Novinky
jsem léta neviděl.
Porsche ukaze driv, co je mozne na poli hypersportu.
NSX bude take jiste extremne rychla.
NSX bude take jiste extremne rychla.
Jo, bude. Při startu z místa na rovince za ideálních povětrnostnícjh podmínek a plně nabitými baterkami a ještě to nebudeš smět zkoušet moc dlouho. A pak na Ringu tímto tempem zvládne max. 1-2 kola, než se ten sterilní těžkotonážní krám vybije a shoří mu brzdy. A i v těch prvních kolech dostane od mnohem lehčích a třeba i méně výkonných spalovacích supersportů pořádně na budku. 😒] 😒] 😒]
Nevím kdy, ale zcela jistě do konce století budou pro normální ježdění používány jen a pouze elektromobily. Zda na vodík nebo baterku, nevím. Ovšem vývoj akumulátorů s pevným elektrolytem (třeba Toyota), který se chystají do výroby, jednoznačně zvýhodní el auta.
Pokud jde zdroj energie - zde je to složitejší. Nicméně výzkumy na termojaderných zdrojích pokračují velmi rychle. Pokud dejme tomu do 20 let by se podařilo rozběhnout tyto zdroje - není to nereálné - bude elektrické energie k dispozici obrovské množství. To je realita, o které se u nás moc nepíše, protože uhelnojaderná lobby si chce své koryto nechat plnit /ze státníh👋.
Neexistuje na světě automobilka, která s tím nepočítá.
Pokud jde zdroj energie - zde je to složitejší. Nicméně výzkumy na termojaderných zdrojích pokračují velmi rychle. Pokud dejme tomu do 20 let by se podařilo rozběhnout tyto zdroje - není to nereálné - bude elektrické energie k dispozici obrovské množství. To je realita, o které se u nás moc nepíše, protože uhelnojaderná lobby si chce své koryto nechat plnit /ze státníh👋.
Neexistuje na světě automobilka, která s tím nepočítá.
To že tupě šlápneš a plyn a za zvuku kuchyňského robota to zrychlí rozhodně moc emocí nevyvolá. Párkrát tě ohromí zrychlení a pak zjistíš, že jinak je to nuda a stejně se tím někde budeš ploužit, protože žádné jiné emoce to nepřivodí.