Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz GLS 450d 4Matic – Proč měnit to, co funguje

V první polovině loňského roku se představil faceliftovaný Mercedes-Benz GLS, který na první pohled přináší jen minimum změn, ale bylo potřeba něco měnit?
Zpět na článek
Avatar - cizekHUNTER
8. 3. 2024 13:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ham.
8. 3. 2024 14:39
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
Každá značka/model má část majitelů z kategorie primitiv/zloděj/gauner/terorista/válečný zločinec, za to značky ani modely aut nemohou a vůbec to neznamená, že všichni majitelé jsou z této skupiny. A na druhou stranu to nijak nesnižuje špičkovou kvalitu třeba tohoto GLS.
8. 3. 2024 18:18
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
Je zbytočné baviť sa s trollom.
9. 3. 2024 20:18
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
To je pravda, ale Dacie jich má míň :-)
9. 3. 2024 00:41
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
Můžeš jen onanovat nad takovým autem.
9. 3. 2024 08:20
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
Asi hodně zavidíš a sám jezdíš v trabantu.
11. 3. 2024 17:28
Re: Nejedlý, babiš, putin, kadyrov
Havel taky jezdil v Mercedesu GLS s osmiválcem.
8. 3. 2024 14:35
fascinujúca spotreba
Asi sme nečakali, že s tým bude jazdiť za 6,5-7, ani za 8 l. Ale písať o 10-litrovej spotrebe ako FASCINUJÚCEJ? Tieto trojlitrové diesle v 5-Ke, A6 či E-čku jazdia za 7, tu je logické že to je viac, určite nič fascinujúce to ale nie je.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
8. 3. 2024 16:22
Re: fascinujúca spotreba
Naprostý souhlas, ten 3,0 dýzl od MB je, co do spotřeby, mezi konkurencí nejhorší. Za to, za co mi jezdila gle350d, umí jezdit x5 40i, na deci stejně, a to je auto dynamikou jinde. X5 30d je pak o dva litry níž. Gls vs x7 dtto. Pokud jde o test, tohle je jen další MB v řadě, které tu dostalo nesmyslně 5 hvězd.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2024 16:50
Re: fascinujúca spotreba
Ten golias ma 5,2m na dlzku a vazi 2,6 tony... vzadu 325ky gumy jak z traktora ... za 10L je to urcite supis paradicka... ale fascinujuce to uz dnes nie je suhlas... to by musel dat za 7.... doba sa zmenila... a dnes uz stejne auto jazdiace za 10L akceptuje len malokto hoci je aj milionar.... tak to je
9. 3. 2024 08:27
Re: fascinujúca spotreba
Když už si kupuji takové auto tak na něj hlavně mám a už neřeším spotřebu. A užívám si hlavně luxusu který nabízí
Avatar - cizekHUNTER
10. 3. 2024 01:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Markus1
11. 3. 2024 09:20
Re: fascinujúca spotreba
Nezabudni to porovnat s hiluxom alebo asx.
Ps: toto auto dava ovela vacsi zmysel ako to tvoje milovane gecko
9. 3. 2024 00:42
Re: fascinujúca spotreba
Při váze tohoto auta je spotřeba do deseti litrů fakt paráda.
9. 3. 2024 09:13
Mnoho formulací prozrazuje velmi odbytou práci
Mluviti stříbro, mlčeti zlato, to mě napadlo po dvojím přečtení textu. Ale nakonec jsem se rozhodl na "chyby" upozornit.
"...opravdová lokomotiva s až neuvěřitelnou silou – Mercedes-Benz uvádí, že vlajkové SUV bezpečně utáhne až 3500 kilogramů." Je tažná schopnost takto velkého auta na úrovni 3.500 kg opravdu "až neuvěřitelná"? Těžko, spíše zde chybí část textu, kterou měl autor sice na mysli, ale nějak to z textu zmizelo.
"...běžných nástrah českého terénu se nijak nezalkne". Možná, že se nezalekne, ale možná měl autor na mysli něco jiného. Ale já to prostě nepochopil.
"být opatrnější v utažených zatáčkách, protože zejména na jízdních pneumatikách ...". Jízdní pneumatiky? Opravdu? Nebo spíš silniční?
"Upřímně, pořád nevím, co bych měl faceliftovanému Mercedesu-Benz GLS vytknout, protože asi žádné nemá.". Co nemá? Chyby? To si text musím domýšlet?
Škoda, že takto odbytý, nezkontrolovaný text je tak typický pro ACZ.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - cizekHUNTER
9. 3. 2024 11:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 3. 2024 13:08
Re: Mnoho formulací prozrazuje velmi odbytou práci
...Standardně pohon všech kol preferuje kola zadní nápravy....terénní paket s redukční převodovkou umožňuje i jízdní režim Lock pro uzamčení pohonu ve výchozím poměru 50:50, který nadále upravuje pro co nejlepší trakce v náročnějších jízdních podmínkách....

Takhle popsané nedává moc představu jak to mají udělané, a smysl nedává ani uzamykání poměru 50:50. Na jiných autech naopak uzamčení slouží ke zrušení poměru 50:50