Novinky
.... když Fiat 500 E začíná na 699 a tohle teda na 899 nebo kolik.... úplně nechápu tento pokus Hondy.... (ne že by teda i ten Fiat byla nějaká láce za ty prachy, ale když už někdo chce malé EV tak prostě to podstatný rozdíl je)
to je co rikam celou dobu, ev s takhle malou baterkou nema zadnej smysl. To je pro par fandu a tim to konci. Kombik s 50kwh dopadne stejne. V malym aute se pojdme bavit od 65kwh.
edit coz je ix1 za milion, ta je na trhu tejden a potkam to kazdej den, e hondu nikdy
edit coz je ix1 za milion, ta je na trhu tejden a potkam to kazdej den, e hondu nikdy
Smysl to má, autí do města, proč ne. Ale muselo by to být adekvátně naceněné.
Presne tak.
Az to bude stat polovinu, tak to bude super.
Za 900.000Kc je to absolutne neprodejne.
Zbytecny pokus Hondy.
Az to bude stat polovinu, tak to bude super.
Za 900.000Kc je to absolutne neprodejne.
Zbytecny pokus Hondy.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
EV s malou baterkou má právě velký smysl. Nač tahat velkou baterku, když jezdím jen kolem komína. A na krátké jízdy po městě a okolí je EV ideál.
Dalo by se to srovnat s Citigo což bylo zatím podle mne jediné elektroauto které u nás dávalo smysl a cenově bylo sice dvakrát dražší než benzinové ale díky výbavě dávalo smysl ho za 420.000 koupit
proč není po takovém sqělém EV za velmi rozumnou cenu hlad? Jde snad všem o to, aby se planeta oteplila ještě rychleji?
Lebo cena nie je rozumna. Thats all.
pane Rohor, správně by váš příspěvek znít😒br />
"proč není po takovém sqělém a dostupném EV" ... 😒] 😒] 😒] tak se to správně píše na Garáži CZ a na Seznamu/Novinkách a podobných "progresivních" serverech ...
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No nevím. Auto s vysokými kvalitami by asi nestahovali z prodeje po třech letech výroby po naprostém prodejním fiasku. To i první verze BMW i3 z roku 2013 je na tom prakticky ve všem lépe než tahle Honda.
Prvni verze i3?
😁 😁
Nevis o cem mluvis....
Priste si odpust takove hloupe komenty.
😁 😁
Nevis o cem mluvis....
Priste si odpust takove hloupe komenty.
No když už tady musíme číst bláboly dona Vita, tak můžeme číst všechno, eletrogumo.
Nechapu proc na me reagujes.
S tebou nediskutuju.
Prvni BMW i3 melo nepouzitelnou baterku 18,8kWh.
Honda e ma (stale obtizne pouzitelnych) 28,5kWh.
Porad je ale Honda diky velikosti baterky na to mnohem lip nez prvni i3.
To nemluvim o tom, ze ma Honda vsechny plnohodnotne dvere, normalni sirku kol, V2L atd.
Takze shrnovacka😒br /> Prvni i3 neni lepsi temer (krome treba zrychleni) v nicem.
S tebou nediskutuju.
Prvni BMW i3 melo nepouzitelnou baterku 18,8kWh.
Honda e ma (stale obtizne pouzitelnych) 28,5kWh.
Porad je ale Honda diky velikosti baterky na to mnohem lip nez prvni i3.
To nemluvim o tom, ze ma Honda vsechny plnohodnotne dvere, normalni sirku kol, V2L atd.
Takze shrnovacka😒br /> Prvni i3 neni lepsi temer (krome treba zrychleni) v nicem.
Tak i3 přišla na trh v roce 2013. První verze měla baterku sice ještě menší, ale byla možnost mít REX. Reálný dojezd i bez REX byl na jízdy po městě relativně OK. Ale pořád se bavíme o době, kdy konkurenční auta do města byly Renault Zoe, Nissan Leaf, Mitsubishi i-MiEV, apod. , proti kterým byla i3 někde úplně jinde.
Auto je to rozhodně mnohem prostornější než Honda e.
Druhá verze i3 na tom byla s kapacitou baterie prakticky stejně a ta poslední už Hondu e předčí naprosto ve všem.
Na rozdíl od Hondy e se ale i3 vyráběla 9 let a prodalo se jich docela dost. Vidět dnes i3 na silnici je celkem běžné. Hondu e jsem naživo viděl na ulici max jednou.
Auto je to rozhodně mnohem prostornější než Honda e.
Druhá verze i3 na tom byla s kapacitou baterie prakticky stejně a ta poslední už Hondu e předčí naprosto ve všem.
Na rozdíl od Hondy e se ale i3 vyráběla 9 let a prodalo se jich docela dost. Vidět dnes i3 na silnici je celkem běžné. Hondu e jsem naživo viděl na ulici max jednou.
