Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákaz spalovacích motorů v roce 2035? Už i Porsche vidí problém

Německá automobilka se pomalu přidává na stranu těch, kteří faktický zákaz prodeje aut se spalovacími motory v roce 2035 nevidí jako reálný.
Zpět na článek
28. 1. 2024 11:59
28. 1. 2024 12:24
28. 1. 2024 14:34
28. 1. 2024 12:59
28. 1. 2024 16:37
28. 1. 2024 22:39
29. 1. 2024 06:49
29. 1. 2024 08:36
29. 1. 2024 13:54
29. 1. 2024 19:42
Avatar - Horký Rom
28. 1. 2024 11:59
moc líbí
Porsche vidí problém, ja nevidím ho. Konec aut na fosilní paliva je nezastavitelný. Otázkou tak už není jestli ale spíše jak brzy. A čím dříve, tím lépe pro nás všechny.

Konec dinosaurů je definitivní :yes:
Rozbalit vlákno
5
28. 1. 2024 15:04
Re: moc líbí
Přesně. Ale málo pomalý. Výměna aut za elektrická jr málo. Na CO2 se to podílí velice malou měrou. Na co čekat na 2036?
Od 2025 bych:
- zakázal všechna spalovací auta
- vypl uhelné a plynové elektrárny
- zakázal kotle na tuhá paliva
- zalazal chov hospodářských zvířat

Pak zachranime Zemi.
Avatar - Martin911Turbo
28. 1. 2024 17:52
Re: moc líbí
To není potřeba
Je potřeba řešit, že planeta živý 5 miliard zbytečných lidí
29. 1. 2024 04:28
Re: moc líbí
A jak se vyjadříte k té výletní lodi.Tady nás buzerujou s ekologii a pak postaví loď která vytvoří takové emise že všechny spalovací motory osobních aut v ČR za rok nevyprodukuje tolik sraček.Takže se proberete z těmi elektro kravinami a vytáhněte si hlavu s té zelené zadnice.
Avatar - .StenLi.
29. 1. 2024 12:44
Re: moc líbí
Vacsina automobilovych "odbornikov" vobec nepochopila ten zakaz predaja spalovakov v 2035, je to len usmernenie pre EU automobilky, aby sa nenechali prevalcovat US, CN a KR konkurenciou, pretoze to sa im prave deje a ako ukazuje report, v roku 2035 sa v europe podla konervativnej statitiky ocakava predaj iba 2% spalovakov v EU v roku 2030 :-)
https://www.bcg.com/…inding-next-gear
28. 1. 2024 12:06
Elektricke Porsche?
Jedine s dotaci.
:D
Bez dotace si luza muze dovolit sotva 911.

Ted vazne.
Argumenty proti EV jsou cim dal absurdnejsi...

PS Kde u panelaku budou lidi ty Taycany nabijet?
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Jamme
28. 1. 2024 12:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 1. 2024 12:21
Re: Elektricke Porsche?
Upřímně, tvůj zbytečný příspěvek určený jen k vyvolání další diskuse na tisíc krát omleté téma. Že tě to baví? Normální lidi stejně nepřemluvíš, poměr cena výkon u EV je pro ně žalostný, a tvoji nohsledi ti zatleskají. Super, máš tam něco k věci?
Avatar - Horký Rom
28. 1. 2024 12:24
moc líbí
Tvá troIIí reakce je absurdně zbytečná, jde ti pouze o roztleskávaní diskusi za účelem co největšího množství prokliknuti, od toho jsi přece placený tady :yes:
28. 1. 2024 14:34
Re: moc líbí
Kolik těch profilů máš hroký rome done vito atd. :D :D :D Nikdo ti nevysvětlil, že podvádíš maximálně sám sebe?
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:39
Re: moc líbí
NPSAL DISKUZNÍ ROZTELSKÁVAČ HAMMUNASAKRA :-) :-) :-)
28. 1. 2024 12:34
Re: Elektricke Porsche?
Muj zbytecny prispevek je reakci na zbytecny clanek.
;-)
28. 1. 2024 12:35
Re: Elektricke Porsche?
Tak proč to píšeš?
28. 1. 2024 12:37
Re: Elektricke Porsche?
Protoze acz plodi takovy odpad.

Psat v souvislosti s Porsche o dotacich nebo o nemoznosti nabijeni je proste fail.

