Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Porsche 718 Boxster Style Edition – I základní Porsche je fantastické

51 komentářů

Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Nejlepší Porsche je Taycan :yes:
Avatar - eLzyx
eLzyx
i když mám rád elektriku, tak u Porsche bych rozhodně sáhl po 911, nebo téhle 718. Má to svoje kouzlo.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Majitel Porsche 911 přechází na Teslu :😉

https😐/youtu.be/2hDs01hS5iQ?si=36B3D0u3hbqbG08v
Avatar - eLzyx
eLzyx
jo, to jsem viděl. Ale Porsche si nechá. Zbaví se BMW.
Já byl taky málem majitelem Porsche, ale místo toho jsem si koupil Teslu S. Protože splňuje víc věcí, které od auta očekávám. A další auto bude Porsche. Přičemž Teslu si nechám
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za mna cayman... pride mi dokonca uz sikovnejsi ako dnes uz monstrozna carrera ... vlastne prave cayman dokonale nahradza este tu staru dobru carreru aka sa mi pacila ... ale inak celkovo sportove auta nemusim ... ich vyuzitie v reale je takmer nulove ( praca nakupy dovolenka ) a nejake to Gecko v cene carrery by mi posluzilo daleko viac ak by som si mohol vybrat 😉
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Jasně! Bájný Petr Topper neexistuje :-!

