Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X5 xDrive50e – Plug-in hybrid přesně pro mě

Prémiové mnichovské SUV je v případě plug-in hybridní verze po modernizaci výrazně výkonnější, navíc dostalo větší akumulátor. Díky němu můžete s X5 spoustu času fungovat jako s klasickým elektromobilem, aniž byste přišli o univerzálnost spalovacího motoru.
Zpět na článek
22. 1. 2024 14:12
22. 1. 2024 14:13
22. 1. 2024 14:47
22. 1. 2024 14:59
22. 1. 2024 15:04
22. 1. 2024 15:17
22. 1. 2024 16:51
22. 1. 2024 18:09
22. 1. 2024 18:39
22. 1. 2024 18:46
22. 1. 2024 19:08
22. 1. 2024 19:20
22. 1. 2024 20:07
22. 1. 2024 20:37
22. 1. 2024 21:25
23. 1. 2024 08:28
24. 1. 2024 15:26
Avatar - apoho
22. 1. 2024 14:10
je to banánech a opici
Mám ho ve verzi 45e a maximální spokojenost.
Myslím, si, že u auta za tuto cenu nemá cenu moc rozebírat jestli se finančně lépe vyplatí X5 diesel nebo PHEV. To ani není snad o tom, co jezdí levněji ale o tom, že mám nějaké přesvědčení a jdu si za nim a mám na to.
Pokud budu striktně přepočítávat, tak skončím u 5 let staré Dacie Logan nebo něčeho podobného, také se jeho pomocí přesunu z bodu A do bodu B. Myslím, že tato auta se kupují buď z firemních účtů nebo soukromník, který nemusí otáčet každou minci
Rozbalit vlákno
3
22. 1. 2024 18:44
Re: je to banánech a opici
... přesně tak.... :yes: já jsem si na PHEV auto už zvykl a prostě bych si připadal trapně, když bych ráno na pojížďku po městě startoval studený diesel.... ale každý to má jinak no....
22. 1. 2024 21:57
Re: je to banánech a opici
Za mne taky, hlásím se k tomu taky. A neměnil bych zpět k chrochtacímu dieslu.
22. 1. 2024 23:55
Re: je to banánech a opici
A dneska to muze byt i zajimave pro zamestnance.. Zaklad se nezvysi o jedno procento z porizovaci hodnoty vozidla ale jen o pul procenta..
22. 1. 2024 14:12
a parnik lepsi
nez smradlavej v12 tdi z temne doby dyzlove v clanku niz
Rozbalit vlákno
22
22. 1. 2024 16:00
Re: a parnik lepsi
Ano. :yes:

Alespon benzinovy hybrid s podstatne nizsim mnozstvim jedovatych zplodin.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2024 16:02
Re: a parnik lepsi
Nějaká elektrifikovaná X5 se ani neblíží technické dokonalosti V12 TDI.
Avatar - Mikesus
22. 1. 2024 16:33
Re: a parnik lepsi
dokonale vyráběla jedy no. to je fakt. A ještě nejlepší na tom je, že spousta lidí to za tu vlastnost adoruje.
Avatar - apoho
22. 1. 2024 16:47
Re: a parnik lepsi
což o té adoraci? To chápu ale těžko pochopím, že se ty V12 TDI vydatně kazily a v servisech si rvali vlasy protože k tomu nebyl žádný přístup a složité všechno jak život lidský. To už fandové moc tady nerozebírají
22. 1. 2024 16:57
Re: a parnik lepsi
jako ono v audi stoji za to jakejkoliv dizl, uz v8 kdyz se dela cokoliv stoji za, v10 bylo peklo a ani v12 nebyl zadnej zazrak. Plus motor celej pred napravou a hmotnost vyssi nez tohle perfektne vyvazeny.
22. 1. 2024 21:35
Re: a parnik lepsi
Zase to neprehanejte. Takovy taborak nebo grilovacka kouri a smrdi mnohem vic, pricemz nad nejakou jedovatosti nikdo nepremysli.
Avatar - Mikesus
23. 1. 2024 07:37
Re: a parnik lepsi
A u té taboracky tě někdo nutí sedět?
To je ten zaklad.
Dieseldezoláti s tím jezdi po městě a tím nutí všechny okolo to dýchat.
Viz měření v Praze, všude překročeny roční zdravotní limity NOx.
23. 1. 2024 07:58
Re: a parnik lepsi
NOx poměr zdrojů:

