Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa volantem modernizované Škody Scala a Kamiq: Kosmetické zlepšení dobrých aut
41 komentářů
Petr Šváb
3
Dá se loketní opěrka mezi předními sedadly konečně nastavit i výškově?
MarekAbsolon
2
Určitě. Často však jenom jednou.
Fomax
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MarekAbsolon
1
Dobrý večer pane Hamuno šašku.
Marek Bednář
1
Nedá. Dá se jen vysunout dopředu.
traveldrive
1
Prečo si nevšímate trollov a neblokujete ich napriek permanentnému nahlasovaniu zo strany diskutérov?
Arese
Dostali už Scala konečně otevírací otvor v zadním opěradle na převoz lyží apod. Pokud ne, proč?
Ne. Ale můžeš si ho těmi lyžemi zhotovit.
Nevšiml jsem si ho, ale ani jsem ho, přiznám se, nehledal. Vzhledem k tomu, že se interiér neměnil konstrukčně, jen jsou nové některé materiály, nečekal bych ho tam.
Bylo by možné se na důvod absence tohoto super "clever prvku" zeptat ve Škodovce? Rapid průvlak na lyže měl... :*)
Bez průvlaku ztrácí kufr, potažmo auto 50% užitné hodnoty.
Neviděl bych to tak černě, ono u hatchbacku... abys tam dal třeba běžky, to už ti budou zasahovat pomalu do řazení... a snowboard zase tím průvlakem neproleze, v tom je lepší 40:20:40... a neupevněný lyže uprostřed auta taky nejsou ideál...
Je to mínus, ale holt buď sklopíš krajní opěradlo, nebo dáš lyže na střechu, zase takový drama to není.
Je to mínus, ale holt buď sklopíš krajní opěradlo, nebo dáš lyže na střechu, zase takový drama to není.
40/20/40 je jistě lepší řešení, ale i solidně velký průvlak ho může nahradit a věci se dají protáhnout i šikmo a lyže mají snad být ve vaku a ten se dá připevnit třeba i bezp. pásem. Navíc Scala už je takový polokombi. V kombíku jsme taky průvlak používali neustále hlavně v zimě, ale často i jindy, když prostě něco bylo delší.
Ne každej chce vozit box na střeše, nebo zahrádku a furt s tím šaškovat a nebo poslouchat hluk a mít vyšší spotřebu atd... Auto má být i praktické, pokud to není 911 GT3 na neděli na okruh.
Ne každej chce vozit box na střeše, nebo zahrádku a furt s tím šaškovat a nebo poslouchat hluk a mít vyšší spotřebu atd... Auto má být i praktické, pokud to není 911 GT3 na neděli na okruh.
No dobře... já jako snowboarďák to nevidím tak kriticky, jestli mít v autě tohle https://cdn.xsd.cz/…e=1960,1306_.jpg nebo nic je mi asi skoro jedno. Mínus to je, ale ne zase tak zásadní.
No, tak takovýto průvlak je skutečně k hovnu.
Funkční průvlak je toto:
https://www.carscoops.com/…5255b225255d.jpg
Funkční průvlak je toto:
https://www.carscoops.com/…5255b225255d.jpg
rohYpnol
Díky za odpověď. I když není zcela podle mých představ a musím si dovozovat.
Plechy a antikoroz ok, ale úplně nezaznělo jestli nechali i pečlivou ochranu prahů, podběhů a podlahy ochranným nástřikem proti odlétajícím kamínkům a ošetření dutin.
Tak nějak si dovozuji, že zůstalo. Což je dobrá zpráva. Aspoň někde ty peníze jsou znát.
Plechy a antikoroz ok, ale úplně nezaznělo jestli nechali i pečlivou ochranu prahů, podběhů a podlahy ochranným nástřikem proti odlétajícím kamínkům a ošetření dutin.
Tak nějak si dovozuji, že zůstalo. Což je dobrá zpráva. Aspoň někde ty peníze jsou znát.
Meky
Obe autá sú dobrou voľbou.
Dobre fungujúci infotaíemt, nadštandardne veľa mpriestoru, vysoká bezpečnosť, dostatočný výkon aj v dnešnej dobe .
Scala predbehla dobu a z roka na rok dáva väčší zmysel.
Palec hore!
Jediný problém ako u všetkých skodoviek súčasnosti sú nekvalitne zadné brzdy. Keď vám zhnije prvý raz, vymeniť treba ich za neoriginálne a potom už vydržia oveľa dlhšie ako originál, ktorý je extrémne nekvalitný
Dobre fungujúci infotaíemt, nadštandardne veľa mpriestoru, vysoká bezpečnosť, dostatočný výkon aj v dnešnej dobe .
Scala predbehla dobu a z roka na rok dáva väčší zmysel.
Palec hore!
