Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepa__007
Konstrukční stáří je jen výhodou. Malý display uprostřed také.
Za mne jedno z nejlepších aut co lze koupit. Chybí v něm všechny ty GreenDeal nesmysly. 😉 👍🏻
Za mne jedno z nejlepších aut co lze koupit. Chybí v něm všechny ty GreenDeal nesmysly. 😉 👍🏻
Olvo60
Na dieselovy kombik je ta nadrz dostacujici, ale na raketu se spotrebou 20l je to hodne malo.
Jinak dobre auto, ikdyz RS6 ma mnohem vetsi charizma.
Jinak dobre auto, ikdyz RS6 ma mnohem vetsi charizma.
Kde jsi četl o spotřebě 20 l???? U dieselu jí neuděláš ani když navrtáš díru do nádrže.
A i kdyby mělo spotřebu 12 litrů, tak kde je problém? Zastávka u jakékoliv čerpací stanice na 4 minuty a jede se dál. To není zatím EV :-[]
A i kdyby mělo spotřebu 12 litrů, tak kde je problém? Zastávka u jakékoliv čerpací stanice na 4 minuty a jede se dál. To není zatím EV :-[]
Tak pravda je niekde uprostred. 58 l nádrž na 450k hotkombi s relatívne užraným motorom je pomerne málo, ak veľa jazdíš. Pri priemerke 12,5 litra (Spritmonitor) je to dojazd 464 km na nádrž (do dna, t.j. bezpečne niečo nad 400 km).
Na druhej strane ako píšeš v dnešnej elektrickej dobe nie je problém zastaviť sa na 4 minúty natankovať, takže to je úplne v pohode.
Teraz som pozeral test dojazdu VW iD7, či dôjde z Blavy do Košíc, cca. 430 km a pri dôchodcovskej rýchlosti max. 125 kmh na diaľnici tam ledva došli s rezervou tuším 19 km. To RS4 spraví s prehľadom a na rozdiel od tej električky natankuje za pár minút.
Na druhej strane ako píšeš v dnešnej elektrickej dobe nie je problém zastaviť sa na 4 minúty natankovať, takže to je úplne v pohode.
Teraz som pozeral test dojazdu VW iD7, či dôjde z Blavy do Košíc, cca. 430 km a pri dôchodcovskej rýchlosti max. 125 kmh na diaľnici tam ledva došli s rezervou tuším 19 km. To RS4 spraví s prehľadom a na rozdiel od tej električky natankuje za pár minút.
TiaS1
Už jsem se pohoršoval jednou, ale nastavování tlumičů u tohoto typu auto je něco, co mě jako průměrně inteligentního člověka snad i uráží:)
Jako někdo, kdo nad rychlým kombi delší dobu uvažuje, si říkám, jak bych to reálně v praxi využil. Rychlé kombi je tu od toho, že je rychlé a ještě (velmi omezeně) praktické, alespoň v té velikosti kufru. Dle marketingu má dělat oboje velmi dobře, pro mě se jedná o kompromis mezi sportovností a praktičností na obou stranách mince. Buď si koupím dvě auta, sportovní a praktické, nebo mám teda možnost si pořídit allinone. Ale opravdu si nedovedu představit, že si u kombíku sundám kolo a začnu nastavovat tlumiče. To se dělá u speciálů, které váží 950 kg a mají 16 palce. Tohle je dvoutunové hovado s 21.To už to můžeme dát do RSQ8 a tvrdit, že si doma sundám 23 palec a budu nastavovat tlumiče...... Tak určitě.