- veřejná energetika a výroba tepla 20,6%
- OA 17%
- Zemědělství, lesnictví apod 8%
- Hnojiva 7,9%
- NA nad 3,5t 7,4%
- Domácnosti 7,3%
- LUV 5,5%
- Průmysl a stavebnictví 4,8%
- Služby 3,5%
- Ostatní 18%
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 08:29
Re: a parnik lepsi
Prosim o konkretni zdroj informaci a rocnik publikaci.
23. 1. 2024 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2024 15:40
Re: a parnik lepsi
Co je to zase za bullshit, Pajo???

W T F

Tady jsou SKUTECNA fakta:
V roce 2021 se doprava podílela na celkových emisích oxidů dusíku (NOx) 71,9 %. :-O :-O :-O V porovnání s desetiletým průměrem 2011–2020 panovaly v Praze v roce 2021 standardní rozptylové podmínky.

https://portalzp.praha.eu/jnp/cz/ovzdusi/souhrnne_informace_statistika/stav_ovzdusi_vPraze_shrnuti.html

PS Vsimni si, ze jsem uvedl zdroj, misto a cas emisi. Priste zkus uvadet podobne udaje, ju?
Avatar - Barry Lyndon
23. 1. 2024 15:42
Re: a parnik lepsi
Tyhle emise jsou extrémně lokální, takže takové zprůměrování je naprosto nicneříkající... ;-)
23. 1. 2024 22:09
Re: a parnik lepsi
Ano. :yes:

Viz take muj prispevek niz.
24. 1. 2024 07:25
Re: a parnik lepsi
Jistěže lokální, dej sem čísla měření z křižovatky u Muzea a budou sice z hlediska dopravy vyšší, ale opět a pouze lokální.
24. 1. 2024 16:13
Re: a parnik lepsi
Ano lokalni emise, napr. NOx, nici zdravi lidi ve mestech.

Ne globalni.
Avatar - apoho
23. 1. 2024 18:50
Re: a parnik lepsi
a kdo tebe nutí trčet v Praze a dýchat tu hrůzu?
Víš kolik hezkých míst je na světě a bez NOx-ů :-)
Avatar - white label
23. 1. 2024 19:04
Re: a parnik lepsi
...a bez Hříchů pro pátera kNoxe.. ;-)
25. 1. 2024 11:27
Re: a parnik lepsi
Nenuti. Sedam si k ni dobrovolne a rad. Stejne tak mi nevadi, pokud zacnou grilovat sousedi, nebo jdu mestem a na nejake "zklidnene pesi zone bez aut" coudi stanek s burgery. A nevadi mi ani auta, pokud jsou technicky v poradku, coz uznavam, je obcas stale jeste problem, nicmene situace se prubezne velmi rychle zlepsuje.
22. 1. 2024 16:52
Re: a parnik lepsi
v12 tdi je vedle tohodle skvostu srot
23. 1. 2024 07:12
Re: a parnik lepsi
Tahat do diskuze 15 let starou jednotku V12 TDI mě přijde dost nefér.
Avatar - Barry Lyndon
23. 1. 2024 15:43
Re: a parnik lepsi
Při průměrném stáří českého vozového parku 16 let je to bohužel stále aktuální... :no: :-)
Avatar - white label
23. 1. 2024 18:42
Re: a parnik lepsi
Navíc nad V12 TDI ohrnují nos zpravidla ti, co s ní nikdy nejeli..., těch co s ní mají osobní zkušenost je jak šafránu. Byl to vynikající diesel v relativně průměrném prémiovém (větším) SUV.
Avatar - Horký Rom
22. 1. 2024 14:13
moc líbí
Úžasné SUV PHEV s cenou 3.2mio a ACčkem max 7,4 kW/h, dechberoucí :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - apoho
22. 1. 2024 14:47
Re: moc líbí
Ty jseš tady zase, ty dechberoucí nulo? :D
Ty se na to nezmůžeš ani 5 minut před smrtí, takže vůbec neřeš problém DC versus AC.
Teplý morgoš jeden! :no:
Avatar - Horký Rom
22. 1. 2024 14:59
moc líbí
Dne 20. 1. 2024 22:12 muItinick apoho/rohor si napsala další lež a falešný slib:

“Re: míč líbí já bych jenom požádal všechny diskutéry na Auto.cz - nereagujte na příspěvky tohoto multiblba.
On vyhnije sám, když nebude žádná reakce na jeho trollovské hlouposti”

https://www.auto.cz/diskuse/92222/1
Avatar - apoho
22. 1. 2024 15:04
Re: moc líbí
Omlouvám se, nevydržel jsem to dlouho, toť pravda, rohor=Roman Horký alias, Horky Rom alias Franta Dobroser atd atd :-[]
ale už tě zase dávám do karantény :-)

Vidím, že už jsi si stihl svůj hloupý příspěvek opalcovat 2 x, máš ještě 5 dalších palců v záloze, obyvkle si dáváš 7 palců u svých trollích příspěvků a zbývající tři si můžeš zase strčit do zadku a pořádně se vypalcovat :-) :-)
Avatar - Horký Rom
22. 1. 2024 15:17
moc líbí
Nereaguj na mě, chudý duchem muItitroIIe.
22. 1. 2024 16:51
cena..
40d nema nezavisle topeni za 38 tis kc a vzduch za 57tis kc, takze rozdil uz je najedno jenom necelych 50tkc bez dph. Za to je nezavisla klima, 0,7s 0-100 lepsi cas, vic jak 100kw vykonu, mnohem lepsi dynamika a reakce na plyn a plynulost provozu. V minusech misto pod podlazkou na 1 par lyzarskych bot pro mistniho uzivatele.

Co stoji za zminku je hmotnost o vic jak 300kg nizsi nez u konkurencniho gl53amg nebo rrs510

edit nabijeni ac:
s dnesni cenou elektriny je temer na par to nenabijet vubec, natoz pak ac za 12-20kc (nejniz je tesla nekde kolem 9kc), kvuli tomu resit cipy a pausalky za me jakozto ridice 45e s 130tkm nestoji. Mohli dat 11kw trifaz coz umi cayenne nebo gle
Rozbalit vlákno
10
Avatar - apoho
22. 1. 2024 18:09
Re: cena..
já to mám s nabíjením tak, že nabíjím výhradně doma v garáži. Kartu BMW jsem zrušil- zbytečně platit 120 Kč měsíčně za nic.
Kdo jezdí hodně, tak nemá pro něj smysl hybrid, tam opravdu 40d je v poho. Ale já jezdím za 6,7l benzínu, což u X5 40 i(stejný motor) nedáš pod 11 l/100 km.

Video Vaculíka s Dokoupilem z Číny to jasně potvrzuje - masové rozšírení EV je hlavně ve městech, jinak lidé volí vlaky nebo letadla. U nás vlakem má smysl Pha - Ostrava ale jinak se courá auty všude a tam to chce rozumně zvážit, kdo na co auto používá a rozhodnout se pro nějaký pohon.
Uctívači EV jsou pouze novodobí pozéři a hateři
22. 1. 2024 18:39
Re: cena..
jezdim 45-50 rocne a nemyslim si, ze pro
me nema smysl hybrid. I v nejhorsim scenari to jede defakto za totez co 40d. Dalky bez nabijeni daval kolem 11 prumerem 125-130kmh vcetne nejakych zdrzeni. Jasne kdyz to tahne vlek umi to 16-17 ale je to jistejsi nez ve stejnym zprahu 30d. 40d sviznejc byla realne 10 ale za 8 fakt ne. Plus za me je ten phev prijemnejsi a sviznejsi (porovnavano 40d ku 45e ku 40i). Kdyz mas kde nabijet, nenapadlo by me o 40d/i ani zavadit a to i kdybych jezdil jenom dalnice. Chcili sem zvazoval 50i ale narovinu receno na provozu je to nesmysl, porad ten motor neni dokonalej a pokud to neni ve sportu tak se to taky nez se to nadechne chvili k nicemu nema.

