Veterán
.... a vlastne jsem dodnes.... skoda jen ze kdyz uz najakeho nahodou potkam, je temer s jistotou napaden kutilem....
...si tu úplně poslední nejšpičkovější limitku s 225 k pořádně vyzkoušet a byl to nezapomenutelný zážitek! Přitom to auto tehdy stálo kolem milionu a pak ho prodejce dokonce ještě výrazně zlevnil. Auto, které jezdilo přes 250 km/h!!! Jelo to opravdu pekelně a jen trochu víc šlapat na plyn bylo fakt "o papíry". Dnes už snad mohu prozradit, že jsem s ním tehdy krátce pozávodil BMW M3 E30 a v přímce nakonec nemělo šanci 😄 Pro mě je toto auto dodnes ten nejúchvatnější novodobý Fiat, který už bohužel nikdy nebude překonán.... 😒 Po jistých prvotních rozpacích se mi nakonec moc zalíbil i jeho design (vnější i vnitřní) a velmi mile překvapila i prostornost kabiny i kufru (dokonce bylo možné i převážet dlouhé předměty po sklopení časti zadního opěrada). Jen za slunečného dne se ty nestíněné budíky s rovným zasklením hodně zrcadlily, ale tím veškerá moje kritika končí. Dnes je toto kupátko jedním z nejatraktivnějších cenově dostupných yong-timerových sporťáků a stále nabízí spoustu radosti a parády. Bravo, Fiate! 😄 :yes: :yes: :yes😒br />
P.S.: Autorovi samozřejmě opět veliké uznání a díky za perfektní článek o úúžasném autě! 😄 :yes:
Coupé Fiat....žádné jméno modelu, prostě "kupé Fiat", a v tom je ten fígl.
Poprvé jsem ho viděl na vnitřku obálky slovenského časopisu Stop, ještě jako prototyp, a myslel jsem si tehdy, že se ve Fiatu asi zbláznili.. Ten design byl podivný, na tu dobu úplně mimo. Při setkání naživo na autosalonu v Turíně v roce 1994 jsem se z něho mohl podělat. Několikrát jsem si do nich sedal, obcházel a fotil ze všech stran, nic jiného mě v tu chvíli nezajímalo, byl jsem naprosto v tranzu. A že na turínském autosalonu bylo vždy na co koukat.. Od té doby je to jeden z mých favoritů pro důchod. Fiat vyrobil v minulosti spoustu nádherných a originálních kousků, ale Coupé Fiat je mezi všemi klenot..
Poprvé jsem ho viděl na vnitřku obálky slovenského časopisu Stop, ještě jako prototyp, a myslel jsem si tehdy, že se ve Fiatu asi zbláznili.. Ten design byl podivný, na tu dobu úplně mimo. Při setkání naživo na autosalonu v Turíně v roce 1994 jsem se z něho mohl podělat. Několikrát jsem si do nich sedal, obcházel a fotil ze všech stran, nic jiného mě v tu chvíli nezajímalo, byl jsem naprosto v tranzu. A že na turínském autosalonu bylo vždy na co koukat.. Od té doby je to jeden z mých favoritů pro důchod. Fiat vyrobil v minulosti spoustu nádherných a originálních kousků, ale Coupé Fiat je mezi všemi klenot..
Coupátko máme doma. Moje mamka si ho koupila někdy v roce 2005. Je to 20v bez turba. r.v 2001 takže poslední kousek z výroby. Jen už to auto asi tak 10 let nejelo. Párkrát už jsem přemýšlel že bych si ho vzal a oživil. Jen jak jenpsáno v článku, nevím jestli to není finanční blbost. No uvidíme
Rozhodně ho oživ, pokud tedy nevyžaduje nějaké horentní investice! 😄 :yes: :yes: :yes:
Prý super kára....