Hranaté, a přesto velmi elegantní tvary jsou prostě úžasné a hlavně nadčasové! :-):yes: Toto je pro mě pravá pořádná Alfa, a ne nějaké SUV s hybridem a automatem!!! :-( Dnes je 90ka velmi ceněný sběratelský yongtimer! :-):yes::yes::yes::yes::yes:
P.S. Na designu Alfy 90 je krásně vidět, že ji navrhoval stejný Bertoneho stylista, jako Favorit! (tvar předního blatníku, prolisy na bocích a na kapotě motoru)! Navíc ta auta vnikala ve stejné době. :-):yes::yes::yes:
On má Alfu jménem Karoq, musí mít manuál samozřejmě,
A ne, je to ironie. Věřím mu, že má Alfu, ale je to narážka na to, ze tady s jeho skupinou EV haterů o EV majitelich tvrdí, že když nemají recenzi, tak EV nemají. No a on na ni recenzi nemá, takže z jejich pohledu ji vlastně nemá.
Jo, 90ka měla stejný rozvor, jako Octavia I., přitom ale ta Italka měla výtazně víc místa pro nohy vzadu. I při motoru podél a pohonu zadních kol!!! No a o jízdními vlastnostmi a komfortem té Alfě Octa I. nesahala ani po ventilky.
P.S. Ano, samozřejmě vím, že Octavia I spadala o segment níž a že tu 90ku válcuje spolehlivostí a kufrem, ale i tak je toto srovnání velmi zajímavé, zvláště, když je ta Octa I delší, má motor napříč a je o 12 let mladší! :-)
Zrovna tahle generace Alf drzela pohromade. Vlastne asi nejslabsim mistem byly ty Hardy spojky.
Moje nafta, jezdena dost po dalnicich, byla v pohode.
Ale je fakt, ze ostre jezdene benziny je trhaly.
Starsi Alfy rezavely, Alfy s fiatim motorem odchazely na klice. Ale tyhle byly docela v klidu.
Dokonce i trivalcove 33 mi jezdily a jezdily...
hele do Alfy 75 si fakt 4 chlapi v pohodě sednou.... byť přebytek prostoru nemají. Ale určitě víc než třeba v Octávce 1.
Auta rostou - něco je objektivně tlačeno tím, jak se zvětšuje průměrná výška populace, něco tlačí bezpečnost.... a něco holt změna preferencí kdy všichni chtějí SUV nebo aspoň crossover....