jinak ja mam dlouhodobou 7,7 a s dnesni cenou elektriky kolem 10l na 100 v nakladech. Stejnej tejden s x6 30d (dalnice, vlek, mesto byl 11). Ale phev proste lip jede a hlavne lip taha
6. 4. 2024 20:09
Re: cena..
Také to tak dělám. Nabíjení doma.
22. 1. 2024 18:46
Re: cena..
... někdo si holt potrpí na startování studeného dieselu a škrábání okna, než se to ohřeje ;-)
22. 1. 2024 19:08
Re: cena..
je to nesmysl pokud mas kde nabijet neni co resit.
Avatar - apoho
22. 1. 2024 19:20
Re: cena..
a pouze dodám, že my, kteří máme vlastní dům, tak máme i vlastní garáž a tam se jaksi neškrábe žádné auto. A když jedu někam, tak BMW už vynalezlo na rozdíl od tesly nezávislé topení respektive elektrický předehřev auta včetně rozmrazení skel, ohřevu sedadel, loketních opěrek. Ty snad tesly ani vůbec nemají ? :D :D
Nebo v dalším inovačním kroku je už mít nebude stejně, jako teď už nemají páčku směrovek :-)
22. 1. 2024 20:07
Re: cena..
ako to myslíš s tým nez. topením? Má 50e nezávislé topenie bez príplatku, či nejako inak?

PS: U novej X5 zamrzí slabý výber kolies u áut bez M-Paket.
22. 1. 2024 20:37
Re: cena..
tak tím že má PHEV auto baterku jak EV tak si z ní prostě můžeš zatopit, aniž bys potřeboval klasické fosilní nezávislé topení. Je to jen aby to mělo takové SW nastavení a appku (a samozřejmě vychladit interiér v létě si můžeš taky). Nevím jestli to má každý PHEV a EV, ale třeba i relativně levný Superb iV to má bez příplatku rovnou v základu.
22. 1. 2024 21:25
Re: cena..
Díky. Všimol som si teraz, že u 50e v konfigurátore príplatkové nezávislé topenie nie je. Tak asi to bude ako píšeš.
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 08:28
Re: cena..
40d je v době, kdy 40i žere 11,5 litru (úplně stejná spotřeba, jakou jsem měl se stále současnou generací GLE350d) už celkem zbytečná. X5 40i v akt. verzi je výrazně levnější než 50e, jede naprosto dostatečně, a pod tu podlážku se vejdou 4 páry lyžáků, a to je rozdíl. :D No, a ta váha samo taky. ;-) S garáží mě nezávislé topení nikdy nezajímalo a taháním nákladů se neživím.
22. 1. 2024 23:57
Hlasove ovladani
To je fajn, ze to ma OS 8.5. A uz to kua umi hlasove ovladani v cestine?

Jasne, neumi! Stejne jako nova petka, sedmicka atd.

