Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Citroën Berlingo oficiálně: Pouze do zásuvky, ale chytřejší a všestrannější

34 komentářů

ptr078
Citroën Berlingo se tak stává ideálním řešením pro aktivní rodiny, kteří hledají komfort a ohleduplnost k životnímu prostředí - pre aktivne rodiny, co nikde nechcu cestovat, len tak posediet na zahradce 🤣
Pepa__007
😁 😁
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
To jste vystihl dokonale. 🤣
Pepa__007
Ty jo, to chce odvahu. Tuším, že první prodeje ukážou zda je to správná cesta. Odhaduji, že ne. Bohužel výrobce to nevidí.

PS: BEV se nebráním, ale měl by byt pro zákazníka výběr (nafta, beznzin, LPG, BEV).
Arese
To snad autor tohoto článku doslova opsal ty zoufalé lživé fráze výrobce z jejich tiskové zprávy slovo od slova? Už jednou si Citroën nabídkou výhradně elektrozkratové verze u evropských zákazníků pořádně nabil čumák a pořád mu to ještě nestačí?! 😲 😲 😲 :no:
Pepa__007
To je právě to divné. Už jednou priznal chybu a dělá ji znova?
Avatar - speedfred
speedfred
To je urputné sa držanie zelených cieľov za každú ale každú cenu.
Toyota im možno dáva nejaké “desiatky” z dizlovych dodávok aby mohli predvádzať túto šaškáreň.
PavelK_
Jinde píšou, že by se to mělo se spalováky dát koupit jako N1.
TT
Čiže klasicky neúplné info na ACZ? Bodaj by to tak bolo. To elektrické šialenstvo je naozaj šialené.
Fooogl
NJN, jenže s N1 máte problém. Už jen kvůli dopravních značek. U nás v ČR to nikdo neřeší, já měl 307SW jako náklaďák a ani na STK to neřešili. Poprvé jsem si tu přepážku aspoň hodil do kufru, že ji tam, když tak, namontuju. Pak už jsem jezdil bez ní. Ale kupříkladu v Rakousku by si na Vás smlsli, pokud byste měl N1 a choval se s tím, jako s osobákem. Už jen dálniční známka je jiná a za jiné peníze.
Avatar - Mikesus
Mikesus
což je špatně, že se to u nás neřeší. Ignorace zákazových značek např.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Myslim, ze nabizi i benzinovou N1 verzi.

To ale ve firemnim letaku nebylo.
Libor K
Koupil jsem nedávno nové Berlingo v naftě. Nemohu si ho vynachválit. Určitě za pár let bych do nového modelu určitě taky šel. Ale do elektriky určitě ne. Ani za poloviční cenu.
TT
Chceš dve dobré rady?
1. Nikdy nelej do nádržky AdBlue menej ako doplna. Jak sa rozsvieti kontrolka a nápis na prístrojovke, čo najskôr dotankuj.
2. Vždy pri doplnení AdBlue tam nalej aj aditívum. Stojí okolo 150 českých korún a je to tak na 10x...
Ak budeš liať malé množstvá AdBlue a bez aditíva, riskuješ zablokovanie čerpadielka v nádržke a opravu za cca 25 tisíc Kč. AdBlue totiž kryštalizuje a kryštáliky, resp. skôr vločky toho sajrajtu dokážu čerpadielko zalepiť a zablokovať. Oprava jedine formou výmeny.
Inak autíčko bez problému, jazdím s ním tretí rok.
Libor K
Děkuji ti za radu. Udělám to co píšeš :yes:
Libor K
Ještě jednou díky s tvojí nápovědou-pomocí. Byl bych rád, kdyby si ještě napsal jaké Aditivum používáš. Mám v tom docela guláš. 😉
Libor K
Tak jsem si pořídil to aditivum - Pro-Tec SCR System Clean & Protect 1L
Díky za radu.
Avatar - Allo
Allo
Prodeje :no:
Makovnik
je to neskutocne hnusne ako cinske auta pred 10rokmi... 8-s
TT
Žiaľ je to tak, musí nám stačiť fakt, že na krásu auto nejazdí. Smutná doba.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jako by začal dělat Plzeňský pivovar napřed Gambáč10 a po ztrátě jména to zkouší s nealko za 60 korun 😒] A ten znak vypadá odporně.
Pepa__007
Ošklivý znak. Fakt se jim nepovedl.
Arese
Přesně tak, ten "nový" znak je neuvěřitelný humáč a předek auta doslova hyzdí! 😲 😒 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz na novej C3 som pisal ze mi to logo nesedi... presne... proste mu ten velky oval na xichte nepasuje k tym hranatym kasnam ... obcas je mozno lepsie niektore veci z historie nepouzit a ponechat si uz sucasny styl loga ktore ladi lepsie s aktualnym dizajnom aut... inak s tym novym erbom u braceka leva mam rovnaky nazor... vyzera az gycovo... predosle umiestnenie aj prevedenie bolo proste lepsie....
cholina
…vo co že za 1/4 roku tiše nastoupí benzín a diesel… trapáci
ericn
Taky bych řekl, prodeje BEV se za budou plazit v počtu kusů, tak bude muset nastoupit nafta v kategorii N1. Chudáci prodejci, z bývalého bestselleru je těžký propadák 😒]
Th0r
.... a dopadlo to katastrofálně. Jako naložená dodávka to bude mít reálný dojezd 100 km. V zimě 80 km.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Bolo celkom uspesne auto... elektrikou ho pochovaju... uz vidim ako si to otecko s deckami kupuje v elektrike a za cenu nejakeho o cislo vacsieho auta ... ale tak citron je uz kdesi na urovni fiatu a za dva roky ho uz sundaju v eu aj MG s daciou tak len tak dalej citron... hlbis si v eu hrob este rychlejsie ako som cakal... smutne
Avatar - del42sa
del42sa
aneb jak pohřbít kdysi velmi úspěšný model, bravo Stellantis, bravo PSA :yes:

Nezávidím těm prodejcům, za tohle jim zákazníci určitě utrhají ruce 😒]
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
Asi jim nestačila zkušenost z toho jak padly prodeje na nulu, a začali dělat kategorii N1, aby si obhájili, že osobaky jsou jen v elektru.
Takže každej kdo si dnes kupuje Berlingo, tak jako náklaďák i když je to osobák co se týká výbavy.
Njn, pokrok nezastavíš.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to bude trhák. Rodinný ideál s dojezdem 200 km v zimě a na cenu se radši ani neptám. Je vtipné, jak emisní stupidity dokážou přimět automobilku pohřbít dříve oblíbený model.
nefungujeto
Co po článku bez ceny. Píši na slepo reklama zakrývá obrázek.
nefungujeto
Příspěvek podléhá schvalování.
Antonín Dorazil
Měl jsem možnost vyzkoušet jak současnou verzi e-Berlinga, tak e-Rifftera vlastním Proace City Verso EV XL, 7 míst (i když jmenuji různé značky, tak auta jsou to shodná - kromě jiné kapličky řidiče u Rifftera), výběr značky nehrál žádnou roli, jen e-Berlingo, e-Riffter ani Combo EV nenabízely v sedmimístné konfiguraci možnost tažného zařízení. Používám jej jako jedinné auto pro 6-ti člennou rodinu a nemůžu si jej vynachválit. Ta vylepšení co píšou, že příjdou v roce 2024 mi berou veškeré výhrady co k autu mám (tepelné čerpadlo, vyhřívaný volant, konektivita a navigace uvažující dojezd auta). Možná to není pro každého, ale já si to nemůžu vynachválit - určitě záleží, jaké má kdo potřeby. Náklady mám 0,5 Kč/km. Zimní nájezd po dálnici rychlostí 110km/h (ano je to kvůli spotřebě) i s rezervou je 140-150km (tak abych se nestresoval jestli dojedu k nabíječce), na doraz by to bylo 170-180km.
Kdybych pravidelně (několikrát měsíčně) potřeboval nájezd třeba 300-400km v kuse, tak bych si takové auto asi nepořizoval, ale když takovou cestu potřebuji absolvovat párkrát do roka, tak mě ta půlhodinka na nabíječce nezabije. Taktéž, kdybych nemohl nabíjet doma bych to asi nechtěl. Při mém nájezdu cca 18000 km/rok bych musel minimálně dvakrát do měsíce tankovat plnou nádrž a při elektromobilu nemusím. Přijedu domů zapojím kabel do auta a mám vystaráno (max.10s když počítám i s vytažením kabelu před cestou).
Musím přiznat, že s pořizovací cenou jsem měl trochu problém, ale podle propočtů by se jen na "palivu" měla částka navíc vrátit během 10 let (v mém případě). Na auto je navíc o 1/3 levnější pravidelný servis. Pro častý argument, že po třech letech odejde baterka, můžu jen říct, že záruka na baterku je 6 let.