Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČtenáři Auto.cz zhodnotili novou Škodu Octavia. A v řadě věcí mají pravdu
69 komentářů
Ja Prvni 123
Zbytecne velke,
Neuzitecne... jen drazsi.
Auto k nicemu.
Neuzitecne... jen drazsi.
Auto k nicemu.
ošklivý plzeňák
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hej, velke je zbytocne, to je pravda. -10 cm a kufor by to malo stale velky. Ale nie je k nicomu. Liftback je neuverittelne prakticka karoseria.
Sorry jako, ale tohle fakt píšeš bláboly. Evidentně Octsviaa naopak stále ten správný rozměr a velikost. Protože je to nejprodávanější Škoda a jedno z nejprodávanějších aut v Evropě vůbec.
A jestli je pro někoho velká, tak ať si klidně koupi Scalu nebo Fabii...
A jestli je pro někoho velká, tak ať si klidně koupi Scalu nebo Fabii...
Je to vcelku slušné a praktické auto, ale s tým, že je trochu prerastená, súhlasím. O pár cm menej by jej neublížilo ale prospelo.
VII
Opravte si, že 2.0TSI 150kW je nástupcem 2.0TSI 140kW v trojkové Octávce. Ten motor se 3 roky normálně vyskytoval i v této generaci.
3_diamanty
Uz takto den po a na "druhy pohlad" sa mi tie predne svetla nezdaju tak hrozne ( hlavne u kombika to aj ide... zadok to opticky vyvazi ) ... nazivo to nakoniec nemusi byt ani horsie ako pred faceliftom... ale ten chybajuci scout toho podla mna bude skoda... co uz... neverim ze o RS je vacsi zaujem ako o scouta ale ok... iste veci uz nezmenime... hlavne ze aspon 4x4 pohon ostal aj ked uz len v jedinej kombinacii ... uz len dufam ze tu zakladnu podladenu 1,5ku daju okrem octavky aj do scaly ci kamiqu ... moc sa mi paci... tento rok vyzera ze bude v skode riadne naslapany ( nove kusky ako superb kodiaq... plus rozne facelifty scala kamiq octavia ) ... takto to ma vyzerat... ziadne chrapanie ..... skoda :yes:
A neni lepsi Korando ?
Vzal bych ASX. To je ještě lepší. Ne počkej, Géčko určitě, nenene, Polo to jistí
Tak ASX je dneska uz docela slusny auto, kdyz jento Captur 😁
Udajne ma prist este facelift toho prelepeneho asx ale aj captur caka facelift ... tak uvidime co zase z toho vycaruju... aj ked je to uz jedno
Korando bude lepsie mimo kvalitny povrch aj sirkou kabiny .... aj sa niekomu moze do SUV lepsie nastupovat... aj vyssi posed ma svoje vyhody.... zalezi od toho co preferujes... ak dlhsie trasy po kvalitnej ceste tak urcite skor octavku... korando ma zase ine vyhody... ale aj nevyhody samozrejme... sesterka presla z p407 kombi do tucsona ( uz je tomu asi 6 rokov ) ... bratranec v lete pred dvoma rokmi zase z merivy ( z tej s protisebe sa otvarajucimi dverami ) do faceliftovaneho grandlanda tak len som narazal na to ze vacsina ludi uz dnes nema problem presedlat z kombika ci liftu alebo mpv do SUV... ono aj tych kombikov je zda sa coraz menej na trhu... lebo... lebo SUVecka.... a yong sa mi tiez paci... a mame uz aj novu predajnu yonga v KE ... tak niekedy v lete to tam isto obzriem ... aspon sa pokocham ked uz nic... pekne sa yong uz dviha aj u nas a tesi ma to
Stejně oba víme, že si to nekoupíš a pujdeš do koncernu 😁
Hele asi takhle, Csegmentové SUV asi stačí, ale i tak je to kompromis, já si zkusil dovolenou ještě s kočárkem s takovym autem a klasickej kombik je proste lepší.
Hele asi takhle, Csegmentové SUV asi stačí, ale i tak je to kompromis, já si zkusil dovolenou ještě s kočárkem s takovym autem a klasickej kombik je proste lepší.
Honza Bendík
Tak to je asi světový rekord - dostat z USB-C portu 45 kW. Ale ani těch původních 15 kW nebylo špatných 😁
Honza Bendík
Příspěvek podléhá schvalování.
_Teddy_
"...Nově umí nabíjet výkonem až 45 kW, který je trojnásobně vyšší než dosud. Bezdrátová nabíječka s aktivním chlazením pak nabíjí výkonem 15 kW..."
