Také nejmenší kontinent má svou vlastní metodiku měření bezpečnosti nových automobilů. V jejím rámci teď do statistik přibyla hned dvojice aut z Indie a Číny s nulovým hodnocením.
Jako, ze cinsky strep drzi relativne malo pohromade, to je neco jineho... a nic proti.
Ale styskat si na chujoviny typu unava ridice.., a neinformovani o obsazenosti zadni lavice, to uz je fakt sila.
To jako ridic neudrzi v hlave, kolik lidi nalozil?!
Signalizace únavy řidiče může být to poslední, co řidič za volantem zažije... a nebo také ne. V každém případě slouží také jako nepřímá ochrana ostatních na silnici a v okolí. Člověk nemusí všechno pochopí na první dobrou, ale pokud rovnou kritizuje, je to prostě chuj.
Jestli se hlídáním únavy myslí ta hláška co cca 2h jízdy, že si mám dát kafe, tak to je fakt k ničemu. Už mockrát jsem autu říkal, že kafe nepiju!
Teď mám ale v autě systém s kamerkou před volantem a ten je mnohem sofistikovanější, tam už bych mohl souhlasit, že občas pomůže.