V clanku o tom ani zminka.. :no:
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2024 06:48
Re: Hlasove ovladani
Nezvládání češtiny je ostuda BMW, pokud by bylo zachováno alespoň dřívější ovládání, pak by to byla půlka bídy. Teď je komunikace s novými BMW hodně špatná.
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 08:35
Jedno veliké plus,
které autor článku nezmiňuje, naopak píše, že je složité vypínání asistentů v menu. Tím plusem je, že při používání profilu řidiče, což asi udělá každý majitel, se dají všechny asistenty nastavit, resp. povypínat tak, že se defaultně po nastartování NEzapnou, takže není třeba po každém startu vypínat lane assist, úchylné upozorňování na překročení rychlosti a další současné EU chuťovky. Za to patří BMW velká pochvala, protože kdo jel jakýmkoliv aktuálně vyrobeným autem, a to kterékoliv výrobce, ví, co znamená asistentové peklo.
Rozbalit vlákno
22
23. 1. 2024 08:43
Re: Jedno veliké plus,
A tím se připravíš o úžasnou kratochvíli před odjezdem. Nezahraješ si tetris s ikonkami a ťukáním ;-)
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 10:49
Re: Jedno veliké plus,
Muzu jeste jednou poprosit o konkretni zdroj teto informaci:

NOx poměr zdrojů:

- veřejná energetika a výroba tepla 20,6%
- OA 17%
- Zemědělství, lesnictví apod 8%
- Hnojiva 7,9%
- NA nad 3,5t 7,4%
- Domácnosti 7,3%
- LUV 5,5%
- Průmysl a stavebnictví 4,8%
- Služby 3,5%
- Ostatní 18%
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 13:07
Re: Jedno veliké plus,
Taková velká holka a neumí dvě kliknutí v google? https://www.infoviz.cz/graphic.php?…
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 13:15
Re: Jedno veliké plus,
Kategorie zdroju emisi NOx v České republice, 2019
OK, graf je 5 let stary.
Diky, mohl jsi zustat na puvodnim uctu, webpajo.
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 13:25
Re: Jedno veliké plus,
Tak si najdi nějaký novější, mě to stálo ty dva kliky. Schválně hledej, šmudlo, jsem zvědav, jestli nějaký novější graf ukáže jiná data. Myslíš, že osobní doprava svůj podíl navýšila nebo o co ti jde?
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 13:27
Re: Jedno veliké plus,
Diky za urazku, webpajo.
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 13:30
Re: Jedno veliké plus,
Co tě uráží?
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 13:37
Re: Jedno veliké plus,
Urazi me klesat na tvou uroven.
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 13:52
Re: Jedno veliké plus,
:-[] :-[] Leni, drž lajnu, máš jednoznačně na to být jedničkou mezi všemi svými trottl multinicky. ;-)
Avatar - Lenka Čížková
23. 1. 2024 14:02
Re: Jedno veliké plus,
No, jak mam konkurovat tobe... webpajo.
23. 1. 2024 18:08
Re: Jedno veliké plus,
Diky za zdroj, Dinare. :yes:

Kdybyste si ten zdroj nahodou neprosli, tak vam poskytnu pro tuto diskuzi nejdulezitejsi pasaz.

Citace:
"Nejvyšší koncentrace oxidů dusíku jsou v České republice pozorovány v dopravně zatížených lokalitách. Jedná se tedy zejména o velkoměsta (hlavně v místech s intenzivní dopravou), ale například také oblasti podél dálnic nebo dalších významných dopravních komunikací."

Co vy na to?
Dinare, Pajo?
:-!

Kdyz tohle pochopite, tak sem prestanete postovat irelevantni informace o procentualnich zdrojich NOx v ČR.
Mozna by bylo fajn se zamyslet, proc jsou lokalni emise oznacovany jako... lokalni.
:D
24. 1. 2024 06:53
Re: Jedno veliké plus,
Nevím co rozporuješ. Zklidni hormon, jen jsem dal výpis z procentuálního zatížení ŽP NOx.

Nepraskla ti žilka?

A każdym rokem jsem nová auta ekologičtější, takže nevidím důvod se rozčilovat nad relevantní, byť ne lednovou tabulkou.

Klídek ;-)
24. 1. 2024 16:15
Re: Jedno veliké plus,
Duvod?

Proc proboha v diskuzi o autech uvadis ostatni zdroje NOx?
Kdyz ve meste jsou hlavnim zdrojem auta?