Urcite su tie jednotky spravne? Ja len ze donedavna sa takym vykonom dobijali elektromobily! Neviem-neviem, ci tie tenke kabliky zvladnu 45kW. Pri napati 48V by to pytalo skoro 1000 amperov! 😄
Urcite su tie jednotky spravne? Ja len ze donedavna sa takym vykonom dobijali elektromobily! Neviem-neviem, ci tie tenke kabliky zvladnu 45kW. Pri napati 48V by to pytalo skoro 1000 amperov! 😄
Booobika-2
Příspěvek podléhá schvalování.
ericn
Za mě to je😒br />
- Ta obrovská televize v interiéru :no:
- 4x4 jen pro 2,0TSI :no:
. Absence M6 u RS :no:
Jinak asi v pohodě 😉
- Ta obrovská televize v interiéru :no:
- 4x4 jen pro 2,0TSI :no:
. Absence M6 u RS :no:
Jinak asi v pohodě 😉
A ten najvacsi preslap podla vacsiny... ovladanie klimy cez displej ....si nespomenul...
To je k té televizi. Nicméně já si na to za 3 roky zvykl, takže mi to zas až tak nevadí, žít se s tím dá…
Jaj ok...
Za mna ... koniec scout verzie ...
Za mna ... koniec scout verzie ...
jo to je smutný, ale zas ruku na srdce, kolikrát s tím byl někdo dál než na polňačce? Tu zvládne v pohodě i můj G-Tec bez ztráty květinky 😒] Tj Scout byl pěkný, ale srdce mi to netrhá.. Spíš mi víc vadí to omezení 4x4 jen na DSG a benzín :no:
Ved hej ... kazdemu chyba nieco ine to ano... a jak je to s laurin a klement luxusnymi kuskami ... kedysi aj taketo octavky boli... skoda takychto verzii... prave tie mali charizmu ... dnes mame sice verzie ako monte carlo... hmm ... meni sa to stale
Ja by som radšej prijal lepšie odhlučnenie, ako tisíce € napchaté do televízorov a svetelných ,,rukopisov" 😉
Souhlas, i když benzin je odhlučněný docela dobře (mám 1,5 G-Tec) 😉
A co uz potom "hlucni" japonci.... ked uz octavka ti v tomto nestaci... to uz potom len ist do vyssich vod... a skusit rovno povedzme rollsa 😁 😄
No na to jak byl ten FL prezentován, "úniky" fotek, postupné odhalování ... dlouho před je to promarněná příležitost. Změna vizáže není nijak zásadní, palubku z nového Superba mu nedali a zase zbylo jen dotykové ovládání a ještě zařízli Scouta.
a hlavně zařízli 2,0TDI se 4x4 a RS s 6M :no:
Osekali ju statocne to ano... ale sranda bude ked predaje O4 budu aj tak nadalej rast... ako tomu bolo aj v pripade 4ocky O3.. kazdy tiez hucal a ona nadalej rastla.. az neskutocne to bolo...
No mě nakonec bude vadit asi jen ta televize. Příští rok budu vybírat nový služebák a asi zůstanu u OIV Combi s 1.5TSI 110kW mHEV s DSG. Budget trochu narostl, ale tak nějak mi na ty pracovní jízdy benzinová (teď teda CNG) Octávka vyhovuje, dostane víc výbavy 😉
Mne na sukromne ucely zase bude vyhovovat mensia scala... ej len keby dostala aj to podladene 1,5 tsi.... netreba sa ale unahlit ... co ak v priebehu roka fakt dostane... jeden nikdy nevie.... no a mna jak sa vravi.. zatim bota netlaci... a mozem este kludne vyckavat...
To mas super volbu... ja by som dizel nechcel... a nebude mi u novej octavky chybat ani cng... ten 1,5 tsi benzin je ideal :yes:
To mas super volbu... ja by som dizel nechcel... a nebude mi u novej octavky chybat ani cng... ten 1,5 tsi benzin je ideal :yes:
Scala je určitě dobrá volba a s 1.5TSI a 6M mě i bavila. Měl jsem na 14dní Monte Carlo v šedivé barvě a super :yes:
Automobil je to skvělý, ale existuje jeden, jediný nedostatek. Tento nedostatek spočívá v tom, že Octavia je stále nabízená s předpotopními spalovacími motory. Jinak je vše v pořádku!
BTW na 123: auto je neskutečné krásné, velice užitečné a poměrně levné :yes:
Zrovna v mém okolí jsou 3 rodiny, kterým se narodili autisticke děti. A je velice zvláštní, že to jsou jediné rodiny, které dlouhodobě vlastní diesel.
https😐/deohs.washington.edu/hsm-blog/air-pollution-and-autism
E😜osure to diesel exhaust during pregnancy or in the early years of development could cause subtle changes in the structure of the cerebral cortex similar to those seen in the brains of autistic patients.
To, ze ty tomu nevěříš a ingoruješ, neznamená že to není realita. Klidně si nic zdraví své rodiny, ale nikdo ti nedává pravo ho ničit ostatním. Je to stejné jako kuřáci, taky nicili v hospodách a restauracích jiným zdraví, tak museli ven, kdyz to sami nechápali.