Gečko nemělo chybu kdysi před třiceti lety a zaparkovaný před Discolandem Sylvie 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Už som myslel že dnes G-éčko nebude. 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nějak jsem zaspal, on vyhrál v loterii, že se už neporovnává s ASX? 😲
webpaja
Každý má přece nějaký vývoj. Topper už míří vysoko. Typický potenciální kupec základního Boxsteru přece vždy uvažuje alternativu G-Klasse. 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁 😁 😁 😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
To jsi spal jak medvěd v Tatrách 😁
Topper ke každému autu dá jako alternativu Géčko. Nějak už toto prirovnání ve svých příspěvcích standardizoval. 😁
Avatar - Markus1
Markus1
Clovece ty to mas v hlave popletene 😂😂😂😂
Gecko pod clankom o 718…….stavim sa ze si v tom aute v zivote nesedel…
webpaja
Taycan pro Frantu Dobrý a pro Roma Horký...ale začížkuje se 😁
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Čau Leni, ty jsi ale divoká. 😁
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
speedfred
....volal si ma?
Mr.Murphy
divam se dobre ale cenovku testovane verze nevidim... 😒 Jinak kara asi dobra, fajn vec ze jde jeste koupit takove auto pro zabavu :yes: tech 300 koni by mi zcela stacilo....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Motor uprostřed, poháněná zadní náprava, 0-100 za 4,9. Podle mě hodně solidní základ a zábava zaručená.
Avatar - iudex
iudex
Ja to vidím podobne, buď by som išiel po najdostupnejšej verzii a teda dvojlitri, alebo (ak by som na to mal) rovno 4,0 B6 (2,5 je zbytočný medzistupeň). Mimochodom šesťvalcový Boxster (Spyder) som skúšal a bolo to asi najlepšie auto, čo som v roku 2023 šoféroval, tam je famózne všetko, od podvozka cez riadenie až po ten točivý šesťvalec. Nádhera. Len to proste nie je pre smrteľníkov, základné ceny sú brutálne a o žiadnych zľavách sa s tebou Porsche baviť nebude, ber alebo nechaj tak, na tie posledné kusy stoja rady.
Avatar - Emel
Emel
Já původně myslel, že Cayman S (píšu o Caymanu, protože preferuju auta se střechou) má i lepší výbavu oproti Caymanu, ale ono ani moc ne. Pak asi souhlas, příplatek 400t za tu 2,5 a 19" kola úplně smysl nedává.
Cayman i Cayman S mají v příplatcích "vektorování točivého momentu se samosvorným diferenciálem vzadu". Pokud to znamená, že v základu je otevřený diferenciál, tak je to asi must-have...
TobeConti
Ja by som tiez bral zakladny Cayman. Dava najvacsi zmysel aktualne od Porsche a je to presne to o com clovek sniva😊. A tiez by som siel po zaklade s nejakymi malymi priplatkami. Zial, ale aj bez priplatkov je to stale dost. Tam kde zacina cenovo Porsche konci Alpine A110 a to je tiez zaujimave. Som zvedavy, ako sa budu vyvyjat ceny jazdeniek o par rokov.
Avatar - Emel
Emel
Pokud ti nevadí automat, pak ano
webpaja
Jsem taky za B6, v Caymanu mě uchvátil a GT4 je s přimhouřením oka v menším městě schopen fungovat i jako normální auto (minimum zpomalovacích prahů a silnice v rozumném stavu).
Asi bude lepší GTS, ale mě se ta GT4 líbí o tolik víc... 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Spyder je údajne trochu mäkší ako GT4 takže vcelku sa s tým dá žiť.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Sice nejsem kupec Porsche, ale mě ten 2,5 nepřipadá jako zbytečná verze.
Je o hodně levnější, než B6, je také o dost lehčí a 0-100 je jen o 0,1s horší.
A sice nemohu srovnávat, ale celkem bych se vsadil, že bude v zatáčkách díky hmotnosti o fous agilnější, než B6.
Samozřejmě, že zvuk a charakter má B6 jistě lepší. Ale je to něco za něco, ne?
Mít zbytečných 2,5M na hračku, tak bych šel do 2,5 Caymana S s PDK a nějakou tou výbavou na každý den.
Ale nemám, tak končím s bychařením. ;-\
Avatar - Emel
Emel
Taky je o hodně dražší než ten dvoulitr... a tam je to čtyřválec proti čtyřválci. Kdyby na to přišlo, asi by nebyl problém časem ten dvoulitr ještě trošku poladit...
Avatar - speedfred
speedfred
To určite pôjde kapánek poladiť, teraz dolujú z 2l občas celkom zaujímavé kone.
Rozdiel bude ale v reakcii na plyn ako som si nedávno vyskúšal. Tá B6 atmosféra ide za plynom okamžite, čo som si myslel aj u iného oturbeného motora ale není to tak.
Avatar - Emel
Emel
Rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem ano... ale co jsme psali my s iudexem spíš bylo, že nevidíme důvod přihodit 400t za 2.5 oproti 2.0.
Avatar - speedfred
speedfred
Ano čital som a suhlasim s Vami. Dlho som premýšlal nad základnym Caymanom pretože cena "od" bola vcelku lákavá. V tej dobe myslím cca 1,5 M.
