Italská automobilka pomalu ožívá a rozrůstá se. Novým základním modelem se co nevidět stane malý crossover Brennero, který využije základ Jeepu Avenger či Fiatu 600. Vedle spalovacích motorů nabídne i bezemisní pohon.
Placas totální nesmysly. Rok 24 brennero. 25 nová giulia komplet EV. 26 nové stelvio komplet EV. 27 nová GTV komplet EV. Pak možná ale možná komplet EV giulietta. . . .
Hele tak jak ti to mám jinak říct že to co říkáš není pravda? Ten plán na nové modely už je potvrzen nejméně rok. A ty tady placas něco o giuliette která ještě vůbec není schválena. . . .
Treba normalne.
Kdes to vzal, vsude pisou neco jineho.
A ja bych Ti na to rekl, ze italske autoservery psaly o predstaveni v roce 2025.
Dobre, nemusi to znamenat zahajeni prodeju.
A ano, bude to klon DS4 / 308 / Astra. Coz porad jeste neznamena, ze to nemuze byt koukatelny.
Toho delani ze vsech kolem debily mam proste plny zuby.
Debila ze sebe děláš sám. Na italských webech je zmínka o giuliette nejdříve na rok 28 a navíc ještě není potvrzená. Přijde mi že sis popletl giuliettu s giulii. Ta je právě oficiálně potvrzená na rok 25 na rozdíl od giulietty . . .
Proč by nebyl? Jaké jsou ty důvody dnes? Dobře jezdí - hezky vypadá... to může i v elektrice.
2025 je za rohem... a vzhledem k typickému zvyku Alfy o novém modelu nejdřív pár let mluvit moc nevěřím, že by tu do dvou let byla nová Giulietta... moc to ale nesleduju.
Ano, turbodiesely samozřejmě v principu přitažlivý zvuk nemají (alespoň tedy ty čtyřválcové), ale zase disponují mohutným zátahem "odspodu" v kombinaci se skvělou spotřebou i při svižné jízdě (a tedy i velmi dlouhým dojezdem). A pořád je lze u některých značek koupit i s manuálem (u AR tedy bohužel už ne). V tom tkví jejich obliba, proto je EV nikdy nemohou nahradit. :-)
Tak hlavně byla Alfa o motoru, jeho zvuku, nízké hmotnosti, dynamice, designu. Takový ten feeling sportovního auta, ne bachratého SUV. Ten se s elektromobilitou prostě vytrácí, ať to má kolik chce koní... Prostě sterilita a nuda :no:
sa mi nadalej paci od alfy len Tonale... ale chapem prichodu Brennera ktore urcite preda viac aut ako giulia so stelviom dohromady .. a to tu ide... alfa potrebuje momentalne rapidne zvysit predaje ak chce prezit ... ved pred 20 rokmi predavala 3krat tolko aut co dnes a to uz je dost velke varovanie ze nieco momentalne v alfe nefunguje ako ma ... osobne by som obnovil radsej lanciu a alfu uz davno poslal k certom ale ok.. aspon to tonale je fakt pekne ... tak snad sa toho chyti alfa a zacne nasluchat viac trhu a zakaznikom ako osobnym snom a viziam... sancu prezit stale ma cuduj sa svete.. ehm bohudik som chcel povedat ... 8-s
Ja som bol v nemecku naposledy v aprili 2018... na tyzden sme boli u manzelkynej sestry v Jene a videl som tam uz vtedy spacestar castejsie ako yaris ci swift... proste iny kraj iny mrav jak sa vravi... ale od r 2020 ( s tym poslednym faceliftom ) aj u nas uz spacestar akosi ozil... ale spat k alfe... tonale je fakt jedina alfa kde mi aj kukuc k alfe sedi a ma ho taky aky od alfy cakam... a to ze uz cele auto je SUV a nie nejaky sikovny hatch je uz druha vec ...
Ideál pro AR v tomto segmentu by byl jedině hatchback, ve střední třídě pak samozřejmě sedan, ideálně s odvozeným kupé a alternativně s manuálem. A hlavně žádná debilní hybridizace!!! :-):yes:
ale tieto crossovery tak pre mainstream OK, ale ALFA? Pre mňa jediná a posledná je Giulia....tie preznačkované pežoty katastrofa, Tonale má podľa mňa nevyvážený bočný profil, toto Brennero, no uvidíme, obrázky sú staré aspoň 2 mesiace, nevie sa či ide o finálnu verziu. Týmto ALFA STRáCA EXCLUZIVITU.