Ojetiny
Za mňa je top S-klase to čo bolo donedávna (w222?) fakt parádne povozenie. Na nové nemám a do ojazdeného sa mi moc nechce a nemám ani využitie ale jazda fajn. Prepad cien je aký je ale haniť to nebudem. Čo by som raz ale chcel tak to je SL s V12.
A ja zase aston martin DB7 kupatko ... svojho casu okrem ineho aj najkrajsie auto sveta... ale ono je nim vlastne dodnes :yes:
Tohle auto je past na hejla, nic proti esku V12, ale je to 20 let staré auto a hlavně vrcholný model se spoustou, už v době vzniku problematické, elektroniky. Stačí už jen problémy se vzduchovým podvozkem u v12, kde je spec varianta, motor samotný a x dalších věcí. Za nabízenou cenu je to úplný nesmysl, tak za 10tis eur by to mohlo být auto pro nějakého mechanika MB s vlastní garáží a přístupem k MB dílům, který by se chtěl hezky vozit a o víkendech bavit pod autem na zvedáku. Ty věty typu “za cenu fabie” jsou prostě nesmysl, tohle je extrémně finančně náročná hračka. 😉
Autor vyrobil článek, kde si zasnil. Kdyby to celé postavil na raciu typu kupte si radši novou fabii a nehoňte vodu v podobné finanční hrobce, pokud nemáte status, nevlastníte servis a přístup k laciným dílům, uděláte líp.. bylo by to méně romantické...😊
Jo airmatic je libustka, ale tam je drahy opravdu vše. Už jen výměna tech 24 svíček je práce na pul dne. O ceně nemluvim.
Tato generace byla asi ošizená, protože pár kusů co jsem viděl, bylo rezavých víc než Felicie. Lemy blatníků a prahy, na stříbrných to dost vyniklo.
Nejdůležitější je si uvědomit, že servis je na to drahý pořád stejně, což může být pro nového majitele smrtící.
Tak tak, třeba jen výměna těch 24 svíček už je slušná pálka.
Sbírám různé mercedesy r129 zvané žehlička a mám 5 kusů s toho 3 jsou V12 a můžu vám říct že ty auta už nechce nikdo servisovat hlavně moje vzacné verze brabus carlsson a moji SL70 AMG mám stim problémy že musím jezdit na servis do nemecka . Ale nic se nevyrovná tomu svezení opravdu kdo to zná dá mi za pravdu je to strašně návykové.
Za rok vic nez 1/3 ceny, cca pul mice. Zčásti diky cenove valce automobilek, zčásti diky dotacim.
Sbírám různé mercedesy r129 zvané žehlička a mám 5 kusů s toho 3 jsou V12 a můžu vám říct že ty auta už nechce nikdo servisovat hlavně moje vzacné verze brabus carlsson a moji SL70 AMG mám stim problémy že musím jezdit na servis do nemecka . Ale nic se nevyrovná tomu svezení opravdu kdo to zná dá mi za pravdu je to strašně návykové.
Ako fakt premia ani nie je moc sen pre bazary... takychto kuskov sa naopak nevedia zbavit... za to taky golfik sandero ci vitara sa tam ani neohreju
Kolega sa dodnes nevie zbavit 15 rocneho Ecka... len mu zere prachy aj travu pri ceste a aj moje 7 rocne polo je uz vedla neho hodnotnejsim autom... ale tak ma premiu no... pritom o.ebal tymto len sam seba ... ved nekup to ze ( kupoval ako jazdene 10 rocne ) ... tak dobre mu tak... ale snad sa ho uz raz zbavi...
Samozrejme na to nemám tak si aspoň odpľujem.
Keď som firma sám človek, tak sa mi vyplatí prémia či nie? Toto je taký detinský a neznalý pohľad na vec.
A ano, prémie stojí peníze... Opice a banány, tak je to odjakživa. Argument, že prémie není atraktivní pro druhé majitele či autobazary je pak přímo úsměvná. Naopak spousta obchodníků se primárně zaměřuje na prémii a spousta specifikací je horké zboží. Ale jako u všech aut, jsou samozřejmě i takové modely, které prakticky nejdou prodat.
Nicméně to se týká i běžných aut - třeba zrovna minulý týden poslali kolegu z práce dořiti u obou velkých sítí autobazarů, že Mondeo 2015 1.5 Ecoboost od něho nevykoupí prostě proto, že to je Mondeo 2015 1.5 Ecoboost a na tuto specifikaci je interní výkupní BAN.