Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen chce zlepšit vestavěné navigace. Snad i pomocí dat od Googlu

10 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Vestavěné navigace potažmo SW&HW u VW - absolutní tragédie, vlastní zkušeností. Infatoiment od Tesly je etalon :yes😒br />
P.S. Velmi horký příklad od Martina Vaculíka😒br />https😐/youtube.com/watch?…
Pepa__007
Vrátit tlačítka na ovládání běžných věcí.
Zrušit vestavěné navigace. Stejně to nikdo nepoužívá a použitelnost je tragická, otravná, ne intuitivní.
psel
Vždyť se to děje, jen ty navigace v mobilu zatím neumí získat informace z vozu, díky tomu, že tam není API (BEV a jejich nabíjení třeba), ale i to se brzy změní. Ideální by bylo tlačítky na volantu ovládat APP, a nemyslím tím tedy jen přeskakování na další skladbu ve Spotify.

Z displeje infotainmentu je jen zobrazovač tvé APP na mobilu. A teda displej vestavěný je vždy větší než mobil, protože ten je na ovládání za jízdy prostě malý. Jde jen o to aby jsi neklikl na displej infotainmentu a neuplynulo 10 sekund do doby než se o tom dozví aplikace v mobilu. Bohužel i to se dnes občas stává.
Díky dalším verzím Apple Car Play a AA se tak bude infotainment udržovat nový daleko za hranice toho co by zvládla automobilka sama.
Podívej se na infotainment 10 let starého auta co je to za hrůzu, přitom kdyby to mělo AA/CarPlay tak by ti vlastně scházelo jen málo.
el sendador
Vestavena navigace uz dnes smysl fakt nedava. Neznam nikoho, kdo by hi pouzival.
Avatar - xxc
xxc
teslisti, nie? lebo tam nemaju inu moznost 😄
Arese
Tak vzhledem k tomu, že tento odporný elektrospotřebič si normální automobilista nepořídí, mě to nijak nepřekvapuje! 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Asi tak, zároveň by to ale chtělo Google a okoličnaté aplikace nějak integrovat do systémů auta. Co je platný, že se malůvky z vestavné navigace krásně vykreslují na HUD, když po přepnutí na AndroidAuto se na HUD nic nekoná... Jako před 10ti lety bych to chápal, ale dneska... Tady se projevují dvě věci😒br /> 1. tradiční automobilky vedou strojaři, co rozumí IT jako koza petrželi
2. tradiční automobilky mají vývojový cyklus tak dlouhý, že to problémy způsobené bodem 1 dále zhoršuje
Avatar - Emel
Emel
Ono je toho víc...
- auta mají "ploutvičku" s GPS anténou, ale tu navigace z telefonu nevyužívá
- stejně tak telefon nemá k dispozici data typu "jak rychle auto jede" a nemůže tak třeba v tunelu kompenzovat výpadek signálu
- kamiony běžně využívají souhru navigace s tempomatem, kdy auto třeba před vrcholem stoupání lehce zpomalí s tím, že za horizontem rychlost "zdarma" naberou (nakolik je tohle zajímavé pro osobáky nevím, spíš asi není)
- ... což je jenom slabý odvar toho, co by měla zvládat autonomní jízda... což je zřejmě ten svatý grál, ke kterému to spěje a kde už řidiče - teoreticky - nebude zajímat kudy, ale jenom kam

Takže... dneska to taky vidím tak, že zrcadlené Waze je nejlepší... ale ještě to bude zajímavé.
Avatar - xxc
xxc
Bezdrôtové spojenie telefónu s vonkajšou anténou je co?
Freddka
Ono zalezi … ja treba jedu tomtom aplikaci. Jsem na ni zvykly, je dobra.
Ale jezdil jsem v autech, jejichz nativni aplikace jsou postavene na datech tomtom a … nefunguji.

Takze evidentne jde o dve veci
1. Data o aktualni situaci
2. Algoritmus, ktery planuje cestu

Ty vestavene nemaji tak dobre algoritmy. Bez nich jsou ty data k nicemu.