Jen dalsi clickbait.
28. 1. 2024 12:41
Re: Elektricke Porsche?
Odpad tu produkuješ ty. Pokud Porsche něco prohlásí, média zveřejní a my si to přečteme. Ty si můžeš přečíst a maximálně nesouhlasit, ale to je tak asi vše ;-)
28. 1. 2024 12:49
Re: Elektricke Porsche?
Ja nesouhlasim a svuj nesouhlas slusne a hlavne vecne vyjadruji v diskuzi.

Myslel jsem si, ze k tomu je diskuze urcena.
:-)
28. 1. 2024 12:55
Re: Elektricke Porsche?
No jedeš pořád jak ohraná deska, pod každý článkem. Víš kulový, co bude za 10 let, viz tvoje reakce na lukase13. Nedokážeš přijmout fakt, že 95% diskutujících tvém nadšení v EV prostě nesdílí. Navíc lidé co mají 150tis Kč na auto si nikdy EV nekoupí, protože nenaplňuje jejich potřeby a ani nemůže. Navíc se jim svými příspěvky v podstatě vysmíváš :no:
28. 1. 2024 12:57
Re: Elektricke Porsche?
Proc diskutujes za lidi, co maji 150.000Kc na auto?

Jake jsou jejich potreby?
Dojet do Frankfurtu a zpet v rekordim case?
:D
28. 1. 2024 13:01
Re: Elektricke Porsche?
A je to tu znovu... S tebou nemá smysl diskutovat :no:
28. 1. 2024 13:06
Re: Elektricke Porsche?
Ano. Kdyz neumis odpovedet na jednoduche otazky, tak je diskuze nemozna.
:no:
28. 1. 2024 13:08
Re: Elektricke Porsche?
Jsou pořád stejně hloupé a nikam nevedou, je to pořád dokola :no:
28. 1. 2024 13:09
Re: Elektricke Porsche?
Ano vyvraceni pitomych argumentu je snadne.

A obvykle konci diskuzni prohrou odpurce, kteremu argumenty dojdou.
28. 1. 2024 13:11
Re: Elektricke Porsche?
Tak provokování ti jde, to víme. Zbytek nestojí už ani za řeč... ;-)
28. 1. 2024 13:12
Re: Elektricke Porsche?
Debata o lidech se 150.000Kc na auto v kapse je uz uplne zbytecna.
Kdo je nuti kupovat EV???
Tyhle lidi si budou moct nejmin dalsich dvacet let kupovat fosilni ojetiny.

Mas k tomu nejaky vecny koment?

GAME OVER
28. 1. 2024 13:25
Re: Elektricke Porsche?
Ale tak tohle víš moc dobře. Nebudu to vypisovat zas vše dokola. Tito lidé, nebál bych říct i většina populace Evropy, bude odkázána na autobazary a nic se nezmění, emise jen porostou. Tito lidé měli akontaci na použitelná auta s cenou 300-350tis Kč = malé kombíky, základ nižší střední. Nicméně díky inflaci, investicím do přísnějších norem, milionu zbytečných asistentů a hlavně nákladům na vývoj EV už na ně nemají. Malá auta vymírají nebo zdražují a nižší střední je už nedostupná :no: O základní ceně použitelného EV se asi bavit vůbec nemusíme ;-)
28. 1. 2024 19:29
Re: Elektricke Porsche?
Že sa s takým trotlom bavíš..,.
28. 1. 2024 21:04
Re: Elektricke Porsche?
Jo, taky nevím... Tak nějak mě štve ta zabedněnost a bezohlednost 8-s
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:41
Re: Elektricke Porsche?
Jsi nahlášen Doníku, pokračuj
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:40
Re: Elektricke Porsche?
to není diskuze, to je zelená iedologie a propaganda goebbelsovského typu
28. 1. 2024 13:00
Re: Elektricke Porsche?
A cetl si ten clanek?
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:40
Re: Elektricke Porsche?
Když tu redakce píše zbytečný články, proč sem chodíš trolle? :-)
28. 1. 2024 13:42
Re: Elektricke Porsche?
Naopak, místní elektrofanatici jsou čím dál zoufalejší, protože vidí, že jimi vysněná absurdní elektrotalita se každým dnem vzdaluje. :-[] :-[] :-[] :yes:
28. 1. 2024 12:39
Re: Elektricke Porsche?
V mém nejbližši okolí jsou Porsche hned dvě.

Tak nějak zapomínáš, že existuje střední/vyšší střední městská třída. V některých případech ceny bytů v centru velkých měst převyšují ceny domů někde v satelitech za těmi městy.

Tak se nevysmívej a neztrapňuj se.
28. 1. 2024 12:42
Re: Elektricke Porsche?
Sam se neztrapnuj.

