Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFrancie mění dotace na nákup elektromobilů, zpřísňuje podmínky pro čínské vozy
37 komentářů
topten
kdyby nejpozdeji po dieselgate z pred 8 lety evropske automobilky naftak zarizly a venovaly se vyvoji elektromobilu vcetne vytvoreni dodavatelskych retezcu, nemely by ted bobky z chinskejch soudruhu
Ale měly, měly, čínskej soudruh totiž ve spolupráci s africkými, jihoamerickými a ruskými soudruhy draží 40-99% surovin nutných na výrobu čehokoliv od kastle, interiéru, elektroniky, baterek a utopistikých fantasmagorií OZE, kterýma to zelený NOESTLINISTICKY SOUDRUH Z EU chce nabíjet. A má na svém území 99,7% továren co toto produkují.
Docela blbý vid, zelenej utopisto BORISOVE, NASLEDNIKU SOVETSKYCH UTOPISTU 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Lysenko, Borisov, Mičurinci atd by z Vás měli radost, jaké maj zdatné nástupce.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
GreenDeal akorát totálně zlikviduje evropský průmysl ktery bude KOMPLETNE NAHRAZEN produkcí ČINY!!
Hodina velkého konce se nezadržitelně blíží 😄 😄 😄 😄
Docela blbý vid, zelenej utopisto BORISOVE, NASLEDNIKU SOVETSKYCH UTOPISTU 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Lysenko, Borisov, Mičurinci atd by z Vás měli radost, jaké maj zdatné nástupce.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
GreenDeal akorát totálně zlikviduje evropský průmysl ktery bude KOMPLETNE NAHRAZEN produkcí ČINY!!
Hodina velkého konce se nezadržitelně blíží 😄 😄 😄 😄
to sou tvoje vecny kecy, ktery sem tady tisickrat vyvratil
ocekavam tvuj prijem tady a zaneradeni diskuse vykalama
radsi mizim
ocekavam tvuj prijem tady a zaneradeni diskuse vykalama
radsi mizim
80% současného průmyslu v EU bude ukončeno a provozy zavřeny a lomy, pískovny, betonárky uzavřeny. Není to eko a navíc je to dotěženo prakticky 😄
smůla co 😄
smůla co 😄
já jsem vždycky říkal že je nesmysl aby benzínofilové bojovali proti naftofilům když v pozadí číhá nepřítel podporovaný utopisty, socialisty, zelenými mozky a všelijakými liberály
já jsem vždycky říkal že je nesmysl aby benzínofilové bojovali proti naftofilům když v pozadí číhá nepřítel podporovaný utopisty, socialisty, zelenými mozky a všelijakými liberály
ptr078
Aky je v tom rozdiel, ze cinske ev nam vadia a na cinske panely rozdavame dotacie?
Dalibor Vidiečan
Medzi pravidlá na finančný bonus patrí napr. aj hmotnosť auta do 2,4t a iba do určitej ceny vozidla.
Ďalej sa ponúka nízkopríjmovým rodinám, možnosť leasobať auto za 100€, no musia napr dochádzať do práce aspoň 15km.
S týmito informáciami by ten článok vyznel trochu inak, že? Nebolo by to len bulvárne rozhodnutie vlády ale podpora čistej mobility chudobnejším rodinám. No to sa na Auto.cz nenosí, ako som si všimol..
Ďalej sa ponúka nízkopríjmovým rodinám, možnosť leasobať auto za 100€, no musia napr dochádzať do práce aspoň 15km.
S týmito informáciami by ten článok vyznel trochu inak, že? Nebolo by to len bulvárne rozhodnutie vlády ale podpora čistej mobility chudobnejším rodinám. No to sa na Auto.cz nenosí, ako som si všimol..
Ale ne Model 3. Je sice levnej a nejuspornejsi, ale proste ne! :-!
Nic proti modelu 3, ale když může být "Y" montován "správně", pak může být i "3" montována "správně".
Jediné blbé je že už je to asi 10. pokřivení trhu, co se týká výroby a prodeje elektromobilů.
Jediné blbé je že už je to asi 10. pokřivení trhu, co se týká výroby a prodeje elektromobilů.
tesla 3 sa vyraba vyuzivajuc energeticky mix cinskeho hospodarstva. Yko ma rodny list v nemecku...mozno tam je rozdiel...takze proste ne!
nech to elon vyraba u nas a ividome aka bude cena potom...
nech to elon vyraba u nas a ividome aka bude cena potom...
Freddka
Dobra zprava. Emise v Cine pristi rok skokove klesnou. Papir snese vsechno. :-!
Jinak od koho ma Stellantis a Renault ty baterky, ze si takhle na cinana vyskakujou? :-!
Jinak od koho ma Stellantis a Renault ty baterky, ze si takhle na cinana vyskakujou? :-!
To bych taky rád věděl.
Lithium a měď a další prvky určitě nepocházejí z Evropy.
Takže, suroviny jsou dováženy z Chile, Číny, Austrálie, USA apod. Možná že ty suroviny které nepocházejí z Číny nějak "nevadí"?
