V první polovině loňského roku se představil faceliftovaný Mercedes-Benz GLS, který na první pohled přináší jen minimum změn, ale bylo potřeba něco měnit?
Každá značka/model má část majitelů z kategorie primitiv/zloděj/gauner/terorista/válečný zločinec, za to značky ani modely aut nemohou a vůbec to neznamená, že všichni majitelé jsou z této skupiny. A na druhou stranu to nijak nesnižuje špičkovou kvalitu třeba tohoto GLS.
Asi sme nečakali, že s tým bude jazdiť za 6,5-7, ani za 8 l. Ale písať o 10-litrovej spotrebe ako FASCINUJÚCEJ? Tieto trojlitrové diesle v 5-Ke, A6 či E-čku jazdia za 7, tu je logické že to je viac, určite nič fascinujúce to ale nie je.
Naprostý souhlas, ten 3,0 dýzl od MB je, co do spotřeby, mezi konkurencí nejhorší. Za to, za co mi jezdila gle350d, umí jezdit x5 40i, na deci stejně, a to je auto dynamikou jinde. X5 30d je pak o dva litry níž. Gls vs x7 dtto. Pokud jde o test, tohle je jen další MB v řadě, které tu dostalo nesmyslně 5 hvězd.
Ten golias ma 5,2m na dlzku a vazi 2,6 tony... vzadu 325ky gumy jak z traktora ... za 10L je to urcite supis paradicka... ale fascinujuce to uz dnes nie je suhlas... to by musel dat za 7.... doba sa zmenila... a dnes uz stejne auto jazdiace za 10L akceptuje len malokto hoci je aj milionar.... tak to je
Mluviti stříbro, mlčeti zlato, to mě napadlo po dvojím přečtení textu. Ale nakonec jsem se rozhodl na "chyby" upozornit.
"...opravdová lokomotiva s až neuvěřitelnou silou – Mercedes-Benz uvádí, že vlajkové SUV bezpečně utáhne až 3500 kilogramů." Je tažná schopnost takto velkého auta na úrovni 3.500 kg opravdu "až neuvěřitelná"? Těžko, spíše zde chybí část textu, kterou měl autor sice na mysli, ale nějak to z textu zmizelo.
"...běžných nástrah českého terénu se nijak nezalkne". Možná, že se nezalekne, ale možná měl autor na mysli něco jiného. Ale já to prostě nepochopil.
"být opatrnější v utažených zatáčkách, protože zejména na jízdních pneumatikách ...". Jízdní pneumatiky? Opravdu? Nebo spíš silniční?
"Upřímně, pořád nevím, co bych měl faceliftovanému Mercedesu-Benz GLS vytknout, protože asi žádné nemá.". Co nemá? Chyby? To si text musím domýšlet?
Škoda, že takto odbytý, nezkontrolovaný text je tak typický pro ACZ.
Re: Mnoho formulací prozrazuje velmi odbytou práci
...Standardně pohon všech kol preferuje kola zadní nápravy....terénní paket s redukční převodovkou umožňuje i jízdní režim Lock pro uzamčení pohonu ve výchozím poměru 50:50, který nadále upravuje pro co nejlepší trakce v náročnějších jízdních podmínkách....
Takhle popsané nedává moc představu jak to mají udělané, a smysl nedává ani uzamykání poměru 50:50. Na jiných autech naopak uzamčení slouží ke zrušení poměru 50:50