Jediný problém ako u všetkých skodoviek súčasnosti sú nekvalitne zadné brzdy. Keď vám zhnije prvý raz, vymeniť treba ich za neoriginálne a potom už vydržia oveľa dlhšie ako originál, ktorý je extrémne nekvalitný
Hlavní problém Scaly a Kamiqu (a technicky spřízněné Fabie) nejsou zadní brzdy, ale naopak ty přední. Na rozdíl od větších modelů se zde používají brzdy FS3 zjednodušené konstrukce, kterým buď přirezávají destičky nebo když výrobce zvětšil mezeru mezi destičkou a tělem brzdy (aby nepřirezávaly), tak cvakají (jak se destička pohybuje v té větší vůli) a navíc je zde velmi měkký materiál destiček, které nic nevydrží.
Scala prave s prichodom uz novej fabie akoby ozila... razom dava prave ona uz vacsi zmysel... navyse faceliftom este viac opeknela .... som zvedavy na cennik po tomto facelifte ... ale tak ci tak bude scala kauf roka ... dokonale auticko
Už je venku konfigurátor, Scala i Kamiq s 1.0 TSI se dá hravě nakonfigurovat za 700 tis. a to chci vlastně jen lepší světla, výzev volantu, sedaček a okna a ignoruji zbytečnosti a lá elektrické 5. dveře.
Já jsem na 702k, protože kromě matrixů a ostřikovačů chci kouli a adaptivní tempomat. Vyhřívané sedačky má už základ za 460k, ale k němu nejde připlatit za matrixy.
No, lidi prostě pochopili, že Scala je vlastně skvělou náhradou za zrušenou Fabii Combi. Sice má o cca 100 l menší kufr, ale jako plnohodnotné rodinné auto plně obstojí. Navíc ve srovnání s Fabií nabízí i dospělým zadním cestujícím parádní místo pro nohy! :-) :yes: :yes: :yes: A hlavně - to auto není zprzněno žádnou hybridizací! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Scala uz vie byt rodinnym vozom suhlas... vzadu ma ozaj velky priestor ... aj motoricky je stale z coho vyberat ... samozrejme to nie je passat ani superb ... ale mnohym rodinam uz stejne nic vacsie ako scala ani netreba ... dokonca pre mnohe rodiny aj dnesne uz prerastene male auta uplne stacia ( fabia,clio, sandero ) kedze su uz tak velke ako kedysi auta o triedu vacsie ktore boli uz povazovane za rodinne ( golf 5 ci rovnako stare astry )
Ehm, všetko fajn ale s litrom za 700 tisíc? Mne to teda zmysel nedáva.
Litrová Scala za 700 000 Kč je ale našlapaná absurdně bohatou, přehnanou výbavou. Kromě novinářských aut se něco takového těžko prodává... :-)
Mě teda na 700 vyšlo v konfigurátoru Monte Carlo s 110 kW 1.5 TSI a výbavou navíc.
Lowendové auto za 20 tisíc, s litrovým trojvalcom zmysel nedáva. Momentálne sú v akcii napr. Suzuki, za podobné peniaze ako tieto škodovácke obludky sa dá kúpiť Vitara alebo S-Cross...
Uplne suhlasim. Pri konfiguracii s 1.5 a par vecami /svetla napriklad/ sme uz nad 22-23k. A tam uz je dost alternativ.
Ale kvitujem, ze relativne dobre peniaze je k dispozicii kus auta. Pred 2020 by bol za to lepsie vybaveny Golf 7.5 /viem, lebo som jeden konfiguroval pre rodinneho prislusnika/. Nuz, doba je ina....
Ale kvitujem, ze relativne dobre peniaze je k dispozicii kus auta. Pred 2020 by bol za to lepsie vybaveny Golf 7.5 /viem, lebo som jeden konfiguroval pre rodinneho prislusnika/. Nuz, doba je ina....
Žiaľ, ceny sa zmenili.
A v rámci novej cenovej reality je na tom scala dobre.
Vitara je technologicky pravek ale asi áno, môže to byt konkurencia.
A v rámci novej cenovej reality je na tom scala dobre.
Vitara je technologicky pravek ale asi áno, môže to byt konkurencia.
Je to tak na hraně. Scala je pokus o levný kompakt, ale zase tak levná není, respektive ještě tu jsou za srovnatelné peníze H&K. Ale komu stačí hatchback a třeba chce jezdit českou značkou, tak asi proč ne... ono zbývající konkurence docela vyklízí pole...
Ano, reálně je tu kromě Korey co? Tipo je dead, Corolla možná někdy sedan v akci, jinak marnost... a Korea zas o tolik hodnotněji nepůsobí, má horší servisní síť a když chceš třeba automat, tak radši budu servisovat DSG než korejské DCT.
Manettino
Scala má jen dvě barvy? Zbytek je černobílošedá :no: No i stodváca měla lepší výběr.
https://auto.pravda.sk/…la-a-novy-kamiq/
V tej cervenej to scale moc sekne... a potom uz dnes kup fabiu v podobnej cene... zlata scala... fesanda neskutocna z nej vyrastla
V tej cervenej to scale moc sekne... a potom uz dnes kup fabiu v podobnej cene... zlata scala... fesanda neskutocna z nej vyrastla
×
Sdílení komentáře
×