Střecha dole, tříramenný volant, tažný naviják, střešní okno vyhlášené značky Webasto, obrovská kola, prodloužený rozvor i zadní převis – terénní Lada Niva už se ve světě dočkala ledasjakých úprav.
jeste jsem u nej na podvalu nikdy nevidel tohodle zigula, ale jimny nepocitane
nechapu proc z tohodle klumpru z rossiji delate modlu
navic v dobe, kdy se rossija zaradila mezi teroristy
Já samozřejmě uznávám, že Niva je svým způsobem automobilová legenda a uznávám její terénní kvality, ale všeho moc prostě škodí - o této ruSSácké fosílii tady píšete snad každého čtvrt roku. Zejména v době, kdy se země výrobce změnila v nepokrytě fašistický stát, který masově vraždí, znásilňuje, unáší, ničí a krade v sousedním státě a vyhrožuje celé Evropě... Je to prostě nevkusné, až trapné! :-O:-O:-O:no:
Kdo to vlastnil, tak musí uznat dvě věci. Průchodnost terénem to má jak traktor. A to je první a jediné pozitivum. Jinak je to šrot neskutečnej!!!! Zemědělský vůle na všem, motor bez výkonu se spotřebou třílitru. To auto se doslova sralo pod rukama od prvopočátku, hnilo rychle jak letní jabka na stromě. Pořád se v tom musel člověk hrabat jak v nakladači T-174/2. Jízdní vlastnosti mimo lesní cesty naprostý očistec. Jediné, proč o tomhle verglu mají lidé povědomí je, že za komára nic jiného nebylo. Stejný šrot jak Š 120. V obojím jsem se najezdil a natrápil tolik, že nechápu, že je tu o tom, po tolika letech od pádu komouše, zmínka.
Nemyslím že máš tak úplně pravdu. Hodně záleží o jakém období totiž hovoříš.
Ano, pohledem doby nedávné je Niva kus šrotu. Ale nemyslím že tomu tak bylo vždy. A nemyslím že tomu tak bylo pořád. Poslední kusy a v zásadě od příchodu Nivy Urban šlo spoustu věcí a hlavně kvalita hodně nahoru.
A koncepční stáří? Ano, to samozřejmě nikdo Nivě odpárat nemůže. Ale koncepční stáří bylo u Defenderu, G-class, Brouk, Mini i dalších... a tam to nikomu v principu nevadilo.
Koroze, jistě. Ale podívej se na auta 70-90 let. Tuhle sme byly na Jaguaru XJ co mam já, ale novější XJR z roku 2000, podlahy prohnilu durch.
Co Felicie a jedničkový Fabie? A Oktávky?
Se tvrdilo že tyhle auta nehnijou, denně vidím tyhle káry s prohnilými prahy, lemy blatníků a korozí 5 dveří...
To samý starý Passaty, Audiny , Mazdy atd.
Když se jezdí v soli a nedělá se nasátřik dutin a podvozku, hnije to.
zajímavý, že ještě někdy do roku 1998 to byl neprodávanější offroad i v ČR :) A úspěsně se to vyvážělo asi do 50 zemí světa :-):-):-):-)
Motory to letos dostane nový - z Vesty 1,6 a 1,8.
A výbava včetně verze Urban taky vzrostla: ABS, tempomat, el okna zrcátka, klimatizace, vyhřívané sedačky .....nic víc člověk do takového auta ani nepotřebuje. Tohle není SUV do města :-)
Kdo chce něco víc mderního, je tu NIVA II - Travel.
navíc se prodávala v půlce světa, namátkou Německo, Británie, Francie, Brazílie, Kanada, Austrálie, Japonsko, Peru, Chile, Mongolsko, Egypt, Itálie, atd.
To auto za ty léta mělo nejméně 100 modernizací a vylepšení a s původní verzí to má společného akorát 80% kastle