Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škodovka omezuje výrobu modelu Enyaq. Chybí zásadní díly

Automobilka Škoda Auto kvůli snížení dodávek e-pohonů ze závodu Volkswagen Group Components v Kasselu omezuje výrobu plně elektrické řady aut Enyaq.
Zpět na článek
10. 3. 2024 14:05
10. 3. 2024 17:27
10. 3. 2024 13:54
A druhy problem je
Ze bez dotaci se ten pekac od podzimu moc neprodava. Objem je tak na 30% puvodnich objemu.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Jamme
10. 3. 2024 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2024 14:08
Re: A druhy problem je
Nejaky zdroj?
10. 3. 2024 21:22
Re: A druhy problem je
Ano dodavame na linku dily, takze to mam z prvni ruky. A jsou vylozene na Enyaq, takze to nemuze byt zpusobene propadem jineho modelu. Zastaveni prodeju koresponduje s ukoncenim dotaci. Od rijna je to fakt spatny.
10. 3. 2024 21:28
Re: A druhy problem je
Takze mate pokles 70%.

To je pro me prekvapive. Jsem zvedav na potvrzeni tve informace.
:D
10. 3. 2024 21:32
Re: A druhy problem je
Listopad linka stala z duvodu nedostatku komponent. Únor je Enyaq druhy v prodejich v DE, ale Tesla drzi 60% trhu.
10. 3. 2024 21:33
Re: A druhy problem je
Trh v Nemecku poklesl o 15%.

https://www.auto-motor-und-sport.de/…eutschland-2024/
Der Rückgang ist deutlich: Mit einem Minus von 15 Prozent geht es für die Elektroautos in den zweiten Jahresmonat. Der Rückgang könnte noch viel kräftiger ausfallen, wenn Tesla nicht (mal wieder) außergewöhnlich viele Fahrzeuge ausgeliefert hätte.

70% udaj od Ricarda je proste pitomost.
10. 3. 2024 21:42
Re: A druhy problem je
Nemusi byt uplne. Ale ukazuje neco uplne jineho nez Rycardo naznačuje.

Trh v DE válcuje Tesla a Cina. Klasicke znacky padají. Takze nejde o nezájem o EV. Je to cesta Nokia…
Avatar - Ja Prvni 123
10. 3. 2024 21:45
Re: A druhy problem je
Jinymi slovy: prodavaji se EV, ktere dotuje nekdo jiny.
10. 3. 2024 21:58
Re: A druhy problem je
Kdo dotuje Teslu?
Proc stale zavírat oci pred tim co se deje?
Avatar - apoho
10. 3. 2024 22:15
Re: A druhy problem je
Teslu nikdo nedotuje. Ovšem je dobré se podívat na strategii.
Než mu vyrostla konkurence, tak obsadil trhy a prodával s vysokými zisky, protože pár Hendly se najde na každém trhu, kteří se nechali nachytat na moderní nastupující technologii a zaplatili nesmysl za baterkáče ( něco podobné jako Iphonisté, kteří platí nesmysl za to samé co nabízí Android).
Teď ovšem Musk vidí, že je problém. Oholil výbavu už tak slabě vybavených tesel a snižuje cen na krev aby udržel prodeje.
Teď ale už frontálnímu útoku čínských aut je těžké čelit i jemu. Navíc na mnoha trzích byly ukončeny dotace a zákazníci přemýšlí vždycky přes peníze v kapse.
Počkáme si řekněme do konce letošního roku a budeme chytřejší
11. 3. 2024 13:15
Re: A druhy problem je
Bavíme se o té Tesle, která má největší marže na trhu?
11. 3. 2024 08:44
Re: A druhy problem je
Automobilky, které jsou nuceny politiky si u Tesly kupovat emisní "odpustky". Jde přitom o miliardy. To jsi vážně nevěděl? :-O
11. 3. 2024 09:02
Re: A druhy problem je
Věděl, ale ty nevis, ze ta davno neni výrazný příjem penez pro Tesla?
10. 3. 2024 22:24
Re: A druhy problem je
Jen pro zajimavost jsem nasel jeste prodeje v Nemecku v unoru 2023.
Skoda Enyaq 799ks
https://www.auto-motor-und-sport.de/…-gesamtjahr-2023

Unor 2024 (viz predchozi odkaz v 21:33)
Skoda Enyaq 1260ks :-O

Tak porad nevim.

