Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
zbyli tu Fiatu vubec nejaci dealeri???? je to jednim slovem katastrofa.... i kdyz tuhle unifikovanou vec by asi v poho mohli prodavat a servisovat kdekoliv Peugeotu ne?
Ale jo něco zbylo. Ale je to tragédie. Včera jsem byl na servisu v imofě tak jsem se zašel podívat na novou 600. A musím říct že prodejce byl těžce mimo. O autě nic neví. Paní ani pomalu nevěděla že přijde hybrid a pak se se mnou začala hádat že tonale už je taky překopané psa. Říkám ji že tonale vzniklo ještě za vlády fca a je to předělány compass, není tam jediný motor ani tlačítko od psa. Pořád si jela svou tak jsem se radši otočil a šel. . . Jako fakt tragédie
A kdy přijde hybrid? Všude vidím zmínky jen o mHEV.
O HEV nebo PHEV jsem zatím nikde nenašel.
O HEV nebo PHEV jsem zatím nikde nenašel.
ti prodejci byli zoufali vzdycky a ted kdyz jsou prodeje na 0 to musi byt jeste mnohem horsi....
Nechápu jak tam může být ta paní zaměstnaná. . . Byla Úplně mimo mísu
V Imofě je to setrvalý stav už roky. Byl jsem tam v průběhu 10 let několikrát a pokaždé stejný skanzen se zázemím socialistické mototechny a absolutní neznalostí toho co prodávají. Nechápu jak ta firma stále funguje. A podle mě Alfě hodně škodí, protože kdyby to fungovalo a vypadalo jako prémiový autosalon, věřím že by v Praze měla Alfa úplně jiné prodeje. Na Fiat nebo Jeep za mě v Praze Dojáček, asi jedno která pobočka.
To je standard poslední dekády snad všude.
Já zažil jednu ženskou v Porsche Brno a pak jednu v Ostravě, který věděli víc jak chlapi a příjemně mě překvapily. Jinak totální katastrofa, arogance, neschopnost, neznalost čehokoli.
Je úplně jedno, jestli jdeš k Fordu, VW/Škodě, Stellantisu, BMW, Toyotě, prostě kamkoli.
A jestli jsi v Praze, nebo Horní Dolní.
Ty lidi jsou úředníci/bankéři/pojišťováci atd... Ale o autech neví vůbec nic. Jen to, že je prodávají.
Jejich zaměstnavatelé ale ani sami nestojí o lidi, co autům rozumí a jejich zákazníci až na výjimky bohužel taky ne. Takhle to bohužel chodí.
Já zažil jednu ženskou v Porsche Brno a pak jednu v Ostravě, který věděli víc jak chlapi a příjemně mě překvapily. Jinak totální katastrofa, arogance, neschopnost, neznalost čehokoli.
Je úplně jedno, jestli jdeš k Fordu, VW/Škodě, Stellantisu, BMW, Toyotě, prostě kamkoli.
A jestli jsi v Praze, nebo Horní Dolní.
Ty lidi jsou úředníci/bankéři/pojišťováci atd... Ale o autech neví vůbec nic. Jen to, že je prodávají.
Jejich zaměstnavatelé ale ani sami nestojí o lidi, co autům rozumí a jejich zákazníci až na výjimky bohužel taky ne. Takhle to bohužel chodí.
V Imofě neumí bohužel ani na servisu a hlavně na diagnostice. Tvrdí že nic nejde :-) Ačkoliv jde
Jo? Tak si zkus u Loudy nechat opravit 10 cm karoserie.
2 měsíce domlouváš termín a pak to další 2-3 měsíce jakože opravují.
Zkurví co se dá, poškodí vše v okruhu 2 metrů. Prostě géniové.
Na pojišťovnu si pak naúčtují cenu ojeté Fabie.
Každej vesnickej Pepík by to zvládnul za 3 dny a za cca 10 litrů.
Příště se vyseru na autorizák a pojistku a radši to zaplatím sám.
To samý jakýkoli problém se softwarem. To je stejná písnička.
Chceš přehrát software řídící jednotky infotainmentu kvůli evidentní chybě a ještě jim řekneš co tomu je a která to je jednotka a oni to řeší měsíc se specialistou od importéra a zkouší tvrdit, že tomu nic není, že moje auto třeba nemá štelování basů, středů a výšek u příplatkového audia. Tvl. Takovou bandu kreténů na jedný hromadě nenajdeš.
No, tak jsem si radši našel jinej autorizák. Opět to byla práce na cca půl hodiny.
2 měsíce domlouváš termín a pak to další 2-3 měsíce jakože opravují.
Zkurví co se dá, poškodí vše v okruhu 2 metrů. Prostě géniové.
Na pojišťovnu si pak naúčtují cenu ojeté Fabie.
Každej vesnickej Pepík by to zvládnul za 3 dny a za cca 10 litrů.
Příště se vyseru na autorizák a pojistku a radši to zaplatím sám.
To samý jakýkoli problém se softwarem. To je stejná písnička.
Chceš přehrát software řídící jednotky infotainmentu kvůli evidentní chybě a ještě jim řekneš co tomu je a která to je jednotka a oni to řeší měsíc se specialistou od importéra a zkouší tvrdit, že tomu nic není, že moje auto třeba nemá štelování basů, středů a výšek u příplatkového audia. Tvl. Takovou bandu kreténů na jedný hromadě nenajdeš.
No, tak jsem si radši našel jinej autorizák. Opět to byla práce na cca půl hodiny.
apoho
Co to má společného s Fiatem?
Mimochodem jedná se o jednu z prvních Tesel z r. 2016.