Muzes mi vysvetlit zpusob tveho uvazovani a ten duvod objasnit?

Kdyz to nejpodstatnejsi neni procentualni rozlozeni zdroju, nybrz:
"Nejvyšší koncentrace oxidů dusíku jsou v České republice pozorovány v dopravně zatížených lokalitách."

Ale toto nejpodstatnejsi pro zdejsi diskuzi z tveho odkazu jsi tak nejak neuvedl!
Naopak tebou uvedena procenta vypadaji, ze tam doprava neni vubec.

Tvuj koment je tim padem v kontextu automobilove dopravy zcela zavadejici.
A jeste se hloupe ptas co rozporuju...
:D

W T F
24. 1. 2024 06:54
Re: Jedno veliké plus,
Klidně jí/mu říkej Franto :-[]
23. 1. 2024 09:28
Re: Jedno veliké plus,
Ahoj, to je pro mně zrovna relevantní, jak to prosím přesně funguje? Když sedneš do auta, tak na displeji volíš profil, nebo máš přiřazený svůj "osobní" klíček, nebo podle mobilu...?

Je hrozně těžký v dnešní době z materiálů a recenzí nějak vydolovat, jaký jsou v tom kterým autě možnosti personalizace zejména s ohledem na asistenty. V šourůmu se do toho nepřihlásíš a prodavač kolikrát taky netuší, resp. zná jenom tu klasickou cestu přes desáté podmenu infotainmentu. Třeba i tu blbou informaci o tom, že jde u BMW vypnout ISA podržením jednoho tlačítka na volantu (LIM tuším), najdu tak v každé druhé recenzi maximálně.

Uvažuji o trojce, která by aktuálně po LCI měla mít v podstatě ten samý OS... dříve měli to tlačítko "Intelligent safety", ale to v nových dotykových modelech zmizelo. A pořád jsem doufal, že jestli někdo přijde s nějakým driver-friendly řešením, tak to bude opět BMW...
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 09:58
Re: Jedno veliké plus,
Je to spojené s aplikací My BMW v mobilu (mobil se dá používat i jako klíč) a s normálním klíčem, takže když do toho auta vlezeš s tím klíčem nebo ho otevřeš svým mobilem, automaticky tě auto přivítá tvým profilem, a když v tom profilu změníš v rámci nastavení auta cokoliv, tak to tam pro ten profil i zůstane. Což je asi nejdůležitější právě pro nastavení asistentů, protože jinak je to na zbláznění.
23. 1. 2024 13:01
Re: Jedno veliké plus,
Super, to zní dobře. Díky.