Za prve je to minorita.

Za druhe, vis kolik nabijecek budes mit ve svem okoli v roce 2035?
Ne?
:D

Za treti, vis jak douho se bude nabijet Porsche v roce 2035? :D :D
Vis vubec jak dlouho to trva dnes? :D :D :D
Ne?

Za ctvrte, vazne ty sousedi nebudou mit moznost dobijet treba v praci?

Za pate, rika ti neco battery swapping?

Jestli chces diskutovat, tak zkus misto urazek odpovedet na otazky. ;-)

PS Ja majitele novych (o tech je tu rec) Porsche fakt neradim do stredni tridy. :no:
Nechces doufam diskutovat o majitelich desetiletych ojetin resp. o roce 2045.
:D
28. 1. 2024 13:52
Re: Elektricke Porsche?
Ty jsi ovšem dodnes nepochopil, že u auta nejde jen o přesun z místa A do místa B, ale také o jedinečný zážitek z řízení, řazení, vytáčení a poslouchání motoru. A v případě značek jako je Porsche (nebo třeba Maserati, Ferrari či AR to platí tuplem!). :-)
29. 1. 2024 08:18
Re: Elektricke Porsche?
Nehádž svini perly...
28. 1. 2024 16:03
Re: Elektricke Porsche?
Neusmajlíkuj se.

Už máš vážně projev jako Hamunna.

Diskuse s tebou je nemožná.

A jo, jasně, většina má možnost nabíjet v práci. A teď mi zatahej za druhou nohu, na ní mám rolničku :-[]
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:46
Re: Elektricke Porsche?
Jojo, většina může nabíjet v práci když si vytáhne 10 metrovou prodlužku z okna a načerno bude krást proud zaměstanvateli.

Proste klasickej melounář Doník, utopistické fantasmagorie a urážky redakce. Nechápu proč sem leze.
28. 1. 2024 20:22
Re: Elektricke Porsche?
Lukasi,nebude to mozno tym,ze je to Hamuna pod 579 nickom? ;-)
28. 1. 2024 21:29
Re: Elektricke Porsche?
V tomto případě určitě ne - Don byl na nějakém srazu, jsou fotky apod. Spíš mě děsí, co se za pár let může s diskutérem, který je evidentně inteligentní člověk a nějaké znalosti (patrně dané vzděláním a profesí) má, může za pár let stát - zaslepený fanatik, ohýbající si realitu k obrazu svěho vysněného světa.

Ps.: A to zde dlouhodobě píši, že proces přechodu na EV vnímám jako takovou malou průmyslovou revoluci, je to zajímavé "být u toho". Jen také, i díky mému vzdělání a profesi, vidím spoustu možných úskalí a překážek, zejména když to EU tlačí tak "na sílu". Bojím se o evropský automotive, bojïm se velké ekonomické krize...
Nejsem nepřítel EV, jen prostě nemám růžové brýle.
A proto evidentně nezapadám do toho Donova světa.

Jo a taky je vtipné, když se dostaneme k tématu, který úzce souvisí s mou profesí - pak je úžasné vidět, jak jsou někteří zdejší diskutéři totálně mimo - ale naprosto přesvědčení o své pravdě.
Takové lidi pak prostě nelze brát vážně. 😉
29. 1. 2024 00:28
Re: Elektricke Porsche?
Lukasi ,to nic nevylucuje,
Ozi s nim bol pred 100 rokmi na nejakom zraze odkial ho pozna,ale to vobec nevylucuje,ze za tym nickom sa skryva dusevne chore nieco pod nickom Hamuna.
Podla mna je to on,kedze od dalsieho jeho nicku mi doslo nech chcipnem,takze podla mna som zas trafil presne kladivom po tej jeho tupej a dusevne chorej hlavicke :D

"Takové lidi pak prostě nelze brát vážně."
Presne tak..ignoracia je najlepsia cesta.
Proste nekrmit toho fanatickeho primitivneho trotla ,ktory si namysla,ze len on a nikdo iny nemoze mat pravdu :-!
29. 1. 2024 07:34
Re: Elektricke Porsche?
Koukám, že nejsem jediný komu přišla ta super soukromá zpráva … ten člověk je chorý…
29. 1. 2024 10:37
Re: Elektricke Porsche?
No, jen se mi to nezdá pravděpodobné.

Jisté je, že nám to tady náš multinick Hammuna solidně rozbil - to vzájemné podezírání už se sem vplížilo - a není se čemu divit.