PS Proc porad pod clanky o EV nachazim mraky polopravd?
11. 3. 2024 06:10
Re: A druhy problem je
Ta posledni otazka je velice dobra a na miste.
Proc je nejen zde stale tolik jmen co stale dokola píší nepravdy ktere jdou vyvratit reálnými daty?

Je to tim ze se milým ja?
Je to tim, ze nejde o realne lidi, ale trolly?
Je to tim, ze jsou uzavřeny v bubliny ktere veri? (je dost lidi co veri v placatou zem a nelze jim to vyvratit).
Nevim.
Kazdopadne jsem slysel nekolik teorii o tom, jak je elektromobilismus vybrán jako jedno z temat pro ČR na kterem jde velice dobre štípat spolecnost.
Ja ale nechci byt paranoidní 😀 a proto studují kazdy argument proti EV jestli jen pravdivy. Proc vetsinou pravdivý neni a neni výjimkou, ze jména co je píší maji sympatie k rusku je vlastne zas jen varianta tve otazky..
11. 3. 2024 06:44
Re: A druhy problem je
https://www.forum24.cz/…o-uzitecny-idiot

Obvykle nazorove schema dane vyse popsanym zdrojem informaci je jasne.
Antivax, chcimir, anti-EV, anti-EU... :no:
Aneb uzitecny idiot.

Nekteri diskuteri zde jsou vyjimkou a splnuji treba jen anti-EV. :-)

Nazory jak podle sablony vcetne agresevity nejlip splnuje ballik, ktery tu i kdysi psal, ze kdyby mohl, tak se odstehuje do ruska...

Nejvic proti temto trollum bojoval Hamuna s jeho ostrou protiruskou retorikou uz davno pred valkou.
Bohuzel vysledkem na diskuzich acz je, ze trollove tu maji zne a protirusky nazor byl zabanovan.

PS Ne, neni to paranoia. To je realita valecne propagandy.
Avatar - apoho
11. 3. 2024 07:12
Re: A druhy problem je
Z diskuse vás dvou - slušně označovaných elektronadšenců cítím značnou frustraci, že většina Čechů nesouzni s vaším nadšením jednak zde v diskusi ale i v cele společnosti je odpor k elektromobilitě.
A divíte se?
Vysvětlovat nic nechci, protože snad jste pochopili, že tlak vytváří protitlak. Zejména když to vytváří deformované prostředí.
11. 3. 2024 07:28
Re: A druhy problem je
Treba jeden ze znaku trollu je neustale se schovávat za “vetsinu” nebo “my” atd.

PS: u tebe, jména ktere smrt Navalneho v ruskem lágru přirovnávalo k infarktu v Kolíně, nastesti neni pochybnosti o tom, ze kopes za rusaky.
Avatar - apoho
11. 3. 2024 07:53
Re: A druhy problem je
Ty musíš mít opravdu těžký a smutný život
Když už jsi vytáhl místostarostu Kolína a Navalneho, tak se s odstupem času jednoho měsíce ptám, jaký je v tom rozdíl?
11. 3. 2024 08:44
Re: A druhy problem je
Uz ze se na to ptáš je z meho pohledu šílené.
Navalnyj umřel v ruskem lágru kde byl vězněn za svuj nazor a i vydání těla rodině byl problem.
Pan Najbrt umřel v nejlepším ceskem zdravotním zarizeni na zdravotní komplikace. RIP pro oba.
Avatar - apoho
11. 3. 2024 09:33
Re: A druhy problem je
i kdyby sis dal 20 palců nahoru, tak jseš v mých očích jen ideologii zmanipulovaný demagog.
Ale nebudu tě z toho léčit, protože některým lidem pomoci není.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 10:48
Re: A druhy problem je
Jsi ubožák
Avatar - Jean Reno
11. 3. 2024 08:53
Re: A druhy problem je
@DonVito :yes:
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 10:46
Re: A druhy problem je
Lži, nálepkování, spam, politické žvásty, nesmysl

Nikdy sem u o stěhování do RUska nic nepsal, prolhanino.