A v Evropě se mohou vyrábět battery packy, to asi ano.
A co Korea, články vyráběné v Koreji možná taky nevadí?
Lithium a měď a další prvky určitě nepocházejí z Evropy.
Takže, suroviny jsou dováženy z Chile, Číny, Austrálie, USA apod. Možná že ty suroviny které nepocházejí z Číny nějak "nevadí"?
A v Evropě se mohou vyrábět battery packy, to asi ano.
A co Korea, články vyráběné v Koreji možná taky nevadí?
je to energetickom mixe...celkovej emisnej stope zo zivotneho cyklu. energia na vyrobu baterly je hlavny nosic emisnej stopy vyroby EV.
dolezite je byt ekologicky ale zaroven si neznicit hospodarstvo. nie je to dokonaly system, ale snahu uradnikom nemozno upriet. minimlane v tom, ze pocuvaju priemysel o cosi viac ako doteraz.
dolezite je byt ekologicky ale zaroven si neznicit hospodarstvo. nie je to dokonaly system, ale snahu uradnikom nemozno upriet. minimlane v tom, ze pocuvaju priemysel o cosi viac ako doteraz.
Jako ze jeden urednik udela bordel a druhy napravi ten bordel jeste vetsim bordelem?
Jako chapu, ze vsichni makaj jak afroamericani, ale u nas doma tomu rikame socialisticka byrokracie :-!
Jako chapu, ze vsichni makaj jak afroamericani, ale u nas doma tomu rikame socialisticka byrokracie :-!
nie je to idealne, ale v krajinach ktore maju priemysel podobny europskym krajinam a zaroven nemaju emisne ciele pre priemysel a dopravu by si nechcel zit...vlastne ja som v takej krajine vyrastal, volala sa ceskoslovensko a z pohladu ochrany zdravia a najma prirody stala za***...
Je to nepříjemné, protože Francouzi budou tlačit cenu EV nahoru, pokřivují trh.
Optimální by bylo, aby tam ty EV stály o 5 000 více než v Německu.
U nás od 2024 dotace na EV též - pouze pro firmy.
Je neskutečné, že v době utahovaní opasků bude matka samoživitelka, hendikepovaný člověk či důchodce přispívat bohatým na auta, která oni sami mít nikdy nebudou. To mi hlava nebere a nikdy nepobere.
A že to půjde z mých daní se mi nelíbí už vůbec. No, hlavně že zrušili školkovné.
Princip kapitalismu. Volná soutěž - chceš prodávat elektrickýho konkurenta Fabie za 799 000 Kč? Když FAbie se splaovákem bude stát 450 000 Kč? Proč ne, přesvědči lidi že je to lepší a zajímavější a prodávej.
Anebo zkrachuj a běž vyrábět dětský odrážedla.
Strašně jednoduchý.
Jako s rohlíkem - otevři si malou pekáranu, vyhlaš že máš najelepší rohlíky na světě, že sou nejvíc eko a nejlepší pro zdraví a nejchutnější a prodávej 1 ks za 11 kč když vedle Tesco ho má za 3,50.
Bud lidi přesvědčíš, nebo musíš ZKRACHOVAT!
Žádná dotace, to dělal normalizační komunista, ten dotoval základní potřeby pro život jako bydlení a potraviny.
To ale aspon mělo smysl, tady se dotují nesmysly. A to smysl nemá.
Na Slovensku predaje elektromobilov rastú aj bez dotácií. Pomaly, ale prirodzene. Bez nich budú mať výrobcovia väčšiu motiváciu prísť čo najskôr s cenovo dostupnejšími elektromobilmi.
existuju normy s ktorymi nemusime suhlasit aj ked smeruju asi k niecomu co nas tiez ochrani ( napriklad emisne norny) a potom existuju stimulacie na to, aby mali early adopteri moznost dosiahnut dostatocny objem vyroby a znizit naklady.
zrusenim stimulacii by si spomalil vacsinovo akceptovany zamer znivovania emisii v doprave prave prostrednictvom elektromobility a lonkretne to, co maju frantici je geopoliticka zbran voci cinanom ktori prave cez extremne silne regulacia sposobili, ze jedina nova mobilita je cez elektroauta...
kedze je cinan najvacsi trh na svete ( este chvilu, zachviku to bude india) tak zasadne diktuje trendy mobility-pretoze diktuje zakaznicke spravanie-cez regulacie.
kolko emisii vypusta cina je irelevantne, pretoze emisie sa budu vztahovat na produkt a nie na miesto produkcie, takze cinske auto bude spinavsie z vyroby ak europske a naslend ebude zatazene emisnym clom pri dovoze do eu...co presne spravili francuzi.
bol to cinan ktory zacal obchodnu vojnu s EU a USA, pretoze mu zacala klesat domaca spotreba a realitny trh z dovodu demografie a zakona o max 1 dietati...a trraz svoju nadprodukciu tlaci cez dumping do sveta....