Bezpečnost
Pri voľnobehu sa síce motor nezohreje ale napr octavia TDi mala elektrické kurenie, takže po naštartovaní aj na voľnobeh začala kúriť celkom rýchlo .
Asi to bude u viacerých naftových motorov.
Aj Toyota to mali.
Asi to bude u viacerých naftových motorov.
Aj Toyota to mali.
Případně jsou vybavené naftovým příhřevem který je asi ještě výkonnější než elektrika. Jen mu to trvá trochu déle protože ohřívá i motor
Silikon si na "sametové" těsnění fakt dávat nebudu.
Stěrače nemusím rvát, vyhřeju si je zevnitř, když je to fakt zlý a nechce se jim.
Smeták nenosím, mám rukáv. Boční skla vezmu kreditkou.
Na auto zásadně nikdy nic neliju.
Keyless nepotřebuje teplý klíček.
Ruční brzdu nemám a automat se na zpátečku neparkuje.
Nemám 130 metrů dlouhou prodlužku na fén.
Tkaničky do bot nenosím a promačkávání tkaničkou jsem asi nepochopil.
Na mlžení oken existuje takový převratný vynález. Myslím, že se jmenuje klimatizace.
Nesahám do klimatizace, když funguje. Jinak to snad ale umí a ví každý, jak zapnout ofuk skla, nebo?
Na kladivo nemám seriózní odpověď. Nic tak blbýho už jsem tady dlouho nečetl.
Jako prevenci používám moderní vůz s výhřevem skla, keyless odemykáním atd. Nekupuju si kvůli tomu zimní sirky.
Motor samozřejmě nechám běžet na volnoběh, dokud mi elektrická topná spirála trochu neohřeje interiér a všechny vyhřívané komponenty auta nesplní svůj účel a v mezičase čistím auto od sněhu a ledu. Je-li z auta vidět, samozřejmě jedu. Skutečná raketová věda.
Děkujeme!
PS. Toto je jediná situace, kdy bych bral EV a na dálku si ho rozmrazil a vytopil. Ale za ty 3-4 problémový dny v roce mi to nestojí.
Stěrače nemusím rvát, vyhřeju si je zevnitř, když je to fakt zlý a nechce se jim.
Smeták nenosím, mám rukáv. Boční skla vezmu kreditkou.
Na auto zásadně nikdy nic neliju.
Keyless nepotřebuje teplý klíček.
Ruční brzdu nemám a automat se na zpátečku neparkuje.
Nemám 130 metrů dlouhou prodlužku na fén.
Tkaničky do bot nenosím a promačkávání tkaničkou jsem asi nepochopil.
Na mlžení oken existuje takový převratný vynález. Myslím, že se jmenuje klimatizace.
Nesahám do klimatizace, když funguje. Jinak to snad ale umí a ví každý, jak zapnout ofuk skla, nebo?
Na kladivo nemám seriózní odpověď. Nic tak blbýho už jsem tady dlouho nečetl.
Jako prevenci používám moderní vůz s výhřevem skla, keyless odemykáním atd. Nekupuju si kvůli tomu zimní sirky.
Motor samozřejmě nechám běžet na volnoběh, dokud mi elektrická topná spirála trochu neohřeje interiér a všechny vyhřívané komponenty auta nesplní svůj účel a v mezičase čistím auto od sněhu a ledu. Je-li z auta vidět, samozřejmě jedu. Skutečná raketová věda.
Děkujeme!
PS. Toto je jediná situace, kdy bych bral EV a na dálku si ho rozmrazil a vytopil. Ale za ty 3-4 problémový dny v roce mi to nestojí.
Zamlada jsem taky utíral rukávem, ale co jsem přešel a smeták tak si to nemůžu vynachválit 😄 😄 😄
přimrzlé dveře 406ky jsou tradiční každoroční zimní zábava a pokud auto parkuje venku, nepomáhá na to NIC. Takže na mé zuřivé bušení pěstí do rámu dveří, aby to povolilo, si už ulice zvykla 😊
Namazané těsnení, ale přes den tam nateče voda v noci to stejně zamrzne, stěrač je zmrzlý a neohebný, moc nestírá, smeták mám vzadu, abych neměl sníh na sedačce, rozmrazovač zámků je k ničemu, když zamrzne krytka klíčové dirky, škrabka na dvířkách nádrže u octávky je fajn, jen pokud nejsou přimrzlá ta dvířka, plachta na okno je fajn, ale pokrytá námrazou po přenesení do auta přináší vlhkost. Nejdřív nastartuji a pak až ometám - potřebuji odmrazit přední i zadní okno, zrcátka....
Každý ví, jak tyto rady vypadají hezky a jak v praxi nefungují a nebo velmi otravuji život.
Primarnim duvodem zamrzani auta je vzdusna vlhkost, ktera se kondenzuje z klesajiciho vzduchu. Jakakoli strecha nad autem ten problem hodne vyrazne redukuje. Ne ze by ve velkych mrazech nemohlo zamrznout, ale mne se to jeste nestalo.
Za ta leta co takhle parkuju se mi ani jednou nestalo, ze by tam naval snih. Ale uznavam, ze nebydlim na horach.