Jsi nahlášen
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 10:48
Re: A druhy problem je
Po tomhle extempore co si tu ted vypotil začínám mít vážné obavy, jestli ten hammuna nejsi ty :-) :-) :-)


Obhajovat tu psychicky nemocného jediněc s paranoidní schízou, který zde několik let trolí pod 100 fejkovými nicky je opravdu na pováženou.
Fanatickej zelenej nomarxisto
11. 3. 2024 15:41
Re: A druhy problem je
Hoši hořím z vašich závěrů. Interpretace dat teda není úplně vaše silná stránka.

Tohle co tady ušmudlaně prezentuje DonVito není žádný vyvrácení reálnými daty. To je kusá nic neříkající informace. Ano porovnání únoru 2023 a únoru 2024. Takže únor 2023 jsme dodali na Enyaq přesně 8.874 dílů a v únoru 2024 to bylo toho samého dílu 1.440 kusů. Propad v procentech si spočítej sám. Dílů se na autě používá pořád stejné množství. V srpnu jsme dodali dokonce 12718 kusů. To byl vrchol. Následoval prudký propad na nějakých 900 kusů v prosinci. To bylo dno. Možná to souviselo s odstávkou linky v listopadu, ale to bych očekával, že se leden a únor zvedne a ono nic.

BTW poznámka o uzavřené bublině je dosti trefné. Jste teda oba v solidní bublině, ale zjevně to nevidíte.
11. 3. 2024 17:01
Re: A druhy problem je
Nekolik bodu. S ohledem na pocty co uvadis v ruznych měsících pujde o díl ktery jde na sklad. Srpen pres 12tis by byl extrem s ohledem na celkove rocni prodej Enyaq ktere v roce 2022 byl dle výroční zpravy 52 tis kusů. Jestli je to tak tak to nema přímou souvislost s vyrobou.
O běhu vyroby a i příležitostně o poctu kusů se lze dozvedet celkem snadno z veřejných zdroju. https://www.odborykovomb.cz/…rar-2024/d-8177.
Prosinec- vyroba 253 Enyaq denně.
Vse verejne zdroje dat.
11. 3. 2024 19:20
Re: A druhy problem je
No mohl by si vědět, že Škodovka si u sebe žádné skladové zásoby nesyslí. Všechno jsou to JIT dodávky, takže těžko šly na sklad. A jistě, že krátkodobý výkyv je reálný, ale že by někde existovala skladová zásoba dílů od září do března je utopie, takže výroba a prodeje prostě spadly. BTW jsem to konzultoval v únoru se známým, kde se vyrábějí palubní desky a potvrdil mi čísla, že jsou na tom stejně. Zkus teda mrknout na vyrobené kusy před letní odstávkou nebo i srpen a září byly ještě dobrý měsíce a porovnej to s tím prosincem nebo lednem. Nechce se mi to procházet a tahat čísla po týdnech. Možná lepší ten leden, protože prosinec je kvůli Vánoční odstávce specifický a mizerný měsíc.
11. 3. 2024 19:30
Re: A druhy problem je
Je spousta dilu ktere jdou i v tak velke výrobě skladem. Ktery díl myslis ty tonjsi neřekl.
Kdyzbse podíváš na odkaz ktery jsem dal jsou tam kazdy tyden informace o výrobě. Nektere tydny i kusy.
Ty uvadis 900 dodaných kusů v měsíci kdy jel Enyaq v počtu pres 250 denně. Neco je proste jinak.
12. 3. 2024 08:38
Re: A druhy problem je
Dobrý a zkus to porovnat s jiným měsícem třeba červen 2023.
12. 3. 2024 09:52
Re: A druhy problem je
Kolem června 2023 neni rozlišení pocet Enyaq, ale vyroba dle infa v odboráři jela na plno.