Nejvtipnější je ten jeho konstrukt - kdo jde proti mě, je multinick čížek. Dismised.
Neumí si vůbec připustit, že by mohl vadit normálním diskutérům.

Jinak - já už jsem taky čížek.
29. 1. 2024 11:16
Re: Elektricke Porsche?
Koukám, že nás bude asi opravdu víc :-[]
29. 1. 2024 11:17
Re: Elektricke Porsche?
Jo. Vítej v klubu, čížku.

Zdraví čížek 😆
29. 1. 2024 13:02
Re: Elektricke Porsche?
No nazdar :-[] :yes:
29. 1. 2024 17:46
Re: Elektricke Porsche?
Nazdááár! 🤣
Avatar - Barrichello
29. 1. 2024 13:39
Re: Elektricke Porsche?
Tyhle soukromé zprávy posílá Hammuna všem :-)
29. 1. 2024 06:44
Re: Elektricke Porsche?
Tak napis neco ze sve profese co ma souvislost s EV. Proto je to diskuse. Jestli mas nejake info budu jedine rad.
29. 1. 2024 10:38
Re: Elektricke Porsche?
Už máš EV, nebo stále ICE?
Avatar - skejpa
28. 1. 2024 13:27
Re: Elektricke Porsche?
To je sice pravda. Ale tito lide maji ve svem dome parkovaci misto s wallboxem. Novy barak v Praze bez parkovani uz prakticky neexistuje.
28. 1. 2024 16:01
Re: Elektricke Porsche?
Není přeci pravda, že tito lidé žijí (pouze) v novostavbách. Velmi často jde o lokalitu, její atraktivnost.

Vinohrady, například.
Avatar - Martin911Turbo
28. 1. 2024 17:54
Re: Elektricke Porsche?
To je problém, nenažraných developerů
Pokud postavím byt za 2 míče a prodám za 5 tak je něco špatně
28. 1. 2024 19:32
Re: Elektricke Porsche?
Správne by si ho mal predať za 15. ;-)
Avatar - Martin911Turbo
28. 1. 2024 20:33
Re: Elektricke Porsche?
A potom to fiasko vypadá, tak jak vypadá
29. 1. 2024 08:19
Re: Elektricke Porsche?
Áno. :yes:
28. 1. 2024 21:30
Re: Elektricke Porsche?
Jó, kdyby 5... 😉
29. 1. 2024 06:57
Re: Elektricke Porsche?
A co je spatne? To ze ho chce prodat s max ziskem ? Je tady nekdo kdo by udelal neco jineho?
Avatar - Martin911Turbo
29. 1. 2024 09:28
Re: Elektricke Porsche?
Zisk a lichva jsou dva rozdíly, potom nemá trh s nemovitostmi vypadat tak, jak vypadá...
29. 1. 2024 10:57
Re: Elektricke Porsche?
Takze ty chces tvrdit, ze prodas neco co vyrobis/ vlastnis pod tržní cenou?
Avatar - Martin911Turbo
29. 1. 2024 12:05
Re: Elektricke Porsche?
Ale ta cena neopovídá, drtivou většinu staveb staví bolševici a cena na trhu je jako by to stavěli němci.
O kvalitě ani nemluvím kdy se stavby za posledních 5 let dostali kvalitou do 90...

Nemám rád nové zelené komunisty, ale v něčem jim musím částečně dát za pravdu a to že by se měli ceny v určitých odvětvých regulovat, ať jsou energie, nemovitosti, realitní makléři, pojišťováci, advokáti, právnici
29. 1. 2024 14:08
Re: Elektricke Porsche?
OK. Pujdes příkladem az budes prodavat nemovitost? Podhodis cenu o x milionu?
28. 1. 2024 12:27
Zàkaz spalovàků
Proboha co pořád Unie zakazuje a přikazuje. V Asii , v Jižní Americe , kontejnerovè lodě a letadla produkují spoustu “ smradu” a oni nàm zakazují spalovací motory. Když je někfo “zelený” ať si jezdí elektroautem / tak se také sníží emise/ a ti ostatní ať si jezdí tím co jim vyhovuje.
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2024 12:59
Vysněná prace
Autonovinar. Vysněná prace kdy mas moznost jezdit spoustou aut. Mas pristup k informacím, dostanes se k lidem co vi.
A co z toho ma pan Samal? Musi psat nesmyslne clanky o necem cemu evidetne vubec nerozumí jen proto, ze kombinace slov jako “zakaz spalovaku” Propad prodeju” atd generuji proklik na clanek.
Rozbalit vlákno
19
28. 1. 2024 13:01
Re: Vysněná prace
Clanek svuj ucel splni.