Jako někdo, kdo nad rychlým kombi delší dobu uvažuje, si říkám, jak bych to reálně v praxi využil. Rychlé kombi je tu od toho, že je rychlé a ještě (velmi omezeně) praktické, alespoň v té velikosti kufru. Dle marketingu má dělat oboje velmi dobře, pro mě se jedná o kompromis mezi sportovností a praktičností na obou stranách mince. Buď si koupím dvě auta, sportovní a praktické, nebo mám teda možnost si pořídit allinone. Ale opravdu si nedovedu představit, že si u kombíku sundám kolo a začnu nastavovat tlumiče. To se dělá u speciálů, které váží 950 kg a mají 16 palce. Tohle je dvoutunové hovado s 21.To už to můžeme dát do RSQ8 a tvrdit, že si doma sundám 23 palec a budu nastavovat tlumiče...... Tak určitě.
A proč tě proboha uráží něco, co je zcela volitelné a nemusíš si to kupovat? Chápal bych tvoje rozhořčení kdyby to byla povinná výbava. Jinak se stačí podívat kolik se prodává nastavitelných podvozků jako dodatečné sady třeba i na starší RS4 (ale i na daleko větší šunky), takže je evidentní, že zájem o takovou techniku mezi lidmi je a Audi prostě nabízí něco, co je odladěné továrnou a majitel nemusí lozit po garážích a instalovat nějaké Eibachy, Bilsteiny, KW, Sachsy, H&R nebo kdoví co ještě. A nikdo samozřejmě nezvedá 5x za den auto aby si jej přenastavil, ale trochu znalý majitel si nechá nastavit to co vyhovuje jeho naturelu v servisu u kávy a pak třeba rok jezdí. Tyhle podvozky jsou úplně jiná liga než běžná konfekce na základní RS4 a i kdyby se vůbec nikdy nenastavovaly, tak pro fajnšmekry mají své kouzlo (konec konců tester jasně říká, že ten příplatek se vyplatí a určitě doma v garáži nic nenastavoval).
Ach zase ta logika. Dotaz k tvému příspěvku. Pokud mám možnost 3000 nastavení a jsem opravdu automobilový fajnšmekr, opravdu si půjdu pro RS4?. Pro tu si půjdu já, abych jezdil rychle rovně a naložil děti ze školky. Jako sportovní náčiní mi určitě nebude sloužit kombík s dvěma tunama. Sám totiž přemyšlím, jestli rychlé kombi, nebo SUV a pak jedno opravdu sportovní auto, jako sporťák mi RS4 určitě neposlouží dle představ.
Pokud mám možnost 3000 nastavení, ale nechám to na klucích v Audi, zatímco sedím na kávě, neztrácí ty tlumiče smysl, mají-li být pro fajnšmekry? Nastavte mi tlumiče, zatímco si dám kávu, to by udělala moje žena, hned po dotazu, To se dají nastavit tlumiče jo?
Ty tlumiče jsou čistý marketing a mě uráží, když ze mě někdo dělá .... a snaží se mi tvrdit, jak je to použitelný a skvělý, abych mu tam nechal o 5k Eur víc.
Pokud mám možnost 3000 nastavení, ale nechám to na klucích v Audi, zatímco sedím na kávě, neztrácí ty tlumiče smysl, mají-li být pro fajnšmekry? Nastavte mi tlumiče, zatímco si dám kávu, to by udělala moje žena, hned po dotazu, To se dají nastavit tlumiče jo?
Ty tlumiče jsou čistý marketing a mě uráží, když ze mě někdo dělá .... a snaží se mi tvrdit, jak je to použitelný a skvělý, abych mu tam nechal o 5k Eur víc.
Tak znovu, proč ti trhá plíce něco, co si NEMUSÍŠ kupovat? Když stavitelné tlumiče někomu nic neříkají, tak si je prostě nekoupí, easy peasy a kdo se trochu vyzná, tak si je koupí (protože má představu jak to funguje a na klucích v Audi nechá jen to zvedání auta a šroubování, parametry si vybere sám).