Heled, to ostatni cos ted napsal dava trochu smysl.
Ale o pulku mensi baterka nebo dokonce REX byl bullshit s Hondou e nesrovnatelny.
PS Ja jsem o i3 uvazoval a to auto se mi libi. Ale az od cervence 2016 s bateerkou 27,kWh.
https😐/ev-database.org/…068/BMW-i3-94-Ah
Az tohle se da srovnavat s Hondou e.
😉
Ale o pulku mensi baterka nebo dokonce REX byl bullshit s Hondou e nesrovnatelny.
PS Ja jsem o i3 uvazoval a to auto se mi libi. Ale az od cervence 2016 s bateerkou 27,kWh.
https😐/ev-database.org/…068/BMW-i3-94-Ah
Az tohle se da srovnavat s Hondou e.
😉
Honda e :yes: :yes: :yes:
Mně se moc nelíbí, ale k tobě by se celkem hodila. Takové super auto pro tebe Rome. Je hezky barevné a vypadá jak z kolotoče.
Mě se Honda e hrozně líbí a je mi absolutně fuk, co si o něm myslí ostatní - i kdyby mi všichni šuIini na celém světě tvrdili, že je to to nejošklivější autíčko - bude mi to absolutně putna… 😄
Rome tobě se jednoduše musí Honda líbit, protože jsi Rom. Po matce i po otci, takže 2x.
Když tě čáp přinesl tvým rodičům - dlouho se smáli a chtěli si čápa vzít jako prvního. 😄
Od Roma a to Horkého, značné duševní vzepětí. Tebe tví rodiče čápovi vrátili a pakoval ses rovnou do ústavu. 😄
😄 😄 😄 :yes:
Předtím ještě stihnul vypadnout z hnízda na komíně rovnou na zobáček, chudáček.
Předtím ještě stihnul vypadnout z hnízda na komíně rovnou na zobáček, chudáček.
Jaká je tady rozkošná trollí farma - stačí říct, že se vám líbí malé elektrické autíčko (předmět článku), a… bííída! Máte problém, velký problém - dozvíte se všechno o sobě, své národnosti, inteligenci, rodičích a dokonce dostanete psychoanalytickou diagnózu!
Zde jsem člověkem! 😄
Zde jsem člověkem! 😄
Dyk more přijď zase Hamuno.
Konečně se s tebou někdo po dlouhé době bavil ubožáčku mrzutý.
Konečně se s tebou někdo po dlouhé době bavil ubožáčku mrzutý.
Asi jsi ze mě chtěl udělat hlupáka, ale popletl ses a udělal jsi hlupáka ze sebe. Zkus to znovu, plesnivý chomáčku rektálních chloupků. Budu předstírat, že jsem si toho pokusu nevšiml. 😄
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hondu e som mal možnosť vyskúšať a jazdilo to veľmi fajn. Ale áno, cena bola šialená a najväčšou chybou bolo, že sa s ňou nedalo v podstate nič urobiť. Fiat 500e sa dá tiež prestreliť na 44-tisíc eur, lenže základ vie byť aj za 29-tisíc eur. Pri podobne veľkej Honde to bolo 36-tisíc eur. Podľa mňa veľkou chybou bolo, že ju nevedeli ponúknuť v dostupnejšej verzii, napríklad s klasickými zrkadlami a s menej obrazovkami.
No a keď pozerám, že za tú novú elektrickú Hondu e:Ny1 chcú 50-tisíc tak fakt neviem ako chcú s elektro uspieť. To je stále SUV B segmentu a drahšie ako elektrická Kona či Megane, ktorý zrovna nie je hitom medzi baterkáčmi.
No a keď pozerám, že za tú novú elektrickú Hondu e:Ny1 chcú 50-tisíc tak fakt neviem ako chcú s elektro uspieť. To je stále SUV B segmentu a drahšie ako elektrická Kona či Megane, ktorý zrovna nie je hitom medzi baterkáčmi.
Kona je ale taky béčko, ne? A Megane je na céčko relativně malej.
Jinak ale jo... za 50t€ to musí být fullsize rodinné auto... a nebo pokud to má být druhé auto do rodiny, tak musí být levnější.
Jinak ale jo... za 50t€ to musí být fullsize rodinné auto... a nebo pokud to má být druhé auto do rodiny, tak musí být levnější.
No Kona je dnes dlhšia ako i30. V novej generácii podrástla, tak by som ju už radil k C crossoverom ako T-Roc či X-Ceed. Ale pozerám že aj to HR-V/e:Ny1 má skoro 4,4 metra. Potom už asi rozhoduje základ, či je to na platforme B alebo C segmentu. T-Roc nemá ani 4,3 m ale je na podvozku predošlého Golfu.
Ak 35kWh baterka "diktuje" cenu daleko nad 30 000€ tak je niekde nieco velmi zle. To auto vyzera futuristicky, s 4 dospelymi taha ako mala raketa, ale cenova politika a bezdovodne premrstena cena ho popravila.
