První elektromobil značky Lancia je dalším sourozencem Peugeotu e-208, ovšem designem mu nemůže být dál. Zaváděcí edice Cassina bude k objednání online na Valentýna.
Tak tohle je velké zklamání. Ostatně to už jsme mohli tušit od začátku. . .
Vážně se jako pouze zmohli na výměnu předních a zadních partií. Kdo vlastně potřebuje další 208 a corsu??
.... předek chci vidět na vlastní oči, připadá mi takový křečovitě přeplácaný, ale třeba to nebude tak zlé. Zadek naopak žeru a interiér mi připadá v pohodě.... tak uvidíme.... Hlavně aby příplatek za jiné logo nebyl 10.000 EUR.....
Ja to vidim stejne. Predek je trochu rozpacity, ale zbytek auta se mi hodne libi. Jasne, neni to tuctovka, ale vylozene ujety jako Thesis take ne. Rozhodne nakonec stejne cena.
Okej, máme tu značku, ktorá už dlhšie žila len z toho, že jeden jediný model predávala len v Taliansku. A napriek tomu jej Stellantis doprial úplne vlastnú karosériu. My tam môžeme proporčne vidieť 208-ku alebo Corsu ale bežný človek, ktorý sa do áut až tak nevyzná, to tam myslím neuvidí. A teraz si to porovnajme s prípadom ako Mitsubishi Colt. Auto s väčším trhovým pokrytím je len preznačkované Clio. Takže v tomto smere má Stellantis u mňa palec hore. :yes: A dobre vieme, že tam majú vďaka platforme aj možnosť spaľováku, čo napríklad pri takej Micre nebude možné.
Áno. Ale veľa krásy to aj tak nepobralo. Automobilový dizajn šiel do kytičiek. Už si ani nepamätám, kedy naposledy ma nejaký nový model dizajnom nejako oslovil alebo potešil. Samé expresívne prvky, hromada výrazu a ostentatívne hrany, ale nič, čo by som nazval aspoň pekným, ak už nie krásnym.
Teda ten obly face s kukadlami kdesi az mimo kasne mi pripomina hlavu isteho filmoveho mimozemstana... o to vacsia skoda ze zadok je fakt podareny ... co uz... ale ok...lepsia skareda lancia ako ziadna...
Este to cele dorazili tym ze tu neponuknu spalovak... male jednoduche auto si ho priam pyta... ved velmi dobre vieme a vidime ako sa predava klasicka 208 a ako ta predrazena elektricka 208 ... podla mna mimo domaci trh to bude bieda... ak neponuknu normalny spalovak tak za 30 000 ojro sa im kazdy na tu ev priseru vybodne lancia nelancia
Rec byla o spolehlivosti Tipa s motory FF, ktere se do Tipa zacaly montovat az po faceliftu. Asi nikdo s timhle autem nenajizdi nejake velke rocni najezdy, takze ba vetsi hodnoceni je jeste brzo. Kazdopadne se mi nezda tvrzeni, ze "jsou s tim neustale problemy".
Clovek by v lancii ocakaval prave motory FF od fiatu ktore vyzeraju skutocne vydarene... pchat sem pezotacke 3valce je uz vazne za logickou hranou ale to len doklada o tom ze pezot to tam v stellantise vsetko omakava... ale to bude casom stejne cesta do pekla takato neprirodzena nadvlada
Thesis za mna vobec nevyzerala zle... male kukadla s velkou maskou budu vzdy in a nikdy to nezostarne.. thesis bola majestatna a presne taka ako od lancii ocakavam... osobita... tajomna ... netuctova... a fakt nevyzerala zle ... co sa bohuzial o tejto novej malej lancii povedat neda... ten face je uz teraz zrely na poriadny facelift... ktory by to mozno este vedel zachranit
Kdyby měl Thesis tak úžasně povedený design, jak tvrdíš, nebyly by jeho prodejní výsledky tak katastrofální. Nejpovedenější velkou Lancií byla jednoznačně Thema a marná nebyla ani Kappa. :-):yes:
Aj lybra bola pekna... len mozno az prilis nenapadna... najprisernejsia bola ta posledna delta co by megahatch s 2,7m razvorom ... uplna hovadina to bola .. po kazdej stranke obluda... este aj dnes ked to auto vidim tak sa mi victorinox vo vrecku otvara
Byly to kdysi staré šroty, pak bachraté obludy, nakonec ameriky a zbyl trilobit Y. Celá sláva Lancie je založená na rally. Kousek Stratosu je i na tomto Citroënu.
Este za cias kappy ( bola aj ako kupatko ) sa mi lancie pacili... lenze zlate casy 406tky kupe aj kappy coupe su uz fuc a poslednych 20 rokov je to uz mrtva znacka ... v lancii bol pritom vacsi potencial ako v alfe... dnes mohla lancia porazat lexusy ci jaguare... skoda jej... obavam sa ze uz to nebude nikdy ako predtym
Podľa mňa to tak už viac-menej je. Predajnými argumentami sú výška podvozka, dizajn, infoteinment, dizajn, svetelný podpis, elektronickí asistenti. Technika dnes málokoho zaujíma, tak si možo myslia, že také zjednodušenie nebude nikomu vadiť a oni ušetria kopu prachov na vývoji.
kdyby to bylo na sto způsobů, ale ono to je na jeden způsob..mění se jen předek a zadek..jinak je to 208 jak vyšitá..jako jak Fiat sdílení techniky napříč koncernem naprosto flákal (přitom měl takovou techniku k dispozici a udělal z toho jedno max dvě auta a to ještě v jedné karosářské variantě), tak Stelantis zase bude každou techniku dělat 8-9x.. Peugeot, Citroën, Opel, DS, Fiat, Lancia, Alfa, Jeep, (Maserati).. to je větší úlet jak VW, který to dělá jen cca 4x..