koncem modelů Chrysler 300, Dodge Charger a Challenger a také Chevroletu Camaro.
Poslední mohykán tak zůstává Ford Mustang a GM sedany Cadillac CT4 a CT5.
Zbytek už sou pikapy, SUV nebo parodie na původní maeriky s motory typu 1,4 😄
WinDiesel
0
No myslím si že je to reputační FAUX PAS a že se jim to brzy vrátí. Byly to dream muscle cars, a nevidím důvod je rušit, proč nezvýšili ceny? Ti co to kupovali by zaplatili klidně o desátky procent víc. Ale možná zasáhly Bidenovy zelené fantasmagorie.
Dotaz. |Je nějaký problém koupit si neznevýhodněný spalovák mimo Kalifornii a potom ho provozovat v kalifornii? Nezasáhne "demokratická" vláda Kalifornie?
Anonym
0
Asi hlavní roli hrály emisní pokuty a zelené fantasmagorie a přechod na elektro a nové řadové šestiválce.
Jenže ani tento přechod nemůžou udělat, protože ty auta nemaj hotové, takže vlastně od 1.1.2024 má Chrysler ve výrobě jediný model Pacifica a Dodge jediné dva modely Durango a Hornet.
Hodně smutný.
WinDiesel
0
Smutný a hloupý. Já mám rád diesely ale tato auta jsou pro mne svatým grálem. Konkurence jásá. Tedy předpokládám že konkurence má stále co nabídnout?
Poslední mohykán tak zůstává Ford Mustang a GM sedany Cadillac CT4 a CT5.
Zbytek už sou pikapy, SUV nebo parodie na původní maeriky s motory typu 1,4 😄
Dotaz. |Je nějaký problém koupit si neznevýhodněný spalovák mimo Kalifornii a potom ho provozovat v kalifornii? Nezasáhne "demokratická" vláda Kalifornie?
Jenže ani tento přechod nemůžou udělat, protože ty auta nemaj hotové, takže vlastně od 1.1.2024 má Chrysler ve výrobě jediný model Pacifica a Dodge jediné dva modely Durango a Hornet.
Hodně smutný.