Plíce mi to netrhá, nikdy nebylo řečeno. Proč to uráží muj intelekt už jsem taky nepsal. Audi RS4 je auto, které na okruhu vytvoří čas pomalejší než Seat Leon Cupra nebo základní 240i Bmw. Kdo u takového "sporťáku" bude nastavovat tlumiče, což se dělá u rally speciálů, je srandista, ale proti gustu.... Modelové situace: jdu si pro RS4 a prodejce se mě zeptá, jestli nechci za 5K stavitelné tlumiče v paketu. protože to posune můj zážitek na novou úroven. Stačí sundat 30kg 21 kola a mačkat čudlíky, když to nebude ok, tak znova, sundat kola a zkusti novou konfiguraci..... Moje odpověd bude hodně blízko něčemu jako: Pardon, Vypadám snad jako uplny ko..ot? Ale pravda je, že znám lidi, kteří prostě zakliknout vše ve výbavě, protože si to nekupují na ježdění a přesně na ty to podle mě míří...
Nesmysly. Podívej se jaké časy zajel stejný řidič třeba s CTR, Cupra by určitě nebyla lepší
https://www.youtube.com/watch?…
a jaké s RS4
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
a jaké s RS4
https://www.youtube.com/watch?…
Seat Leon Cupra 280 7:58.40
BMW M240i XDrive 7:58.59
Audi RS4 Avant (B9) 7:59.00
A jelikož je to fest sportovní náčiní, tak sice máme nastavitelné tlumiče, ale možná nám tam zůstanou fakový výfuky a softlimiter na 3000 RPM.
BMW M240i XDrive 7:58.59
Audi RS4 Avant (B9) 7:59.00
A jelikož je to fest sportovní náčiní, tak sice máme nastavitelné tlumiče, ale možná nám tam zůstanou fakový výfuky a softlimiter na 3000 RPM.
O sportovním náčiní tu píšeš jenom ty. A pokud jsou podle tebe toto fejkové výfuky, tak jsi hodně mimo.
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8881399.jpg?…
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8881399.jpg?…
OK, výfuky sú real, ale v ostatnom má pravdu. Softlimiter tam je, nastaviteľné tlmiče na v podstate rodinnom kombi sú blbosť a ja rovnako neverím, že majiteľ takéhoto kombíku si bude nastavovať tlmiče. Možno jeden z desiatich kupujúcich to vyskúša raz a tým to hasne. Proste toto nie je typ auta na nastaviteľné tlmiče. To sa hodí do hardcore hotheču s klietkou a vyhádzanými sedadlami ako býval Megane RS Cup či Golf Clubsport S, nie do dvojtonového kombi.
P.S. Aby bolo jasné, týmto RS4 vôbec nekrituzujem, naopak, som veľkým fanúšikom hotkombi a celkovo univerzálnych all-in-one áut a RS4 má u mňa z tohto pohľadu blízko k dokonalosti. Len proste tie nastaviteľné tlmiče sú pri univerzáli mimo.
P.S. Aby bolo jasné, týmto RS4 vôbec nekrituzujem, naopak, som veľkým fanúšikom hotkombi a celkovo univerzálnych all-in-one áut a RS4 má u mňa z tohto pohľadu blízko k dokonalosti. Len proste tie nastaviteľné tlmiče sú pri univerzáli mimo.
Ano vím, že RS4, narozdíl od S4, nemá fakové výfuky. Jde o podstatu, kterou věřím, že si pochopil. Jako potenciální kupec na to ale koukám stejně jako iudex. Kdyby mi to nabídli do Sti, bral bych to vážně, do RS4 fakt ne. Chybí balanc, protože mi najednu stranu nabízí něco opravdu speciálního na hardcore náčiní a pak mi dají softlimiter a další blbosti.
×
Sdílení komentáře
×
Řidiči, kteří mají rozum a srdce na pravém místě, tak ví, že to co se dostává na trh v posledních létech a výhledově co se ukazuje, tak většina skřípe zuby nad multimédii, vykuchaných spalovacích motorech a implementaci nesmyslných asistentů.
Takže poukázat na konstrukční stáří mi přijde spíš jako vyzvednutí kladných vlastností ;-)
Auta jsou všechna stejná a ošklivá.