Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
St.
Zapomněli uvést (když je to ekologický automobil), jaká byla spotřeba. Zda tedy tento elektrospotřebič spadá do kategorie A, B, C, D, nebo dokonce snad E, F, nedej bože G.
jestlize to bylo nabity z OZE, tak je uplne jedno, jestli to je v acku se trema pluskama nebo gecku
ale z principu pohonu na tom je lip nez spalovak
ale z principu pohonu na tom je lip nez spalovak
Až budeme mít 100% elektřiny z obnovitelných zdrojů a bude to stačit pro všechnu výrobu, domácnosti, provozy, atd., to pak ano. Ale dokud bude jen jedna uhelná nebo plynová elektrárna, kterou je potřeba nahradit, tak by se mělo i ve spotřebě EV šetřit.
a že se nešetří na spotřebě paliv, které také polykají nezanedbatelné množství elektrické energie? To je samé SUV, místo obyč kombíku ...
no ved prave to, ze sa nesetri poriadne nikde, zbytocne sa vsetko bali v x plastovych obaloch (ktore su z ropy), rubu sa lesy/pralesy kvoli spotrebnym veciam najsrackovejsej kvality, ale uradnici a pseudoekologovia sa nezmozu na nic, vidia len svoju 'svatu vojnu' proti spalovacim motorom. Aj tomu rozmachu SUV pomohli metodikou pocitania emisii, kde sa zohladnovala vaha.
DonVito
to Porsche.
Jen tak dal. Az bude jednou Mission X, tak bude mnohem rychlejsi nez jakakoli fosilni 911.
:yes: :yes😒br />https😐/www.topgear.com/…ash-ring-records
Na tom, ze pokazde novy model prekona ten starsi (at uz Teslu nebo Porsche) neni u EV nic divneho.
Jen tak dal. Az bude jednou Mission X, tak bude mnohem rychlejsi nez jakakoli fosilni 911.
:yes: :yes😒br />https😐/www.topgear.com/…ash-ring-records
Na tom, ze pokazde novy model prekona ten starsi (at uz Teslu nebo Porsche) neni u EV nic divneho.
Freddka
Tak to snad dohnali.
Ted uz jen zalezi, kolik kusu Model S Plaid si za to koupis, jestli 2 nebo 4 … :-!
Ted uz jen zalezi, kolik kusu Model S Plaid si za to koupis, jestli 2 nebo 4 … :-!
Už ani u spalováků to nemá žádný smysl, když auta jsou svázaná v zácpách a s omezeními na všech silnicích - buď jsou ucpané nebo rozbité. A u EV už vůbec. Maximální cestovní rychlost do 110 km, jinak hrozí, že nedojede z Prahy do Brna, když se vytvoří zácpa na 192.km D1 a bude to stát na 162.km, co se stává tak 5 x za týden :no:
treba ve sportu, v kulture, v dobyvani vesmiru, tady to je v autech
bez toho bys jeste lez po stromech
To je jako kdyby dnes majitelé černouhelných dolů soutěžili, kdo vykope hlubší šachtu
Zapomínáš na baterii, která ty MW musí dodat. Zapomínáš na účinnost chlazení, rekuperace atp. Zapomínáš na aerodynamiku. Zapomínáš na vývoj brzd, zavěšení atp.
Všechny tyhle poznatky se pak mohou využít při konstrukci obyč auta.
A jak se v tom jezdí v reálu? Ty Plaida máš, že o tom píšeš tak zasvěceně?
Nadváha je neokecatelný fakt, ovšem to má dnes každá rychlá limuzína. Ať je to Tesla, BMW, Porsche, Mercedes. A je úplně jedno, jestli tam je V8 nebo elektrika.
U starého S docela s přehříváním bojuji u v "běžném německém provozu". Ale tahle auta tím jsou pověstná. Facelifty a pak Raveny jsou na tom o dost lépe. Plaidy úplně.
Ano, preto je trebars BMW i5 tazsia o 800 kg nez posledna M5-ka. Asi tolko ku tvrdeniu, ze je jedno, ci je tam V8 alebo elektrika.
Podívej se na srovnání třeba Plaidu a Panamery Turbo. 2162kg (bez track package, který pár kilo ubere) vs 1995kg. A tady je výčet dalších ... Tyacan 2295kg, LS500h 2345kg, RS7 2150kg. Třeba nad tou RS7 všichni hýkají blahem, přitom je to taky tlouštík. Ta i5 má 2380kg a M5 F90 1855kg, to mi vychází na 525kg rozdíl. Dost, ale ne 800kg.
Celkově tak EV fast luxury liftback váží podobně jako spalovací konkurence