Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tomogo
...ale nic pro mě. Já chápu, že každé zboží si najde své zákazníky, ale CC a Arteon, nebyla moc praktická auta, hlavně v zimě. Když vám přimrzly bezrámová okna ke dveřím, když jste stáli venku, dostat se do auta byla docela fuška, třeba i na 15 minut. Ne, že by se mi to stávalo často, možná 10x, ale když se to stane a vy máte na spěch...
Taky mi jednou u CC došla baterie a tančil jsem kolem něj taky 15 minut, než se mi podařilo stáhnout sklo, abych otevřel dveře.
Krom toho byl Passat/CC 3C strašný šrot. Měl jsem dva nové a už si příště rozmyslím, kupovat nové modely, co nejsou odzkoušené na jiných předskokanech. ;-) Tak nevím, jak tomu bylo u Arteonu, jestli se taky tak sypaly.
No a vyměnit Arteon za ID.7? To je jako vyměnit popelku za macechu... ID.7 je nafouknutá obluda a nechápu, že se to někomu může líbit. Ale jak jsem psal na začátku, každé zboží... A to opravdu nemám nic proti EV a jednou si ho určitě pořídím a dost se na tu dobu těším, jen zatím nikdo nepředvedl auto pro mě. Snad Taycan Cross Turismo až dojede 800-1000 km budu o něm uvažovat... ;-)
Taky mi jednou u CC došla baterie a tančil jsem kolem něj taky 15 minut, než se mi podařilo stáhnout sklo, abych otevřel dveře.
Krom toho byl Passat/CC 3C strašný šrot. Měl jsem dva nové a už si příště rozmyslím, kupovat nové modely, co nejsou odzkoušené na jiných předskokanech. ;-) Tak nevím, jak tomu bylo u Arteonu, jestli se taky tak sypaly.
No a vyměnit Arteon za ID.7? To je jako vyměnit popelku za macechu... ID.7 je nafouknutá obluda a nechápu, že se to někomu může líbit. Ale jak jsem psal na začátku, každé zboží... A to opravdu nemám nic proti EV a jednou si ho určitě pořídím a dost se na tu dobu těším, jen zatím nikdo nepředvedl auto pro mě. Snad Taycan Cross Turismo až dojede 800-1000 km budu o něm uvažovat... ;-)
Ano, každé zboží má svého kupce a je naprosto jasné, že ID7 bude mít těch kupců nejspíše řádově méně.
Vidím to stejně. Nejen skla mne odradily od Arteonu a šel jsem raději do praktičtějšího Passata i když SB se mi moc líbil a kalkulace jsem měl na oba modely s různými motorizacemi.
S tím přimrzáním jsem teda nic za dva roky nezaznamenal... Není to spíše mýtus? Stačí mít čistá skla a nemá co přimrznout....
Tak já měl možnost testovat v prosinci nový Peugeot 508 GT a během týdne mi to přimrzlo 3x a už jsem na to neměl nervy. Nové auto, vše čisté, ale holt blbé podmínky.
Sníh sám o sobě nevadí, mráz sám o sobě nevadí. Ale když je sníh a mínus 2 a ty zahřeješ auto a sníh trochu roztaje a sjíždí na skla a pak vylezeš a necháš to zamrznout a pak se vrátíš k autu a chceš jet dál a ono nic. Všechny dveře přilepený a motorky se snaží urvat skla a nic...
Nesnáším bezrámový skla. Bez nezávislýho vytápění NO-GO.
Známýho CC to samý. Když se sejde správný počasí, zadaří se.
Sníh sám o sobě nevadí, mráz sám o sobě nevadí. Ale když je sníh a mínus 2 a ty zahřeješ auto a sníh trochu roztaje a sjíždí na skla a pak vylezeš a necháš to zamrznout a pak se vrátíš k autu a chceš jet dál a ono nic. Všechny dveře přilepený a motorky se snaží urvat skla a nic...
Nesnáším bezrámový skla. Bez nezávislýho vytápění NO-GO.
Známýho CC to samý. Když se sejde správný počasí, zadaří se.
