Velký displej v interiéru, méně tlačítek, lepší světlomety a až 243 koní nabídne modernizovaný Ford Kuga. Do prodeje by měl jít ještě během ledna 2024 a ceny začínají pod 700 tisíci korun.
Naozaj výkon fullhybridu klesol o 10 koní (z doterajších 140 kW/190k na 132 kW/180k)? To sa mi nejak nechce veriť, notabene v kontexte faktu, že plugin výkonovo výrazne posilnil. :-|
EDIT: tak pozerám na ford.de, že skutočne výkon hybridu klesol na tých 132 kW (resp. 134 kW pri štvorkolke). O to neuveriteľnejšie potom je, že nový slabší motor zrýchli na stovku o dosť rýchlejšie, ako silnejší starý (8,3s vs 9,5s v prípade štvorkolky). To, že nový má o hodne vyššiu spotrebu ako starý ani nehovorím (6,2 l vs. 5,4-5,6 l, obe podľa WLTP). Proste celé zvláštne.
Sranda je, že ja som s tým doterajším skutočne jazdil za 5,6 l, čiže ten údaj sedel.
Nikde som ale nečítal vysvetlenie, prečo fullhybrid oslabili až o 10 koní, všade len píšu o výraznom zlepšení parametrov pluginu.
Ale aby som len nefrflal, tak tie nové laky sú fajn, hlavne tá zelená (a je bez príplatku). :yes:
Taky je to nejspolehlivější motorizace Fordů za poslední roky... předtím to byl zas francouzsky diesel HDI 2.0 :D Jo a ještě jim fungují ty V8mičky v Mustangu...
No... tomu taky popravdě nerozumím.... ale možná je to nějaká regulace, na kterou se postupně připravují. Nedávno jsem zjistil, že třeba Renault osekal všechny modely tak, aby měly Vmax 180 tacho, i ty TCE, které jezdily ještě v MY2022 přes 200..
Ja viem, časom to bude asi realita ak budeme vôbec môcť vlastniť autá do budúcna.
Asi budem musieť dožiť s tými mojimi haraburdami keď sa budem chcieť občas zviezť.