To ale nic nemeni na tom, ze info z odboru je v rozporu z tvým údajem.
12. 3. 2024 13:53
Re: A druhy problem je
Ano s tím bych slouhlasil v červnu jela naplno. Narozdíl od podzimních měsíců a zimy. Rozhodně Škodovka nemohla mít nasyslené díly na 4 měsíce dopředu.
12. 3. 2024 14:29
Re: A druhy problem je
Čerpam z verejne dostupných zdroju o výrobě. Ty se rozcházejí s tvou informaci. Stejne tak nesedí na informaci o prodejich Enyaq v DE.
To je cele. Jake dily a v jakem skladovem systemu dodává dily firma o ktere pises nemuzu vedet.
Vysledek je, ze zatim nikde neni videt tebou naznačený propad prodeju EV o 70%.
13. 3. 2024 12:48
Re: A druhy problem je
Tahle generace, která myslí, že všechno najde na internetu a všechno bude online mě fascinuje. A nepsal jsem o propadu prodejů EV ale propadu ve výrobě Enyaqu!!!
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 11:15
Re: A druhy problem je
Dva fake nicky, ve skutečnosti 1 člověk odpovídaj samy sobě. Taky dobrá schíza :-)
11. 3. 2024 15:23
Re: A druhy problem je
Tak já myslel, že jsi schopen to prověřit na nějakých relevantních místech (jiný subdodavatel komponent do Škodovky nebo přímo od insiderů a ty začneš hledat na internetu? Fakt si myslíš, že všechno najdeš na internetu a podle toho děláš své závěry? No to si ze mě děláš asi pr-del ne?
11. 3. 2024 12:37
Re: A druhy problem je
O tom nevím, ale nevylučuju to. Když on i prosinec, leden a únor je na stejných číslech. Jestli je únor druhý v prodejích by mělo znamenat, že prodávají už hotová auta a snad se to zase rozjede.
11. 3. 2024 18:12
Re: A druhy problem je
Udelal jsem dve velke chyby. Tesla ma “pouze” pres 20% trhu a Enyaq je treti za MG.
11. 3. 2024 12:33
Re: A druhy problem je
Ano zhruba tak a spadlo to od října a zatím se to nenarovnalo. Zkus zjistit po své linii máš-li kde.
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2024 14:28
Re: A druhy problem je
jak to, Škoda říká že je nárůst zájmu :-) :-) :-)
Avatar - xxc
10. 3. 2024 15:54
Re: A druhy problem je
Neviem ako Skoda, ale vcera som bol pozriet BMW ix1 a ze vraj sa caka 1-1,5 roka na nove po objednani. Nechapem, ci to nevyrabaju umelo, alebo maju malu kapacitu, ale nechal som to tak :-) A pritom podla medii by som ocakaval, ze tie auta sa nejak extra nepredavaju a daju nejaku dobru zlavu.
11. 3. 2024 08:14
Re: A druhy problem je
i4 je na tom podobne, maj to vcelku agresivne naceneny no
10. 3. 2024 21:22
Re: A druhy problem je
Jen mlzi a lzou 😅
Avatar - Pepa_007
10. 3. 2024 15:33
Re: A druhy problem je
Třeba to nebude pesimisticke. EU zakáže spalovací auta už od roku 2025 a hned bude o BEV zájem. 😉 Plus daň na paliva 80kc/l.

