Luxusní sedany mají mezi automobily snad nejvyšší propad hodnoty. A čím větší motor, tím obvykle i větší rozdíl mezi cenovou nového a ojetého exempláře po letech. Důkazem budiž třeba dvanáctiválcový Mercedes-Benz S 600.
Na cene klesa najviac... nic nove.. a nie je problem kupit povedzme 10 rocne Ecko v cene 3-4 rocnej octavky... pricom jeho povodna cena bola voci octavke trojnasobna... premia sa fakt v tomto oplati len firmam aj to tak na 5 rokov s potom bye bye... smer nepredajna bazarovka
Ako fakt premia ani nie je moc sen pre bazary... takychto kuskov sa naopak nevedia zbavit... za to taky golfik sandero ci vitara sa tam ani neohreju
Kolega sa dodnes nevie zbavit 15 rocneho Ecka... len mu zere prachy aj travu pri ceste a aj moje 7 rocne polo je uz vedla neho hodnotnejsim autom... ale tak ma premiu no... pritom o.ebal tymto len sam seba ... ved nekup to ze ( kupoval ako jazdene 10 rocne ) ... tak dobre mu tak... ale snad sa ho uz raz zbavi...
Evidentne máš v prémii odjazdené kvantum km keďže máš taký super náhľad. Je to drahšie ale máš tam nejakú nastavbu ku kultúre vozenia voči Pólu, a o technologiach ktoré sa najprv dostanú do prémie (kde sa to zaplatí) a až potom do Póla, Sandera či Vitare ani nehovoriac.
Samozrejme na to nemám tak si aspoň odpľujem.
Keď som firma sám človek, tak sa mi vyplatí prémia či nie? Toto je taký detinský a neznalý pohľad na vec.
Tato generacia Ska na fotke je pritom za mna najkrajsia zo vsetkych... uz to nebol ten predosly neohrabany mamut .. je to uz pekne stihlejsie a sportovejsie posobiace Sko.. a zase je to krajsie ako tie novsie barokove prerastene kreatury ktore prisli po nom... toto Sko z konca 90tych rokov je fakt elegantne a pekne este aj dnes... proporcie ma dokonale ... nizke stihle.. inak tu nejde o to ci na to mam ci nemam... proste ceny su ake su a u premiantov padaju dole najrychlejsie a o najvacsie hodnoty... .. to su hole fakty .. ja nikomu nic nezavidim.. naopak.. niektorych kolegov mi je skor luto ako si vyberaju auta... a potom placu... cest vynimkam... ok momentalne jednemu kolegovi zavidim nove MG ZS .. ale v dobrom samozrejme... na druhej strane tym ze ho kupil som si ho mohol aspon pekne osahat ( viac ako na predajni ) ... a mam teraz akurat chrobaka v hlave... bol by to ideal na to co potrebujem ... mozno az vela... ale v cene fabie predsa ani nema zmysel ist "nizsie" pod neho... tak uvidime
Uvažuju, jak je možné "závidět" věc jako MG ZS. Generickou, neurčitou, čínskou, lacinou pixlu bez špetky emocí či přidané hodnoty.
A ano, prémie stojí peníze... Opice a banány, tak je to odjakživa. Argument, že prémie není atraktivní pro druhé majitele či autobazary je pak přímo úsměvná. Naopak spousta obchodníků se primárně zaměřuje na prémii a spousta specifikací je horké zboží. Ale jako u všech aut, jsou samozřejmě i takové modely, které prakticky nejdou prodat.
Nicméně to se týká i běžných aut - třeba zrovna minulý týden poslali kolegu z práce dořiti u obou velkých sítí autobazarů, že Mondeo 2015 1.5 Ecoboost od něho nevykoupí prostě proto, že to je Mondeo 2015 1.5 Ecoboost a na tuto specifikaci je interní výkupní BAN.
Jednoduše, stejný neurčitý kolenovrt bez špetky jakéhokoliv vkusu nebo estetického vnímání ani hrdosti, kterému je jedno, že koupí čínské hujdy podporuje likvidaci pilíře lokální ekonomiky. Jeho mozek nechápe, že když dáme všichni přednost koupi čínským výrobkům před tím jeho lokálním, nebude dotyčný s kolegou kterému čínským kepl závidí mít za chvíli práci a jeho řezník taky ne, protože mu díky těmhle zchudlým podporovatelům klesnou tržby na krámě. Ale tak hlavně že ušetřil :yes:
Za mňa je top S-klase to čo bolo donedávna (w222?) fakt parádne povozenie. Na nové nemám a do ojazdeného sa mi moc nechce a nemám ani využitie ale jazda fajn. Prepad cien je aký je ale haniť to nebudem. Čo by som raz ale chcel tak to je SL s V12.
Tohle auto je past na hejla, nic proti esku V12, ale je to 20 let staré auto a hlavně vrcholný model se spoustou, už v době vzniku problematické, elektroniky. Stačí už jen problémy se vzduchovým podvozkem u v12, kde je spec varianta, motor samotný a x dalších věcí. Za nabízenou cenu je to úplný nesmysl, tak za 10tis eur by to mohlo být auto pro nějakého mechanika MB s vlastní garáží a přístupem k MB dílům, který by se chtěl hezky vozit a o víkendech bavit pod autem na zvedáku. Ty věty typu “za cenu fabie” jsou prostě nesmysl, tohle je extrémně finančně náročná hračka. ;-)
Autor vyrobil článek, kde si zasnil. Kdyby to celé postavil na raciu typu kupte si radši novou fabii a nehoňte vodu v podobné finanční hrobce, pokud nemáte status, nevlastníte servis a přístup k laciným dílům, uděláte líp.. bylo by to méně romantické...:)
Sbírám různé mercedesy r129 zvané žehlička a mám 5 kusů s toho 3 jsou V12 a můžu vám říct že ty auta už nechce nikdo servisovat hlavně moje vzacné verze brabus carlsson a moji SL70 AMG mám stim problémy že musím jezdit na servis do nemecka . Ale nic se nevyrovná tomu svezení opravdu kdo to zná dá mi za pravdu je to strašně návykové.
Sbírám různé mercedesy r129 zvané žehlička a mám 5 kusů s toho 3 jsou V12 a můžu vám říct že ty auta už nechce nikdo servisovat hlavně moje vzacné verze brabus carlsson a moji SL70 AMG mám stim problémy že musím jezdit na servis do nemecka . Ale nic se nevyrovná tomu svezení opravdu kdo to zná dá mi za pravdu je to strašně návykové.