Nové Tesly vyrobené v Berlíně jsou nebe a dudy, byť nějaké drobné nedostatky se taky najdou.
Mimochodem jedná se o jednu z prvních Tesel z r. 2016.
Nové Tesly vyrobené v Berlíně jsou nebe a dudy, byť nějaké drobné nedostatky se taky najdou.
První Teslu?
Spad si z višně elektrickej soudruhu?
první Tesla S byla vyrobená v roce 2012 a tyhle zgarby s kvalitou zpracovní na úrovni Chevy Spark co stál 5 bucks, s vadnými piexely na megatabletu, plné nedodělávek maj už z 25-40% vyměnný baterky nebo už dávno nejezdí
To byly první tesly, ne auta z roku 2016 :-):-)
Spad si z višně elektrickej soudruhu?
první Tesla S byla vyrobená v roce 2012 a tyhle zgarby s kvalitou zpracovní na úrovni Chevy Spark co stál 5 bucks, s vadnými piexely na megatabletu, plné nedodělávek maj už z 25-40% vyměnný baterky nebo už dávno nejezdí
To byly první tesly, ne auta z roku 2016 :-):-)
tombas
Na stejné platformě Stellantis s inovovaným elektropohonem i baterií jsou mnohem atraktivnější i prostornější alternativy než Fiat 600, např. Peugeot 2008, Jeep Avenger nebo výrazně pohodlnější a prostornější Citroen e-C4.
Pokud nepřijdou s něčím zásadně novým, co nebude donekonečna kopírovat historický retro design Fiatu 500 a 600 ze 70. let na 100 způsobů, tak to můžou pomalu zabalit.
Pokud nepřijdou s něčím zásadně novým, co nebude donekonečna kopírovat historický retro design Fiatu 500 a 600 ze 70. let na 100 způsobů, tak to můžou pomalu zabalit.
Můžeš mi říct co je prostornejsiho a atraktivnejsiho na avengeru nebo 2008?? Vždyť je to stejné
Ja naopak ten design Fiatu vidim jako vyhodu proti koncernove konkurenci 2008/Avenger/C4. Auta jsou to vicemene uplne stejna, Fiat se vyrazne odlisuje. Uvidime, rozhodne jako vzdy trh.
×
Sdílení komentáře
×
Fabia je fakt o dost niz...
F600 Rozměry: 4171 × 1781 × 1523 mm / rozvor 2562 mm / zavazadelník 360l
Fabia Rozměry: 4107 x 1780 x 1460 mm / rozvor 2564 mm / zavazadelník 380l
Mě to přijde teda stejný ;-)
Vlasne staci to postavit vedle sebe.
:-)
Ne, netesi me pezotizace fiatu, ale srovnavat to s fabii je proste mimo.
Ta cena za hybrid je v poradku.
Zajimaji me technicke detaily toho motoru a prevodovky, osobne nejsem nadsenej z te technicke palubky s obrazovkama... ale v cene problem neni.
A ja to nezpochybnuji.
Aleproc to himlhergot nenapisou ti, co jsou placeni za praci novinare?!!
A Millerove cyklu - znamena to, ze ma od fiata i to rizene zavirani ventilu, kterym reguluje konstrukcne vysoky kompresni pomer?
Neumim si predstavit cloveka, kterej by se realna rozhodoval mezi Fabii a 600.
Teda az bude ta benzinova.
Ale to snad ma byt brzo.
Umí do 30km/h, presto hybrid to fakt není zatím, I když k němu má nakročeno, to souhlasím. Velikost baterky jsem nenašel zatím nikde, ale předpokládám něco jako 4Ah.
Zatím nejvymakanejsi mildhybrid.
původní smlouva mezi Punchpowertrain a PSA
https://www.media.stellantis.com/…smission-systems
"This electrified Dual Clutch Transmission – hybrid DT2 – with a 48V motor will equip Mild Hybrid Electric Vehicles."
M-HEV mají většinou slabší elektromotor ( < než 20 kW ) a malou 48V baterku 0,430 kWh, kdy elekromotor slouží jako start/stop, pomáhá vykrývat hluchá místa spalováku, rekuperovat brždení a dočasný boost, ty MHE-V které mají elektromotor v převodovce dokážou auto i částečně pohánět, ale za poměrně omezených podmínek.
HEV (Toyota/Renault) elektromotor je výkonnější, min .40kW a více, a má větší baterku ( > 1,2 kWh), která pracuje s vyšší voltáží (> 200V a více) Motor dokáže pohánět auto zcela samostatně v EV módu, který omezuje pouze kapacita osazené baterie. Ostatní schopnosti jsou shodné s M-HEV. (viz. výše )
není zač ;-)
Pro me jsou M-HEV 50i voltove.
A full s vyssim napetim.
Tomuto by se vymykali jen puvodni M-HEVy Hondy, ktere byly vysokonapetove.
Obecne z mehopohledu jeto lepsi reseni: snizuje cenu, hmotnost a celkovou slozitost systemu, ake zaridi to podstatne: zlepsene chovani auta a snizeni spotreby.
A to je cele.
Tím neříkám, že tento mhev to tak má nebo nemá, ale asi nebude mít čisté spalovací variantu, aby se to mohlo srovnat.
Jestli lepe, to bych si netroufnul prohlasit.
Skoda ze si orecteme o barvach a vlastnostech kuze... ale ani slovo ani o motoru, anio převodovce.
Ne, to uz neni auto.cz, to je Chvilka pro tebe.
Krizena s Vlastou.
A světový emise stoupaj, Ukrajina akturálně vypouštrí 20 milionkrát vyšší emise jak v roce 1990 a Rusko asi 700x tolik a čína asi mezi 1500-3400x :-):-):-):-)