Taky řešení.
10. 3. 2024 18:39
Re: A druhy problem je
Zapomínáš, že ještě pořád nežijeme v diktatuře, takže tu stále máme svobodné volby. A bruselští poslanci jsou příliš dobře placení na to, aby netoužili být znovu zvolení! :-) Pokud by odhlasovali nějakou takovouto šílenost, dobře vědí, že by šli od válu! :-[]
10. 3. 2024 19:33
Re: A druhy problem je
A čo je ti to platné. Vždy nasadia nejakého švába, aby na všetko dohliadol. Vy tam teraz máte dvoch riadnych...
11. 3. 2024 08:50
Re: A druhy problem je
Nechci být moc krutý, ale po výsledku posledních slovenských voleb a neuvěřitelné proruSSácké rétorice p. Fica bych být tebou raději mlčel. :-)
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2024 13:57
Pravda nebo lež?
Jaká je skutečná pravda? Uměle vyvolané snížení výroby EV v důsledku očekávání poklesu poptávky po EV?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jamme
10. 3. 2024 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
10. 3. 2024 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
10. 3. 2024 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2024 17:57
Re: Pravda nebo lež?
schizofrenik ze svých 2 fake nicků komentuje sám sebe
:-) :-) :-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-) :-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-)
:-)
:-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
Avatar - Jamme
10. 3. 2024 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
10. 3. 2024 22:18
Re: Pravda nebo lež?
s blby se diskuse nevede, kámo :-)
Já už ho dal do ignoru i s jeho druhým já - cizekHUNTER a mám klid.
10. 3. 2024 14:05
Ja bych chtel
Ja bych chtel byt doma za 80% platu :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2024 14:29
Re: Ja bych chtel
Blbé, ztratíš pracovní návyky a už se ti do práce nebude chtít nikdy víc... :-[]
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2024 14:38
Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
V pondělí 4. 3. vybuchla v sídle EU v Bruselu bomba. Klíčová média si toho nevšimla: Evropský parlament přijal na návrh Komise usnesení, že elektromobil není automaticky klimaticky neutrální vůz. Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.

Článek
Rozhodnutí poslanců EU předcházelo „překvapivé“ zjištění Evropské komise (EK), že do emisní bilance čistě elektrických aut (BEV) se musí započítat celý životní cyklus auta včetně velmi emisně šeredné bilanční výroby baterie, ztráty z provozu jako i fakt, že většina elektrických aut má svůj výfuk vlastně v uhelné elektrárně. Totiž že v energetickém mixu většiny evropských zemí převládá výroba elektřiny z uhlí a plynu. Příkladně v takovém Polsku ze 70 %, v Česku z poloviny a v deklarovaně zeleném Německu ze 40 procent. O čem se přitom příliš nemluví, je skutečnost, že zatím neexistuje spolehlivá, efektivní a cenově dostupná recyklace baterií jako typicky nebezpečného odpadu
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Roman Horký
10. 3. 2024 14:41
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Komunisti vždy potřebovali desítky let ke zjištění, že všechno dělají blbě.
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2024 14:59
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Proč je takový podíl dieselové aut u nás?

Protože většina jsou dovoz ojetin ze západu. A tam se před 10-ti, 15-ti lety prodávaly co?

No přece diesely!!! Kdo přišel s 1.4 hdi? Kdo přišel s 1.3 jtd? Kdo přišel s 1.5 dCi?? Kdo přišel s 1.4 tdci???? A to i v malých vozech??

Ano, byla to západní Evropa a ta stejná EU, která dnes ty stejné hdi, tdi, jtd, tdci prohlašuje za nepřípustné!!!

Hádejte, co bude ta stejná EU za 10 let prohlašovat o dnešních EV...!!!
10. 3. 2024 21:25
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Presne tak. Nejdriv to dementi tlaci a pak se za 10 let divi, ze v tom vsichni jezdi a chteji to zase znevyhodnovat.
10. 3. 2024 21:24
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
To je trefne :D i ti rudi i ti zeleni :yes:
Avatar - Stejsn
10. 3. 2024 15:14
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
No a k čemu je takove "usnesení" dobré? Fajn že to popsali pravými jmény, ale mění to něco?
10. 3. 2024 15:32
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Kdyz uz kopirujes, premyslim u toho?
“ Totiž že v energetickém mixu většiny evropských zemí převládá výroba elektřiny z uhlí a plynu. Příkladně v takovém Polsku ze 70 %, v Česku z poloviny a v deklarovaně zeleném Německu ze 40 procent. ”
EU ma jake zastoupeni fosilnich paliv v energetickém mixu?
Aneb co chtit od pana Smutneho jineho nez clanek plny polopravd a lzi. …
12. 3. 2024 08:41
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
jj lže jako ***. Rozhodně to není plus mínus 70, 50 a 40 (ta čísla se průběžně mění podle potřeb sítě, takže nelze brát, že je to každý den stejný)