Tak ale zapomínáš na fakt, že Japonci jsou malí.
Na to Japonci zapomínají pořád, obvykle to odnesou jen sedačky, tady to odneslo celé auto. 😒]
Na to Japonci zapomínají pořád, obvykle to odnesou jen sedačky, tady to odneslo celé auto. 😒]
K tomu pidi baterka pod zadkom a cenovka sorenta... a stalo sa presne to co sme tu pisali viaceri uz davno.. ze to bude prepadak... ze toto nebude fungovat...
No, nebudem hodnotit ci je to drahe alebo nie, asi odpoved vieme, ale aj drahsie mini auta sa predavaju lepsie.
Za mna Honda e bolo najvacsie sklamanie co sa tyka designu. Ked predstavili concept Honda e s troma dverami, tak to bolo jedno z najkrajsich auto ake za posledne roky v kategorii A niekto ukazal. Ked prisla produkcna verzia, boli iba oci pre plac. 8-s
Za mna Honda e bolo najvacsie sklamanie co sa tyka designu. Ked predstavili concept Honda e s troma dverami, tak to bolo jedno z najkrajsich auto ake za posledne roky v kategorii A niekto ukazal. Ked prisla produkcna verzia, boli iba oci pre plac. 8-s
No pane redaktore, bylo by dobré ty vysoké kvality nějak přesněji pojmenovat, pokud tím myslíte design, tak souhlas (i když 500e je daleko hezčí), ale po technické stránce je to na dnešní poměry EV neprodejný šrot, malá baterka v kombinaci s vysokou spotřebou a tedy mizerným dojezdem to vše kombinované s pomalým nabíjením, horší EV aby pohledal.
auticko podarene, do mesta idealne, avsak ta cena.... od uvedenia bola vysoka, a potom uz len stupala... 😢
tenhle model sem v Praze naživo viděl za cleou dobu asi 2x, mimo Prahu nikdy.
Předražený , nepoužitelný nesmysl
Předražený , nepoužitelný nesmysl
Vždy mi to přišlo jako takové auto pro novináře. Pár dní pojezdit, vyzkoušet odpich, vychválit, jak je úžasně roztomilé, a vrátit klíčky importérovi. Reálně za ty peníze prostě nesmysl.
Dle mého odhadu
Spolu s podzimovým odebráním bonusu pro firmy, 60% BEV v Německu přichází o bonus 6750, 30% bude mít snížený bonus, u 10% bonus nebyl.
Dále se mění bonus i v mnoha dalších Západních zemích.
Byť dieseldezoláti si nesmyslného zvýhodňování nafty sami s gustem užívají... :no: 😒]
U té nafty - my na to koukáme primárně optikou osobáků, ale to zdanění je asi spíš cílené na náklad a zemědělství.
Jeden problém je, že spotřební daň má postihovat společensky nežádoucí spotřebu... ale dost těžko budeš obhajovat, že pěstování pšenice je společensky nežádoucí. No tak fajn, zavedeš nějakou zvýhodněnou naftu pro zemědělce. Potom i pro náklaďáky... a potom, když Franta jede na pole, tak to vlastně patří k tomu pěstování, ne? 😄 Víceméně skončíš u toho, že spotřební daň se uvaluje na to, kde to konzumenti zaplatí.
Z praktického hlediska je potřeba to danit tak, aby u nás palivo nebylo dražší než v zahraničí, aby to nemotivovalo tranzitní dopravu tankovat mimo ČR.
Zrovna včera jsem potkal fabii a ceed diesely, který hulili a smrdeli
Nějaké vratky daně dle motohodin atd... to je jen byrokratický balvan, který přidělá spoustu práce bez přidané hodnoty a garantovaná cesta k daňovým únikům.
A jinak jasně - naftu je potřeba danit dle potřeb ekonomiky a konkurence daní v okolních zemí (tedy v Polsku). Problém je v tom, že stát je nenažraný a daní benzin výrazně víc. Ta nenažranost je ale strašně krátkozraká, protože co udělají lidi? Pořídí si i do osobáků diesely. Takže ve výsledku stát vybere na dani míň a jako bonus je všude plno dieselového smradu. Nebýt té prémiové daňové přirážky na benzin, osobní diesely by prakticky neexistovaly (a mimo jiné by evropští výrobci v této slepé vývojové větvi neutopily tolik nákladů).
My na to koukáme dnešní optikou, kdy tu jsou turbobenzíny a hybridy... ale v době rozmachu dieselů ti proti tomu 2.0d stál nějaký dvoulitrový atmobenzín, který nejen že žral víc, ale ani dynamicky tu dvoulitrovou turbonaftu nestíhal, respektive musel jsi se sakra snažit na to, na co se ta nafta snažit nemusela.