do diskuze k Hondě ? ... ale ne, ty sis chtěl jen a jen rýpnout, o nic jiného nešlo že ? Proč máš tu potřebu ?
Přečti si to celé ještě jednou.
Máš rudo před očima a vůbec nechápeš, co ti člověk píše. :D
Navíc tím, co jsi napsal o Fordu jsi mi dal za pravdu.
Tak nevím, o čem je spor.
Máš rudo před očima a vůbec nechápeš, co ti člověk píše. :D
Navíc tím, co jsi napsal o Fordu jsi mi dal za pravdu.
Tak nevím, o čem je spor.
Ano, Fordí Ecoboost trpěl také na řadu problémů, né JAKÝKOLIV Ford jak si psal ty.
Spor je o tom, že sem taháš něco, o čem to není jen aby si rýpal.
Spor je o tom, že sem taháš něco, o čem to není jen aby si rýpal.
Tahle Honda má atmosféru. Tak nevím, proč sem taháš 1.5 turbo, který je srovnatelný s většinou motorů Fordu.
Už to chápeš?
Už to chápeš?
Fordů, Renaultů, Nissanů, Peugeotích VTI, ale i dalších motorů (i o 1.2T u Toyoty sem to slyšel)... proč zrovna Fordu ? Protože ho mam v garáži, s jiným motorem, ale mám, protože sis chtěl rýpnout... nemam pravdu ?
Ne, ty jsi rýpal do 1.5 turbo!
Tak jsem uvedl Ford...
1.5 turbo Honda je na tom obdobně, jako většina konkurence.
Tak jsem uvedl Ford...
1.5 turbo Honda je na tom obdobně, jako většina konkurence.
Většina motorů Fordu není 1.6 Ecoboost a pár prvních 1.5R4, kterých se to nejvíce týkalo.
Ford si uvedl proto, že ho mam v garáži... stejně jako Hondu mimo jiné, ale do Fordu se rád strefuješ :) Proč si neuvedl Renault ? Ten na to netrpěl ? Jeden čas to byl pruser...
Ano, rýpal jsem do 1.5 turbo, u kterého se to dělo, ten motor byl u Hondy dost nový a proto jsem skepticky i k další novince, která není ještě na trhu dost dlouho... proto bych vzal eCVT, který se vyrábí 25 let ?
Ford si uvedl proto, že ho mam v garáži... stejně jako Hondu mimo jiné, ale do Fordu se rád strefuješ :) Proč si neuvedl Renault ? Ten na to netrpěl ? Jeden čas to byl pruser...
Ano, rýpal jsem do 1.5 turbo, u kterého se to dělo, ten motor byl u Hondy dost nový a proto jsem skepticky i k další novince, která není ještě na trhu dost dlouho... proto bych vzal eCVT, který se vyrábí 25 let ?
Opět se pleteš.
e:HEV (resp full hybrid Hondy) už je na trhu dost dlouho.
O žádných problémech nevím.
e:HEV (resp full hybrid Hondy) už je na trhu dost dlouho.
O žádných problémech nevím.
HEV v minulé generaci je od 2019 ? A v té nové? Měsíc ?
Kdyby si byl chlap, tak přiznáš, že ten Ford uvádíš jen protože to píšu já... neděláš to poprvé... ale dobře, jen tím dáváš najevo co jsi za člověka :) Loučím se a mrkni někdy do ceníku, kolik stojí konkurence s vysavačem...
Kdyby si byl chlap, tak přiznáš, že ten Ford uvádíš jen protože to píšu já... neděláš to poprvé... ale dobře, jen tím dáváš najevo co jsi za člověka :) Loučím se a mrkni někdy do ceníku, kolik stojí konkurence s vysavačem...
Edit:
https://www.youtube.com/watch?…
Tak poprvé v Accord 2018. Byl tam nějaký problém?
i-MMD Hybrid se jmenoval ten samý hybrid předtím.
Kolik let potřebuješ, než se podle tebe technologie etabluje???
