Veterán
vypadá jak velká Regata. Zapomenutelné a zapomenuté auto. Ale článek je napsaný tak, že mám chuť si to koupit. Jako vždy, pane Dragoune 😊 Díky.
Hranaté, a přesto velmi elegantní tvary jsou prostě úžasné a hlavně nadčasové! 😄 :yes: Toto je pro mě pravá pořádná Alfa, a ne nějaké SUV s hybridem a automatem!!! 😒 Dnes je 90ka velmi ceněný sběratelský yongtimer! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P.S. Na designu Alfy 90 je krásně vidět, že ji navrhoval stejný Bertoneho stylista, jako Favorit! (tvar předního blatníku, prolisy na bocích a na kapotě motoru)! Navíc ta auta vnikala ve stejné době. 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Na designu Alfy 90 je krásně vidět, že ji navrhoval stejný Bertoneho stylista, jako Favorit! (tvar předního blatníku, prolisy na bocích a na kapotě motoru)! Navíc ta auta vnikala ve stejné době. 😄 :yes: :yes: :yes:
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kolko si tých pravý pořádnych Alf vlastnil? Lebo mám pocit, že Alfa z teba nemala nikdy ani korunu.
co to je za imbecilní otázky?? o autech se snad může bavit každý ne?? dej si hadr na hlavu....
.... v kapitole "facelift" píšete o Alfě 6 ale mělo to být o 90, že... 😉
Článek parádní.... :yes:
Tady je i jedna česká.... https😐/www.youtube.com/watch?…
Článek parádní.... :yes:
Tady je i jedna česká.... https😐/www.youtube.com/watch?…
Překvapilo mě, jak je to auto malé. Když jsem byl já malý, tak to bylo velké auto. A teď, když jsem já velký, tak....🤔
Rozvor přesně, jak Oct. I.
Délka téměř jako Scala, Alfa je dokonce o chlup užší, k tomu ta muší váha. Pěkně nám ta auta. A tloustnou.
Rozvor přesně, jak Oct. I.
Délka téměř jako Scala, Alfa je dokonce o chlup užší, k tomu ta muší váha. Pěkně nám ta auta. A tloustnou.
Jo, 90ka měla stejný rozvor, jako Octavia I., přitom ale ta Italka měla výtazně víc místa pro nohy vzadu. I při motoru podél a pohonu zadních kol!!! No a o jízdními vlastnostmi a komfortem té Alfě Octa I. nesahala ani po ventilky.
P.S. Ano, samozřejmě vím, že Octavia I spadala o segment níž a že tu 90ku válcuje spolehlivostí a kufrem, ale i tak je toto srovnání velmi zajímavé, zvláště, když je ta Octa I delší, má motor napříč a je o 12 let mladší! 😄
P.S. Ano, samozřejmě vím, že Octavia I spadala o segment níž a že tu 90ku válcuje spolehlivostí a kufrem, ale i tak je toto srovnání velmi zajímavé, zvláště, když je ta Octa I delší, má motor napříč a je o 12 let mladší! 😄
Ja Ti nevim, jak moc ji valcovala spolehlivisti.
Zrovna tahle generace Alf drzela pohromade. Vlastne asi nejslabsim mistem byly ty Hardy spojky.
Moje nafta, jezdena dost po dalnicich, byla v pohode.
Ale je fakt, ze ostre jezdene benziny je trhaly.
Starsi Alfy rezavely, Alfy s fiatim motorem odchazely na klice. Ale tyhle byly docela v klidu.
Dokonce i trivalcove 33 mi jezdily a jezdily...
Zrovna tahle generace Alf drzela pohromade. Vlastne asi nejslabsim mistem byly ty Hardy spojky.
Moje nafta, jezdena dost po dalnicich, byla v pohode.
Ale je fakt, ze ostre jezdene benziny je trhaly.
Starsi Alfy rezavely, Alfy s fiatim motorem odchazely na klice. Ale tyhle byly docela v klidu.
Dokonce i trivalcove 33 mi jezdily a jezdily...
hele do Alfy 75 si fakt 4 chlapi v pohodě sednou.... byť přebytek prostoru nemají. Ale určitě víc než třeba v Octávce 1.
Auta rostou - něco je objektivně tlačeno tím, jak se zvětšuje průměrná výška populace, něco tlačí bezpečnost.... a něco holt změna preferencí kdy všichni chtějí SUV nebo aspoň crossover....
Auta rostou - něco je objektivně tlačeno tím, jak se zvětšuje průměrná výška populace, něco tlačí bezpečnost.... a něco holt změna preferencí kdy všichni chtějí SUV nebo aspoň crossover....
Jedno z nejpohodlnejsich apritom nejriditelnejsich aut, ktere jsem kdy mel.
A ze jsem jich mel docela dost.