Mluvi rohypnolovi z duse.

A je to slusny clickbait.

Ze obsah nedava smysl a jsou v nem fakticke chyby je vedlejsi.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:43
Re: Vysněná prace
Jsi nahlášen, děkujeme
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:44
Re: Vysněná prace
Když 1 stejný člověk reaguje na sebe, není větší trapnosti.

Fejkové duo DonVito/Hendly, ve skutečnosti 1 osoba. :-) :-) :-)
28. 1. 2024 20:24
Re: Vysněná prace
Bari,tak aj schizofrenik ma pravo na zivot,tak nebud nanho tak zly :D
28. 1. 2024 19:58
Re: Vysněná prace
Vždyť psal, že má osobní zkušenosti s problematikou provozu EV. Co je špatného na tom, když napíše svůj názor a cituje někoho z významné automobilky?
28. 1. 2024 21:59
Re: Vysněná prace
Tento článek, tento názor, prostě nezapadá do světa Hendlyho a Dona. Toť vše. 😉
29. 1. 2024 06:55
Re: Vysněná prace
Ano, muj nazor je, ze svet světového automotiv je o hodne širší nez zkusenost pana Samala na par českých nabijeckach ze ktere si podle clanku dokazal udelat nazor na tak složitou problematiku.
Dacia Spring behem jednoho dne po skonceni dotace zlevnila z 530 tis ma 330tis. A to tu dlouhe roky ctu a otom jak automobilky dotují EV.

Žen clanek je klasicky clickbait ktery dostal jako ukol napsat po tom, co se zjistilo kolik lidi se chytli na podobne clanky tento tyden. Proc tomu tleskas?
29. 1. 2024 17:25
Re: Vysněná prace
Ty žiješ v Německu? ;-) Nabídka platí jen pro ně a je omezená:

“Po konci dotací na německém trhu prodeje elektromobilů okamžitě výrazně zpomalily a tamnímu zastoupení Dacie zůstalo na skladě větší množství Springů, kterých je potřeba se urychleně zbavit do příchodu modernizované verze. Proto přišlo na řadu rozhodnutí dramaticky snížit cenu. Dotaz ze zmíněné tiskové konference směřoval k tomu, zda je Dacia schopná i na Springu za 315 tisíc vydělat, ale na to Xavier Martinet bohužel přímo neodpověděl. Nicméně uvedl, že tohle je pouze akční nabídka a po jejím konci se Dacia vrátí k „business as usual“. Takže pokud chcete opravdu levný Spring, pak je teď ta správná chvíle vyrazit do Německa. Cena se brzy zase vrátí na původní úroveň”

https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/komentar-spring-za-300-tisic-dokazuje-prichod-levnych-ev-jasaji-elektromobiliste-skutecne
29. 1. 2024 17:54
Re: Vysněná prace
Takze jen potvrzuješ to co pisu. Dacia Spring za 330 tis.
Dost pochybuju, ze to prodavaji pod vyrobni cenou.
29. 1. 2024 19:47
Re: Vysněná prace
Co nechápeš na psaném textu? Je to akční cena na skladové zásoby, nikoli stabilní, vrátí se zpět na původní hodnotu. A jen v Německu. Bože ty si materiál :no:
29. 1. 2024 23:05
Re: Vysněná prace
Fandím prodejcům Dacie prodavat auto ktery uz jednou stalo 330 zase za 540😀
Avatar - Barrichello
30. 1. 2024 09:42
Re: Vysněná prace
Takže po zdražení všichni přestanou Spirng kupovat a budou opět čekat, až to Dacie zlevní A když ne, půjdou ke konkurenci, která....Počkat, ona zádná konkurence za 330 000 Kč není

Tak to budou mít zákaznící co chtěj Ev plečku se zrychlením škody 120 docela blbý :-) :-) :-) :-)
29. 1. 2024 10:33
Re: Vysněná prace
Autor popisoval svou osobní zkušenost, svůj vlastní názor. Názor někoho, kdo bydlí v bytě, někoho, kdo v rámci své práce EV testuje užívá, nabíjí. Na tom není nic špatného, probůh!

