Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Lada Niva měla úpravy, o kterých možná ani nevíte. Vypadá skvěle i dnes

18 komentářů

topten
jeste jsem u nej na podvalu nikdy nevidel tohodle zigula, ale jimny nepocitane
nechapu proc z tohodle klumpru z rossiji delate modlu
navic v dobe, kdy se rossija zaradila mezi teroristy
rohor
Co je ti na tom divného ve státě, kde vládnou ODSkomunisti a prezident je Pávek?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
A to vládnou jen náhodou, protože propadlo cca milion dezolátních hlasů. Mohlo to být ANO o dost horší.... :no: :no: 😒]

a prezident mohl být hentý oný Bureš 😒] 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím přesně kde se vzalo slovo desolát ale rozumím mu tak, že má někdo mozek na sra#čky a to se hodí přesně na voliče pětidemolice a pávka.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co tě vede k tomu, operovat s Pávkem, když oponent je Bureš. Zdravím koblihe.
rohor
Že by třeba něco jako 18 = 20 - 2?
Arese
Já samozřejmě uznávám, že Niva je svým způsobem automobilová legenda a uznávám její terénní kvality, ale všeho moc prostě škodí - o této ruSSácké fosílii tady píšete snad každého čtvrt roku. Zejména v době, kdy se země výrobce změnila v nepokrytě fašistický stát, který masově vraždí, znásilňuje, unáší, ničí a krade v sousedním státě a vyhrožuje celé Evropě... Je to prostě nevkusné, až trapné! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za pár let bude po tomtorusáckým šrotu. Fabriku budou vlastnit Číňané a budou vyrábět auto svoje.
Josef Vik
Kdo to vlastnil, tak musí uznat dvě věci. Průchodnost terénem to má jak traktor. A to je první a jediné pozitivum. Jinak je to šrot neskutečnej!!!! Zemědělský vůle na všem, motor bez výkonu se spotřebou třílitru. To auto se doslova sralo pod rukama od prvopočátku, hnilo rychle jak letní jabka na stromě. Pořád se v tom musel člověk hrabat jak v nakladači T-174/2. Jízdní vlastnosti mimo lesní cesty naprostý očistec. Jediné, proč o tomhle verglu mají lidé povědomí je, že za komára nic jiného nebylo. Stejný šrot jak Š 120. V obojím jsem se najezdil a natrápil tolik, že nechápu, že je tu o tom, po tolika letech od pádu komouše, zmínka.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vydrž chvíľu, on ti to Barik vysvetlí 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nemyslím že máš tak úplně pravdu. Hodně záleží o jakém období totiž hovoříš.
Ano, pohledem doby nedávné je Niva kus šrotu. Ale nemyslím že tomu tak bylo vždy. A nemyslím že tomu tak bylo pořád. Poslední kusy a v zásadě od příchodu Nivy Urban šlo spoustu věcí a hlavně kvalita hodně nahoru.
A koncepční stáří? Ano, to samozřejmě nikdo Nivě odpárat nemůže. Ale koncepční stáří bylo u Defenderu, G-class, Brouk, Mini i dalších... a tam to nikomu v principu nevadilo.
Avatar - Anonym
Anonym
To auto se navíc neustále vylepšuje?

Koroze, jistě. Ale podívej se na auta 70-90 let. Tuhle sme byly na Jaguaru XJ co mam já, ale novější XJR z roku 2000, podlahy prohnilu durch.
Co Felicie a jedničkový Fabie? A Oktávky?
Se tvrdilo že tyhle auta nehnijou, denně vidím tyhle káry s prohnilými prahy, lemy blatníků a korozí 5 dveří...
To samý starý Passaty, Audiny , Mazdy atd.

Když se jezdí v soli a nedělá se nasátřik dutin a podvozku, hnije to.
Avatar - Anonym
Anonym
zajímavý, že ještě někdy do roku 1998 to byl neprodávanější offroad i v ČR 😊 A úspěsně se to vyvážělo asi do 50 zemí světa 😄 😄 😄 😄
Motory to letos dostane nový - z Vesty 1,6 a 1,8.
A výbava včetně verze Urban taky vzrostla: ABS, tempomat, el okna zrcátka, klimatizace, vyhřívané sedačky .....nic víc člověk do takového auta ani nepotřebuje. Tohle není SUV do města 😄

Kdo chce něco víc mderního, je tu NIVA II - Travel.
Avatar - Anonym
Anonym
navíc se prodávala v půlce světa, namátkou Německo, Británie, Francie, Brazílie, Kanada, Austrálie, Japonsko, Peru, Chile, Mongolsko, Egypt, Itálie, atd.

To auto za ty léta mělo nejméně 100 modernizací a vylepšení a s původní verzí to má společného akorát 80% kastle
Otto von Bismarck
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Anonym
Anonym
fico
Tohle si v současné době koupí jen pošuk.