Novinky
ptr078
3
Tak to chcem vidiet spotrebu toho zazraku pri tahani privesu
Anonym
2
Třeba to auto není pro uživatele, kteří neustále něco tahají. Vyber si jiné. Já například tahám vozík za autem tak asi 1x za 2 roky.
Naozaj výkon fullhybridu klesol o 10 koní (z doterajších 140 kW/190k na 132 kW/180k)? To sa mi nejak nechce veriť, notabene v kontexte faktu, že plugin výkonovo výrazne posilnil. 😐
EDIT: tak pozerám na ford.de, že skutočne výkon hybridu klesol na tých 132 kW (resp. 134 kW pri štvorkolke). O to neuveriteľnejšie potom je, že nový slabší motor zrýchli na stovku o dosť rýchlejšie, ako silnejší starý (8,3s vs 9,5s v prípade štvorkolky). To, že nový má o hodne vyššiu spotrebu ako starý ani nehovorím (6,2 l vs. 5,4-5,6 l, obe podľa WLTP). Proste celé zvláštne.
EDIT: tak pozerám na ford.de, že skutočne výkon hybridu klesol na tých 132 kW (resp. 134 kW pri štvorkolke). O to neuveriteľnejšie potom je, že nový slabší motor zrýchli na stovku o dosť rýchlejšie, ako silnejší starý (8,3s vs 9,5s v prípade štvorkolky). To, že nový má o hodne vyššiu spotrebu ako starý ani nehovorím (6,2 l vs. 5,4-5,6 l, obe podľa WLTP). Proste celé zvláštne.
Aspoň vidno ako sú tie WLTP merania presné. 😄
Sranda je, že ja som s tým doterajším skutočne jazdil za 5,6 l, čiže ten údaj sedel.
Nikde som ale nečítal vysvetlenie, prečo fullhybrid oslabili až o 10 koní, všade len píšu o výraznom zlepšení parametrov pluginu.
Ale aby som len nefrflal, tak tie nové laky sú fajn, hlavne tá zelená (a je bez príplatku). :yes:
Nikde som ale nečítal vysvetlenie, prečo fullhybrid oslabili až o 10 koní, všade len píšu o výraznom zlepšení parametrov pluginu.
Ale aby som len nefrflal, tak tie nové laky sú fajn, hlavne tá zelená (a je bez príplatku). :yes:
...Obě provedení mají bezestupňovou převodovku....
to je variátor nebo něco jiného ?
to je variátor nebo něco jiného ?
Ford kopíroval vždy řešení od HSD Toyoty, tedy s e-CVT.
Spíš to koupil, ale ano, je to stejné řešení 😊
Neřekl jsem, že to kopíruje nelegálně. Spíše jsou ty patenty od Toyoty uvolněny k volnému použití.
Taky je to nejspolehlivější motorizace Fordů za poslední roky... předtím to byl zas francouzsky diesel HDI 2.0 😁 Jo a ještě jim fungují ty V8mičky v Mustangu...
O to zvláštnejšie je, že na neho pri F/L siahali a znížili mu výkon. ;-\
No... tomu taky popravdě nerozumím.... ale možná je to nějaká regulace, na kterou se postupně připravují. Nedávno jsem zjistil, že třeba Renault osekal všechny modely tak, aby měly Vmax 180 tacho, i ty TCE, které jezdily ještě v MY2022 přes 200..
A kde by si chcel tak lietať? Mali by to típnuť na 135
Vyčkaj času... 😒
A to jako proč? Realita levého pruhu českých dálnic je 150-160kmh 😉
Pohledem do ceníku zjistíte, že Kuga se nabízí jen s jedním motorem. Je to hybrid s automatem.
Když nepočítám ty 3 válce.
Když nepočítám ty 3 válce.
To nejdůležitější, tzn. rychlost nabíjení, resp. možnost AC nabíjení (př. 50 KWh) se zde neuvádí ani slovo... 🤔
Tom Polame
Příspěvek podléhá schvalování.