Design
Pepa__007
1
Spíš je otázka času kdy fabie zkonci úplně bez náhrady. Max ji nahradí lístky na MHD či vlak. Možná carsharing.
ericn
0
Ale prd, když Fabia skončí, obratem jí nahradí Sandero nebo číňani, třeba MG3 😉
V době, kdy nabídka všech automobilek doslova překypuje crossovery a SUVéčky, nedává Fabia Scout smysl. Tím spíše, že Fabii Scout se nedařilo ani v dobách, kdy crossoverů a SUVéček bylo málo. Viděl jsem mraky Fabií druhé generace, ale pouze jedna z nich byla Scout.
Když to vezmu obecně, tak opravdu úspěšný byl jen první Scout na bázi Octavie druhé generace. Avšak nechápal jsem jeho oblíbenost. Při jízdě se to v podstatě neustále houpalo jako loď na rozbouřené moři, stačilo mírné zatočení volantu, nebo mírné zrychlení či zpomalení, a už se to všemožně naklánělo. A do toho neustálé dunění TDI PD celým autem. O to více jsem byl překvapený z Yetiho, kdy jsem při první jízdě jel jak šnek, protože jsem se podvědomě bál, že se to v první zatáčce překlopí na střechu. A ono to mělo krásně tuhé pérování bez jakéhokoliv houpání v podélném směru a s bočními náklony jako běžný hatchback, navíc s velmi komfortním filtrováním nerovností.
Když to vezmu obecně, tak opravdu úspěšný byl jen první Scout na bázi Octavie druhé generace. Avšak nechápal jsem jeho oblíbenost. Při jízdě se to v podstatě neustále houpalo jako loď na rozbouřené moři, stačilo mírné zatočení volantu, nebo mírné zrychlení či zpomalení, a už se to všemožně naklánělo. A do toho neustálé dunění TDI PD celým autem. O to více jsem byl překvapený z Yetiho, kdy jsem při první jízdě jel jak šnek, protože jsem se podvědomě bál, že se to v první zatáčce překlopí na střechu. A ono to mělo krásně tuhé pérování bez jakéhokoliv houpání v podélném směru a s bočními náklony jako běžný hatchback, navíc s velmi komfortním filtrováním nerovností.