https://www.seznamzpravy.cz/…ak-evropy-247423
12. 3. 2024 10:03
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Ted nechapu jaky mas vlastne nazor.
EV přirozené podporuji spotrebu z OZE a tim pomáhají odbouravat spotrebu fosilnich paliv.
Fosilni paliva v EU v rocni výrobě elektriny “neprevladaji” ve smyslu nadpoloviční vetsiny.
13. 3. 2024 12:51
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
já jen vyvracím tvé tvrzení, že článek pana Smutného je plný lží. EV nepodporují spotřebu z OZE a spotřebu z fosilních paliv zjevně moc nepomáhají odbourávat. To jen v případě, že má někdo za půl milionu fotovoltaiku a k tomu za 1,5 milionu EV a krmí to čistě proudem ze svých zdrojů, což ale nebude pravidlem. Pokud to krmíš proudem ze zásuvky, tak je tam zastoupení fosilních zdrojů jak je uvedeno.
Avatar - xxc
10. 3. 2024 16:14
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Odkial to mate? 4.3. europsky parlament nezasadal. A teraz v marci su v Strasburgu, Brusel je prazdny. Nie je to nejaky blud?
Avatar - Mikesus
10. 3. 2024 17:27
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
4.3. Evropský parlament nezasedal. A není ani v Bruselu aktuálně.
https://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/agendas.html

Hele, když už se snažíš něco tahat, zkus aspoň trochu ověřovat zdroj, nebo ho dát rovnou, ať to nemusíme hledat a smát se ti u toho ještě víc.

Je zajímavé, že idnes a seznam mají naprosto schopný text ( nepřekvapivě na obou to jsou blogy, ne oficialni zpravy ) a autor to tahá z rakouského portálu
https://medium.seznam.cz/…u-je-konec-50719
https://blog.idnes.cz/blog.aspx?…
https://www.krone.at/3279139

Takze ano, media si toho nemohla všimnout, protoze 4.3. Parlament neměl žádné zasedání.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2024 17:59
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Větši debilitu už schválit nemohli, zeleným bolševikům už totálně čšíbe, asi špatná várka drog :-) :-) :-)
http://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/europoslanci-schvalili-narizeni-o-tom-jak-spravne-otevirat-dvere-a-bude-se-to-kontrolovat
Avatar - Mikesus
10. 3. 2024 18:24
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
V tomhle s tebou souhlasím. Tohle je fakt nesmysl. Ještě by mohli nařídit, jak ma člověk sedět, jak má chodit.
10. 3. 2024 20:56
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Ty si to zase nečetl, co?
Podle článku, jde o to, aby jsi v autoškole dostal informaci o tom, jak si kontrolovat při vystupování prostor kde může jet cyklista.

Co na tom zas hledáš za senzaci?
Avatar - Barrichello
10. 3. 2024 23:48
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
jo a proč mam otvárat dveře druhou rukou?
10. 3. 2024 21:58
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Lip hledej ty koste. Hrajes si tady na chytryho a clovek ma za tebe hledat. Tady se o tom pise taky. Zjevne to nebude uplne vymysl pana Smutneho jakkoliv byste si to samozrejme prali.