S těmi asistenty je to těžké. Lane assist si rád pustím na dálnici, ale tam, kde bydlím, žádné dálnice nejsou. Jenom spousta silniček třetí třídy, často bez středové čáry, občas bez žádných čar. A lane assist místo toho, aby uznal bezradnost, tak se snaží si celou situaci nějak domyslet a to vede k dost neočekávaným zásahům do řízení. O ISA se, myslím, nemusíme bavit vůbec...
Avatar - Dinar
23. 1. 2024 13:10
Re: Jedno veliké plus,
Jasně, některé asistenty jsou užitečné, v určitých situacích, podstatné je, že to má být řidič, kdo rozhoduje, jestli a kdy ten který asistent potřebuje, tenhle defaultní diktát je k blití...
24. 1. 2024 06:55
Re: Jedno veliké plus,
Jsem si hned vzpomněl na silvestrovské vyparkování :D
24. 1. 2024 11:31
Re: Jedno veliké plus,
Pozor, 3 LCI ma iny OS ako G05 LCI. Rovnako 3LCi ma digital key a G05 LCI ma digital key plus. Je v tom rozdiel. Ak by ste mal k tomu otazky kludne sa pytajte.
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 07:48
Re: Jedno veliké plus,
3 lci má pořád idrive 8?
23. 1. 2024 10:03
ano je to tak
zpracování interiěru dost pokulhává...
Rozbalit vlákno
17
24. 1. 2024 07:23
Re: ano je to tak
Kde konkrétně a čím pokulhává?
Avatar - apoho
24. 1. 2024 09:07
Re: ano je to tak
Tady se odpovědi na některé otázky nedočkáš.
Tady hejtují čtenáři, kteří v daném autě v životě nesedeli nebo ho nepoužívali ale pronáší zde moudra a soudy.
24. 1. 2024 12:43
Re: ano je to tak
Ano, píšou sem i čtenáři co nikdy dokonce ani neseděli v autě a nemají řidičák... bud jsou socialně slabí, nebo jim nebylo 18... a nebo maj papíry na hlavu.
24. 1. 2024 13:26
Re: ano je to tak
Tak jsi se popsal, ale přesto je fajn si přečíst tvůj názor. ;-)
24. 1. 2024 12:39
Re: ano je to tak
přečti si prosím nejdřív test než se budeš pouštět do diskuze. Je to tam zlehka zmíněno. A stačí si projít internet, kde se to vrzajícími interiery jen hemží. Když jsi v tom teda nikdy neseděl, ale Německej šrot je pro tebe modla.
24. 1. 2024 13:25
Re: ano je to tak
Měl jsem před LCI, takže upřímně nevím co se vyjma infotainmentu mohlo zhoršit. Tak se rozepiš o německých šrotech. ;-)
24. 1. 2024 13:53
Re: ano je to tak
Já nevim, že má tolik lidí problémy chápat psanej text... ale budiž. Psal jsem o Interiérech, nekvalitní materiály, nevhodně použitý vrzající plasty. Já jinak třeba motorově proti těm autům nic nemám. Ale těch interiérů je škoda zvlášť za takový peníze... Můžeme se tu přebíjet kdo v čem seděl/neseděl ale těžko si to nějak dokážeme, tak píšu alespoň, že třeba youtube je toho plný.
24. 1. 2024 14:40
Re: ano je to tak
Nějaký desetitisíc km jsem s tím najel. Obzvláště vrzání mi u aut vadí, já s tím neměl problém. Ano, palubní deska musí být pro lepší pocit obšitá alespoň umělou kůží, základní větraná kožená sedadla nejsou žádná jemná nádhera (připlatit se dají), ale jinak jsem neměl co vytknout. Technicky pak vzduchový podvozek super, natáčení zadní nápravy taky, sladění motor/převodovka, adaptivní řízení mnohem lepší než standard. Vážně mě nenapadá co vyloženě shodit, že tam nepatří.
Mnohem horší věci jsem zažil u MB. Manželka v Lexusu má snad samoškrábací plasty na dveřích...prostě všude je něco.
24. 1. 2024 15:26
Re: ano je to tak
Problém s vŕzganím je v GLC a v GLE, resp. v posledných rokoch býval.

S X5 ani ja ani kolega pri 96 tis. km v G05 2019 nemáme ani najmenší problém.
Osobne som si napr. zvykol na koženú palubnú, kolega ju nemá. V LCI je myslím štandard umelá koža.
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 07:46
Re: ano je to tak
Zbytečně se v tom patláš a plácáš naprosté nesmysly, youtube není plný ničeho, o čem píšeš, tedy pokud píšeš o aktuální generaci modelů bmw, kdybys tu větu, o vrzajících plastech napsal u X5 E70, neřeknu ani ň, ale aktuální modely bmw jsou v tomto směru úplně jinde. Konkrétně interiér X5/X7 G05 je jak před, tak po fl hodnocen jako špičkový, jak z hlediska použitých materiálů tak zpracování, neviděl jsem ani nečetl test, kde by si na interier kdokoliv jakkoliv stěžoval, jak píšu, naopak ve srovnávacích testech je to vždy plus.
Ale klidně sem pár odkazů z "youtube je toho plný" dej.
25. 1. 2024 10:52
Re: ano je to tak
https://www.tiktok.com/@binarycars/video/7289993456326380843
ale jo, jak psal Lubo... v MB je to ještě horší
Avatar - Dinar
25. 1. 2024 13:53
Re: ano je to tak
Jeden odkaz na šmátrala na tik toku, navíc to je nějaká ix3 či co, to má být plný youtube?

