Ostré korejské hatchbacky s přeplňovanými čtyřválci to mají v Evropě spočítané. Hyundai se totiž zaměří na elektrická „eNka“ v čele s nedávno uvedeným Ioniqem 5 N. Minimálně čeští zákazníci se ovšem o nedostatek aut bát nemusejí.
hRome, tobě se daří. Dokonale se na tvůj lep chytá více a více nemoudrých. Nalíčíš past se starou návnadou a už se chytají sami. :yes: MOC LÍBÍ a ZRUŠENÍ PALCOVÁNÍ ;-)
Zpestření? Vždyť N modely ruší, tak kde je tak zpestření ? Že na dvoutunové krabice nalepí fofrpruh a křídlo z Ali, naklikají tomu 20 koní navíc a budou říkat co je to za "raketu"?
Ne zpestření by bylo, kdyby nechali N ve spalovací podobě a k tomu přidali nějakou tu pračku a sušičku ať si vybere zákazník.
Nic jiného a lepšího mě bohužel na adresu Hyundaie nenapadá! :-O:'-(:no::no::no:
P.S. Dříve jsem právě díky Mkům Hyundai velice obdivoval, ale tímto zločinem se u mě totálně odepsal! :-O:no:
Celkom som zvedavy kedy otestuju chlapci aj taketo nieco... https://www.autoviny.sk/…aktickou-vybavou ... len skoda ze sedany uz u nas moc nefrcia... pockaj.. po korejcoch coskoro zacneme obdivovat aj cinanov.. kedze u eu kuskoch uz zanedlho ani nebude co obdivovat
Tie najlepsie korejske kusky su dlhodobo uz stejne mimo europu...
Zase mimo terč, rozumbrado.
nejen evropské značky, ale i korejské s výjimkou Ssangyongu vysloveně dláždí cestu Číňanům k jejich úspěchu.
Dovoluji si tvrdit že v ČR budou prodávat každý další rok 2x tolik.
A potom ti z tváře zmizí úšklebek a šklebit se ti bude naopak Topper.
Prostě se zelená ideologie v Koreji dobře "ujala". Mladá generace už má dostatečně vymyté mozky a na zem ji do reality vrátí až špatné prodejní výsledky Hnůjdaje.
Hnůjdaj si dal tu práci a vytvořil velmi dobré "image-makery", a teď zase pro změnu vytvořil "image-killery", ono se to ukáže i na celkových prodejích. Dříve nebo později.
Nestačí 1.5 TSI se 115 a 150 koňmi? Dvoulitr TSI s 204 a 265 koňmi? Dvoulitrová nafta se 115 a 150 koňmi?
Manuál, nebo DSG. 204k benzín i ve 4x4. Nestačí?
Doporučuju zkusit Francouze a jejich 1.2 tříválec. Tam si vybereš.
To je škoda, ale dalo se to čekat, přestože se původně psal opak. Ale když už se do toho autor pustil, tak mohl zkusit zjistit, kdy facelift i30 přijde.
N divizi pak mohou zavřít, kdo by chtěl jezdit rychle okresky s 2,5t elektrospotřebičem? Jako jen pro písmenko “N” a 500k… nuda… Ale tak přijdou na to sami, až to co vybudovali se jaksi ztratí :no:
Cely problem je v tom ze sportovost sa dnes uz nenosi lebo... lebo emisie ekologia a pod... drahy az prebytocny luxus je pritom v pohode ekologicky ... aj tona nezmyselnej vybavy je pohodicka eko..... len boze chran byt dnes uz sportovy a hned je zle ...
jono, už je tu dost dlouho a pokud bude další, tak nepřekvapuje že bez verze N. Dosavadní i30 N přišlo na sklonku éry defacto jako nejlevnější hothatch na trhu, což s elektrifikací ztrácí veškerý smysl a Hyundai bude logicky tlačit ioniq N apod. Na nějaké spalovací N těžko najde prostředky, které by se zaplatili…
Dal jsem schvalne do googlu modelove roky 2024 a 2025 i30 a skace mi tam nejakej sedan, tipuji elantra, ta uz ma vzhled novych Hyundai, takze kdovi, jestli bude nastupce..