https://www.echo24.cz/…el-bezemisni-co2
Avatar - Mikesus
11. 3. 2024 00:40
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
No tak mi vysvětli, jak to mohl RP schválit 4.3., kdyz 4.3. vůbec nezasedal. Obráběč no co dodat.
Nikde jsme nepsal, že o tom další nepsali, ty koště.
Asi moc složité na zapšklého člověka, který není schopen se ani omluvit, kdyz napadá a útočí na ostatní a nakonec se zjistí, že to co si cucal z prstu byl výmysl a jeho neznalost.
Avatar - cizekHUNTER
11. 3. 2024 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2024 19:23
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Takže to už je druhý web, který lže a přebírá dezinformace? No tak uvidíme časem kde je pravda jo? U Echo24 se mi to úplně nezdá. Omlouvat se ti rozhodně nebudu. Není za co.
11. 3. 2024 19:46
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Ten odkaz je ale na echu stejny jako ze ktereho čerpá pan Smutny.
12. 3. 2024 08:46
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Takže to podle vás dvou samozřejmě nemůže být pravda a nic takového na jednání EU parlamentu neproběhlo? Jak vy se svorně bijete za to, aby nikdo nezpochybňoval to vaše elektronáboženství je fakt úsměvné. Jak napíše někdo něco negativního proti elektromobilitě, tak vy s Mikesusem a DonVitem vyskočíte z krabičky a rozjedete ofenzivu. :D
12. 3. 2024 10:06
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
elektronabozenstvi🙁
Co si pod tim predstavujes?
Pan Smutny jede proti EV soustavne a velice casto pouziva velice pochybné argumenty.
To ze se nekdo pozastavi nad tim, ze udavane datum nesedí je spatne?
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 10:52
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Je to neomarxistická zelená ideologie, ne náboženství.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 11:20
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
bolešvická utopie a další zdražení elektřiny pro koncové zákazníky https://echo24.cz/…nevyjednala-u-eu
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 11:24
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
JE sou drauhé a nikdo je nestaví
https://oenergetice.cz/…ektrarny-barakah

https://oenergetice.cz/…ych-elektrarnach

https://oenergetice.cz/…rnych-elektraren


:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
13. 3. 2024 12:53
Re: Protlačovaným e-autům zazvonil v EU umíráček.
Tak on každý kdo umí trochu počítat a uvažovat jede proti nařizování EV ze strany EU. Jen blázen se chce řítit do průseru.
10. 3. 2024 17:06
submisivni management skodovky
Stejna situace jako se senzory, radary atd. dva roky nazpatek, kdy rozumne vybavena skodovka nesla koupit.

Vysledek dobre prace sebevedomych... teda submisivnich manazeru a odboraru skodovky je k nezaplaceni! Aneb jak probihalo vyjednavani:

VW: Mame malo motoru, muzete nam jich par mesicne uvolnit? 500 staci.
Cesky snazivy manazer typu martina jahna: Jawohl, dame vam 1000.
VW: Ne, nam opravdu staci 500.
Cesky manazer: Dobre, dame vam dva tisice.
VW: .... ok, alespon zbude vic pro seat.

O tyden pozdeji cesky manazer a odbory kovo mluvi smerem k zamestnancum: udelali jsme maximum co slo, ted musime sebrat to nejlepsi, co v sobe mame a smirit se s urcitym odrikanim!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2024 17:12
Tak to je dost blbe
Pre ev zakaznikov skody.... vlastne je to cele v p... ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2024 17:27
Škoda
Škoda peněz za to to ??? Mazda 60 je Mazda 60
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2024 18:24
Zástupný problém
Tak tohle je snad už vcelku ohranná písnička. Vymyslí se zástupný problém, aby se skryly špatné prodeje + navýšila cena. Uměle se sníží dostupnost vozů a řekne se o vyšší cenu. Kupujte, nebudou! Viz. současné vs. 2019 ceny Škodovek. Snížily se prodeje a zvýšil se zisk. A je to jak obhájit. Kupci jsou fakt hlupci, že jim na to skočí. BTW, ceny energií a materiálů jsou už srovnatelné s 2019.
Rozbalit vlákno
0