Podívej se na nějaké relevantní testery se zkušeností.
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…

Je to přesně naopak, než jak píšeš, akt. gen. bmw vyšší střední, potažmo vyšší střední suv, je co do kvality interiéru prakticky neprůstřelná. Ale jak říkám, nebylo to tak, předchozí gen. byly v tomto podstatně horší, a tím myslím horší hlavně ve srovnání s přímou soudobou konkurencí.
Od roku 17 jsem měl dva ks éčka a devět kusů 5er g30 (operáky na půl roku a na rok), jakkoliv éčko bylo chváleno za interiér, co přišlo, kvalitou, hlavně kvalitou provedení za g30 zaostávalo, křivé stehy, špatné slícování a hlavně vrzání, poslední 4ks g30 jsem měl každou rok, nájezd 30tis. a v těch autech nic nikdy nevrzlo. Éčka vrzala obě. Podobně suv, měli jsme doma 4x GLE po roce, jak předchozí, tak akt. model, každé to auto vrzalo, sedačky, středový tunel a to prakticky hned od nova. Teď máme druhý kus akt. X5, nevrže nic a v tom prvním kusu nic nevrzlo ani po těch 30 tis., materiály naprosto špičkové. Mám třeba velmi rád Range, sporta 2015 jsme měli 3 roky, fajn auto, ale kvalita zpracování horší než u X5 stejně jako materiály. Značky z lux segmentu jsou na tom lépe než bmw, ale mezi prémií je to akt. špička, to co píšeš, tj. "nekvalitní materiály, nevhodně použitý vrzající plasty", to prostě není pravda, ne u bmw akt. generace, jestli to píšeš, protože nemáš zkušenost nebo jen rád hloupě provokuješ, to opravdu nevím.
25. 1. 2024 17:56
Re: ano je to tak
Ty videa jsem zběžně projel, ale nevšiml jsem si, že by někdo prohmatával interier, takže jsou ty videa irelevantní.
šmátrala jsem dal záměrně, aspoň se mi potvrdilo. že neumíš vyhledávat na internetu... nebo to vidět nechceš.
https://www.youtube.com/…orts/UcyBZ53UmxA
ale mě to je jedno, já na to jen poukázal, preferuju jiné značky.
Jsi spokojenej? ok, já ti to neberu. Ale nechápu o co ti jde? Děláš snad v BMW?
Avatar - apoho
26. 1. 2024 10:36
Re: ano je to tak
Alfonzi, jseš zoufalec a nediskutuj o věcech o kterých nevíš nic jenom JPP ( jedna paní povídala).
Mám 2 roky starou X5 45 e. Příjeď, dám ti to do ruky a by ses svezl, můžeš prohmatávat plasty až z toho budeš mít kopřivku a pak mi řekneš a napíšeš sem svůj příspěvek, dobře?
Jinak zatím tě hodnotím - 0 bodů :no:
26. 1. 2024 13:46
Re: ano je to tak
No ty sem radši ani nejezdi (ani se svoji starou) nebo ti jednu střelim ty drzý hovado
Avatar - apoho
26. 1. 2024 20:15
Re: ano je to tak
takovým blbům jako jseš ty já říkám - de.bil!
6. 4. 2024 20:17
Re: ano je to tak
Apoho má pravdu. BMW X5 45e se dá máloco vytknout. BMW X5 50e má možná větší dojezd na elektřinu a silnější motory (i když 3.0 s Milerovým cyklem nevím, nevím). Ale ty obrazovky v interiéru jsou podle mne neodpustitelné. Již na to došli i ve zkušebnám a budou odebírat nebo neudělovat plný počet hvězdiček. Mně osobně se LCI design moc nelíbí.