Nový supersport z Litvy je navržen pro montáž v domácí garáži, ale vypadá přitom skvěle. Za necelých 860 tisíc korun nabízí téměř vše, zvlášť musíte dokoupit „jen“ desetiválec z Audi R8.
vypadá celkom fajn, snád bude aj funkčný.
Cena za komplet není zlá ale otaznik je ako to bude fungovať, snáď to chlapci odladili.
Držim palce podobným projektom a do budúcna (až budem mať čas) by som sa kľudne pustil do takej stavby.
Hezký to kluci mají. Napadají mě dvě věci...
Jednak si říkám, jestli ta V10 není až zbytečný overkill...
Dvak jsem nikde nezahlédl, jestli to půjde dát na značky.
Ta cena je obecně dost nízká. Ale úplně bych nepodceňoval schopnosti "garážníků". Dříve bez problémů stavěli monoposty F1, dnes dokáží stavět závodní auta a to velmi slušným způsobem. Spíš by mě zajímalo jak dokáží udržet kvalitu a stabilitu požadovaných vlastností u pátého, desátého nebo dvacátého kusu.
Presne tak. Myslim,ze je vylouceny aby to za tyhle prachy melo vubec statut auta vyrobenyho automobilkou a tudiz nejaky predpoklady k homologaci. Bud ti to prodaji jako stavebnici modelu auta (proto tam neni ten motor) a ty si tam dej motor a jezdi si o vikendu na okruhovy dny. Nebo pocitaji s nejakou individualni homologaci (taky vojeb) ktera je,ale u nas naprosto nemyslitelna. Treba v Nemecku a v Holandsku (nejspis ale nejenom tam,ale vsude v Evrope a ve vyspelym svete) ti prihlasi do provozu tvuj libovolnej vytvor. Dela to vsechno co to ma delat? Fajn...tady mas technicak a znacky a stastnou cestu! 🙂
proč by nešlo? Takových stavebnic je spousta. Obvykle to probíhá tak, že montáž provede zákazník, následně je "dílo" prohlédnuto technikem výrobce stavebnice a vydány podklady pro přihlášení na úřadu. To platí pro novostavby.
individuální bude pro jednotlivce složitější, než to třeba odvézt do Litvy na podvalu, kde to výrobce prohlédne, třeba i přihlásí a pak to poputuje jako dovoz do cílové země. Ale spíše si myslím, že k tomu vydají COC list a dohlaš si to u sebe.
Nevim jak u vas v SR...ale tady by jsi skoncil u Chocholouska po prvni schuzce na urade. Vsechno je tak strasne slozity,komplikovany,zdlouhavy a hlavne zbytecny...ze te to spolehlive odradi. A druha vec je,ze o tom vsichni na urade (uplne vsichni...od uklizecky po reditele) vedi uplny ***! Jsou zabrzdeny,neochotny a protivny. Zajimalo by me jestli uz to tady nekdo dokazal? Tezko. Proto se to jezdi delat do Nemecka. 🙂
Už je to hodně dávno, co jsem se bavil s lidma, co tu stavěli FactoryFive GT-M... a říkali, že oni jsou poslední, co ještě stihli dát na značky auto, co má ABS, ale nemá třeba ESP. Takže je otázka, jestli ta stavebnice plní homologační předpoklady k tomu, aby to mohlo dostat SPZku...