Já mám Arteona 2 roky. Nic mi nikdy nepřimrzlo a to bylo kolikrát auto komplet od ledu, stojí když jsem v práci hodiny venku a vše v pohodě. Nikdy mi nic nepřimrzlo ani náznakem a to bydlím a pracuju v horské oblasti. Netvrdím, že se to nikdy nemůže stát, ale že by to byl problém a nebo bych kvůli tomu auto nekupoval? To určitě ne. A takové auto bez nezávislého topení je normálně zločin....
Mýtus?! Hm, tak to jste asi často nejezdil na hory.... ;-)
Já měl CC 9 let a to peklo na chalupě na horách, kde trávím 1/3 mého života, už bych nechtěl zažít. To byla vždy škrabka, a opatrně odsekat led od spodní hrany gumy, abych nic neponičil a uvolnil sklo, aby mohlo zajet o ten jeden centimetr níž, aby to šlo otevřít..
Jo když jsem byl v Praze, tak se mi to stalo snad jen jednou. Navíc jsem většinou parkoval v garáži.
Takže si auto s bezrámovými okny již asi nikdy nekoupím, tedy pokud si na horách nepostavím garáž, ale nemám to v plánu, protože teď už mám normální auto.
Já měl CC 9 let a to peklo na chalupě na horách, kde trávím 1/3 mého života, už bych nechtěl zažít. To byla vždy škrabka, a opatrně odsekat led od spodní hrany gumy, abych nic neponičil a uvolnil sklo, aby mohlo zajet o ten jeden centimetr níž, aby to šlo otevřít..
Jo když jsem byl v Praze, tak se mi to stalo snad jen jednou. Navíc jsem většinou parkoval v garáži.
Takže si auto s bezrámovými okny již asi nikdy nekoupím, tedy pokud si na horách nepostavím garáž, ale nemám to v plánu, protože teď už mám normální auto.
Já na horách bydlím :-) Arteon to vše zvládl, nikdy s tím nebyl žádný problém. Já dole žádnou gumu nemám, tak možná je to tím... Mám tam kovovou chromovanou lištu.
WinDiesel
Horké zboží v Česku.
Vyzeral lepsie aj ako premiova A4ka ... skoda takychto aut ... ale uz prisli pre nich v nevhodnej dobe bohuzial
3_diamanty
A aj najkrajsi... ale zrovna taketo kusky to dnes uz maju tazke.. konkurencny stinger dopadol v podstate rovnako... a predajne to s nim bolo este horsie...
rohYpnol
Arteon byl výtečný. A oblíbený.
Po ID.7 ani neštěkne pes. Představa jak ID.7 nahradí Passat tvrdě narazí. Bude to zkrat jak hrom. Němci sáhnou po Superbu, případně dokud bude tak Passat Variant.
Mokrý sen eurohujerů o EV mobilitě se nekoná. Fit for 55 tvrdé dopadne na EU, rozklad EU již započal.
Po ID.7 ani neštěkne pes. Představa jak ID.7 nahradí Passat tvrdě narazí. Bude to zkrat jak hrom. Němci sáhnou po Superbu, případně dokud bude tak Passat Variant.
Mokrý sen eurohujerů o EV mobilitě se nekoná. Fit for 55 tvrdé dopadne na EU, rozklad EU již započal.
To je zajímavý. V americe elektromobilita jede, v číně jede a v bohaté eu nepojede. Proboha proč?
V USA už elektromobilita taky nejede. Všichni výrobci mají problémy a u dealerů se hromadí desetitisíce neprodaných a neprodejných EV, ale ty klidně dál lži :-[] :-[] :-[]
Mimochodem čínská vláda už elektromobilitu nepodporuje, vyrábí se příliš mnoho elektromobilů, které nejsou prodejné a ani v Evropě to neprodají, Číňané rychle zjistili.
Pavol Gal
Volswagen rozdodol o tom čo bude vyrábať, ale zákazníci rozhodnú o tom čo bude predávať.
Gru1980
Vážení, to že někdo upřednostňuje elektrické vozy je jeho věc. Každý ať si kupuje co chce a netlačí svůj názor ostatním 😤. Měl jsem v životě spoustu aut a za mě je elektrifikace pro drtivou většinu lidí prostě blbost. Z mnoha známých důvodů. Hybridní technologie by měla být prioritní. Logicky.