:D:D:D
PS Jasně že uvádím Ford kvůli tobě. Já proti Fordu vůbec nic nemám. Jsem objektivní. Ford je spíš moje oblíbenější značka. Ale já značky neposuzuji podle emocí, ale podle hodnocení, spolehlivosti, technických řešení atd.
Ve většině uvedených aspektů Honda exceluje. :yes:
https://www.youtube.com/watch?…
Tak poprvé v Accord 2018. Byl tam nějaký problém?
i-MMD Hybrid se jmenoval ten samý hybrid předtím.
Kolik let potřebuješ, než se podle tebe technologie etabluje???
:D:D:D
PS Jasně že uvádím Ford kvůli tobě. Já proti Fordu vůbec nic nemám. Jsem objektivní. Ford je spíš moje oblíbenější značka. Ale já značky neposuzuji podle emocí, ale podle hodnocení, spolehlivosti, technických řešení atd.
Ve většině uvedených aspektů Honda exceluje. :yes:
Ok, takže jsi jen chudák, co musí rýpat, alespoň to přiznáš.... :yes:
Jako obvykle bych ti rád připomněl, že se raději bavím věcně.
Nechci se tu urážet jak na pískovišti.
Nějaká odpověď na otázky výše?
Potřebuješ 25 let?
Z předchozího hybridem i-MMD Hondy nebyl pokud vím problém. Tento je jen evolucí.
Uvádět 1.5 turbo bylo úplně mimo.
Promiň. Vím, že kritiku nesneseš. :D
Nechci se tu urážet jak na pískovišti.
Nějaká odpověď na otázky výše?
Potřebuješ 25 let?
Z předchozího hybridem i-MMD Hondy nebyl pokud vím problém. Tento je jen evolucí.
Uvádět 1.5 turbo bylo úplně mimo.
Promiň. Vím, že kritiku nesneseš. :D
Tak proč si s tim začal ? Já uvádím 1.5turbo jako příklad nového motoru Hondy, co selhal... vím, že to víš, ale jen rýpeš a pak se tu tváříš, jak nechceš spor :D hele fakt čau pokrytče
1.5 turbo neselhal. Jen nebyl tak nadstandardne spolehlivy, jako atmo Hondy do ty doby. Ale je to vyborny motor, ktereho se vyrobily mozna miliony a zavazne problemy (az na vyjimky) nema.
Zdravi pokrytec :-)
PS Na konktretni otazky jsi bohuzel jako obvykle neodpovedel... Misto toho jen osobni utoky. :no:
A odkaz na AF je zoufalost. ;-)
Zdravi pokrytec :-)
PS Na konktretni otazky jsi bohuzel jako obvykle neodpovedel... Misto toho jen osobni utoky. :no:
A odkaz na AF je zoufalost. ;-)
×
Sdílení komentáře
×
Vejce nebo slepice?
Podivej se na historii CR-V a XC-60.
;-)
Trumf ;-)
Pomaly sa začínam rozhliadať po tejto kategórii kompaktných SUV a CRV by bola horúci favorit... keby nebolo ceny. Tá cena je totiž absurdne vysoká a vyčleňuje CRV z konkurencie mainstreamových SUV a radí ju cenovo medzi prémiovky.
Konkrétny príklad: CRV hybrid začína na 45490 eur. Priamy konkurent Nissan X-Trail e-power začína na 34490 eur. To je rozdiel vyše 11t eur. Pri podobnej technike (aj X-trail poháňa kolesá elektromotorom a benzín slúži iba ako generátor) a výkone (Nissan má o 20 koní viac, v štvorkolke dokonca o 29k viac) aj výbava je porovnateľná.
CRV plugin stojí 56990 eur, porovnateľná X1 25e začína na 48260 eur (OK, slabšia výbava, ale o 61k viac a navyše štvorkolka, kdežto plugin CRV môže byť iba predohrab).
Proste Honda to opäť brutálne prestrelila s cenou. Ale CRV nie je type R, tu je klientela racionálna a pozerá na cenu. Myslím preto, že predaje CRV u nás budú hodne slabé, pri fullhybridoch pôjdu ľudia do mainstreamovej konkurencie a pri pluginoch rovno do prémie.