Tebe jen štve, že jeho názor nesouzní s tvým. Toť vše.
29. 1. 2024 11:09
Re: Vysněná prace
A opravdu tady chces clanky typu? Jel jsem autem a mel jsem závada a to znamena, ze všechna auta tenhle znacky jsou spatna?
29. 1. 2024 11:16
Re: Vysněná prace
Tohle je pod tvou úroveň - o tom přeci tento článek nebyl.
29. 1. 2024 11:35
Re: Vysněná prace
A dokazes popsat o cem clanek byl?
Protoze kdyz si ho prectes tak je to jen soubor domněnek.
Obzvláště informace “ které klesají pomaleji než asi všichni očekávali. Výjimkou je pouze Tesla, která v uplynulých měsících několikrát zlevnila” dava opravdu malo smyslu v kontextu trhu.
29. 1. 2024 12:07
Re: Vysněná prace
Je to o prohlášení finančního ředitele automobilky Porsche (tedy pána, který dle mého automotive trošku rozumí), doplněný osobním názorem autora článku, který vychází z jeho vlastní zkušenosti.

Já osobně na tom článku nevidím nic špatného.

A tobě evidentně vadí pouze to, že s ním nesouhlasíš.

BTW - pokud máš pravdu a EV se prosadí samy, kde je problém? Tak nebude zákaz, tvým oponentům ubude argument o zákazech a vše se vyřeší samo... Nebo snad ne?
28. 1. 2024 16:37
Ach.....
To je zase kvalitní článek a bezva diskuse. DonVito a Horký to dokážou povýšit na krásnou úroveň.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - apoho
28. 1. 2024 22:39
Re: Ach.....
on je to pořad jeden blb, který přepíná mezi několika nicky, povídá si sám se sebou a cítí se šťastně.
Jediné řešení je opravdu dávat poctivě tyto nicky do ignoru a nereagovat. On se zhroutí sám a dát mu do držky jako Soukupovi v Clashi 👊
29. 1. 2024 06:49
Re: Ach.....
Zajimave sledovat kolik nicku tu jede proti Donovi, ale nikdo ne treba proti Arese dávající stale nesmyslne odkazy a Barik ktery kazde vlakno zanese spoustou prispevku o ničem.
Avatar - Horký Rom
29. 1. 2024 08:36
moc líbí
Ano, to je pravda, protože muItinačelnik tohoto fóra má za cíl vymýtit tady takové diskutéry jako DonVita, Tebe a každého, kdo nesdílí jeho názor, a kdo narušuje jeho vytvořenou pozici a politiku "elektrozkraty jsou zlo" na tomto fóru. Stačí si vzpomenout, jak se vysmíval, nadával a trápil po velmi dlouhou dobu Hammasakru. MuItinickový redakční roztleskávač je neuvěřitelně primitivní a používá stále stejnou taktiku: vytváří dojem shody a opovržení mezi svými multiúčty směrem k určitému cíli, nekonečné nadávky, nenávist, udávání ve formátu 24/7. To vše jen za jediným účelem: aby jeho pozice a názory byly neotřesitelné na tomto fóru, který řídí, a aby nepohodlní jedinci byli buď zabanováni nebo umlčeni.
Avatar - Barrichello
29. 1. 2024 13:42
Re: moc líbí
Každý ví, že Hammuna si ty a jaké rozesíláš lidem soukromé zprávy, trotle. Si nahlášen
Avatar - Horký Rom
29. 1. 2024 13:54
moc líbí
Stačí se podívat, například, na muItinick Iukaš13: https://moje.auto.cz/…/lukas13-5341617
On si začal roztleskávat diskusi dnes od 10:37 a stále troIIi. Myslíš si, že toto individum chodí do práce (dnes je pondělí)? Odpověď ne, nechodí, má home office 24/7, diskusní roztleskávač. Takových muItivitaminu jsou tady mraky.
Avatar - Katikakus
28. 1. 2024 23:32
Jenom debil...
... ještě dnes věří, že se nějaký zákaz ICE bude konat. Tahle hrozba je naštěstí zažehnána, zdravý rozum zvítězil.
Rozbalit vlákno
4
29. 1. 2024 09:46
Re: Jenom debil...
Tak ještě to potvrdit a bude to fajn. Uvidíme, co si vybere trh ;-)
Avatar - eLzyx
29. 1. 2024 11:26
Re: Jenom debil...
spíše co povolí v Bruselu
29. 1. 2024 13:05
Re: Jenom debil...
Jasně, ale pokud eurovolby změní složení EP, tak by se mohlo vrátit trochu rozumu do rozhodování ;-)
Avatar - eLzyx
29. 1. 2024 13:25
Re: Jenom debil...
nezmění se nic. Zpátky ni krok ...