Otestovali jsme dvanáct odpočívadel v celém Česku. Jejich úroveň i množství se pomalu zvedá. Takových, kde bychom skutečně chtěli trávit čas, však mnoho není.
Zvracenost dotační doby.
Silnice se nám rozpadaji. Tragicky stav zejména v menších městech a na silnicích 1. a 2. třídy kde se záplatuje 55-tou záplatou 54-tá. :-( maximálně lopatou a ručním válcem, jak za krále klacka.
Na řádnou údržbu základní silniční sítě nejsou peníze, ač si SUSky nakoupili nejdražší myslitelnou techniku na cokoliv, co si jeden vzpomene.
Ale budujeme herny pro dítka na odpocivadlech. Nic proti tomu ale přijde mi to, jako když rodina nemá co jíst a co na sebe ale maminka si půjde na liposukci za peníze, které zrovna vyžadovala na sociálce :no:
ale za totáče u nás silnice vypadaly dobře. Když sem přijela návštěva ze socialistické ciziny, tak všichni chválili naše silnice. Jeď se teď podívat do Polska nebo Maďarska a uvidíš jak vypadají silnice a dálnice.
Za socíku boli aj v Maďarsku dobré cesty.
Ale to preto, že ich začali budovať omnoho neskôr ako u nás.Takže, keď ste tam prišli, tak ste videli nový voňavý asfal.
Teraz, keď ideš mimo hlavné ťahy, po ll. a lll. triede, tak je to des a hrôza.
Za totáče u nás silnice z hlediska kvality vypadaly stejně špatně jako dneska. Tehdy to byl důsledek umělé zaměstnanosti a neochoty investic do lepších technologií, dnes je to důsledek dotací.
jenomže my jsme to už dopracovali ne na 7-mi letý cyklus ale na jednoroční. Ale kdyby to alespoň flikovali gramotně.
Prostě silniční fond je u konce životnosti.
Jedničky - to jsou samé koleje od kamionů a silnice druhé třídy se rozpadají, protože poslední, kdo pokládal souvislou živičnou pokládku byli zlí komunisté před 40-ti lety. A od té doby hodné demokratické vlády akorát kradli. Pravá nebo levá, výsledek tragičtější z roka na rok :no:
A počet aut narostl na 10-ti násobek a rozsah silniční sítě narostl o 2%
Ze za ten rozdíl mezi upraveným Německem či Británii na jedné straně a hnusným Českém můžou komunisti. Teď už je zřejmé, že nikoli komunisti, ale Češi.