Arteon je jeden z nejlepších aut od VW. ♥️ Všechno skvělé ale někdy končí. Za pár let budu stále šťastným uživatelem tohoto, pro mě dokonalého vozu, a ID7 a jemu podobní mě doufám minou......... I když vedle Artíka by se vešli 😇 No uvidíme 🤔
Arteon je jeden z nejlepších aut od VW. ♥️ Všechno skvělé ale někdy končí. Za pár let budu stále šťastným uživatelem tohoto, pro mě dokonalého vozu, a ID7 a jemu podobní mě doufám minou......... I když vedle Artíka by se vešli 😇 No uvidíme 🤔
BRAVWO 👏🏻
BEV si jednou pořídím, ale až budou jednoduše použitelná.
Stávající BEV mají MOC omezení. Kupují je jen technologictí nadšenci kterým nevadí se omezovat. Vidět je to na počtu prodaných kusů.
Cena je uznávám problém, není to prostě varianta pro ty, co si jdou koupit auto s půlmilionem v kapse. Ale pokud už má někdo rozpočet přes milion, tak v této cenové kategorii už se ty ceny začínají pomalu přibližovat. Ale uvidíme, z čeho se bude vybírat, rozhodnout by se mělo v březnu, takže ještě je čas, aby se všechno stokrát změnilo, jak je v korporátech běžné.
Prostě kdo je extrémní vyznavač nebo odpůrce, tak se mnou bude mít problém. Naprostá většina lidí je ale naštěstí někde uprostřed a mají rozum. Jen nejsou moc vidět, protože nemají potřebu se s někým hádat na diskusích.
EV zatím odmítám, ale vím, kde mají plusy a kde slabiny.
Netvrdím, že v nich umrzneš, protože si nemůžeš topit a naopak v létě chladit a podobně.
A jak píšeš ty, EV mohou být pro někoho dobrou volbou a pro někoho zase zcela nepřijatelnou.
Kdo má kde nabíjet a jezdí rozumné vzdálenosti, ale zato pravidelně, tak ten může ocenit EV.
Otázkou, krom ceny a dojezdu a celkově provedení konkrétního vozu je pak hlavně časová degradace baterie. Kilometrů to ujet může milion, když budou podmínky ideální a doba krátká. Ale co udělá 10 a více let při nevhodné péči?
Ani dnes se v tom člověk pořádně nevyzná, jak to vlastně je.
Zdrojů je milion, jako třeba:
https://batteryuniversity.com/articles
...a každý tvrdí něco jiného.
U nás máš štěstí, že tu není celoročně vedro. Co jsem zatím pochopil, nejhorší je nabití do 100% a pak stání ve vedrech. To jde baterka solidně do kopru a vůbec s ní nemusíš jezdit. Naopak mráz "nevadí" - jen zhorší dojezd a zpomalí nabíjení, ale proces je vratný. Naopak degradace teplem a časem je nevratná. Rovněž hloubka cyklů a napětí je určující. Opět je ideální mít malé cykly okolo 10-20% z celkového SoC (podle chemie) a ty by měly ideálně ležet v pásmu 40-60% SoC. A čím víc je kosa, tím víc můžeš nabít a čím víc je horko, tím je lepší nabíjet pod 50% SoC. V horku baterie udrží napětí a rychle se nabíjí a nižší volty ji ochrání. Já bych na tyhle sporty neměl nervy. Ale je fajn se pomalu vzdělávat i v těchto vodách.
Některý měření jsou docela šílený:
https://batteryuniversity.com/…-based-batteries
Za 500k se dá koupit zánovní a letos snad už spadnou ceny malých EV na podobnou hodnotu.
Psal jsi, že:
"To jsou zase slinty. Id 4 dává 400 km běžně. Je vyšší s horším odporem a a starším motorem/software. Ale podle tebe ujede nová id 7 min. A to zhruba o 150 km. Proste nikdy jsi s nimiž podobným nejel ale chytrý si jak brouk pytlik."
A já se ptal:
"Ty máš ID.4? Vždy máš nabito na 100%?
Jezdíš vždy v režimu 100%-0% ???
V zimě a na dálnici 135 tacho ujedeš bezpečně 400 km? Běžně a vždy?
Když někdo napíše v režimu 80%-10%, tak podle tebe tvrdí, že to je 100% a ne 70%?
Atd..."
Všichni tu ocení názor zkušeného majitele ID.4.