webpaja
Vím které myslíš, tam by to chtělo poladit 😉
Avatar - Jenik3
Jenik3
Co k tomu mohu říci? 911 to není, ale geny že Stuttgartu to má.
Mám za to, že řidič Porsche se chová na silnici mravně a když je potřeba nebo chuť, tak německé A6 nebo A3 umožní bezpečné provětrání všech ventilů a válců.
Tudy vede správná cesta.
Avatar - eLzyx
eLzyx
tak toho jsem si teda nevšiml. Pár Porsche jsem na silnici potkal a prasili všichni stejně. Nutno podotknout, že ten výkon a handling na to měli.
Avatar - Emel
Emel
Nemyslím že tohle je úplně dálniční stíhačka, spíš hračka na zatočené silničky s dobrým povrchem 😄
webpaja
Na dálnici to je škoda, je pořád dost pěkných klidných silnic, kde se dá užít 😉
maca02
Má někdo zkušenost s podvozky těch aut? Tvrdý, rozumný? Umíte s něčím dostupným srovnat? Tenhle měl 19", normálně má 20". Jezdím 225/35 R19. Má smysl nastavitelný podvozek nebo ne? V recenzi to chybí úplně.
V jednom jsem seděl a uchvátily mě měkké podsedáky sedaček z alcantary - skvělé! - a krásně tenký volant.
Avatar - iudex
iudex
Ja som jazdil Boxster Spyder, ktorý má oproti základu nižší a tvrdší podvozok a bolo to z môjho pohľadu únosné. Presný rozmer gúm si už nespomeniem, ale bolo to 20" a vzadu profil 30%. Logicky podvozok je tuhý a tie nízkoprofiláče moc gumy nemajú, ale popravde to bolo lepšie, ako som čakal a označil by som to ako rozumne tuhý podvozok. Do mesta po mačacích hlavách by som s tým denne nejazdil, ale na diaľnici určite v pohode aj pár hodín. Určite by som sa nebál 19" aj na častejšie jazdenie.
maca02
Hm, zajímavé, díky. Můj GTI s profilem 35 už moc gumy taky nemá, papírově ještě míň než ten 718, tudíž mě docela zajímá jak jsou tyhle auta nastavený. Moc se okolo toho informací sehnat ale nikde nedá. Dost mě zajímají konkrétně S 2.5 nebo ten starší GTS 2.5 co se už nevyrábí.
webpaja
GTS s B6 je určitě mnohem lepší, nevím jak Boxster, ale Cayman má sice pevný, ale rozhodně krásně odladěný podvozek. 😉
Avatar - white label
white label
Tvůj GTI má i s těmi 35% nižší profil, než Spyder s 30% vzadu!, podstatný je základ (šířka pneu).
Avatar - speedfred
speedfred
Na zadku sú 295/30-20 a dá s s tým (sedačky obyč) úplne v poho žiť, žiadna vyklepávačka. Až som bol prekvapený.
Infi
Mam Cayman T s PDK prevodovkou a moznostou pritvrdenia podvozka. 95% jazdim v zakladnom nastaveni a mozem potvrdit ze podvozok co sa tyka tvrdosti absolutne rozumny aj na 500km road tripy.
Avatar - apoho
apoho
Byl jsem majitelem Caymana S (což je to samé akorát s pevnou střechou) a lepší auto jsem neměl ani před ani po tom. A to jsem měl různá BMW, MB AMG i 911 4S.
Absolvoval jsem několik okruhových předváděček od Porsche, takže tam jsem měl možnost řídit všechny typy a zase potvrzuji, že Cayman resp. Boxter je to nejlepší co jsem řídil.
Důvod - naprosto ideálně rozložené hmotnosti.
911 dovede být brutální v přímce ale když pojedeš s ní někam do hor, tak už cítíš její váhu na zadku, že tě to v zatáčkách jaksi drží (jako když taháš za sebou baťoh po zemi).
Takže Boxter (lépe "S") nebo Cayman. Spyder už je jenom pro hračičky, kteří mají chuť kvedlat šaltpákou) a kurvit motor. Navíc tá střecha u Spyderu je tragická včetně toho, ža tam fouká, protože zadní okénko je tam jenom na ozdobu. Ale je pravdou, že má 500 koní 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Spyder má 420 koní, 500 koní má Spyder RS.
Áno u Boxsteru platí čím drahší model tým horšia strecha ale za to lepšia technika.
webpaja
"pro hračičky, kteří mají chuť kvedlat šaltpákou) a kurvit motor."

Poslední dvě slova jsou tam proč? Dost dobře nechápu...proč k.urvit motor?
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
tak je samozřejmě otázkou, kdo to auto vlastní a jak se k němu chová.
Jestli že mám manuál a honím to v otáčkách jak pominutý, tak si mohu být jistý, že v 50 000 km bude motor zralý na větší opravu. U automatu přece jenom po většinu doby řídí elektronika v optimálním módu. Samozřejmě i tam je možné řadit manuálně a zase platí to, co jsem napsal výše. Prostě blbec se k tomu chová jako blbec a odnáší to technika.
webpaja
Psal jsi to, jako by k MT bylo rovnítko s ***m, co automaticky zničí motor. Výhoda Porsche je ta, že snad ze všech značek i tohle zacházení snáší velmi dobře.
Infi
Vytacat motor do cerveneho pola je sice fun ale ziadnemu motoru to neprospieva ani tomu od Porsche.
Avatar - white label
white label
**
webpaja
To je tvoje hodnocení pomocí hvězdiček? 😉